Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hexton13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ehdotelkaas joku "ei liian kallis", mutta hyvä sentteri.. Mieluusti Vasen kätinen.. Anze Kopitar ja M. Richards, Stoll löytyy jo.

V. Filppula ehdottomasti, jos halpaa etsii. Alta 5k, hyvä aloittamaan ja nopeutta riittää...
RNH noin 7k, jos ei mitään jyrää kaipaa, itsellä ainakin toimi loistavasti ja varmasti hintansa arvoinen...
N. Backström n. 9k tai sitten Plekanec alta 6k.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ehdotelkaas joku "ei liian kallis", mutta hyvä sentteri.. Mieluusti Vasen kätinen.. Anze Kopitar ja M. Richards, Stoll löytyy jo.

Hyviä senttereitä tässä on listattukin jo, mutta lisätään vielä ainakin omassa joukkueessa hyvin pelannut sälli, eli Brandon Dubinsky. Leftin kätisyys, kokoa ja käsiä löytyy kiitettävästi, eikä ole puolustussuuntaankaan mikään turhake. Taitaa hinta pyöriä haarukassa 4000-6000.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hmm..Syy siihen että jumitin niin vaihdoin kenttää kun ei viittis 1 pakeilla painaa kokoa erää ja toiseks että kattelen maalit niin vastailin chattiin. :)

Arvasin että täältä tää lagi kortti tulee esiin mutta tässä nyt on tämmönen pieni ihanuus vaihteeks ,että mun päässä ei peli ainakaa laginu yhtään,joten oiskos tässäkin taas jtn värikynää? :)

No mene ja tiedä.

Just tää lagi mistä itse jauhanut moneen otteeseen, mutta kukaan ei ole osannut selittää mistä johtuu. Aina vaan tulee tylytystä että selitetään tappioita lagilla. Vain toisella joukkueella hirveä lagi, mutta toisella ei mitään tai vain lievää. Ihan sama kumpi "hostaa" pelin. Yhdessä matsissa tosiaan itsellä oli syöttö% 35! Ei yksinkertaisesti ollut mahdollista saada kiekkoa syötettyä omille mitenkään. Vois jonkun kanssa hupipelinä testailla uudelleen jos tällästä lagia ilmenee... Ja juu, samoja vastuksia vastaan lagi yleensä toistunut jos vastaan sattunut. Joku juttu siinä on. Mut se on varmaa että täysipainoinen pelaaminen on silloin ihan mahdotonta. Vastustajan hyökkääjäkin voi periaatteessa vain luistella suoraan maalille kun ei mitään toivoa estää, voi vain toivoa parasta.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tänäänpä oli matsi myös täällä vaikuttavaa Ankkalasvegasia vastaan ja siinä noin 7-8 minuutin kohdalla kaveri ei hetkeen tehnyt mitään (valui oman maalin taakse ja pääsin yksin läpi) ja siten alkoi huikee lagi joka jatku siihen asti kun päätin sammuttaa pleikan kun pelistä ei tullu mitään, läpiajoista ei saanu edes vedettyä, syöttää ei ehtinyt yms mukavaa. Turpaanhan tuli eikä tuota lagittamista jaksanut.

En syytä ankkaa nyt mistään tai mitään, kun en oo tyyppiä kohdannut jne. Mutta fakta on että tämän tyylisesti on tuo lagi muutaman kerran alkanut muissa peleissä muita vastaan enkä todellakaan usko että sattumaa. Joidenkin vain pitää voittaa millä keinolla hyvänsä...
Sitä en tiedä miten tuo tapahtuu ja miten sen voisi estää.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Taitaa jäädä tämän SOTW Myersin hommaaminen tähän, aivan liian kallis kukkarolleni ja se johtuu vain yksinkertaisesti siitä että kaikki haluavat kyseisen herran. Pitää varmaan tyytyy tähän normiversioon, viime pelissäkin tasoitti pelin ja voitin lopulta vasta JA:lla. Mutta ostinpas/vaihdoin osan kokoonpanostani SOTW Pominvillee joka stattien perusteella vaikuttaa aika hyvältä, viime pelistä en nyt tuomitse sillä jokainen ukko oli ihan hukassa ja jäi jälkeen kokoajan. Ehkä paras hankintani on kyllä ollut SOTW Williams (tämän hommasin jo viime vk.), nakuttaa 3. ketjussa joka peliin pisteen tai pari. Toivon että Pommari pystyisi samaan ja jopa parempaakin, kovat odotukset on, sillä onhan se nyt statseiltaan parempi kuin Williams.

