Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [PS3/X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Pakko se kai on itsekin heittää nämä pettymyksen ja ilon sekaiset tunteet. Vaivaiset 4 onlinematsia rankedia takana..

Nojoo, kyllähän pelin heikkoudet tulee taas onlinessa paljon selkeämmin esiin, kuin demossa tietokonetta vastaan, jossa kone pyrkii kuitenkin pelaamaan jääkiekkoa. Välillä fysiikkamoottori sekoilee ihan täysin ja olo on jopa sellainen, että huonompaan suuntaan on menty. Toisaalta hetkittäin peli onnistuu suorastaan yllättämään positiivisesti. Täsmähuomio: leikkasin laitaa pitkin kiekon kanssa, mutta jouduin väistämään ohi rynnivää pakkiohjusta ja kuvittelin tilanteen päätyvän paitsioon, vielä mitä, joukkuekaveri osasi venyttää jalkaa viivan paremmalla puolella sen verran, että päästiin alueelle. Hieno yksityiskohta.

Asiaan:

Eka matsi jäätävää lagikuraa vaikkakin mukavaa vastustajaa vastaan 3-1. Toka matsi oli sellainen hiustenrepimiskohtaus. Lähellä oli, että olisin pistänyt pelin parvekkeelta frisbeeheittona jäteastiaan. Ongelma eriteltynä:

- Vastassa Veijo 12 vee, jonka ensimmäinen tai toinen päivä Änäriperinteen parissa.
- Veijo tekee ehkä 2-3 syöttöä per erä, muuten Veke lähinnä surffailee alueelle ja heilauttaa tattia
- Veke on kuullut puolustamisesta iskältä, mutta ei vieläkään ymmärrä, mitä sillä tarkoitetaan
- VeeCuulio tykkää taklata. Pahaksi onneksi Vepsukka ei osaa taklata, joten Velmu taklaa aina ohi. Toisin sanoen: rynnii ohi kuin elämä piri-ilolinnulla
- VekkuliVeijo on ihan mukava jätkä muuten. Varmasti. Vaikken nyt tuntea välitäkään.

On se nyt jumala auta.

Just ehdin demossa hehkuttaa, kuinka maalivahdit on realistisempia, kuin koskaan. Johtuen: ne ei pysty torjumaan aivan käsittämättömyyksiä ja jos pystyvätkin, niin ehkä muutaman kerran pelissä. Korkeintaan. Muuten maaleja tulee ihan realistisista paikoista: poikittaissyötöistä, läpiajoista, hyvistä tähdätyistä laukauksista pisteeltä tai niiden välistä, maalinedushässäköistä ja maskatuista siniviivakudeista.

Sitten koko vaivalla luotu illuusio ihanammasta jääkiekkopelistä romutetaan sillä, että lämit, survot, änget, kikkaat, väännät, värkkäät ja tunget sen helvetin 50 kertaa pelin aikana kumilätkää maaliin ja se ei sinne vain uppoa. Ei vaikka ampuisit sen molarin haulikolla ja raahaisit hallin takapihan roskakatokseen, niin jonku evän se Halak repii kiekon tielle.

Yleisön poistuttua buuaten hallista jo kolmannen erän alkupuolilla, peli päättyy lopulta 2-1 nyhjäykseen. Pelitilanteita kuvaavampi tulos olisi 21-1.

Seuraavan matsin pelaankin sitten ei-niin-väkinäisesti 6-0 pisteet kotiin ja kamat kuivumaan.

Viimeinen koitos osoittautuu pelisession tähdeksi, joku leppoisa ja kohteliaasti nyökkäävä Slovakki pelaa jääkiekkoa, kuten kiekkoa kuuluukin. Mukava 4-2 voitto, mutta todella tasaisten ottelutapahtumien jälkeen. Slovakin eduksi myönnettäköön, että tällä kertaa meikäläisen mokke heittää muovipussillisen aivan naurettavia pelastuksia..

