Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hexton13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onkohan joku keränny SM-liiga korttei ? :)
Onks oma jengi jo täynnä ? :D
T: HUT_Kingi
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tarvitten nopee vastausta. Voiko tosta 5k pakasta tulla yhtään ovrl 85 tai parempaa pelaajaa entäs tosta 7.5k ?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tavallaan hyväkin että pelaajat loukkaantuu,aluun pelasin "100" peliä 1 kymmenen ottelun loukkaantumin vaan, ja taisi olla 1 kahden myös.

noita kortteja oon myyny ison kasan pikana+ "ilmasiksi" 50-100 marketissa,pitänee taas ruveta pistämään säästöön

itselläkin 1 kentästä 2 kaveria 1 erässä lasarettiin,muuttaa voimasuhteita pitäsköhän ottaa polak 4 kenttään =)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

En ois kyllä tätäkää päivää uskonu että mustan listan joudun vastustajista tekemään mutta nyt se kävi. : D Herwanda joukkuetta ohjaava Jarp-pa sai kunnian olla ensimmäinen. Mutta oli tuossa matsissa jotain hyvääkin: en enää ikinä aio itse tehdä aloitusbugimaalia. Harkitsen myös josko laidasta läpi kiitämisen jättäisi omasta pelityylistä unholaan. :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kyllä taas kävi verenpaineet korkeella äsken. Pelasin käyttäjänimeä wansa2525 vastaan. Tein aika nopeasti 1-0 maalin, jonka jälkeen riemu repesi.

Yllättäen hän ei hetkeen ohjannut pelaajiaan ollenkaan, mietin siinä vaiheessa että kylläpä kaveri luovuttaa herkästi, kunnes yhtäkkiä pärähti aivan jäätävä lagi päälle. Yritä siinä sit kikkailla menemään ku läpiajossaki rupeet harhauttamaa nii ajatki yhtäkkiä vastustajan veskaa päi :mad:

Kaksi erää tuli sit tän lagin kaa taisteltua ja huomautin kaverille että pelaako kenties mokkulalla? Vastas että ei ja 10m yhteys, joten eipä siinä paljoa vaihtoehtoja jääny. Ilmeisesti asiasta mainitseminen tehosi kun 3erän alkaessa lagi taas katosi kuin ihmeen kaupalla. Paukutin sit vikassa erässä 5 maalia ja voitin koko pelin 8-0, mut mikä ***** siinä on et pitää alkaa pelleilemään tolla tavalla? lähtisivät vaikka suosiolla pois pelistä jos korpee nii rajusti, tollane touhu tappaa kyl peli-ilon ihan samantien :mad:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

En ois kyllä tätäkää päivää uskonu että mustan listan joudun vastustajista tekemään mutta nyt se kävi. : D Herwanda joukkuetta ohjaava Jarp-pa sai kunnian olla ensimmäinen. Mutta oli tuossa matsissa jotain hyvääkin: en enää ikinä aio itse tehdä aloitusbugimaalia. Harkitsen myös josko laidasta läpi kiitämisen jättäisi omasta pelityylistä unholaan. :)

oliks tän jengin nimi puukädet tai jotai sellane ? :D itellä tuli neljä kertaa vastaan ja aina poistu...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kyllä taas kävi verenpaineet korkeella äsken. Pelasin käyttäjänimeä wansa2525 vastaan.

Pelasin samaa sankaria vastaan tossa reilu tunti sitten. Alusta asti aivan jäätävä lagi ja mun 2-0 maalin jälkeen alkoi ripareiden hakeminen. Joka kerta kun sai kiekon hyökkäysalueelle, suupaisi sen reboundin toivossa maalille..Eipä se siinäkään onnistunut. Laitoin sitten viestiä pelin jälkeen ja vastauksista päätellen wansalla ei nouse hissi ihan ylimpään kerrokseen asti.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pelasin samaa sankaria vastaan tossa reilu tunti sitten. Alusta asti aivan jäätävä lagi ja mun 2-0 maalin jälkeen alkoi ripareiden hakeminen. Joka kerta kun sai kiekon hyökkäysalueelle, suupaisi sen reboundin toivossa maalille..Eipä se siinäkään onnistunut. Laitoin sitten viestiä pelin jälkeen ja vastauksista päätellen wansalla ei nouse hissi ihan ylimpään kerrokseen asti.

