Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 EASHL-keskustelu

Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Juu sain tuon avulla toimimaan mikin suht hyvin. Ei pätki enää, äänenvoimakkuutta sai nostaa paripykälää ylöspäin mutta ainakin saa kokonaisista lauseista selvää.

Eli siis jos infosta ei löydy tuota HQ kohtaa, niin poista se Wireless Device. Sen jälkeen laita se siihen USB-johtoon suoraan kiinni, ei sen laturin välityksellä vaan suoraan, ja asenna laite uudelleen. Itsellä toimi ainakin Sonyn headsetin kanssa.

Joo nyt lähti toimimaan, kiitti!
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Onko EASHL mahdollista saada omat musiikit sillä tuli eilen illalla vastaan yhdessä pelissä vastustajan tehdessä aivan outo ralli? Joukkueen nimi taisi olla peliitat; koskaan ennen kuullut kenenkään käyttävän omia musiikkeja!
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Onko EASHL mahdollista saada omat musiikit sillä tuli eilen illalla vastaan yhdessä pelissä vastustajan tehdessä aivan outo ralli? Joukkueen nimi taisi olla peliitat; koskaan ennen kuullut kenenkään käyttävän omia musiikkeja!
On. Olikohan sieltä missä niit musiikkeja laitellaan ni siihen omat joukkueet kohtaan tai sille joukkueelle jonka paidoilla pelaa. Jompi kumpi.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Onko EASHL mahdollista saada omat musiikit sillä tuli eilen illalla vastaan yhdessä pelissä vastustajan tehdessä aivan outo ralli? Joukkueen nimi taisi olla peliitat; koskaan ennen kuullut kenenkään käyttävän omia musiikkeja!

Kyllä ja ei. On mahdollista laittaa omat musiikit, mutta ei, ei pitäisi olla mahdollista että ne kuuluvat sitten muiltakin. Eli ihan henkilökohtasia noi asetukset on, saman tiimin jäsenillä voi olla kaikilla vaikka oma maalilaulunsa, mutta ihan vaan omaksi ilokseen. :D
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

IHMISMAALIVAHDIT!

Kertokaa mulle ihmeessä, et minkä vi***un takia pitää omalla paskalla maalivahtipelillä pilata muiden matsit?
Päästetään ensin 5-10 maalia seikkailemalla jossain puolessa kentässä ja sit häivytään. Ha ha ha - hauskaa on.

En usko, että sillä se oma maalivahti kehittyy yhtään.
Ymmärrän, jos torjuu ensin vaikka kymmenen kutia ja sit menee yks maali, mutta jos kolmesta ekasta vedosta menee kolme sisälle, ni kysyn että kannattaako siinä kohtaa enää jatkaa? Vaikka oon laittanut monellekin suomivahdille viestiä et painukaa ny hel***iin, ellei siitä tuu mitään, ni silti siellä pitää koomailla.

Vituttaa, vaikka oma äijä onkin jo supertähti 3 ja tuskin ikinä jaksan hakata nii paljon et saisin sen legendan auki.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

IHMISMAALIVAHDIT!

Kertokaa mulle ihmeessä, et minkä vi***un takia pitää omalla paskalla maalivahtipelillä pilata muiden matsit?
Päästetään ensin 5-10 maalia seikkailemalla jossain puolessa kentässä ja sit häivytään. Ha ha ha - hauskaa on.

En usko, että sillä se oma maalivahti kehittyy yhtään.
Ymmärrän, jos torjuu ensin vaikka kymmenen kutia ja sit menee yks maali, mutta jos kolmesta ekasta vedosta menee kolme sisälle, ni kysyn että kannattaako siinä kohtaa enää jatkaa? Vaikka oon laittanut monellekin suomivahdille viestiä et painukaa ny hel***iin, ellei siitä tuu mitään, ni silti siellä pitää koomailla.

Vituttaa, vaikka oma äijä onkin jo supertähti 3 ja tuskin ikinä jaksan hakata nii paljon et saisin sen legendan auki.

