Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL-13 Fantasy Dream League

Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

1. Los Angeles
2. Calgary
3. New York Islanders
4. Dallas Stars
5. Buffalo
6. Super Florida
7. Detroit
8. Montreal
9. New Jersey
10. St. Louis
11. Vancouver

12. columbus
13. Minnesota
14. Chicago

3-1-0 tuloksilla selvisi villit tästä syklistä. Häviö tuli samalle jengille jonka kanssa pelattiin liigan ihan ensimmäinen ja hävitty peli, eli Booriksen Coloradolle. Jälleen kerran mukaan mahtui menoa ja melskettä, etenkin Fanttiuksen Torontoa vastaan jossa oltiin 0-3 häviöllä ja ihmeen raivolla tasoitettiin. Sekään ei riittänyt kun Toronto läväytti neljännen maalin ja jos oikein muistan niin Minnesotan tasoitus- sekä voittomaali tulivat kumpikin 3. erän aivan viime hetkillä. Loppuun asti taistellaan ja näyttääkin siltä että joukkueen vahvuus piilee siinä että tappioasemasta lukuiset kerrat taisteltu harmaiden kivien läpi voittoon. Kiitos vastustajille ja ei muuta kuin ensi sykliin!
;)

edit. lisäsin Chicagon
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Heitettiin rentoakiekkoa porukankaa hynttyyt yhteen! Ja meinattii laittaa meille aktiivisimmille ketkä ei juuri muita pelimuotoja pelaile niin toinen normijengeillä liiga pystyyn. Jos sua kiinnostaa lähteä mukaan ja aikas varmasti riittää hoitaa kaikki pelit moitteettomasti niin pistähää yv:eetä eepille! Käy toki eka lueskelemassa The Great Champion League ketjun ylimmät jutut! Eli kaikki liigat lupaat hoitaa kunnialla alusta loppuun astikka!
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Vancouver ja Nashville muistaakseni jäljellä Rangersilla. Pääseekö herrat tänään pelaamaan? Tää GM lähtee virkistysreissulle huomenna nii tänää olis nuo pelit pelattava.

Eli eipä taideta pelata sitä peliä.. ;)
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Nashville peli menee näillä näkymin simuun ku ei löytyny Northernilla aikaa änäriin mutta muihin peleihin kyllä. Eikä viitsiny vastata että monelta olis voinu tänään pelata mahdollisesti. Ei näin!

Ja näin. Eipä ollu siis mulla paljon mahkuja saada tuota peliä pelattua, kun ainoa vastustaja on virkistäytymässä :D
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Millos pingut vois pelaa? Itellä nyt tänää pakkaamista ja reenit on kyllä 16-18 ni muuten voisin kyllä pelailla
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Moii,mulla pleikkarin kanssa ongelmia eli pätkii ,joten yritän saada toimimaan ,ja jos ei saada joudun luovuttamaan mutta jos saadaan toimimaan ,niin ainakin tod näk psn tunnus tulee vaihtumaan mutta toivotaan parasta.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Moii,mulla pleikkarin kanssa ongelmia eli pätkii ,joten yritän saada toimimaan ,ja jos ei saada joudun luovuttamaan mutta jos saadaan toimimaan ,niin ainakin tod näk psn tunnus tulee vaihtumaan mutta toivotaan parasta.

toivotaan parasta harmi olis jos joutuisit lähtemään :(
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Moii,mulla pleikkarin kanssa ongelmia eli pätkii ,joten yritän saada toimimaan ,ja jos ei saada joudun luovuttamaan mutta jos saadaan toimimaan ,niin ainakin tod näk psn tunnus tulee vaihtumaan mutta toivotaan parasta.

Kerro toki tarkemmin täälä eikhää täälä o viisaita ihmisiä kertomaa mitä voi tehä! Tai sitte tt-2k se o auttanut ilmeisesti monia pulmissa =)
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Komitsaari lähtee kohta tahkoamaan paikallista WinterClassic:kia ja huhujen mukaan sen jälkeen on jotaa kainaloitten tuuletukseen viittaavaa. Niinpä varakomitsaari mermer hoitaa illalla syklin vaihdot sikäli mikäli pelit on pelattu lähes kaikki ainakin ja hän näkee ruudulta lukea sanat "aikataulujakso eteenpäin" komitsaari palaa huomenna varmaan iltapäivällä morkkiksenkaan pleikkarille tarjoamaan vielä helpommat pisteet niitä kaipaaville.

- Komitsaari -
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Jihuu taas toimii,uusi psn tunnus on, finishflash1 joten kirjatkaa mut sarjoista ulos ja pyytäkää takas;)
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

1. Los Angeles
2. Calgary
3. New York Islanders
4. Dallas Stars
5. Buffalo
6. Super Florida
7. Detroit
8. Montreal
9. New Jersey
10. St. Louis
11. Vancouver

12. columbus
13. Minnesota
14. Chicago
15.Tampa Bay
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Millos juhnan Pegi kerkii pelaamaan? Itellä melkeenpä koko päivä ja ilta aikaa tänään? Sitte ois Capsienkin sykli taputeltu.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Komisario mermer oli muuttamassa koko päivän, mutta koitan pikkuhiljaa päästä pleikalle. Eli koittakaa pelata ne pelinne ja hoidan finnishflashin ulos tuota pikaa ja laita pyyntöä sitten jos ei korkki ole pahasti auki..

Eli Flash en pysty mielestäni kutsumaan ketään, joten laita pyyntö. Laita vaikka tänne viestiä jos en ole online, hyväksyin jo bestikseks tos pleikal.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Huolestuttavan vähän tiimeillä syklit valmiina, vai eivätkö kaikki vaan "kehtaa" nopeesti lisätä tiimiään listaan?
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Huolestuttavan vähän tiimeillä syklit valmiina, vai eivätkö kaikki vaan "kehtaa" nopeesti lisätä tiimiään listaan?

Katsoin äsken niin 18-24 pelejä pelattu joukkueilla. Nyt on ollut osassa maassa myös hiihtoloma joten se on varmasti vähän verottanut. Itse olen sitä mieltä, että vaihdan syklin tänään, oli mikä oli. 15jengiä listan mukaan valmis. Mutta surullista on jos jää alle 25 valmiit joukkueet. Kertokaa toki mielipide jos haluatte, että odotetaan huomiseen?
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Katsoin äsken niin 18-24 pelejä pelattu joukkueilla. Nyt on ollut osassa maassa myös hiihtoloma joten se on varmasti vähän verottanut. Itse olen sitä mieltä, että vaihdan syklin tänään, oli mikä oli. 15jengiä listan mukaan valmis. Mutta surullista on jos jää alle 25 valmiit joukkueet. Kertokaa toki mielipide jos haluatte, että odotetaan huomiseen?

sykli vaihtoon vaan :)
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Mä haluisin pelaa vie mun viimesen pelin pingui vs:) jos se ois tässä illan mittaa valmiina:) mut jos ei saada nih sit menee simuu
 
Ylös Bottom