Jep, näitä lagipelejä on välillä liikaa ja selvästi tiettyjä pelaajia vastaan.. johtuneeko sitten henkilön yhteyksistä vai ehkäpä peliparin yhteyksien yhteensopivuudesta tai jotain. Tänäänpä oli matsi myös täällä vaikuttavaa Ankkalasvegasia vastaan ja siinä noin 7-8 minuutin kohdalla kaveri ei hetkeen tehnyt mitään (valui oman maalin taakse ja pääsin yksin läpi) ja siten alkoi huikee lagi joka jatku siihen asti kun päätin sammuttaa pleikan kun pelistä ei tullu mitään, läpiajoista ei saanu edes vedettyä, syöttää ei ehtinyt yms mukavaa. Turpaanhan tuli eikä tuota lagittamista jaksanut. Mietinkin miksi tämä täällä vaikuttava kaveri oli mun block listillä, en muistanut syytä ja päätin antaa mahdollisuuden. En syytä nyt mistään kun en tiedä mitä teit tai teitkö mitään, mutta oli kyllä aivan hirveetä pelata :( Selvis sekin miksi block listilla oli ja siellä pysyy. Hidastusten kattelu ei parantanu tilannetta ;)

Muista kuin jatkuvasta lagista johtuen block listilla on 2 pelaajaa: Sheron ja Raeh tai jotain sinne päin. Taitaapa näistä sankareista täällä olla puhuttukin aiemmin.

Onneks päivän muut pelit oli mukavia pelata ja yhteys toimi... tiukkoja matseja kaikki.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pelasin samaa sankaria vastaan tossa reilu tunti sitten. Alusta asti aivan jäätävä lagi ja mun 2-0 maalin jälkeen alkoi ripareiden hakeminen. Joka kerta kun sai kiekon hyökkäysalueelle, suupaisi sen reboundin toivossa maalille..Eipä se siinäkään onnistunut. Laitoin sitten viestiä pelin jälkeen ja vastauksista päätellen wansalla ei nouse hissi ihan ylimpään kerrokseen asti.

No joo vaikutti kyllä siltä että ei oo mikään keittiön terävin veitsi..
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oishan se kiva pelata foorumilaisia vastaan loppuu asti mutta kun toiset quittailee kun peli 5-0 3.erän alussa, Kiitos nvidia tästäkin ilosta :)

Mutta nytte ku sain ton Sotw Fleuryn myytyä niin tuli uudistettua tiimiä 2 kentän verran: Duchene-Spezza-P.Kane ollu jäätävä niin kuin myös E.Staal-M.Richards-Iginla.

Pakeista löyty yllättävän kova perus 3k D.Kulikov, pistin sen pelaa Myersin kanssa ja voi ristus että pitää oman maalin puhtaana.

Mitä tuohon loukkaantumisiin tulee niin pelattiin eilen kaverin kanssa pari matsia:

1.pelissä Koivu ajo vihulta Getzlafin sairaalan perukoille ja Richards veti kunnon avojäänpommin Tavaresia päin ja paareja tarvittiin kentälle. :D

Hauskinta tässä on se et 2 pelissä Getzlaf ajo heti alkuun Koivun ihan pystyyn mistä tuli 12:n jalkavamma.. pelin lopussa Tavares veti niin ikään Richardsin teholle 8 pelin verran. Hauskinta tässä se oli et Ea tais hoitaa nuo kosto hommat bottien kanssa kun kaveri ei ees yrittäny ajella kertaakaan :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jep, näitä lagipelejä on välillä liikaa ja selvästi tiettyjä pelaajia vastaan.. johtuneeko sitten henkilön yhteyksistä vai ehkäpä peliparin yhteyksien yhteensopivuudesta tai jotain. Tänäänpä oli matsi myös täällä vaikuttavaa Ankkalasvegasia vastaan ja siinä noin 7-8 minuutin kohdalla kaveri ei hetkeen tehnyt mitään (valui oman maalin taakse ja pääsin yksin läpi) ja siten alkoi huikee lagi joka jatku siihen asti kun päätin sammuttaa pleikan kun pelistä ei tullu mitään, läpiajoista ei saanu edes vedettyä, syöttää ei ehtinyt yms mukavaa. Turpaanhan tuli eikä tuota lagittamista jaksanut. Mietinkin miksi tämä täällä vaikuttava kaveri oli mun block listillä, en muistanut syytä ja päätin antaa mahdollisuuden. En syytä nyt mistään kun en tiedä mitä teit tai teitkö mitään, mutta oli kyllä aivan hirveetä pelata :( Selvis sekin miksi block listilla oli ja siellä pysyy. Hidastusten kattelu ei parantanu tilannetta ;)

Muista kuin jatkuvasta lagista johtuen block listilla on 2 pelaajaa: Sheron ja Raeh tai jotain sinne päin. Taitaapa näistä sankareista täällä olla puhuttukin aiemmin.