Oletko koskaan katsonut että mistä ne vedot menee sisään? Olisko puolustuksella mitään tehtävää sen kanssa? Ymmärrän jos ei edes yritetä mutta joskus niitä paikkoja tulee VÄHÄN turhan pahoista paikoista kun PAKIT koomailee höökialueella. Sentteri naputtaa lapaa jäähän hyökkimaalintakana ja laiturit nyt muutenvaan ovat ihan jäissä surffailemassa. JOku perkele kun heittää mulle viestiä että painu helvettiin niin kyllä minä ohjaimen päästä lähden. Se moke jää sinne maalille kyllä.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Oletko koskaan katsonut että mistä ne vedot menee sisään? Olisko puolustuksella mitään tehtävää sen kanssa? Ymmärrän jos ei edes yritetä mutta joskus niitä paikkoja tulee VÄHÄN turhan pahoista paikoista kun PAKIT koomailee höökialueella. Sentteri naputtaa lapaa jäähän hyökkimaalintakana ja laiturit nyt muutenvaan ovat ihan jäissä surffailemassa. JOku perkele kun heittää mulle viestiä että painu helvettiin niin kyllä minä ohjaimen päästä lähden. Se moke jää sinne maalille kyllä.

This. Muuten sama, mutta jään vielä pelaamaan ihan vain aukoakseni päätä sanattomasti sille, joka lähetti viestiä. "You mad, bro?" viesti pelin jälkeen saa välillä ihan sitä pelkkää parhautta takaisin.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Oletko koskaan katsonut että mistä ne vedot menee sisään? Olisko puolustuksella mitään tehtävää sen kanssa? Ymmärrän jos ei edes yritetä mutta joskus niitä paikkoja tulee VÄHÄN turhan pahoista paikoista kun PAKIT koomailee höökialueella. Sentteri naputtaa lapaa jäähän hyökkimaalintakana ja laiturit nyt muutenvaan ovat ihan jäissä surffailemassa. JOku perkele kun heittää mulle viestiä että painu helvettiin niin kyllä minä ohjaimen päästä lähden. Se moke jää sinne maalille kyllä.
Juurikin näin. Kerrankin yhdessä pelissä vastustajalla oli about 7 läpiajoa. Kenelläkään muulla tullut niitä idiootteja jotka eivät sitä omaa pelipaikkaa saa ja sitten yrittävät omaa maalia.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

tää on parhautta :D itelle kans yks matsi sparria 1-8 hävittii, laukaukset jotain 7-20 vastustajalle ja 6 maalia vähintää läpiajosta, tosin 2-0/3-0 vastaan tilanteitakin useita.
Sitte tuli sellanen vuodatus että en voinu mitää ku kahvit lenteli pitkin sohvaa :D olin kuulemma niin ***** paska! Pitäis peli heittää vittuu ja sillee... enpä edes jaksanu alkaa mitää kirjottelee :)
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Oletko koskaan katsonut että mistä ne vedot menee sisään? Olisko puolustuksella mitään tehtävää sen kanssa? Ymmärrän jos ei edes yritetä mutta joskus niitä paikkoja tulee VÄHÄN turhan pahoista paikoista kun PAKIT koomailee höökialueella. Sentteri naputtaa lapaa jäähän hyökkimaalintakana ja laiturit nyt muutenvaan ovat ihan jäissä surffailemassa. JOku perkele kun heittää mulle viestiä että painu helvettiin niin kyllä minä ohjaimen päästä lähden. Se moke jää sinne maalille kyllä.

