Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei helvetti!! xD Olitko se sä keneltä mä otin pataan.. Toivottavasti ei ollut mikki auki, manasin sut alimpaan helvettiin..

Sen verran puolustukseksi, että olin juuri tullut kotiin, väsytti pirusti, kuumetta ja ei loppujen lopuksi kiinnostanut yhtään :D Ei siinä, olit sata kertaa parempi, kiukusissani löin pleikkarin kiinni ja painelin nukkumaan.. Eipä mulla jakoa ollut, lopussa tuli rageiltua ja ajettua kaikkea mikä liikkui, paskoin tuloksin, ens kerralla paremmin :)

Heh, joo. Siksi heitinkin loppuun viestin että ketä vastaan pelasit niin et ihan liikaa laittais hajoamisviestejä. Sun vikan 5min peli on vähän sen oloista että jotain viestiä saattais tulla :D

Ei ollu sulla mikki auki, mutta kerro ihmeessä mitä kaikkea keksit manailla? :D En kai mä niin v-mäisesti pelannu? Puolustin ja karvasin kyllä aika tarkkaan paitsi ne 2 Helmin läpiajoa mistä ainoot maalit teitkin. Tosin myönnän kyllä että Pavelec ei sun päässä ehkä ihan huippupeliä pelannu... helppoja ei menny mutta voittava maalivahti ois noista muutaman kyllä varmasti napannu.

Mutta revanssin lupaan ehdottomasti :cool:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ne jotka sanoo ettei ole tasoitusta niin kertokaa mistä helvetistä voi johtua että välillä pelkkä kääntyminen ja liikkeelle lähtö voi pelaajalla kestää todellakin ikuisuuden. Samanmoisessa matsissa syötöt oli taas mennyt omille 35%!!! En tod. oo sentään ihan niin paska, vaikka sysipaska olenkin. Vastustajalla kuitenkin kaikki toimii ihan normaalisti, mun ukoilla ei olis voinut kuvitellakaan. Syötöt 80% jne. Edellinen ja seuraava matsi toimi mulla moitteetta.

Vai johtuisko se vain vastustajan laitteista ja yhteyksistä ja miten se voi vaikuttaa vain siihen toiseen päähän jonka laitteet toimii?! Pari kertaa tullut tietyt vastustajat vastaan niin niitä vastaan molemmilla kerroilla sama. Ei ihme että keikkuvat tällä hetkellä listojen kärkipäässä, jos saavat joka matsiin tuollaisen edun. Huh huh. (silloin kun itse pelasin niitä vastaan niin olivat jossain tasoilla 1-5.)

Ei mulla muuta :D Sapettaa tollanen. Siedän kyllä häviämistäkin, kunhan vain häviän paremmalleni. En oo niin hyvä että voittaisin kenet vaan vaikka peli olisi kuinka lagipaskaa. Ja sit on vielä nää mokkulapelaajat, ne tunnistaa jo pelin aikana tietynlaisesta lagista ja nykimisestä. Viimeksikin kysyin kesken pelin että ethän mokkulalla pelaa? Vastaus oli vaan että "no...joo." Niinpä. :)

Ei siinä. Jatketaan. Vähemmän avautumista sit ehkä jatkossa. :D

ps. Ward 30 matsia, prosentit 92,6. Ihan kiva. Etten sanois että paras.

Ainiin ihan oikea kysymyskin oli... Mitkä on pelin parhaat TYÖ -tyyppiset laiturit?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mä oon ostellu 6kpl golden tickettejä n.5000pucks / kpl, sitte kun taas arvonta päivä lähestyy 15000-25000 saa helposti, riippuen paljon on arvonnas mahdollista saada. Jo esim 50000 ni 30000 sai heittämällä aijemmin. Vois heittää et ainakin 100000pucks tulossa jossain vaiheessa?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tulipa nhl 13 hut uran oudoin ratkaisumaali peli 2-2, pelattu n 55min kiekko mun lehtosella räpylänalla, mutta paskat vastustajan hykki kopauttaa

ja siellähän SE on ajattelin että hylätään mutta ei edes videota katsottu,olisi pitänyt tallentaa mutta en oikeen osaa meni pelihuumori ja vastustaja

sai vielä 1 lisää,jastain läpiajosta tietty kun panin "kaiken peliin". veskareista ward,lehtonen itsellä toiminut parhaitten mm hasek oli n 20 peliä