Dion Phaneuf taas toisaalta on muuttunut ihan roskaksi, en tiiä mikä siihenkin on iskenyt mutta se ei vaan saa ketään taklattua ja on aina jäljessä tilanteissa. Ja ei oo paljon kuuluisaa lämäriään esitelly, Myers taas on sellanen kaveri et oksat pois. Jospa yrittäis sitten tota SOTW Phaneuffia tai jtn. muuta hyvää viikon tähteä. Oisko mitään ehdotuksia? (kriteereinä VP, Kiekollinen pakki ja hintaluokka 50-150k)

Ja kiitokset Girouxille eilisestä pelistä, katkaisit 23 ottelun voittoputkeni niukalla 2-1 voitolla. Vähän jäi nakertamaan sillä omasta mielestäni minulla oli paikkoja tuplaten enemmän ja avopaikoista ukot veteli tolppiin ja ohi. Aina ei voi voittaa ja sitten eikun vaan uutta putkea hakemaan!
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itse en ainakaan ole huomannut, mutta miksi kukaan ei hanki Charaa? Sotw Chara on vaan uskomattoman loistava.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itse en ainakaan ole huomannut, mutta miksi kukaan ei hanki Charaa? Sotw Chara on vaan uskomattoman loistava.

Tiedä sitten mitä EA pucks-miljonäärejä pelin parista löytyy, mutta eiköhän hinta ole suurimmalla osalla esteenä. Ryöstely tuntuu olevan ihan tajuttoman vaikeaa, enkä pakoista viitsi edes aloittaa. Paljon tuollainen edes maksaa?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tulipahan pienen voittoputken jälkeen taas paluu maanpinnalle, kerkesinki kipuamaan leaderboardseissa 400 kieppeille. Ensin vastaan luisteli hextonin salamat ja heti perään G_I_R_O_U_X.

Hexton pisti persraiskauksen 5-1, 2 erää räpiköin mukana kilpikonna taktiikalla mut sit repes, varsinki kaverin 1. kentän peli on murhaavaa :D

Girouxia vastaan peli oli selvästi tasaväkisempi, vaikka olinkin pelillisesti selvästi heikompi osapuoli. 1. erän jälkeen olin 2-0 tappiolla, ennen kun tajusin vähän lukea kaverin hyökkäyskuvioita. Kavensin pelin 2-1 ja aattelin vielä että kyllä tästä noustaan. Paikkoja mulla oli ihan sopivasti, jotenkin tais giroux vähän puolivaloilla puolustaa. Yrityksestä huolimatta tasoihin en päässy ja kohta kaveri purjehtikin Hossalla mun Greenistä ohi kuin Tuuli Petäjä olympialaisissa ja teki 3-1. Sain vielä säälikavennuksen 3-2 6sek ennen loppua ku giroux yritti ite napsia koppeja wardilla, mut enempän ei meikällä rahkeet riittäny.

Kiitos kummallekkin "opetuksesta" :D tässä huomaa et treenattavaa on vielä reilusti ennen kuin pystyy oikeesti hyviä pelaajia haastamaan :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tilastot nyt 37-14 ja menossa 9 pelin voittoputki! Joukkue perustettu 14.12 ja pääsin kolkuttelemaan top100n ja nyt sijalla 90:) Eli jokinnäkönen tavote saavutettu. Toki lähiaikoina tarkotus nousta tuonne viidenkymmene joukkoon:P

Ketjut tällä hetkellä

Michalek Dubinsky Van Riemsdyk
Del Zotto Doughty

Booth Filppula Grabner
Carle Ekman-Larsson

J.Jokinen Stastny Helm
Enström Shattenkirk

Glengross Vermette Weiss

Lehtonen/Bobrovsky
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Olipas outo peli:

1. erässä Myers(203cm) loukkaantuu jonkun 170cm hyökkääjän "taklauksesta"(Luistelee suoraan alotuksesta Myersiä päin).
2. erän alussa myös jämäpakki Franson(192cm) loukkantuu
eli Weber pelaa vajaat 2 erää koko ajan kentällä kun ketjuja ei vissiin pelin aikana voi muuttaa. Kaiken lisäksi olin käyttänyt ainoan katkon siihen että sain vaihdettua kuvakulman viime kerran jäljiltä oikeaksi, joten en voinut käyttää edes aikalisää! 4-1 voitto silti. :)
Joku vielä väittää että ainoastaan "mikkihiiret" voi loukkaantua, mutta nähtävästi tää uus asetussarja pistää joka töytäsystä lasarettiin.