Näinpä. Hyvin usein se menee niin että on vain ne 3 hyökkiä ja bottipakit joilta sitten pyydellään aivan älyttömiä avaussyöttöjä yli puoleen kenttään. Lähes aina bottien pitemmät syötöt päätyvät puihin tai suoraan vastustajalle josta syntyy sitten vaarallinen vastahyökki laiturien ja/tai sentterin jo ollessa liian korkealla. Näiden lisäksi tässä painoksessa kun on se momenttumi niin jo vauhdissa oleva vastustaja tulee heittämällä seisovilla jaloilla olevien bottipakkien ohi ja avot siinä on läpiajo tai ainakin puolittainen sellainen valmiina. Veskari tekee siinä vaiheessa enää parhaansa estääkseen maalin syntymisen.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Noissa perus OTP-matseissa näkee tosiaan kaikenlaista viheltäjää myös kentällä, eli ei tuolla pelkästään maalivahdit perseile. Mullekin taisi tulla joskus ensimmäisen maalin jälkeen ääniviesti jotenkin tähän suuntaan: "Please leave the game..."

En tosiaan lähtenyt minnekään, vaan pelasin matsin loppuun niin hyvin kuin pystyin, ja saatiin vielä voitto sille tiimille jossa pelasin. Tuolla pääsee tosiaan harjoittelemaan mukavasti ylivoimahyökkäyksiä ja läpiajoja, jos haluaa ajatella hommaa positiivisuuden kautta. Liian vakavasti noita sparripelejä ei kannata ottaa. Kerhossa tulee sitten kovemman puolustuksen ansiosta huomattavasti vähemmän hommia.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Kerhossa tulee sitten kovemman puolustuksen ansiosta huomattavasti vähemmän hommia.


Välillä jopa tylsää varmaankin :) Pitäisi olla Kinect-tuki hiljaisille hetkille, voisi pitää pientä aerobic-sessiota siellä tolppien välissä ja huudella kinectin mikin kautta vastustajan jäähypenkkiläiselle rivouksia...
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Välillä jopa tylsää varmaankin :) Pitäisi olla Kinect-tuki hiljaisille hetkille, voisi pitää pientä aerobic-sessiota siellä tolppien välissä ja huudella kinectin mikin kautta vastustajan jäähypenkkiläiselle rivouksia...

Juu, pakko se on tunnustaa, että mahtuuhan noihin kerhopeleihin kieltämättä niitä tylsempiä matsejakin mukaan, jolloin olisi aikaa touhuilla jotain muutakin siinä samalla. Onneksi siellä on sitten vastapainona tarjolla todella tiukkoja ja jännittäviä taistoja kovia tiimejä vastaan. Tylsän matsin jälkeen tuollaista tiukkaa 6 vs. 6 -vääntöä osaa aina arvostaa enemmän. Eikä tosiaan yhtään hullumpi idea tuo Kinect-tuki. :D Ehkä jo seuraavaan änäriin suurena uudistuksena mukaan!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

IHMISMAALIVAHDIT!

Kertokaa mulle ihmeessä, et minkä vi***un takia pitää omalla paskalla maalivahtipelillä pilata muiden matsit?
Päästetään ensin 5-10 maalia seikkailemalla jossain puolessa kentässä ja sit häivytään. Ha ha ha - hauskaa on.

En usko, että sillä se oma maalivahti kehittyy yhtään.
Ymmärrän, jos torjuu ensin vaikka kymmenen kutia ja sit menee yks maali, mutta jos kolmesta ekasta vedosta menee kolme sisälle, ni kysyn että kannattaako siinä kohtaa enää jatkaa? Vaikka oon laittanut monellekin suomivahdille viestiä et painukaa ny hel***iin, ellei siitä tuu mitään, ni silti siellä pitää koomailla.

Vituttaa, vaikka oma äijä onkin jo supertähti 3 ja tuskin ikinä jaksan hakata nii paljon et saisin sen legendan auki.

Tälle jannulle kuuluu joku palkinto, ihan oikeesti. Niin jäätävää vuodatusta :D

Samat tyypit huutaa maalivaheille et "v***u oot p***a" ja ite pyörii ympyrää keskialueella pakilla ja kattoo mite vastustaja tulee 2-0 hyökkäyksellä eikä haluu puolustaa. Tai ei kerkee sparripelin alkaessa valita laituria ni ottaa sit pakin ja pelaa sillä ku laituri. Kuka sitä paitsi edes ottaa sparripelei nii tosissaan et jaksaa edes lähetellä viestiä muille?