Hyvä EA. Jos ette ihan oikeasti osaa laskea niille maalivahdeille minkäänlaista, edes etäisesti lätkää, muistuttavaa käyttäytymistä, niin jättäkää sitten tekemättä! Lyökää sinne maalin eteen pleksi, johon neljä reikää; ylä- ja alanurkkiin. Saadaan sata kertaa mukavampi peli, kiitos. Kiitos.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Tulipas netissä pelatessa melko radikaali bugi vastaan:
Tein maalin ja skippasin hidastukset ym. jälkimenot, jonka jälkeen normaalisti keskialotukseen. Heti alotusvoiton jälkeen heitin kiekon ränniin ja vaihdoin koko viisikon. Vihu teki yhen hyökkäyksen jonka katkasin ja pääsin läpiajoon. Siniviivan jälkeen ratkasua miettiessä välähtää ruutu ja ollaankin taas keskiympyrässä alottamassa - edellisen alotuksen jälkeen pois vaihdetulla viisikolla ja pelikellossa viimeisen maalin tekoaika. Pelikellosta en kerennyt kattomaan kuinka pitkään pelattiin, mutta reaaliajassa n.10 sekuntia. Oli toinen peli jonka netissä pelasin, mitäköhän yllätyksiä onkaan vielä luvassa..
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Aloitin tässä BaPin ja tuli mielee et ku 13. päivä tulee rosteripäivitys nii pitääkö sitte alottaa koko lysti alusta?
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Muutamia pelejä netissä nyt pelattu.

Yksi ärsyttävä piirre pelistä löytyi heti.
Maalin edustan poikittaissyötöt ei näköjään enää onnistu vaan menevät suoraa kohti maalia?!? :mad:

Ei hyvä!
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

No eikö nuo virkkeet ole nyt vähän ristiriitaiset?

Joo vähän väärin muotoilin, eli tarkoituksena kuitenkin oli että ilmaispakkauksista saaduilla legendoilla 5 peliä uraa ja sitten puckseilla ostetuista pakoista voi tulla sitten legendoja, joilla olisi sitten enmmän uraa.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Vetääkö muilla HUTia pelatessa välillä ihan jumiin koko koneen? On myös tehny sellaista että heittää pihalle vähän väliä. Suunnilleen joka toisesta pelistä. Onko tämä nyt meikäläisen laitteista johtuva vika vai tapahtuuko muillakin?
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Neppailin tuossa HUT:ia, uusia rostereita ja GM modea odotellessa...

Mutta, minkä takia en saa aloituksessa vaihdettua hyökkäävä/normaali/puolustava? L2 pohjaan ja tattia sanoo manuaali (L2 siis tullut lisää aikaisempiin versioihin) mutta mitään ei tapahdu...
Pelaan tuota ekaa turnausta kun en muihin päässyt, olisko niin että rookie-tasolla ei tuo feature ole käytettävissä tms?
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Ensimmäistä kertaa kosken NHL-sarjaan sitten vuoden 2002 PC-painoksen, minkä jälkeen ainoastaan NHL2k3 löytyi GC:lle. Eli siis autuaan ulkopuolisena pystyy nyt parin pelin jälkeen fiilistelemään.

Alustuksena junnuosastolle sellainen, että tuolloin armon vuonna 2002 ei tuota control stick -ominaisuutta ollut edes villeimmissä unissa, eli pelaaminen toimi näppärästi pelkillä napeilla. Nyt hetken alkujärkytyksen jälkeen paljastui, että tuon nykysysteemin kanssa olen ainakin vielä täysi tunari. Isän kanssa, jonka viimeisin pelikokemus on legendaarinen NHL95 SNES:ltä, otettiin parit matsit SM-liiga joukkueilla. Tähän peliseuravalintaan pääsyy oli, että sai totaalisen ei-pelaajan mukaan kommentoimaan pelattavuutta. Ja aika täystyrmäyksen se sai, sillä toisiin kuin yksinkertaisiin nappikomentoihin perustuva systeemi, niin tämän selittäminen vasta-alkajalle on yhtä helppoa kuin Jehovan todistajan käännyttäminen islamistiksi. Ei paljoa läpiajot hyödytä, kun kädet jäätyy vetotilanteessa itsellänikin, ja pidän kuitenkin itseäni kohtalaisen nopeana oppijana. Toivottavasti tuohon vielä pääsee perille, ja vaikka löytäisikin pari uuttakin nappulaa. Nyt asioiden yksinkertaistamiseksi mentiin pelkillä R1+R2+tatit -kombinaatiolla, enkä edes yrittänyt etsiä muita nappuloita. Huomenna sitten syventymistä pelimekanismiin. Jotain tämän hetkisestä tilanteesta ehkä kertoo, että jälkimmäinen Kärpät-TPS -peli meni rankkareille, jossa ensimmäinen maali syntyi Tenkratin toimesta kierroksella 11...