---

Vissiin nyt lähipäivänä tulevaan viikon joukkueeseen äänestettiin seuraavat pelaajat:

  • Maalivahti: Anders Lindbäck, Ilves
  • Vasen puolustaja: Brian Salcido, SaiPa
  • Oikea puolusaja: Erik Karlsson, Jokerit
  • Vasen hyökkääjä: Radek Smolenak, Pelicans
  • Keskushyökkääjä: Ilari Filppula, Jokerit
  • Oikea hyökkääjä: Marko Anttila, TPS

Jos joku saa noita sitten kun tulevat, niin olisin kiinnostunut ostamaan kaikki Karlssonia ja Smolenakia lukuunottamatta. No, katsotaan sitten...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itse en ainakaan ole huomannut, mutta miksi kukaan ei hanki Charaa? Sotw Chara on vaan uskomattoman loistava.

EA:n foorumeilla ollu puhetta että olis pelin yks parhaimmista, ellei paras pelaaja. Itsekin voisin hankkia, ei oo vaan pariin viikkoon näkynyt yhtään myynnissä, paitsi viikko sitten tais olla 900k lähtöhinnalla, vähän liian suolanen hinta...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

EA:n foorumeilla ollu puhetta että olis pelin yks parhaimmista, ellei paras pelaaja. Itsekin voisin hankkia, ei oo vaan pariin viikkoon näkynyt yhtään myynnissä, paitsi viikko sitten tais olla 900k lähtöhinnalla, vähän liian suolanen hinta...
Yhdessä vaiheessa oli SOTW Charoja 250k~ lähdöin.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

ilman SOTW lisää oli muutama kaupan kun hain vp ei itseäni kiinnosta vaikka olikin alle 50k,huonoja kokemuksia nhl 12 ajalta.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ja kiitokset Girouxille eilisestä pelistä, katkaisit 23 ottelun voittoputkeni niukalla 2-1 voitolla. Vähän jäi nakertamaan sillä omasta mielestäni minulla oli paikkoja tuplaten enemmän ja avopaikoista ukot veteli tolppiin ja ohi. Aina ei voi voittaa ja sitten eikun vaan uutta putkea hakemaan!

No olipas komea putki :) Oon sulle näköjää aika paha vastus Vaikka en missään nimessä ole pelejä dominoinut. Sulla 16häviöö joista olen päässyt aiheuttamaan 4 :p
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tulipahan pienen voittoputken jälkeen taas paluu maanpinnalle, kerkesinki kipuamaan leaderboardseissa 400 kieppeille. Ensin vastaan luisteli hextonin salamat ja heti perään G_I_R_O_U_X.

Hexton pisti persraiskauksen 5-1, 2 erää räpiköin mukana kilpikonna taktiikalla mut sit repes, varsinki kaverin 1. kentän peli on murhaavaa :D

Girouxia vastaan peli oli selvästi tasaväkisempi, vaikka olinkin pelillisesti selvästi heikompi osapuoli. 1. erän jälkeen olin 2-0 tappiolla, ennen kun tajusin vähän lukea kaverin hyökkäyskuvioita. Kavensin pelin 2-1 ja aattelin vielä että kyllä tästä noustaan. Paikkoja mulla oli ihan sopivasti, jotenkin tais giroux vähän puolivaloilla puolustaa. Yrityksestä huolimatta tasoihin en päässy ja kohta kaveri purjehtikin Hossalla mun Greenistä ohi kuin Tuuli Petäjä olympialaisissa ja teki 3-1. Sain vielä säälikavennuksen 3-2 6sek ennen loppua ku giroux yritti ite napsia koppeja wardilla, mut enempän ei meikällä rahkeet riittäny.