Ja loppuun iha pakko viel laittaa perus; tuu ite kokeilee maalivahtina varsinkin tässä painoksessa kun oikein sijottuneena et välttämättä mahda vedoille mitään, kiitos EAn uuden maalivahti uudistuksen. Ketkä sitä uudistusta muuten mahto edes haluta? Ai niin, juuri te, joita ei puolustus kiinnosta ja haluutte että botti veskari torjuu kaikki onetimerit mut ranteet sai upota kyllä.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

IHMISMAALIVAHDIT!

Kertokaa mulle ihmeessä, et minkä vi***un takia pitää omalla paskalla maalivahtipelillä pilata muiden matsit?
Päästetään ensin 5-10 maalia seikkailemalla jossain puolessa kentässä ja sit häivytään. Ha ha ha - hauskaa on.

En usko, että sillä se oma maalivahti kehittyy yhtään.
Ymmärrän, jos torjuu ensin vaikka kymmenen kutia ja sit menee yks maali, mutta jos kolmesta ekasta vedosta menee kolme sisälle, ni kysyn että kannattaako siinä kohtaa enää jatkaa? Vaikka oon laittanut monellekin suomivahdille viestiä et painukaa ny hel***iin, ellei siitä tuu mitään, ni silti siellä pitää koomailla.

Vituttaa, vaikka oma äijä onkin jo supertähti 3 ja tuskin ikinä jaksan hakata nii paljon et saisin sen legendan auki.

IHMISPELAAJAT!

Kertokaa mulle ihmeessä, et minkä vi***un takia pitää omalla paskalla hyökkäys/puolustuspelillä pilata maalivahtien matsit?
Päästetään ensin 5-10 läpiajoa seikkailemalla jossain vastustajan päädyssä ja sit vittuillaan. Ha ha ha - hauskaa on.

En usko, että sillä se oma kenttäpelaaja kehittyy yhtään.
EN ymmärrä, jos pyytää ensin vaikka kymmenen syöttöä ja sit saa yhden haltuun, mutta jos senkin menettää samoin tein, ni kysyn että kannattaako siinä kohtaa enää jatkaa? Vaikka en ole laittanut yhdellekään kenttäpelaajalle viestiä et painukaa ny hel***iin, ellei siitä tuu mitään, ni silti siellä pitää koomailla.


Faktahan on, että veskarina sparrien pelaaminen on aika masokistista touhua.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Faktahan on, että veskarina sparrien pelaaminen on aika masokistista touhua.

Kyllä sen kuminaamarin voi laittaa kenttäpelaajanakin päähän jos itse on ymmärtänyt sen, että kyseessä on joukkuepeli eikä joku ***** COD.

Pakit tosiaan pääsääntöisesti kusevat keikkaa laiturien paikalle, laitureilla on kumimagneetit lavoissa ja sentterit ei tajua roolinsa olevan enemmän puolustava kuin hyökkäävä.

Ja kaikkien täytyy hieroa kesken matsin jotain facebookkia ja jättää jamppa seisomaan paitsioon puoleksi erää.

Noh, onneksi ykköslegenda on kohta plakkarissa ja voi alkaa keskittymään EHL/Connected/ihan mihin tahansa muuhun kuin OTP:hen :)
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

IHMISPELAAJAT!

Kertokaa mulle ihmeessä, et minkä vi***un takia pitää omalla paskalla hyökkäys/puolustuspelillä pilata maalivahtien matsit?
Päästetään ensin 5-10 läpiajoa seikkailemalla jossain vastustajan päädyssä ja sit vittuillaan. Ha ha ha - hauskaa on.

