Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hexton13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Eikö ketään muita häiritse, että tuolla on TOTW -kortteja pelaajista, kuten esim. Selänteestä, joka ei ole tällä kaudella pelannut vielä peliäkään. Eikö noitten TOTW korttien pitäisi tulla niistä pelaajista, jotka ovat sillä viikolla pelanneet hyvin?



Heitetään arpa ja sanotaan vaikkapa Aleksi Laakso? Varmaa tietoa ei ole, mutta HPK:ssa se näyttäisi pelaavan tällä hetkellä. Näköjään viime kaudellakin pelannut muutaman pelin.

Toinen mitä mietin että se voisi olla myös Santavuori koska teki samaan aikaan kerhoon sopparin kun Saarinen, joka tästä löytyykin kerhopaidasta.. Onko missään mitään listaa mistä näkisi mitkä pelaajat mihinkin joukkueeseen kuuluu?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt on joukkue vihdoin saanut lopullisen muodon, ei tarvi ku enää liukua jäällä ja katsoa miten käy...

Sharp-Toews-Kane (CHI) / Hall-Malkin-Gaborik (EDM) / RNH-Gretzky-St.Louis (EDM) / Heatley-Filppula-Havlat (MIN)

Phaneuf-Letang (PIT) / Del Zotto-Karlsson (OTT) / Suter-Doughty (NYI)

Rinne / Vokoun

Ainut mitä vois vielä toivoo olis et oppis pelaa, muuten kaikki alkaa olla kohdillaan :cool:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mikä ihme näitä kersoja vaivaa, yksi kaveri voitti mut jatkoajalla 2-1, jonka jälkeen inboxi kyllä lauloi :D Noh, onhan se varmasti hienoa voittaa minut :p

Ihan hyvin uudella jengillä mennyt, 18-1-1 record. Ei ole enään mitään superstaroja käytössä:


Ööö.. Miksi tolla recordilla sitten poistutaan pelistä siinä vaiheessa kun viiriä nostetaan kattoon??


Ois ollu kiva pelata..
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Juuh.

Kukaan ei aiemmin huudellut millaisia prosentteja milläkin heidän vahdilla on ollut, kun kyselin. Itsellä näyttää tällä hetkellä Bobrovskilla olevan 90,9 edelleen ja Greissilla 90,2. MacDonaldilla joku 89,7. Kaikki pelanneet suurinpiirtein yhtä paljon. Hirveää eroa en ole huomannut vaikka välillä mulla oli maalissa Rask ja välillä joku AHL-jamppa.


Millasilla prosenteilla teidän maalivahdit poimii kiekkoja?

Omat veskat:
Mason 89,7%
Garon 87,7%

Molemmat päästää ihan käsittämättömiä maaleja. Tänään vikan minuutin tappiomaali oli rannarinosto punaviivan takaa ja kaveri kävi tökkäseen sisään kun Garon ei tienny missä kiekko oli. Mason ottaa välillä haamukoppeja mutta välillä kaikki rannarit menee sisään. Ripareita ne antaa kaikista mahdollisista vedoista ja etukulma aina auki. Kokeilin pari peliä Clemenseniä ja ois pitänyt pitää...

Onkohan sillä väliä jos veskari ja pakit ei oo samasta joukkueesta kun noita kemioitakin kenttäkartta näyttää?

Kokeilin premium silveriä kun pucksit riitti just niihin. Eihän sieltä mitään tullut... Luke Schenn, NJ joukkueenvaihto ja soppareita.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oma tiimi tällä hetkellä:

Michalek (A) 86 - Stastny (A) 86 - Alfredsson (C) 87 / Ott-vaihtokortit
Carcillo 82 - Skinner 85 - Parenteau 84
Hartikainen 81 - Gagner 84 - Hemsky 83
Gerbe 80 - Leino 83 - Kaleta 80