Kiitos kummallekkin "opetuksesta" :D tässä huomaa et treenattavaa on vielä reilusti ennen kuin pystyy oikeesti hyviä pelaajia haastamaan :)

Kiitosta vaan itselles vaikka en oikein muista edes koko peliä. :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kiitosta vaan itselles vaikka en oikein muista edes koko peliä. :D

Tänään kirouxin kanssa tiukka peli.Vaatii revanssia,vai oliko se sulle nyt revanssi vai mulle revanssi vai......:) Kuulisit mua kun pelaan tiukkoja pelejä.Onneksi ei oo mikkiä,ta on mutten käytä.:cool:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No olipas komea putki :) Oon sulle näköjää aika paha vastus Vaikka en missään nimessä ole pelejä dominoinut. Sulla 16häviöö joista olen päässyt aiheuttamaan 4 :p

No älä muuta sano. :D Saakeli joka toisessa pelissä hallinta ja ei Cam Ward antaudu. Sitten puhumattakaan esim. viime pelimme voittomaali. Ei jessus et tais olla ehkä ironisin maali koskaan, Girouxin Gaborik lämää ja kiekko jää pyörii oman Wardini patjan päälle, noh sitten tulee oma Gaborikkini ja "veivaa" kiekon omaan reppuun. Rupes jo naurattamaan, noh ei ollu kaukana etten olisi tullut tasoihin vikalla minuutilla. Zetteri ei saanu vetoa aikaseksi ja ihmeen kaupalla Letang kaapi kiekon Zetterin selän takaa..

Tänään on ollu muutenkin huono päivä, lähti liikkeelle tahmaisella 3-2 JA voitolla ja sitten tais tulla 2 kertaa putkeen takkiin. Sitten 3 voittoputki ja sitten taas 2 tappioputki ja tollasta rataa. Päivä jäi positiivisiin numeroihin 6-5-0 ja tekis mieli päästä takas toho 20. ranking paikkeille, mutta näen parhaaksi lopettaa nyt kun pääsin sijalta kolmekymmentä 25.:ksi. Onse kumma kun kerran ottaa turpaan niin pelaa varmaan 5 sen jälkeen ja jos tappioita tulee lisää nii eiku pelitykset jatku. Nyt kyllä tajusin vihdoin lopettaa ennen kuin putoon tonne 40. sijalle. Onse kyllä sellasta random touhuakin nämä pelit, ihan kun EA päättäisi kuka voiton saa sillä ei ole mahdollista esim. miten yhden kaverin Auld torjui jok'ikisen supertähden vedon ja omassa päässä Smith tällä kertaa sekoilee kuin viimeistä päivää, harmi kun en tallettanu sitä yhtä maalia oli nimittäin aika koominen.. Ja se mursi selkärankani totaalisesti. Kaveri oli sentään asiallinen ja kertoi juuri siitä että miten ihmeellisesti se voittaa näitä "huippuja" tai "hyviä pelaajia" ja taas toisaalta häviää huonoille.

Vaikka änäri on toinen elämäni niin en siitä onneksi kovasti ota itteeni, vähän vain ketuttaa hävitä sellaiset pelit joissa dominoi tai vastustajan voittomaali on joku kauhea tsägä. ;) Enemmänkin ketuttaa se että miten pelit menee sen jälkeen, yhestä tappiosta seuraa lukuisia samanlaisia kun hermot kireenä pelaa ja eikä tajuu lopettaa siihen ja kokeilla seuraavana päivänä uusiksi.

En tiiä onko kokoonpanon muutos sekoittanut pakkaa vai mikä, mutta ei tunnu nyt kovinkaan hyvältä vaikka voittamani pelit ovatkin päättyneet vähintään 3 maalin erolla, paitsi se jatkoaika voitto. Ehkä vika on EA:ssa, EA on syypää kaikkeen.

Tänään kirouxin kanssa tiukka peli.Vaatii revanssia,vai oliko se sulle nyt revanssi vai mulle revanssi vai...... Kuulisit mua kun pelaan tiukkoja pelejä.Onneksi ei oo mikkiä,ta on mutten käytä.

Kuulisittepa mut kun häviin sen ekan kerran, tokalla kerralla mennään jo "ihan sama" meiningillä ja omia maaleja nähdään paljon, :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tänään kirouxin kanssa tiukka peli.Vaatii revanssia,vai oliko se sulle nyt revanssi vai mulle revanssi vai......:) Kuulisit mua kun pelaan tiukkoja pelejä.Onneksi ei oo mikkiä,ta on mutten käytä.:cool:

Mä sain revanssini ;) Ens kerralla voidaan pistää mikit päälle ni pääsee kunnolla myllyttämään :D katotaan kummalla hermo pitää. :p
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No älä muuta sano. :D Saakeli joka toisessa pelissä hallinta ja ei Cam Ward antaudu. Sitten puhumattakaan esim. viime pelimme voittomaali. Ei jessus et tais olla ehkä ironisin maali koskaan, Girouxin Gaborik lämää ja kiekko jää pyörii oman Wardini patjan päälle, noh sitten tulee oma Gaborikkini ja "veivaa" kiekon omaan reppuun. Rupes jo naurattamaan, noh ei ollu kaukana etten olisi tullut tasoihin vikalla minuutilla. Zetteri ei saanu vetoa aikaseksi ja ihmeen kaupalla Letang kaapi kiekon Zetterin selän takaa..

