Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hexton13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Näytä liitetiedosto 10236

Tämmöistä tänään...

Lopulta voitin kaverin vasta rankkareilla, vaikka suorastaan dominoin koko pelin ajan. No, onneksi edes voitin pelin.

P.S. Olisiko kenelläkään halua myydä/vaihda Tyler Meyers ja/tai Cam Ward? Itseltäni löytyy tarjota Mikko Koivu ja Dany Heatley sekä jonkin verran puckseja.

Luultavasti vedät uskomattoman paskoista paikoista. Nuin paljon vetoja ja ei yhtään maalia ? Itse teen maaleja 40% tarkkuudella joka ottelussa.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Luultavasti vedät uskomattoman paskoista paikoista. Nuin paljon vetoja ja ei yhtään maalia ? Itse teen maaleja 40% tarkkuudella joka ottelussa.
En tiedä sinusta, mutta minun mielestä 5 metrin päästä kohti ylämummoa vedetyt laukaukset, siniviivalämärit sekä muutamat reboudit ja one-timerit eivät ole "paskoista paikoista" vedettyjä... Niitä meinaan viljelin tuossakin pelissä. Mikään ei vain mennyt sisään, kiitos vastustajan hämähäkkimiesmaalivahdin :confused:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Auta armias kun tulee tuohon Super Swede turnaukseen osallistuminen kalliiksi! Jokaisesta pelaajasta saa vähintään tonnin maksaa... Varmaan 30 pakkaa avannu ja kokoelmassa vain 2 Elitserien korttia. Ja yhtään pelaajakorttia en ole poistanut.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

En tiedä sinusta, mutta minun mielestä 5 metrin päästä kohti ylämummoa vedetyt laukaukset, siniviivalämärit sekä muutamat reboudit ja one-timerit eivät ole "paskoista paikoista" vedettyjä... Niitä meinaan viljelin tuossakin pelissä. Mikään ei vain mennyt sisään, kiitos vastustajan hämähäkkimiesmaalivahdin :confused:

Valitettavasti aika harvoin pääsee itse nauttimaan oman kassarin huippupelastuksista, varsinkaan et se pitäs joukkueen pystys koko pelin ajan...

Kaikkein ihmeellisin on itse mestari Rinne, näyttää sällille sattuvan nukahduksia noin joka toiseen peliin... Eilen oli malliesimerkki kun vastustaja laittoi laidasta kevyen ranteen joka lipui suoraan Rinnettä päin... no mikäs siinä Pekka jätti reagoimatta koko kiekkoon ja suoraan seisovan kassarin puikoista sisään :D helemee... Toissa päivänä sama homma mut se olikin sitten hallin kattoa hipova vippi vastustajan puolustusalueelta, ainut mitä siinä voi enää mies toivoa on et kentällä kiitävät virtuaalitähdet taputtavat Rinteen kypärää kopissa pelin jälkeen ja lujaa... :D
 
Valitettavasti aika harvoin pääsee itse nauttimaan oman kassarin huippupelastuksista, varsinkaan et se pitäs joukkueen pystys koko pelin ajan...

Kaikkein ihmeellisin on itse mestari Rinne, näyttää sällille sattuvan nukahduksia noin joka toiseen peliin... Eilen oli malliesimerkki kun vastustaja laittoi laidasta kevyen ranteen joka lipui suoraan Rinnettä päin... no mikäs siinä Pekka jätti reagoimatta koko kiekkoon ja suoraan seisovan kassarin puikoista sisään :D helemee... Toissa päivänä sama homma mut se olikin sitten hallin kattoa hipova vippi vastustajan puolustusalueelta, ainut mitä siinä voi enää mies toivoa on et kentällä kiitävät virtuaalitähdet taputtavat Rinteen kypärää kopissa pelin jälkeen ja lujaa... :D

Haha. Loistavaa sanailua :-D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuli illan/yön aikana taas vähän muuteltua joukkuetta, myyntiin lähti Chara,Green, Phaneuf,,Sedinit, kaikki 50 kiekon lähtöhintaan ja jopa hieman yllätyin, sain jokaisesta lähes oikean myyntihinnan verran kiekkoja.
Hasekin vaihdoin päikseen Kovalchukkiin ja 140k kiekolla sain Malkinin. Vielä jos jostain löytyis Pavel-pappa sopivaan hintaan. :)
 
Tuli illan/yön aikana taas vähän muuteltua joukkuetta, myyntiin lähti Chara,Green, Phaneuf,,Sedinit, kaikki 50 kiekon lähtöhintaan ja jopa hieman yllätyin, sain jokaisesta lähes oikean myyntihinnan verran kiekkoja.
Hasekin vaihdoin päikseen Kovalchukkiin ja 140k kiekolla sain Malkinin. Vielä jos jostain löytyis Pavel-pappa sopivaan hintaan. :)

Melkoisia ostoksia... Crosby vielä kaveriksi?
 