Onko näin, että hidastukset on tosiaan pakko katsoa? Ainakaan emme onnistuneet niitä millään näppäinkombinaatioilla skippaamaan, mikä etenkin erän päätyttyä ärsytti jo nyt.

Pelin vauhti oli ihan jees, eikä graafisestikaan mitään vikaa ollut, paitsi ehkä liian kliini ulkoasu. Lisäksi voisi toivoa, että SM-liiga jengien paidoista löytyisi edes pari mainosta, mutta kosmeettisista asioista on aika turha itkeä. Eikä ne nyt niin haittakaan, jollei niihin halua kiinnittää huomiota. Esmes Ilveksen väärät paidat tosin oli vähän ongelmallisempi juttu. Suurin ongelma tuntui kuitenkin olevan, että syöttely oli kokolailla täysin turhaa sillä AI-pelaajienkin välissä huomattavasti helpompaa oli vain luistella pyörien maalipaikoille. Osaavaa pelaajaa vastaan toivottavasti tilanne muuttuu, mikäli näppäinhelvetistä jotain järkeviä kikkoja löytyy.

Muttamutta, ihan hyvä maku jäi parista ekasta pelistä päälimmäisenä mieleen. Kyllä tuohon systeemiin täytyy vielä sisään päästä, ennen sitä on turha tuomita. Hyvin tuossa kyllä huomaa, että kymmenen vuoden aikana EA on käyttänyt aikansa aika minimaalisiin uudistuksiin stick controlin lisäksi. Selvästi samasta puusta edelleen kuin aiemmatkin, eli sinällään kovin kotoisa olo tuli heti. Pääsyyllisenä tietysti "EA Sports, it's in the game" -tunnari.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

haha mä ihmettelinkin et miksei BaP mr. hockey achievementtii tuu maali,syöttö,tappelu niinku luki. Viime pelis tuli sit achi maali,syöttö,syöttö, ei yhtään tappeluu :D Tykkään enemmän ku nhl 11 mut aivan saatanan buginenhan tää on. Sais taputella nopee uutta patchii.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Nonni, ensimmäiset pelit HUT:iä takana ja pakko kyllä hehekuttaa; Viime vuonna vit**us oli suuri, kun jengi veivas super dekeilla läpi kentän, tai sitten muuten vaan rannaili b-pisteiden välistä varmoja häkkejä. Nyt sellaisista ei ole ollut tietoakaan. Mahtavaa!!!

Kaikista tervetuliais-, kaverikutsu, demo HUT turnausvoitto yms. lahjapaketeista ei tullut oikeastaan mitään... Börje Salming Legend kortti... R. Wallin joukkueen parhain pelaaja 75 keskiarvolla. Pari 70 pelaajaa, muuten sellaista 64-60 arvoisia pelaajia. No pari peliä alle ja aletaan sitten rakentamaan...

Ensimmäinen peli alkoi hyvin, 1-0 johtoon ekan erän puolivälissä. Sitten alkoi kaamea lagaaminen ja yllättäen yhteys katkesikin. Harmi sinänsä, että vastustaja oli joukkueen arvoiltaan tasaväkinen, mutta itse peliä vein kyllä aika lailla.