Onneks päivän muut pelit oli mukavia pelata ja yhteys toimi... tiukkoja matseja kaikki.

Hmm..Syy siihen että jumitin niin vaihdoin kenttää kun ei viittis 1 pakeilla painaa kokoa erää ja toiseks että kattelen maalit niin vastailin chattiin. :)

Arvasin että täältä tää lagi kortti tulee esiin mutta tässä nyt on tämmönen pieni ihanuus vaihteeks ,että mun päässä ei peli ainakaa laginu yhtään,joten oiskos tässäkin taas jtn värikynää? :)

No mene ja tiedä.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hmm..Syy siihen että jumitin niin vaihdoin kenttää kun ei viittis 1 pakeilla painaa kokoa erää ja toiseks että kattelen maalit niin vastailin chattiin. :)

Arvasin että täältä tää lagi kortti tulee esiin mutta tässä nyt on tämmönen pieni ihanuus vaihteeks ,että mun päässä ei peli ainakaa laginu yhtään,joten oiskos tässäkin taas jtn värikynää? :)

No mene ja tiedä.

Tuosta sun kentän vaihdosta, tuskin vaihdat kenttää kun mä hyökkään 2-2 vastaan ja valut silloin pakilla missä olet kiinni oman maalin taakse jolloin pääsen läpi enkä tosin saa maalia, oma moka :D

Sanoin etten syytä yhtään, mutta kerroin vaan tilanteen tästä näkökulmasta. Nyt ainakin tiedät miksi en jatkossa pelaa sua vastaan :) Kun ei pelata niin lagista ei väliä vai mitä? ;) Mielelläni tietty haastaisin, mutta pitääkö ens kerralla kännykameralla kuvata tuota peliä ja näyttää miltä se nykiminen näyttää? :D

Mutta kyllä, 5-0 tilanteessa on hyvä lähteä pois kun poke lähtee sekunnin myöhässä jne. Huomasit varmaan kun suoraan syötöstä ei osu ukot kiekkoon ja läpiajoissa en saanut pariin otteeseen ees vetoa aikaan. Ukot kääntyy sekunnin myöhässä jne. Kovasti yritin ennakoida mutta se arvaaminen on vähän vaikeaa. Eipä huvita sellanen peli, kun hauskuuden takia tämän olen ostanut.

Ehkäpä tässä pitäis vaan syytää EA:ta, ehkä yhteydet jostain syystä ei toimi keskenään, tiedä näitä. Jostain olen lukenut että FIFA:n yhteyden toimis paljon paremmin, tiedä näitä kun en sitä pelaa. Joku ehkä osaa kokemuksesta sanoa? Ehkä vika on sitten mun yhteyksissä.. tai ehkä yhteys on liian nopea moneen muuhun nähden ja siksi oma pää hidastelee. En tiedä, en ymmärrä tuota tekniikkaa. Mutta kuten sanoin, onneksi suurin osa peleistä toimii ja pelikin silloin kulkee jotenkin vaikka en mikään hyvä tässä olekaan :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuosta sun kentän vaihdosta, tuskin vaihdat kenttää kun mä hyökkään 2-2 vastaan ja valut silloin pakilla missä olet kiinni oman maalin taakse jolloin pääsen läpi enkä tosin saa maalia, oma moka :D

Sanoin etten syytä yhtään, mutta kerroin vaan tilanteen tästä näkökulmasta. Nyt ainakin tiedät miksi en jatkossa pelaa sua vastaan :) Kun ei pelata niin lagista ei väliä vai mitä? ;) Mielelläni tietty haastaisin, mutta pitääkö ens kerralla kännykameralla kuvata tuota peliä ja näyttää miltä se nykiminen näyttää? :D

Mutta kyllä, 5-0 tilanteessa on hyvä lähteä pois kun poke lähtee sekunnin myöhässä jne. Huomasit varmaan kun suoraan syötöstä ei osu ukot kiekkoon ja läpiajoissa en saanut pariin otteeseen ees vetoa aikaan. Ukot kääntyy sekunnin myöhässä jne. Kovasti yritin ennakoida mutta se arvaaminen on vähän vaikeaa. Eipä huvita sellanen peli, kun hauskuuden takia tämän olen ostanut.