Vastaus: Re: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Melkoisia ostoksia... Crosby vielä kaveriksi?

Crosbya en hanki :) valmiiksi jo P.Marleau, J.Thornton, R.Getzlaf, eikös siinä jo ole tarpeeksi vaahteralipun alla purjehtijoita? :) Ovechkin ehkä sit joskus mutta ensin nyt Datsyuk ja muut ketjut kondikseen kun nelosketju nyt taas on tuota Raymond, Gionta tasoa.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

miten toho super swede turnauksee pääsee. Mulla 17 elitserie pelaajaa, ainkin 7 ruottalaista pelaajaa. ei yhtää nhl pelaajaa ja tähtitaso 3. Voisko joku jeesaa?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

miten toho super swede turnauksee pääsee. Mulla 17 elitserie pelaajaa, ainkin 7 ruottalaista pelaajaa. ei yhtää nhl pelaajaa ja tähtitaso 3. Voisko joku jeesaa?
Edelliseenkin ns. "teema turnaukseen" eli Stanley Cup-turnaukseen oli vaikeuksia päästä moneen päivään! Mielestäni se menee niin että jos tulee herja, että joukkueesi ei ole sopiva jo turnaukseen osallistumisen yhteydessä niin silloin se ei ole joukkueestasi kiinni vaan jostain muusta syystä! Mutta jos haet peliä ja silloin tulee se herja niin silloin kyse on puutteellisesta kokoonpanosta.
ps. Pyydän vilpittömästi anteeksi kirjoitusasuani... olen tällä hetkellä todella väsynyt ja kirjoitus/kielioppivirheitä on varmasti yli sallitun rajan:D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Haha, ei että tuli hyvä mieli äskesestä voitosta. Voitin 4-0 jonkun ihan miljoonamiehistön (mm. Datsyuk, Hasek, Karlsson, Letang jne.), siis kaverilla oli niiku kaikki hyvät pelaajat tässä pelissä eli nopeat ja ketterät kaverit ja vielä kalleimmasta päästä. Siinä se luuli voittavansa noilla kavereilla, mutta kun puolustus oli niin heikkoa että jokasesta välistä pääs suunnilleen surffaten läpi. Yksi maaleistani saattoi olla vähä tuuri kun Datsyuk työnsi Hasekin pois maalilta ja Gaborik latas tyhjiin. :D Se on sitä kun pakistossa on tollasia heiveröisiä kavereita (kuten Karlsson) niin maalineteen jää aina pelaaja vapaaksi kun ei ne jaksa siirtää niitä, hyvä että ite otin vähän isompia kavereita mukaan (Myers & E. Johnson) niin ainakin maalinedusta pysyy puhtaana. :P

Pakko nostaa hattua Cam Wardille, 4 peliä nyt takana: 3 nollapeliä ja vain 2 päästettyä maalia. :)

Ja tuota peliä jossa hän päästi 2 maalia ei näköjään laskettu hänen tilastoihin, noh 3 peliä, 3 voittoa ja 100 torjunta%.


//EDIT

Tuli vielä mieleen että onko joku muukin huomannut että tän päiväsen patchin jälkeen pelaajat ovat olleet hiukan tahmasia? Ei meinaa kääntyä ei sitten millään pelin alussa, helpottaa heti ekan erän jälkeen. Alotusvoitot on liian vaarallisia kun pakki ei ehdi kääntyä ja suojaa kiekkoa. :/
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

miten toho super swede turnauksee pääsee. Mulla 17 elitserie pelaajaa, ainkin 7 ruottalaista pelaajaa. ei yhtää nhl pelaajaa ja tähtitaso 3. Voisko joku jeesaa?

löysinkin syyn. Vilttiketjuun oli jäänyt 4 nhl pelaajaa.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Haha, ei että tuli hyvä mieli äskesestä voitosta. Voitin 4-0 jonkun ihan miljoonamiehistön (mm. Datsyuk, Hasek, Karlsson, Letang jne.), siis kaverilla oli niiku kaikki hyvät pelaajat tässä pelissä eli nopeat ja ketterät kaverit ja vielä kalleimmasta päästä. Siinä se luuli voittavansa noilla kavereilla, mutta kun puolustus oli niin heikkoa että jokasesta välistä pääs suunnilleen surffaten läpi. Yksi maaleistani saattoi olla vähä tuuri kun Datsyuk työnsi Hasekin pois maalilta ja Gaborik latas tyhjiin. :D Se on sitä kun pakistossa on tollasia heiveröisiä kavereita (kuten Karlsson) niin maalineteen jää aina pelaaja vapaaksi kun ei ne jaksa siirtää niitä, hyvä että ite otin vähän isompia kavereita mukaan (Myers & E. Johnson) niin ainakin maalinedusta pysyy puhtaana. :P

Pakko nostaa hattua Cam Wardille, 4 peliä nyt takana: 3 nollapeliä ja vain 2 päästettyä maalia. :)

Ja tuota peliä jossa hän päästi 2 maalia ei näköjään laskettu hänen tilastoihin, noh 3 peliä, 3 voittoa ja 100 torjunta%.