kunnes myin pois oli sysipaska en kai voittanut yhtään peliä sillä. toinen pettymys oli täällä monenkin hehkuttama myers taas oli sen 20 peliä

hidas ja kankea kuten chara oli 12 versiossa,eli noita en kyllä enää ota.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ne jotka sanoo ettei ole tasoitusta niin kertokaa mistä helvetistä voi johtua että välillä pelkkä kääntyminen ja liikkeelle lähtö voi pelaajalla kestää todellakin ikuisuuden. Samanmoisessa matsissa syötöt oli taas mennyt omille 35%!!! En tod. oo sentään ihan niin paska, vaikka sysipaska olenkin. Vastustajalla kuitenkin kaikki toimii ihan normaalisti, mun ukoilla ei olis voinut kuvitellakaan. Syötöt 80% jne. Edellinen ja seuraava matsi toimi mulla moitteetta.

Vai johtuisko se vain vastustajan laitteista ja yhteyksistä ja miten se voi vaikuttaa vain siihen toiseen päähän jonka laitteet toimii?! Pari kertaa tullut tietyt vastustajat vastaan niin niitä vastaan molemmilla kerroilla sama. Ei ihme että keikkuvat tällä hetkellä listojen kärkipäässä, jos saavat joka matsiin tuollaisen edun. Huh huh. (silloin kun itse pelasin niitä vastaan niin olivat jossain tasoilla 1-5.)

Ei mulla muuta :D Sapettaa tollanen. Siedän kyllä häviämistäkin, kunhan vain häviän paremmalleni. En oo niin hyvä että voittaisin kenet vaan vaikka peli olisi kuinka lagipaskaa. Ja sit on vielä nää mokkulapelaajat, ne tunnistaa jo pelin aikana tietynlaisesta lagista ja nykimisestä. Viimeksikin kysyin kesken pelin että ethän mokkulalla pelaa? Vastaus oli vaan että "no...joo." Niinpä. :)

Ei siinä. Jatketaan. Vähemmän avautumista sit ehkä jatkossa. :D

ps. Ward 30 matsia, prosentit 92,6. Ihan kiva. Etten sanois että paras.

Ainiin ihan oikea kysymyskin oli... Mitkä on pelin parhaat TYÖ -tyyppiset laiturit?

Niin tuttu tunne... olet ehkä muutaman kerran lukenutkin omia avautumisia täällä. Pahoittelut nyt niistä kaikille, mutta tämä Baritonin kuvaus on aivan liian tuttu.

Sitten se hyvä uutinen: kävin ryöstöjä katteleen ja muutamia pikkuryöstöjä teinkin. Yksi vähän mukavampi: Toews 800 kiekkoa osta heti :D Oiskohan tämä uus ykkössentteri Marleaun ja Hortonin väliin... vai haluuko joku sen väkisin? Mä tuota Zetterbergia oon katellu pidempään... siitä ei ryöstöjä, ei ees kohtuullisia 20k hintoja oo näkyny. Sehän on vaan ovr 87 joten ei sen nyt ihan hirveitä pitäis maksaa.

Edit: Onks toi Toews oikeasti noin 100k hintainen??? Mitä ihmettä... luulin muutaman kympin voittoa tekeväni :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Niin tuttu tunne... olet ehkä muutaman kerran lukenutkin omia avautumisia täällä. Pahoittelut nyt niistä kaikille, mutta tämä Baritonin kuvaus on aivan liian tuttu.

Sitten se hyvä uutinen: kävin ryöstöjä katteleen ja muutamia pikkuryöstöjä teinkin. Yksi vähän mukavampi: Toews 800 kiekkoa osta heti :D Oiskohan tämä uus ykkössentteri Marleaun ja Hortonin väliin... vai haluuko joku sen väkisin? Mä tuota Zetterbergia oon katellu pidempään... siitä ei ryöstöjä, ei ees kohtuullisia 20k hintoja oo näkyny. Sehän on vaan ovr 87 joten ei sen nyt ihan hirveitä pitäis maksaa.