Pitkänen 85 - Kubina 82
Quincey 84 - Roszival 82
Sekera 83 - Wisniewski 85

Bäckström 88 - Turco 84

Myynnissä mm. Marleau ja Bouwmeester jolla pitäisi tulla päälle 30k. Seuraavana ajattelin hankkia Bennin kakkosen vasempaan laitaan. Tarkoitus myös Pitkäselle ja Quinceylle pakkiparit. Quinceylle oon suunnitellu Bogosiania, mut kuka sopis Pitkäselle? PP siis pitäisi olla rooli, mutta hinta maltillinen. Ehdotuksia? Yhtenä ajatuksena oli Suter ja hankkia paikanvaihtokortti VP-OP mutta ne on aikas kalliita...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Toimiiko teillä tuo Team of the Week -kohta? Itse näen tiimin, mutta kun painaa starttia (challange), tulee musta ruutu jossa lukee "create squad", "change player type" jne, mutta mistään napista ei tapahdu mitään. Eli peli pitää sammuttaa. Kokeillu useampia kertoja ja aina sama juttu. Toimiiko tää muilla?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ööö.. Miksi tolla recordilla sitten poistutaan pelistä siinä vaiheessa kun viiriä nostetaan kattoon??


Ois ollu kiva pelata..

Pelataan pelataan! Niin hullulta kuin se kuullostaakin, tyttöystävä kiljui vieressä että ei enään yhtään peliä ja jouduin pelaamisen hetkeksi lopettamaan:D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Iltoja!
Mikäs mahtaa olla Kronwallin hinta markkinoilla? 30k?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

nyt meinaa käpy palaa pelailin huttia tossa ja jostain syystä en saanu puckseja olleskaan jos vihu läks pelistä kesken pelin en myöskään saanut ainuttakaan pucksia voitoista,voittojen jälkeen pelin loputtua pucksit näkyi mutta etusivuille ei oo lisääntynyt mitää se vielä tässä huvittaa että jokainen voitto on joukkuetilastoissa lisätty tappiosarakkeeseen!kellään vastauksia mistä tämmönen johtuu?:mad::confused:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Auttakaa miestä hädässä! Olen tässä yrittänyt kerätä koko Minnesota Wildin kokoonpanoa, jotta saisin tuon Trophyn. Minulta löytyy tällä hetkellä 16/26 Minnesotan miestä, ja he ovat seuraavat:
Lyhyen matikan laskutaitojeni mukaan tuosta tulee yhteensä 23, eli ketkä ovat ne kolme (3) pelaajaa, joita en ole vielä löytänyt?


[url]http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/9033802.page

[/URL]
Tuolla on hieman kerätty noita tiimien rostereita HUTissa.

Tuon mukaan sulta puuttuis S.Kampfer(RD), C.Stoner(LD) ja N.Johnson(RW). Toivottavasti oli apua :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pelataan pelataan! Niin hullulta kuin se kuullostaakin, tyttöystävä kiljui vieressä että ei enään yhtään peliä ja jouduin pelaamisen hetkeksi lopettamaan:D


Juu.. Oon saanut joskus oman osani samanlaisesta :)


Ens kerralla sitten..
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Iltoja!
Mikäs mahtaa olla Kronwallin hinta markkinoilla? 30k?

Sen voi katella ihan itse sieltä vaihtokaupasta. Mutta ei se enempää ole kuin ~15k.

nyt meinaa käpy palaa pelailin huttia tossa ja jostain syystä en saanu puckseja olleskaan jos vihu läks pelistä kesken pelin en myöskään saanut ainuttakaan pucksia voitoista,voittojen jälkeen pelin loputtua pucksit näkyi mutta etusivuille ei oo lisääntynyt mitää se vielä tässä huvittaa että jokainen voitto on joukkuetilastoissa lisätty tappiosarakkeeseen!kellään vastauksia mistä tämmönen johtuu?:mad::confused:

EA:n bugi, vaikka siinä etusivulla näyttää että ne olisivat tappioita, kun menet tilastoihin siellä kaikki ovat oikein. :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt saanut joukkue aikalailla lopullisen muotonsa, toki kyllä tästä lähdetään asteittain parantamaan, mutta nyt alkaa palaset olla kohdillaan.