Toinen vastustaja olikin jo ehtinyt keräämään muutamia nimimiehiä joukkueeseen, ja hyökkäyksen keskiarvo olikin 84 vs minun 76. 2 erää peli oli aivan tasaväkistä vääntöä, ja kolmanteen erään lähdettiinkin 1-1 tilanteesta. kolmannen erän alkuun soi omissa 1-2, mutta vielä väänsin tasoihin 2-2 erän puolivälissä. Harmittavasti pian tasoituksen jälkeen vastustajan kirkkain tähti Ville Leino rokotti toistamiseen ja tilanne oli 2-3. Kahden viimeisen minuutin aikana pakka sitten repesi lopullisesti; Ensin rankkarista 2-4, ja sitten vielä viimeisellä minuutilla pelin herpaannuttua 2 helppoa maalia ja loppulukemat olivatkin harmittavan rumat 2-6. Tappiosta huolimatta jäi hemmetin hyvä maku ensimmäisestä kokonaisesta HUT pelistä. Hienoja erilaisia maaleja, tiukkaa vääntöä, laukauksia ohi myös avopaikoista, blokkaukset, syötönkatkot, taklaukset yms. Kaikki paljon parempaa kuin NHL 11!!

Kolmas peli oli ennakkoasetelmiltaan taas tasaväkinen. Pelissä vastustaja osoittautui juuri sen verran paremmaksi, että lopulukemat 1-4 takkiin olivat ihan oikeutetut. Taas erilaisia maaleja, eikä kentällä saa mitään ilmaiseksi. Jokaisen tehdyn maalin eteen pitää tehdä työtä, ja taas nukaduksista omassa päässä useimmiten rokotetaan armotta. Toki muutama huippupelastuskin mahtui mukaan molemmilta veskalta, ja myös pari avopaikkaa missattiin molemmissa päissä. Ai että, tää on sitä hokia pojat!! Missäköhän ne bugit on??? Mä en ole törmännyt vielä yhteenkään... kop kop.

Tässä vaiheessa oli todettava, että pakko käydä ostamassa kortteja. Yksi jumbo pack ja yksi standard. Äh Kaksi NHL pelaajaa, MV B. Johnson (PIT) 82 ka ja KH S. Nichol (SJ) 77 ka. Eipä siis paljoakaan apuja... Treenikorteilla sentään sai nuoria lupauksia hieman kehitettyä.

Neljäs peli ja taas vastustaja ennakkoon tasaväkinen. Sitä se myös olikin. Vauhtia ja vaarallisia tilanteita, mutta maalit olivat kortilla. Muutama ratkaiseva nukahdus ja virhe omassa pässä molemmilla ja peli meni jatkoajalle tilanteessa 2-2. Jatkoajalla vastustaja otti jäähyn. 4-3 yv:n alkuun hyvää pyöritystä, jonka vastustaja onnistui purkamaan ja lähti vaihtoon sillä seurauksella, että nopea avaus hyökkäyssiniselle ja ykäläpi - maali! Ensimmäinen voitto varsinainen voitto tämän vuoden HUT pelissä on tosiasia, 3-2 (ensimmäistä peliä ei lasketa, kun yhteys katkesi, vaikka 3-0 voitoksi merkittiin). Jee!

Summa summarum ensimmäisistä peleistä: Enemmän kuin tyytyväinen uuteen änäriin. Bugeihin en ole törmänyt, mukavan tiukkaa vääntöä, ei superveivauksia, ei "varmoja maaleja", pelit ovat pienestä kiinni ja ratkeavat pieniin virheisiin, ja maalit tulevat yllättäen. I LIKE IT!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Aika paljon bugeja havaittu ekan peli-illan jälkeen:

-Muutama ihan jäätävä ilmalento köykäisestä taklauksesta, siis äijät heittää älyttömiä voltteja ilmassa.
-Joka pelissä useaan otteeseen havaittu laukaisun äänen tulevan kaksi kertaa peräkkäin.
-Yllä oleva myös kiekon osuessa tolppaan.
-Samassa pelissä hyökkääjä ajoi suoraan päin maalivahtia kovaa 5 kertaa, yhdestä tilanteesta tuli jäähy.
-Maalivahdin tönimiset ja kaatumiset (animaatiotasolla) toteutettu ala-arvoisesti.
-Mystinen jojo-efekti. Eli veto lähti, kiekko palasi hyökkääjään lapaan matkattuaan muutaman metrin. Eikä siis matkalla osunut mihinkään.
-Anaheimilla pelattaessa maalivahti Hiller haastettiin tappeluun, ja Hillerhän tappeli maalivahdin kamoissa omalla naamallaan, tosin numero 9 ja teksti "Ryan" selässä.
-Joissain taklaustilanteissa outoja warppeja pelaajilta.