Edit: Onks toi Toews oikeasti noin 100k hintainen??? Mitä ihmettä... luulin muutaman kympin voittoa tekeväni :D

No jepjep. Tuota voi sanoa jo ryöstöksi :D. Miten sä muute löysit tuon tuolta myynnistä? Venasitko tuossa tunnin kohdalla noita osta heti- hintoja vai mitenkä? Itse oon onnistunut vain noita pieniä ryöstöjä tekemään...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Heh, joo. Siksi heitinkin loppuun viestin että ketä vastaan pelasit niin et ihan liikaa laittais hajoamisviestejä. Sun vikan 5min peli on vähän sen oloista että jotain viestiä saattais tulla :D

Ei ollu sulla mikki auki, mutta kerro ihmeessä mitä kaikkea keksit manailla? :D En kai mä niin v-mäisesti pelannu? Puolustin ja karvasin kyllä aika tarkkaan paitsi ne 2 Helmin läpiajoa mistä ainoot maalit teitkin. Tosin myönnän kyllä että Pavelec ei sun päässä ehkä ihan huippupeliä pelannu... helppoja ei menny mutta voittava maalivahti ois noista muutaman kyllä varmasti napannu.

Mutta revanssin lupaan ehdottomasti :cool:

Joo, no en mä sitä viestiä oo nähnyt.. :D Aika hätäseen meni plege kiinni ja ohjainkin jonnekkin mahdollisimman kauas, eikä siinä. Et sä mitenkään v-mäisesti pelannut, oma peli turhautti ja väsymyskin vähän. Pavelec nyt on tommonen paskahousu, vetää normisti voittoputken, nyt 3x ollut voittoputki, jonka jälkeen häviää joka toisen matsin. Ekaks 20 matsin voittoputki, jokatoinen häviö, 20matsin voittoputki, jokatoinen häviö, 13 voittoputki, jokatoinen häviö.

Revanssin vaadinkin!! :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No jepjep. Tuota voi sanoa jo ryöstöksi :D. Miten sä muute löysit tuon tuolta myynnistä? Venasitko tuossa tunnin kohdalla noita osta heti- hintoja vai mitenkä? Itse oon onnistunut vain noita pieniä ryöstöjä tekemään...

Juu, tunnin kohdalla kyttäsin samalla kun kuuntelin musaa. Päivitin sitä tunnin kohtaa kokoajan ja odottelin että tulee kivoja ukkoja. Ostin jotain 85 kokonaisuuden ukkoja alle tonnilla kuten Legwandin.. yks tais olla 200 kiekkoa mutta se oli Downie tai joku muu vastaava, mutta kyllä silläkin tekee tonnin.

Viime viikonloppuna sama homma ja tein 50k pukkeja. Silloin paras oli E Cole 900puckia. Mutta löysin kerran myös Marleaun 2k hinnalla kun selasin SJ LW kortteja.. se oli jossain 6h kohdalla myynnissä. Tuossa 1h kohdalla näyttää olevan paljon muitakin kun muutama karkas taas käsistä nopeasti.. esim Mason tais olla jotain 500puckin hintaan, en muista tarkkaan, mutta oisin ostanut ja myyny esim 2-2,5k.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Juu, tunnin kohdalla kyttäsin samalla kun kuuntelin musaa. Päivitin sitä tunnin kohtaa kokoajan ja odottelin että tulee kivoja ukkoja. Ostin jotain 85 kokonaisuuden ukkoja alle tonnilla kuten Legwandin.. yks tais olla 200 kiekkoa mutta se oli Downie tai joku muu vastaava, mutta kyllä silläkin tekee tonnin.

Viime viikonloppuna sama homma ja tein 50k pukkeja. Silloin paras oli E Cole 900puckia. Mutta löysin kerran myös Marleaun 2k hinnalla kun selasin SJ LW kortteja.. se oli jossain 6h kohdalla myynnissä. Tuossa 1h kohdalla näyttää olevan paljon muitakin kun muutama karkas taas käsistä nopeasti.. esim Mason tais olla jotain 500puckin hintaan, en muista tarkkaan, mutta oisin ostanut ja myyny esim 2-2,5k.
Kokoaika saa lukea täällä, että taas on tehty ryöstöjä. Itse en ole ainuttakaan saanut, kerran oli lähellä, Pavelski 100 puckia, olin liian hidas, meni parissa sekunnissa. Onko mitään vinkkejä tuohon ryöstelyyn, esim. onko jokin tietty kellonaika jolloin kannattaa kyttäillä? Itse laitan aina vain hakuehtoihin nhl pelaajat ja minimi osta heti hinta 50. Kannattaako kytätä jotain tiettyä kategoriaa, hyökkääjät, puolustajat tai maalivahdit? :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

M.Havlat, J.Thornton, P.Marleau, S.Weber, T.Myers, D.Phaneuf ja K.Lehtonen.