Michalek (A) 86 - Stastny (A) 86 - Alfredsson (C) 87 / OTT-vaihtokortit
Benn 86 - Skinner 85 - Parenteau 84 / NYI-vaihtokortit
Hartikainen 81 - Gagner 84 - Hemsky 83
Gerbe 80 - Leino 83 - Kaleta 80

Pitkänen 85 - E. Johnson 85 / CBJ-vaihtokortit
Bouwmeester 85 - Bogosian 85 / CBJ-vaihtokortit
Sekera 83 - Wisniewski 85 / CBJ-vaihtokortit

Bäckström 88 (CBJ-vaihtokortti) - Turco 84

Pucksit nyt loppu, joten menee aikaa, ennen kuin seuraavaa parannusta tulee. Seuraavaksi olis tarkotus laittaa Hall kolmosen vasempaan laitaan ja Suter kolmospakkipariin Sekeran tilalle. Mut näillä mennään ja ihan tyytyväinen olen kyllä joukkueeseen :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt saanut joukkue aikalailla lopullisen muotonsa, toki kyllä tästä lähdetään asteittain parantamaan, mutta nyt alkaa palaset olla kohdillaan

Ei millään hyvällä, mutta joukkue-esittelyille on oma ketjunsa. :)

Hittoku oon ihan peeaa tällä hetkellä, kellekkään ei maistu Rinne tai Sotw Howard, joten pitää ootella että pääsis taas shoppailee ja ryöstelee. :P
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oiskohan kukaan halukas kertoon vähän tarkemmin noista korttipakka kaupasta.

Et vaikkapa siinä 2500eepuksi maksava korttipakka nii voiko saada jopa sillä korttipakalla jonkun nimekkään pelaajan?!

Mikä todennäkösyys ees on saada nimikäitä pelaajia korttipakoista kun niitä näyttää olevan porukalla jo aika hyvällä mallilla nii eikös se olis aika huutokaupalle romahdusta jos niitä nyt ihan loputtoniin tulis kokoajan korttipakoista?!.. Sen takia kyselen kun itte oon ostellu ainakin 2500 maksavan pakan noin 10 kertaa eikä oo tullu muutakun jotain 70-77 vahvusia pelaajia. sit oon kokeillu kerran tota 30 000 tonnin pakkaa ostaa (rahalla) kun oli vähän aika sit se ihme tarjous et 30 kortti ja niistä 18 on harvinaista nii meikän lotolla paras pelaaja oli 82 sit loput olikin jotain ihan saissee...

Ei sen puoleen että olis pelit huonosti menny et oon saanu suht (hyvän) joukkueen kasaan.. Ainakin oman pelitavan mukasen joukkueen oon kasannu suurimaks osaks detroitin pelaajista tietenkin parhaat uupuu mut jopa huonoimistakin detroitin pelaajista oon saanu netissä voittoja kasaan noin 28 ja häviöitä 8 :DD..

Abdelkader (C) 85 - Hudler 83 - cleary 85 (A)
latendresse 83 - connolly 84 - bozak 83
Miller 82 - bouchard 83 - Eaves 82
Holmstrom 81 - Brassard 83 - mayers 80

Bergeron 84 - brewer 83
Vlasic 84 - klesla 82
Quincey 84 - Salo 82

DUBNYK 85 / Lehner 81
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oiskohan kukaan halukas kertoon vähän tarkemmin noista korttipakka kaupasta.

Et vaikkapa siinä 2500eepuksi maksava korttipakka nii voiko saada jopa sillä korttipakalla jonkun nimekkään pelaajan?!

Mikä todennäkösyys ees on saada nimikäitä pelaajia korttipakoista kun niitä näyttää olevan porukalla jo aika hyvällä mallilla nii eikös se olis aika huutokaupalle romahdusta jos niitä nyt ihan loputtoniin tulis kokoajan korttipakoista?!.. Sen takia kyselen kun itte oon ostellu ainakin 2500 maksavan pakan noin 10 kertaa eikä oo tullu muutakun jotain 70-77 vahvusia pelaajia. sit oon kokeillu kerran tota 30 000 tonnin pakkaa ostaa (rahalla) kun oli vähän aika sit se ihme tarjous et 30 kortti ja niistä 18 on harvinaista nii meikän lotolla paras pelaaja oli 82 sit loput olikin jotain ihan saissee...

