Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]
Heh, joo. Siksi heitinkin loppuun viestin että ketä vastaan pelasit niin et ihan liikaa laittais hajoamisviestejä. Sun vikan 5min peli on vähän sen oloista että jotain viestiä saattais tulla
Ei ollu sulla mikki auki, mutta kerro ihmeessä mitä kaikkea keksit manailla? En kai mä niin v-mäisesti pelannu? Puolustin ja karvasin kyllä aika tarkkaan paitsi ne 2 Helmin läpiajoa mistä ainoot maalit teitkin. Tosin myönnän kyllä että Pavelec ei sun päässä ehkä ihan huippupeliä pelannu... helppoja ei menny mutta voittava maalivahti ois noista muutaman kyllä varmasti napannu.
Mutta revanssin lupaan ehdottomasti
Ei helvetti!! xD Olitko se sä keneltä mä otin pataan.. Toivottavasti ei ollut mikki auki, manasin sut alimpaan helvettiin..
Sen verran puolustukseksi, että olin juuri tullut kotiin, väsytti pirusti, kuumetta ja ei loppujen lopuksi kiinnostanut yhtään Ei siinä, olit sata kertaa parempi, kiukusissani löin pleikkarin kiinni ja painelin nukkumaan.. Eipä mulla jakoa ollut, lopussa tuli rageiltua ja ajettua kaikkea mikä liikkui, paskoin tuloksin, ens kerralla paremmin
Heh, joo. Siksi heitinkin loppuun viestin että ketä vastaan pelasit niin et ihan liikaa laittais hajoamisviestejä. Sun vikan 5min peli on vähän sen oloista että jotain viestiä saattais tulla
Ei ollu sulla mikki auki, mutta kerro ihmeessä mitä kaikkea keksit manailla? En kai mä niin v-mäisesti pelannu? Puolustin ja karvasin kyllä aika tarkkaan paitsi ne 2 Helmin läpiajoa mistä ainoot maalit teitkin. Tosin myönnän kyllä että Pavelec ei sun päässä ehkä ihan huippupeliä pelannu... helppoja ei menny mutta voittava maalivahti ois noista muutaman kyllä varmasti napannu.
Mutta revanssin lupaan ehdottomasti