Siinä pelaajat, jotka hankin myytyäni sotw T.Myersin hintaan 280k. Sinänsä hyvä fiilis :) Puckseja jäikin vielä noiden kauppojen jälkeen, mutta alkaa olemaan kyllä henkilökohtainen dream team kasassa. Jumalauta muuten miten noi Phaneuf ja Myers pystyy pysäyttää jengiä, huh! Tää pakkipari pysyy ykkösenä loppuun asti.

Erityismaininta vielä foorumilaiselle icr0nicks, hyviä ja rehtejä vääntöjä tänään 5 kappaletta. Voitot meni kaverille 3-2, yhden noista laitan väkisinkin Masonin sekoilun ja sitä kautta oman pelin sotkeutumisen piikkiin. Jokatapauksessa tasokas pelaaja kyseessä. :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Huoh, uhrasin tunnin elämästäni ryöstöjen toivossa, eikä mukaan tarttunut yhtään mitään. 1500 bin Lehtosesta myöhästyin sekunnin sadasosilla ja 300 bin Boylesta ehkä saman verran. Ei taida vanhan sormet enää toimia niin nopeasti kuin pitäisi. Pakoistakin tullut koko HUTin ajan pelkkää kuraa. Masentavaa.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Olisitteko ystävällisiä ja kertoisitte miks en saa Puckseja peleistä, eikä mun pelaajien sopimukset kulu. Yks pelaaja oli loukkaantuneena mut pystyin silti pelaa, ja sillo tajusin käynnistää koneen uudestaa ja huomasin et se on loukkaantuneena ja käytin siihe kulutuskorttei et se kuntoutuu mut, miks en edelleenkää saa puckseja vaikka kukaa ei enää oo loukkaantunu, ku kuntoutin jo mun Raymondin.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Niijoo piti viel kysyy että paljon siit Gretzkyst vois saad? Ja ehdotuksii sen jälkee ykkössentteriks

HUOH eiks nää kysymykset ikinä lopu ? Mee kattoo sinne korttikauppaan mitä muut pyytää samasta kortista ja jos ei löydy niin laitat hintaa noin 100k-300k riippuu gretzkystä...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Olisitteko ystävällisiä ja kertoisitte miks en saa Puckseja peleistä, eikä mun pelaajien sopimukset kulu. Yks pelaaja oli loukkaantuneena mut pystyin silti pelaa, ja sillo tajusin käynnistää koneen uudestaa ja huomasin et se on loukkaantuneena ja käytin siihe kulutuskorttei et se kuntoutuu mut, miks en edelleenkää saa puckseja vaikka kukaa ei enää oo loukkaantunu, ku kuntoutin jo mun Raymondin.
olisko vinkkei?:rolleyes:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jos joku haluaa tehdä muutaman tonnin tuoton niin pistän klo 23.10 kolmen tunnin kohdalle 5-6 pelaajaa osta heti hintaan 100pucks. Sen verran "hyviä" pelaajia tosta tarjouspakasta tuli, enkä jaksa niistä sitä vähää hintaa ottaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Siis onko nuo ryöstöt osta heti hintaan niin halpoja vai mitä?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Siis onko nuo ryöstöt osta heti hintaan niin halpoja vai mitä?

Ryöstöjä on kahdenlaisia:
1) Voit tehdä "pelikaanimiehet" - lue pari sivua aiemmin. :D
2) Ostat kortin/pelaajan paljon halvemmalla kuin sen oikea markkina-arvo on... ja näin tietysti halvalla ostamalla ja monta kertaa kalliimmalla myymälle tekee voittoa. Ryöstö voi olla ostaheti tosi halpa hinta kuten minun Toews tänään (ostaheti 800 puckia, markkinoilla hinnat 100 000 puckin luokkaa). Nämä yleensä pitää ostaa parissa sekunnissa ennen kuin joku muu nappaa. Jäi itelläkin tänään tuo Lehtonen 1,5k saamatta enkä ole edes forumin ainoa joka sitä havitteli ja ei saanut. Toki jonkinlaisia ryöstöjä voi onnistua tekemään myös huutokauppa-ajan umpeutuessa, jos samalle kortille ei ole montaa huutajaa (Ostin tänään Michalekin 500 puckia). Tosin näin ei saa yleensä mitään kovin huikeita "ryöstöjä" kun moni muukin ehtii huomata saman halvan kortin ja tarjoaa.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Voitin HUT turnauksen, mutta miksi en saanut ammattilaiskiekkoilija trophya jonka pitäisi tulla turnausvoitosta?
 
Ylös Bottom