Tänään on ollu muutenkin huono päivä, lähti liikkeelle tahmaisella 3-2 JA voitolla ja sitten tais tulla 2 kertaa putkeen takkiin. Sitten 3 voittoputki ja sitten taas 2 tappioputki ja tollasta rataa. Päivä jäi positiivisiin numeroihin 6-5-0 ja tekis mieli päästä takas toho 20. ranking paikkeille, mutta näen parhaaksi lopettaa nyt kun pääsin sijalta kolmekymmentä 25.:ksi. Onse kumma kun kerran ottaa turpaan niin pelaa varmaan 5 sen jälkeen ja jos tappioita tulee lisää nii eiku pelitykset jatku. Nyt kyllä tajusin vihdoin lopettaa ennen kuin putoon tonne 40. sijalle. Onse kyllä sellasta random touhuakin nämä pelit, ihan kun EA päättäisi kuka voiton saa sillä ei ole mahdollista esim. miten yhden kaverin Auld torjui jok'ikisen supertähden vedon ja omassa päässä Smith tällä kertaa sekoilee kuin viimeistä päivää, harmi kun en tallettanu sitä yhtä maalia oli nimittäin aika koominen.. Ja se mursi selkärankani totaalisesti. Kaveri oli sentään asiallinen ja kertoi juuri siitä että miten ihmeellisesti se voittaa näitä "huippuja" tai "hyviä pelaajia" ja taas toisaalta häviää huonoille.

Vaikka änäri on toinen elämäni niin en siitä onneksi kovasti ota itteeni, vähän vain ketuttaa hävitä sellaiset pelit joissa dominoi tai vastustajan voittomaali on joku kauhea tsägä. ;) Enemmänkin ketuttaa se että miten pelit menee sen jälkeen, yhestä tappiosta seuraa lukuisia samanlaisia kun hermot kireenä pelaa ja eikä tajuu lopettaa siihen ja kokeilla seuraavana päivänä uusiksi.

En tiiä onko kokoonpanon muutos sekoittanut pakkaa vai mikä, mutta ei tunnu nyt kovinkaan hyvältä vaikka voittamani pelit ovatkin päättyneet vähintään 3 maalin erolla, paitsi se jatkoaika voitto. Ehkä vika on EA:ssa, EA on syypää kaikkeen.



Kuulisittepa mut kun häviin sen ekan kerran, tokalla kerralla mennään jo "ihan sama" meiningillä ja omia maaleja nähdään paljon, :D

Kyllähän sitä ea:ta saa syyttää jos sille tielle lähtee :D Mulla on statsit joku 264-57-13 ja valehtelematta yli 20peliä on tullu hävittyä koska ea heittää pelistä pois. Nettiyhteys ei mene poikki mutta silti pelit katkeilee. Eilen tuli viimeks tappio kun peliä oli jäljellä 16sekuntia.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kyllähän sitä ea:ta saa syyttää jos sille tielle lähtee :D Mulla on statsit joku 264-57-13 ja valehtelematta yli 20peliä on tullu hävittyä koska ea heittää pelistä pois. Nettiyhteys ei mene poikki mutta silti pelit katkeilee. Eilen tuli viimeks tappio kun peliä oli jäljellä 16sekuntia.
Aika outoa tuommoinen. Itselläni kuitenkin viitisensataa peliä pelattuna onlinen puolella eri pelimuotoja ja todella harvoin katkeaa itseltä kuitenkin jos rehellisiä ollaan. Toki muutamia tappioita on sen vuoksi tullut, mutta todella marginaalisesti. Eipä meikäläisen vastustajillakaan ole usein katkennut (usein pötkivät itse lipettiin tappioasemalla :)). Tuossa baritonin arvailuissa saattaa olla perää, sillä nuo katkeilut ja lagit vaihtelevat niin henkilön mukaan. Toki EA:n serveritkin ovat hyvinkin (ja liian) usein täysin tukossa, jolloin molemmilla lagii, vaikka netit olisivatkin kunnossa.
 
Ylös Bottom