Ehkäpä tässä pitäis vaan syytää EA:ta, ehkä yhteydet jostain syystä ei toimi keskenään, tiedä näitä. Jostain olen lukenut että FIFA:n yhteyden toimis paljon paremmin, tiedä näitä kun en sitä pelaa. Joku ehkä osaa kokemuksesta sanoa? Ehkä vika on sitten mun yhteyksissä.. tai ehkä yhteys on liian nopea moneen muuhun nähden ja siksi oma pää hidastelee. En tiedä, en ymmärrä tuota tekniikkaa. Mutta kuten sanoin, onneksi suurin osa peleistä toimii ja pelikin silloin kulkee jotenkin vaikka en mikään hyvä tässä olekaan :)

Jaa siinä tilanteessa sekoilin vaan omia, luulin toiseks tilanteeks. Mutta hei oisit kuvannu mielummi suoraa videokameralla ;)

Tuosta kuvaamisesta tulikin mieleen et jatkossa alan kuvaa aina kun tulee foorumilainen vastaan, katotaan sen jälkee onko peleissä vielä lagia vai onko syy siellä kapulaa käskevällä sankarilla,vai jossain muualla.

Mut enpä mä kauhiasti kerkiä kattelee tarkempaa osuuko vihut onereihin vai ei tai mitää muutakaan, hyvä kun ite kerkiän reagoida siihen että osuisin siihe omaa timerii.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Alotin HUT-uran viime viikolla ja pelit on alun takkuilun jälkeen alkanut kulkemaan. Sunnuntaina tuli nostettua Gaborik joulupakasta josta hyvät rahat heti alkuun joukkueen rakentamiseen:)
Tällä hetkellä recordit näyttää 36-14. Tosiaan nolla hävittyä jatkoajalle menyttä kamppailua, joka tuntuu ehkä ihmeeltä yleensä kädet jäätyny tiukoissa paikoissa :-D
Joukkueen nimi Kulman pojat ja käyttäjätunnus huiG_ varmaan joitain foorumilaisia vastaankin oon pelannut ken tietää:)

Muuten Lehtonen ollut loistava hankinta! toissa yönä 3 nollapeliä putkeen;)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Moro anci!

Pelattiin tossa sunnuntaina matsikin illasta/yöstä, itse aloitin hut urani silloin!

5-0 taisin ottaa turpaan, mutta olihan tuossa materiaalissakin eroa :P


Joukkueeni
HC KEMIJARVI
PSN MrMarjamaaa

Joukkueen olen kasannut halvoista pelaajista joiden taito on suunnilleen 80 tai yli (Kostopoulos, Tootoo, Jackman, Selänne, Mursak, Chipchura, Wingels jne...)

Kyiseset herrat osaaat pelata agressiivisesti, ja sehän sopii omaan pelityyliin. Tosin todellisia maalintekijöitä joukkueestani ei löydy :D

Nyt jos sitten keräilis vaan puckseja jotta sais ostettua nuita kaallimpia pakkoja

Pelit on menneet omasta mielestäni ihan ok, jatkoajalle on mennyt lähes poikkeuksetta joka toinen ottelu

Täytyy nyt vaan lähteä loppuviikoksi reissuun joten vasta viikon lopulla pääsee jatkamaan pelejä :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ehdotelkaas joku "ei liian kallis", mutta hyvä sentteri.. Mieluusti Vasen kätinen.. Anze Kopitar ja M. Richards, Stoll löytyy jo.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ehdotelkaas joku "ei liian kallis", mutta hyvä sentteri.. Mieluusti Vasen kätinen.. Anze Kopitar ja M. Richards, Stoll löytyy jo.

Jos alotukset on tärkeät ja hinta saa olla siinä 20k pinnassa nii thornton tai sotw vermette. Vai mikä budjetti sulla on? Ja mihin ketjuun etit? Viimeseen tai kolmoseen on M.Koivu tai Vaikka normi vermettekin ihan hyvä.
 
Ylös Bottom