Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milesizdead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimien valinta käynnissä! Varasijoille voi ilmoittautua.

Harmi vaan kun meni sulta toi varaus ohi, mutta minkäs sille voi. Reilaaminen tuhoaa ihmisten virtuaalielämän! :D
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimien valinta käynnissä! Varasijoille voi ilmoittautua.

Joo todellakin. Mutta oon iloinen että vielä pääsen kuitenkin mukaan ja kai sieltä jääkiekkoon pystyvä joukkue minullekkin jää ohjastettavaksi.
 
NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimien valinta käynnissä! Varasijoille voi ilmoittautua.

Joo todellakin. Mutta oon iloinen että vielä pääsen kuitenkin mukaan ja kai sieltä jääkiekkoon pystyvä joukkue minullekkin jää ohjastettavaksi.

Hyvä että messissä, pahoittelut vuoron menetyksestä. Julkaisu on niin lähellä ettei viitsinyt venyttää draftin alkua.

Hyvänä puolena se, ettei meillä kahdella ole mitään ennakkopaineita viimeisinä varaajina :)
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimien valinta käynnissä! Varasijoille voi ilmoittautua.

no kaikihan pelaavat maailman parasta kiekko liigaa ;)
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimien valinta käynnissä! Varasijoille voi ilmoittautua.

Otan Tampa Bayn. Kaikki rightin jätkät kaupan, ml. Stamkos.

Stamkos <-> Crosby/Malkin? ;)

edit. siis haen pelkästään leftin äijiä, älkää tarjotko rightei vaihdossa :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimien valinta käynnissä! Varasijoille voi ilmoittautua.

Otan Tampa Bayn. Kaikki rightin jätkät kaupan, ml. Stamkos.

Stamkos <-> Crosby/Malkin? ;)
Itellä kans tuo rightin pelaaminen on huomattavasti heikompaa.
 
NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimien valinta käynnissä! Varasijoille voi ilmoittautua.

Meikä pelaa molemmilla kätisyyksillä yhtä huonosti, et kunhan tiimi selviää niin olen valmis ottamaan heitä pois käsistänne ;)
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimien valinta käynnissä! Varasijoille voi ilmoittautua.

Otan Tampa Bayn. Kaikki rightin jätkät kaupan, ml. Stamkos.

Stamkos <-> Crosby/Malkin? ;)

edit. siis haen pelkästään leftin äijiä, älkää tarjotko rightei vaihdossa :)

Voisin olla kiinnostunut Stamkosista vaikka LA:ta ohjaankin. Joku jättitreidi ehkäpä?;)
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimien valinta käynnissä! Varasijoille voi ilmoittautua.

En jaksanu ettii, että onko nashville varattu mutta jos ei niin otan sen :)
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimien valinta käynnissä! Varasijoille voi ilmoittautua.

Oho, itse ajattelin, että Lightning menisi vasta kuuden viimeisen joukossa. :D Ja juu Veskku Predatorssit on varaamatta, joten sinulle siis ne...

Maiqin vuoro! :cool:
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimien valinta käynnissä! Varasijoille voi ilmoittautua.

mehukkaita treidejä jo postaillaan. Oon kans kiinnostunut tuosta polvilämärin ihmeestä nimenomaan rightin kätisyyden vuoksi :) katotaan mitä pystyy tarjoamaan vaihdossa :p
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimien valinta käynnissä! Varasijoille voi ilmoittautua.

GM ollicas piti lyhkäisen ilmoituksen jossa sanoi että joko Kopitar tai Richards olisi lähdössä joukkueesta ja sanoi myös ettei kakkosmolari Bernier viihdy joukkueessa kauaa. Tällä ollicas tulee varmaankin hakemaan suuria treidejä. Ollicas kertoi myös että 3-4 ketjujen rakenne tulee muuttumaan ja hän sanoi että on avoin kaikkille tarjouksille jopa näin etukäteen. Varmoja päätöksiä ennen kauden alkua tulee kuitenkin olevan vähän.

Edit!

Ehdotuksia voi siis jo tehdä mutta en rupe mitään julkistamaan virallisesti ennen kun peli on hyppysissä.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimien valinta käynnissä! Varasijoille voi ilmoittautua.

GM ollicas piti lyhkäisen ilmoituksen jossa sanoi että joko Kopitar tai Richards olisi lähdössä joukkueesta ja sanoi myös ettei kakkosmolari Bernier viihdy joukkueessa kauaa. Tällä olicas tulee varmaankin hakemaan suuria treidejä. Ollicas kertoi myös että 3-4 ketjujen rakenne tulee muuttumaan ja hän sanoi että on avoin kaikkille tarjouksille jopa näin etukäteen. Varmoja päätöksiä ennen kauden alkua tulee kuitenkin olevan vähän.

Kopitarista olen kiinnostunut, ja EHKÄ myös Bernieristä...katsellaan mitä kykenen tarjoilemaan kunhan ensin saan jengin varattua. :rolleyes: Ainahan sitä lempipelaajan jengiinsä haluaisi. :cool:

Kahdeksan varaajaa vielä mun edellä ja edelleen se meikäläisen viimeinen suosikkijengi on varaamatta. Eletään siinä toivossa, että se säästyisi mulle saakka. :) Vaikka se voi jo toki mennä seuraavalla vuorolla! :D
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimien valinta käynnissä! Varasijoille voi ilmoittautua.

Flames ilmoittaa myöskin kiinnostuksen Stamkosiin :)
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimien valinta käynnissä! Varasijoille voi ilmoittautua.

Stamkos kiinnostaa myös San Josen organisaatiota.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimien valinta käynnissä! Varasijoille voi ilmoittautua.

St.Louis Blues on myös kiinnostunut Stamkosista, mutta saa nähdä löytyykö tarvittavia palasia, että sais toimivan treidin kasaan.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimien valinta käynnissä! Varasijoille voi ilmoittautua.

Stamkos kiinnostaa myös minua katsotaan nyt minkä joukkueen saan ja mitä voin tarjota.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimien valinta käynnissä! Varasijoille voi ilmoittautua.

Onko pelissä siirtorajoituksia pelaajilla? NTC ja NMC?
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimien valinta käynnissä! Varasijoille voi ilmoittautua.

Enää kolmetoista jäljellä...

Mutta asiasta sadanteen, kannattaisiko laatia jonkinnäköiset säännöt vai onko tehty jo? Vaikka avausviestiin kirjoittaa muutamia perusasiita joiden rikkomisesta saa varoituksia ja jatkuvasta sääntöjen rikkomisesta potkittaisiin pihalle.
 
Ylös Bottom