Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hexton13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

En saa peleistä puckseja eikä pelaajien sopimukset kulu.Missä vika?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jason Pominville tuli pakast, mitä vois saada
Ite kattelin hintoi vähä 5-8k käytännössä kaikki. mut joku tarkempi tai jos joku haluu vaihtaa!
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No emmä tiiä, ehkä 20k alle marketin hintojen. Kurri myy varmaan 100-120k.

Meni muhkeat 80k Gaborikkiin ja sit päätin viimeistellä kokoonpanoani joukkuevaihtokorteilla, nyt 23k jäljellä aamuisesta 117k:sta. Suunnilleen jo dream team kasassa. Vielä jostain kun sais hyvän ja nopsakan sentterin ja sille kovat laiturit, jospa lähtis Kane-Toews-Hossa kenttää seuraavaks saalistaa, heti kun olen saanut +90 ovrl. veskarin.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitäs maksaisit Toews?

En mitään tällä hetkellä (oon peeaa = 23k :/) ja jos aijot kaupata häntä niin mene trading block -keskusteluun. Pitäis tehdät "lauantait" et pääsis taas ostelee eli siis viime lauantai oli aika tuottoisa, +60k parissa tunnissa ryöstöillä. :P
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

En mitään tällä hetkellä (oon peeaa = 23k :/) ja jos aijot kaupata häntä niin mene trading block -keskusteluun. Pitäis tehdät "lauantait" et pääsis taas ostelee eli siis viime lauantai oli aika tuottoisa, +60k parissa tunnissa ryöstöillä. :P

Kysäsin vaa et mitä maksaisit, en oo sitä nyt suoraa myymäs, on se nii tehokas :D nyt ei oikee oo ryöstely toiminu ei oikee ollu mitää hyvii... Vaa tommost 1-2k saanu tänää käärittyy
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kysäsin vaa et mitä maksaisit, en oo sitä nyt suoraa myymäs, on se nii tehokas :D nyt ei oikee oo ryöstely toiminu ei oikee ollu mitää hyvii... Vaa tommost 1-2k saanu tänää käärittyy

Itse maksaisin 60k, vaan sen takia että A) Hän ei olisi 1. sentterini B) Olisin voinut ostaa 3 kpl:tta tuolla hinnalla. :D

Ai, mä pääsin just vauhtiin kun nappasin Seminin 2k:lla, myin 5min jälkeen pois 11k:lla, 9k:n tuotto. :P
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itse maksaisin 60k, vaan sen takia että A) Hän ei olisi 1. sentterini B) Olisin voinut ostaa 3 kpl:tta tuolla hinnalla. :D

Ai, mä pääsin just vauhtiin kun nappasin Seminin 2k:lla, myin 5min jälkeen pois 11k:lla, 9k:n tuotto. :P

Nappasin Bolland 1,3k ja myin 2,5k ja D.Clarkson 500 ja myin 1,5k siin tän päivä, ei oikee oo napannu tommosii prkl!
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oijoi, ostin tänään 3 x 7,5k pakkoja ja niistä napsahti K.Timonen (kokoonpanoon ja C rintaan), J.Johnson (kokoonpanoon) ja vielä kirsikkana kakun päällä J.Toews (myyntiin). Ois houkutellu ottaa Toews käyttöön mutta tuntui olevan liian vaikea istuttaa nykyiseen joukkueeseen. Kaverin myyntihintoja kun katselin niin järkevin ratkaisu laittaa suosiolla eteenpäin ja ottaa pucksit pyörimästä.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko se niin että mitä kalliimpi pakka niin sitä paremmat pelaajat?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitä kalliimpi pakka sitä enemmän harvinaisia kortteja , mutta kovuuteen ei kai vaikuta...ainakaan paljoa.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Toimiiko muilla nuo playoffit? Itse en löydä, että mistä niitä pääsee pelaamaan. Kun painaa tuosta alkuvalikon Pudotuspelit osiosta, niin se heittää vaan tuonna normaaliturnausten luo, josta en löydä kyllä mitään pudotuspelejä.

Ja on kyllä kumma, jos en ole muka mukaan päässyt. Voittanut kuitenkin monta turnausta putkeen tässä ja stasit ovat 19-5-0, jotka ovat kuitenkin kohtuulliset näin alkuun. Olenko muka pelannut liian vähän?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Toimiiko muilla nuo playoffit? Itse en löydä, että mistä niitä pääsee pelaamaan. Kun painaa tuosta alkuvalikon Pudotuspelit osiosta, niin se heittää vaan tuonna normaaliturnausten luo, josta en löydä kyllä mitään pudotuspelejä.

Ja on kyllä kumma, jos en ole muka mukaan päässyt. Voittanut kuitenkin monta turnausta putkeen tässä ja stasit ovat 19-5-0, jotka ovat kuitenkin kohtuulliset näin alkuun. Olenko muka pelannut liian vähän?

Ei kyllä on sama homma täällä. Statsit 50-14-7. Oon suu pyöreänä. :eek:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo playoffit bugaa taas jotenkin, en yllättynyt se on EA. Itselläni 19-2-0 recordi, vaikka sillä ei ole merkitystä sillä kellään ei toimi playoffit.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mites noissa on mennyt noi rajat, että pääseeko mukaan? Itsellä 15-0-0 tällä hetkellä statistiikka. Ja ymmärsin siis, että ei toimi tällä hetkellä kenelläkään.
 
Ylös Bottom