Joo joo pikkujuttuja, mutta huolestuttavaa että ensimmäisten pelien aikana törmää useampaan virheeseen kuin vuodessa NHL 11 pelin kanssa. Askelia oikeaan suuntaan otettu huomattavasti, mut ei tää ihan valmiilta peliltä vaikuta.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Aika paljon bugeja havaittu ekan peli-illan jälkeen:

-Muutama ihan jäätävä ilmalento köykäisestä taklauksesta, siis äijät heittää älyttömiä voltteja ilmassa.
-Joka pelissä useaan otteeseen havaittu laukaisun äänen tulevan kaksi kertaa peräkkäin.
-Yllä oleva myös kiekon osuessa tolppaan.
-Samassa pelissä hyökkääjä ajoi suoraan päin maalivahtia kovaa 5 kertaa, yhdestä tilanteesta tuli jäähy.
-Maalivahdin tönimiset ja kaatumiset (animaatiotasolla) toteutettu ala-arvoisesti.
-Mystinen jojo-efekti. Eli veto lähti, kiekko palasi hyökkääjään lapaan matkattuaan muutaman metrin. Eikä siis matkalla osunut mihinkään.
-Anaheimilla pelattaessa maalivahti Hiller haastettiin tappeluun, ja Hillerhän tappeli maalivahdin kamoissa omalla naamallaan, tosin numero 9 ja teksti "Ryan" selässä.
-Joissain taklaustilanteissa outoja warppeja pelaajilta.

Joo joo pikkujuttuja, mutta huolestuttavaa että ensimmäisten pelien aikana törmää useampaan virheeseen kuin vuodessa NHL 11 pelin kanssa. Askelia oikeaan suuntaan otettu huomattavasti, mut ei tää ihan valmiilta peliltä vaikuta.

Itsellä ei ole mitään älyttömiä lentoja taklauksista tullut mutta ongelmia kyllä löytyy. Välillä ärsyttää esim. se kun tulee pieni tönäisy niin yleisö hurraa kunnolla ja kun pistää komean avojään pommin niin on hiiren hiljaista. Ja edelleen noissa yhden pelaajan taklauskoosteissa turhan usein on yksi kolmesta taklauksesta mitätön tönäisy.

Sitten se rasittavin asia, eli lonkkataklaus on aivan liian ylivoimainen. Äijät kaatuvat joka kerta, vaikka hyvä että edes osuu. Ja nuo kaatumiset näyttävät aivan kammottavilta eli tuossa on menty NHL 11:sta takapakkia.

Tosiaan tuplaäänet ärsyttävät ja ihme juttu että tuollainen on päästettty peliin mukaan.

Maalivahdit kaatuvat toisinaan ihan hienosti, utta usein tönkön näköistä ja ärsyttää peliajalla edelleen se suoja siinä molarin alueella. Eli molarin pitää tulla ulos maalilta hieman tai vahingossa osua, että voi molarin torpata.

Ja kuten sanoit jäähyjähän tulee molarin ajelemisesta miten sattuu. Välillä ajanu suoraan päin ja ei mitään ja joskus hyvä kun hipaisee niin penaltia. Hockey liigan sparraus pelissä kävi esim. itselleni ärsyttävästi. Tulin maalin eteen ja menin sivulta maalin editse kohti takatolppaa ja vedin kiekon maalin ja ei maalia ja meikäläinen 2 minuutin jäähylle. En leikannut edes molarin alueelta vaan molari tuli keskellä vähän eteenpäin (tietokone molari) ja hipaisusta tuli tuo jäähy. Käsittämätön tuomio. Toisaalta yhdessä pelissä olin molarina ja tulin maalivahdin alueen ulkopuolelle hieman vastustajan pelaajan luistelulinjan eteen ja hän sitten osui ja 2 minuuttinen siitä. Eli toivottavasti ei kauheasti tule noita kyseenalaisia jäähyjä / ei jäähyjä.