En usko, että sillä se oma kenttäpelaaja kehittyy yhtään.
EN ymmärrä, jos pyytää ensin vaikka kymmenen syöttöä ja sit saa yhden haltuun, mutta jos senkin menettää samoin tein, ni kysyn että kannattaako siinä kohtaa enää jatkaa? Vaikka en ole laittanut yhdellekään kenttäpelaajalle viestiä et painukaa ny hel***iin, ellei siitä tuu mitään, ni silti siellä pitää koomailla.


Faktahan on, että veskarina sparrien pelaaminen on aika masokistista touhua.
Agree. Maalivahtina pelaaminen sparraus peleissä on perseestä. itse olen voittanut 10 kertaa ja hävinnyt monta kertaa enemmän ja silti torjunta prosentti hyppii 85%-90% paikkeilla. Kaikki häviöni ja päästämäni laukaukset on heikon puolustamisen syytä. Kaikki olettaa, moken pitäisi torjua joka läpi ajo, one timerit ja perus laukaukset jne. ja sitte itkee, että hävittiin koska oli ihmismokke.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Heitetäänpä hieman omiakin ajatuksia edellä mainittuun aiheeseen. Itseäni ketuttavat taas kaikki ne, jotka lähtevät karkuun, kun joku valitsee maalivahdin paikan sparripelissä. Parhaimmillaan tuli eräänä iltana haettua neljä kertaa uusi sparripeli, kun samat tyypit hyppivät pois serveriltä jo ennen latausruutua - ja sama tosiaan toistui ainakin kerran pelien välissä, kun lopultakin päästiin takomaan.

Opetelkaa pelaamaan monipuolisesti eri pelipaikoilla, eikä aina kytätä sitä prkleen laiturin paikkaa! Henkilökohtaisesti menen aina pakin paikalle auttamaan omaa molaria, jos näen jonkun ottavan maalivahdin tontin. Koen sen joka kerta hyvänä haasteena, kun koetan estää hyökkääjien maalintekoa ja voitetun pelin jälkeen voi melkein mielessään kuulla kiitoksen sanat maalivahdilta, mikäli puolustuspeli on onnistunut hyvin.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Ja loppuun iha pakko viel laittaa perus; tuu ite kokeilee maalivahtina varsinkin tässä painoksessa kun oikein sijottuneena et välttämättä mahda vedoille mitään, kiitos EAn uuden maalivahti uudistuksen. Ketkä sitä uudistusta muuten mahto edes haluta? Ai niin, juuri te, joita ei puolustus kiinnosta ja haluutte että botti veskari torjuu kaikki onetimerit mut ranteet sai upota kyllä.

Tuu itte kokeilee maalivahtia?
Mä en pelaa maalivahtia just sen takia kun en osaa. Ja kyllä puolustan, jos oon puolustaja. Puolustan myös hyökkääjänä minkä voin ja ehdin. Pointti oliki nyt siinä, et miks siellä pitää heilua vaikka ei osaa? Mun mielestä se pitäs modata jotenkin niin, et molariks ei pääse, ennen kun on pelannut maalivahtina vaikka kaksi kautta BAP:ta.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

"Heitetäänpä hieman omiakin ajatuksia edellä mainittuun aiheeseen. Itseäni ketuttavat taas kaikki ne, jotka lähtevät karkuun, kun joku valitsee maalivahdin paikan sparripelissä. Parhaimmillaan tuli eräänä iltana haettua neljä kertaa uusi sparripeli, kun samat tyypit hyppivät pois serveriltä jo ennen latausruutua - ja sama tosiaan toistui ainakin kerran pelien välissä, kun lopultakin päästiin takomaan."

Onko se joku ihme? Juuri tämän takia mä en pelaa niitä pelejä enää paljoakaan, joissa on ihmismolari. Ainakaan, jos alkuvalinnassa joku myöhästyy ja valitsee sitten kolmen minsan jälkeen sen molarin kun muita ei oo enää tarjolla.
Tarkoitus tässä on kerätä niitä voittoja, ei 10-0 tappioita.
 
Ylös Bottom