//EDIT

Tuli vielä mieleen että onko joku muukin huomannut että tän päiväsen patchin jälkeen pelaajat ovat olleet hiukan tahmasia? Ei meinaa kääntyä ei sitten millään pelin alussa, helpottaa heti ekan erän jälkeen. Alotusvoitot on liian vaarallisia kun pakki ei ehdi kääntyä ja suojaa kiekkoa. :/


Huomattu on, yks jannu tuli jatkuvasti tasoihin 3-3 tilanteeseen asti :D

e: ja siis aina samal kikal, alotuksesta laitaan hyökkääjäl ja pakkien ohi ja maaliin... :D

mitään tietoa kenelläkään kuin kauan noi harjotuskortit nyt sitte kestää??????????????
päivityksen jälkeenhä luvattiin et ne kestäis kauemmin?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Huomattu on, yks jannu tuli jatkuvasti tasoihin 3-3 tilanteeseen asti :D

e: ja siis aina samal kikal, alotuksesta laitaan hyökkääjäl ja pakkien ohi ja maaliin... :D

mitään tietoa kenelläkään kuin kauan noi harjotuskortit nyt sitte kestää??????????????
päivityksen jälkeenhä luvattiin et ne kestäis kauemmin?

Separit? pelaaja ja Raymond maalintekijänä??
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

mitään tietoa kenelläkään kuin kauan noi harjotuskortit nyt sitte kestää??????????????
päivityksen jälkeenhä luvattiin et ne kestäis kauemmin?

Siellä on nyt sellasia "kestokortteja" joilla voi pidentään treenausten kestoa. Löytyy huutokaupasta kun menet harjoittelukohtaan ja etsit "Kesto", nämä siis lisätään treenauksen jälkeen. Suurin mitä ollaan nyt nähty on 15 pelin mittainen "kestokortti".
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Miten nämä kesto kortit käytännössä toimii? Voiko esim. ensim trenata pelaajan ja sitten laittaa niin monta kestokorttia kun haluaa, vaiko vain yhden? Entä voiko keston ollessa ensimmäisen kortin jälkeen esim, yksi, laittaa uuden kestokortin ja pelaaja pysyy treenattuna? En ole itse pleikalla, joten en voi itse kokeilla.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

On tää kyllä kumma juttu kun sama mies valittaa kokoajan :DD meinaan tarkotan itseäni :D Voiko kukaan neuvoa että mitä pistäis tehä kun ostin tommosen kultapaketin rahalla nii kappas mun tuurilla se koko paska lagaa odotin 20min ei tapahtunu mitään sit sammutin pelin käynistin uudestaan nii kappas rahat menny eikä kortteja tullu... Elikkäs jos sitä valittais johkin nii minne voisin lähettää meiliä tai onko jotain ideoita ??
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Siellä on nyt sellasia "kestokortteja" joilla voi pidentään treenausten kestoa. Löytyy huutokaupasta kun menet harjoittelukohtaan ja etsit "Kesto", nämä siis lisätään treenauksen jälkeen. Suurin mitä ollaan nyt nähty on 15 pelin mittainen "kestokortti".

juust just, kiitoksii vastauksesta!
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei jumalauti ei oo voitto tuntunu näin hyvältä varmaan ikinä! Tuli vastaan kaveri, jolla oli nyt ihan tollanen perusjoukkue.. Eipä joukkueessa oikein supertähtiä ollut, paitsi muutama mainitsemisen arvoinen: Ovechkin, Malkin, Datsuyk, Kovalchuk, Letang, Crosby, Myers, Ciroux yms.

Eipä siinä, kaveri pelas jokaisen neljästä alivoimastaan siten, että juoksi omassa päässä karkuun. Pelas muutenkin niin ***** raivostuttavaa kiekkoa..esim odotti oman maalin takana niin pitkään kunnes kärkikarvaaja luisteli maalin taakse jolloin hän kiersi sitten toiselta puolelta hyökkäykseen.. No sain kuitenkin kerran karvattua kiekon ja tein maalin, kaveri tuli kuitenkin samantien tasoihin ripareiden avustuksella.

Eipä siinä myöhemmin sain rankkarin ja tein maalin. Sen jälkeen tuli vielä yks tehty ja 3-1 lukemiin se sitten päättyi:D Kylläpäs tuntui hyvältä:p

E: Kaveri harrasti myös niitä foorumillakin esille nousseita juttuja, kuten "paskarannetta" ja aloituksissa pilkkimistä eli "glitchaamista..".. Mutta ne nyt ei minua vituttanut niinkuin toi maalin takana istuminen ja alivoimapelaaminen.
 
Ylös Bottom