Edelleen on hyvä peli ja selkeästi edellistä parempi, mutta kyllähän noita puutteita / bugeja löytyy...

Ja edit. Unohdin mainita vielä positiiviseksi asiaksi tuon, että mukavasti on tullut maaleja molarin torjuntojen kautta eli kainalosta mennyt ja vähän osunut molariin ja mukavasti kimmonnut verkon perukoille. Itse olin hyvin mukana molarina vedoissa, mutta monta maalia meni silti juuri niin että osui osin molariin. Eli tuntuu aluksi vaikeammalta itsekin olla maalissa tai sitten vaan nuo taitopisteet on niin alhaalla vielä että tekee omasta torjumisesta vaikeampaa.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Entäs Mailmanmestari joukkueen arvot? :o

Juu, mutta kyllähän sen tietää ettei Suomea arvosteta niin korkealle. Eniten Suomen kokonaisuuksissa pistää silmään puolustus, joka on vain 82 muistaakseni.
Mitä Yhdysvaltoihin tulee niin onhan niillä toki pelaajia ja arvokisojen aikaan monet pelaa viellä NHL kautta. Ja siellä ei noita MM-kisoja niin arvosteta, mutta onhan se nyt typerää, etttä USA, joka ei kuitenkaan ole niittänyt sinänsä mitään mainetta hurjasti niin on ns. pelin paras maajoukkue. No peli on Pohjois-Amerikasta päin, joten.. :D


No asiasta toiseen. Nyt kyllä kävi aika ilkeä bugi. Pelasin winter classiccia tähdistöjoukkueilla ja mun maalin edessä oli oma pelaaja joka meni taistelemaan maalinedustasta vastustajan hyökkääjän kanssa ja vastustaja pistää selkään poikittaisella ja mulle vihellettiin jäähy... Tälläistä ei kyllä toivo näkevänsä, voi käydä jäähy tyhjästä kalliiksi. Toinen 'rsyttävä asia on se, että samaisessa ottelussa kokeilin kokeeksi autenttisella tuomaritoiminnalla pelikatkoilla lanata molaria kumoon ja yhtään jäähyä en saanut...

Tossa tuli taas yksi onlinessa kamala lonkkataklaus. Vastustajan pelaaja meni alitaan kiinni ja meidän oma meni siihen just taakse lonkkataklauksella ja kun tämä lopulta lopetti (vastustaja) kolmion painamisen niin hän osui siihen lonkkataklaajaan ja ukko jäi todella kaameasti siihen nykimään useaksi sekunniksi.

Se on kumma kun minkäkokoinen pelaaja vaan taklaa lonkalla niin vihua kaatuu, mutta kun mun puolustajalla yli 2 metrinen ja painaa ihan "mukavasti" myös vetää kunnon vauhdeilla päin niin jää usein mokomaksi tönäisyksi.


Asiasta seuravaan eli on muuten kumma juttu, että semmonen 30 peliä jotakuinkin pelannut niin ei yhtään pleksiä rikki (demossa meni useamman kerran). Ei sen puoleen, että harvoin niitä oikeastikin menee.


Asiasta neljänteen. Tuli tossa Huttia pelailtua ja on kyllä mukava pelata alusta, muutta kun sais noita hyviäkin pelaajiakin. Kukahan Hannu Hanhi ne Ovechkin (vai miten se nyt kirjoitetaan) ja sun muut aina vie? :D Kun tuntuu että kaikki lähestulkoon harvinaiset on sopimuskortteja...


Harmi ettei tuota Winter classiccia voi pelata online. On siinä hieno tunnelma kyllä.

Mutta joo taas tämmöstä mietettä. Pelihän on kyllä hyvä. Tulee vaan usein näihin viesteihin pistettyä sitä negatiivista, mutta peliä pelannu tunti tolkulla parin päivän aikana.