Periaatteessa paras hinta/hyötysuhde on 15000 kiekkoo maksavassa premium gold jumbo pakkauksessa (4-5 kpl 80+ pelaajaa)... Itsellä on ehdottomasti parhaat kortit napsunut sieltä, on toki paljon niitäkin kertoja et tulee pelkästään niitä juuri 80 ovrl pelaajia... Sitä mega pakkausta en lähtis 35000 kiekolla ostamaan, vaan katsoo et vaihtopakkassa on tilaa ja kylmällä kahiselavalla ostaa muutaman, jos ei omaan joukkueeseen kelpaavia janttereita tule niin ainakin erittäin hyvää kauppatavaraa lähes varmasti... Ja jos tuuri on suotuisa niin pienen rahallisen panostuksen (10-20 jeniä) jälkeen ei ole enää kiekoista pula, vaan voi rauhassa rakentaa haluamansa joukkueen... :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tulihan taas niin henkimaailman juttuja HUT:ssa että pakko vähän avautua :D

Pelasin verkkoturnausta, tais olla se kolmas niistä mitä siinä on en nyt muista nimeä.
Olin voittanut kaks vastustajaa eli olin yhtä peliä vaille finaalissa, jätin ps:ssan päälle
siihen valikko ruutuun missä näkyy turnauskaavio, eli se pokaali ja voitetut vastustajat,
et en ollu pelissä tai mitään, ja olin välillä käyny sen päävalikonki puolella ostamassa sopparia
ja semmosta että puksit oli kyllä päivittyny jne. Tässä vaiheessa menin polttamaan tupakin,
kun tulin takasin noin 4minuutin jälkeen oli ruudulla teksti "Yhteys EA:n palvelimeen on katkennut"
ja kun menin takas huttiin yllätys yllätys turnaus ei ollutkaan enää kesken ja olin takasin lähtö
pisteeessä ja oli yks häviökin ilmestyny lisää :D:D ihan oikeesti mitä ****** :D..............


edit: Vähän niinku pisteeks i:n päälle kuusela näyttää esimerkillistä maalivahti peliä...maalin takana...
http://www.easports.com/media/play/video/139609457
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itsellenihän kävi eilen niin että

Olin 2-1 tappiolla.
Aloitus vastustajan päähän. Otin moken pois ja ennen aloitusta painoin start aikalisän käyttämiseen.
Menin ja käytin aikalisän ja samaan aikaan kiekko pärähti jäähän taustalla ja peli jatkui vaikka olin itse tauolla ja aikaa oli 20sek :D
Säntäsin äkkiä valikosta pois pelaamaan ja sain pelastettua tyhjän maalini, aika tosin ei enään riittänyt tasoitukseen.

Hyviä pelejä!!
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei ***** EA... Kypsyy tähän jokavuotiseen paskaan.. Ymmärtäisi jos tämä tapahtuisi kerran tai pari, mutta kun tapahtuu vähän useammin.

Miten olisi sellainen uudistus, jos EA:n palvelimet ovat lähdössä pois, niin eivät antaisi aloittaa pelejä enään 30min ennen "katkoa". Vituttaa tuo kun finaalissa viimoisessa erässä kaamean työn jälkeen noustu 2-1 johtoasemaan, kunnes tulee "Yhteys EA:n palvelimiin on katkennut". Sitten kun yrittää uudestaan kirjautua, niin "EA:n palvelimet eivät ole tällä hetkellä käytettävissä".

Tappiohan siitä putkahtaa hienosti, jotkut haluais vaan nousta rankingeissä. Ja turnaushan alkaa sitten alusta, heippahei turnausvoitto.

Vituttaa, videopelit on elämä :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko kukaan täältä saanut niitä ennakkotilaajan etuna saatuja gold paketteja? Itse en ole saanu vielä yhtää. Muuten, kuinka kauan tuo bugi kestää, ettei puckseja tule eikä recordi muutu, monella tuntui sama bugi nimittäin olevan.?
 
Ylös Bottom