(Viesti on vähän sekava, kun tähän aikaan jo hieman väsyneenä kirjoittelee...)
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Ärsyttävä bugi, peli kaatuu aina kun menen selaamaan HUTissa vaihtopakkaa.. en tiedä johtuuko se siitä että oli täysi vai mistä,
mutta nyt tuosta kokoajan tarvittavasta ominaisuudesta ei ole mitään hyötyä.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Sitten koko vaivalla luotu illuusio ihanammasta jääkiekkopelistä romutetaan sillä, että lämit, survot, änget, kikkaat, väännät, värkkäät ja tunget sen helvetin 50 kertaa pelin aikana kumilätkää maaliin ja se ei sinne vain uppoa. Ei vaikka ampuisit sen molarin haulikolla ja raahaisit hallin takapihan roskakatokseen, niin jonku evän se Halak repii kiekon tielle.

Tämä on vain se EA Sportsin tapa tehdä "joka pelistä erilainen". Olen nyt pelannut muutamia pelejä online ja kymmeniä pelejä offline testatessani slidereita ja tekemiäni pelaajapäivityksiä niin huomaa, että molarin vire vaikuttaa täysin siihen, millainen matsista tulee. Kerran sain vastaani jumalmoodissa pelanneen Luongon. Oli aivan sama mitä sinne yritti, nappasi kaikki. Huvittavin oli B-pisteen kaarelta viistosti takakulmalle täysillä annettu passi, hirveä suoraan syötöstä pommi ja Luongo periaatteessa oli jo valmiina hanskansa kanssa odottamassa kutia. Rasittavinta juuri butterfly-molareissa on tuo fysiikan lakien kumoaminen. Läpiajoissa se saa helposti polvilleen, mutta kun ne vielä liikkuu siitä polviltaan normaalinopeutta kumpaan tahansa reunaan potkimatta vauhtia. Uskomatonta.

Sen olen myös huomannut, että maalin tehneelle tulee ihan uskomaton boosti. Pelejä ei koko versiossa ole takana hirveästi yli kymmentä, ja nyt on tullut NELJÄ hattutemppua. Yksi onlinessa Grabovskilla, kolme offlinessa superstar-tasolla, tosin yhdestä vastasi AI. Juuri tämä AI:n hattutemppu oli sellainen, mikä sai vahvasti epäilemään boostia. Carolinan nuori pakki Jamie McBain oli mahdoton pala Jaro Halakille. Maskiranari viivasta, maskilämäri viivasta ja viimeinen oli tyhjät pois ja rannari hanskapuolelle ilman maskia.

Eiköhän taas Be a GM:ssä tule niitä 0-1 -tappiopelejä ja 8-7 -voittoja neljän maalin takamatkalta kuten viime vuoden versiossa.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Itseäni ärsyttää suunnattomasti tuplaäänet. Esim tolppakudit kilahtaa kahdesti, laukausäänet tulee kahdesti ja kirsikkana kakun päällä kun BaP moodissa pyydät syöttöä jolloin oma ukko hakkaa mailaa jäähän (ärsyttävä ääni pidemmän päälle) niin tämä tulee välillä quattrona eli neljään kertaan ikään kuin säristen päällekäin.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Kylläpäs AI teki tyhmän ehdotuksen kaupoista: pelaan Los Angeles Kingsillä ja Tampa ehdotti draftin yhteydessä Stamkosia Justin Williamsiin ja ensi vuoden 1 kierroksen ja kakkoskierroksen varauksiin. Noh, eihän siinä mietitty hetkeäkään vaan heti hyväksyin. Lisäksi tietokone ehdotti vaihtoa Penner-Morrow ja päätin senkin hyväksyä.

Draftissa oli mielenkiintoinen kohta myös: Joel Armia oli varattavana 3 kierroksen lopulla ja hänen ovr on 70 ja kehittyvyys B. Jos tämmöisiä sai NHL 11 edes ekan kymmenen joukossa niin oli jo suht kova lupaus.
Ehkäpä tämä lupailee sitä, että myös muitten kun ykköskierroksen pelaajilla tekee jotain
 
Ylös Bottom