Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hexton13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jaahas, ea lätkäsi SOTW Girouxin kehiin.. Tuota vois muutaman paketin verran koittaa tavotella.

Eikö toi Giroux ole vain yhden kortin erä ja se jaetaan facebookissa tykkääjien kesken samalla lailla kuin se Genon kolmen kappaleen erä?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

From December 19[SUP]th[/SUP] – December 23[SUP]rd[/SUP] pick up any gold pack from the HUT store and have a chance to get a NHL®13 cover athlete Claude Giroux ‘95’ rated item! This item is only available for a limited time so don’t delay! This ‘95’ Giroux will be our highest rated item to date and will bolster any HUT lineup.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

From December 19[SUP]th[/SUP] – December 23[SUP]rd[/SUP] pick up any gold pack from the HUT store and have a chance to get a NHL®13 cover athlete Claude Giroux ‘95’ rated item! This item is only available for a limited time so don’t delay! This ‘95’ Giroux will be our highest rated item to date and will bolster any HUT lineup.



nice
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

From December 19[SUP]th[/SUP] – December 23[SUP]rd[/SUP] pick up any gold pack from the HUT store and have a chance to get a NHL®13 cover athlete Claude Giroux ‘95’ rated item! This item is only available for a limited time so don’t delay! This ‘95’ Giroux will be our highest rated item to date and will bolster any HUT lineup.

Jumalauta, nyt sitten ilmeisesti täytyy koittaa onneaan ja ostaa pari pakettia... :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei ristus mitkä matsit tuli päivällä pelattua,Feedadia,TONZAA38 ja alkesia vs.

Etenkin Feedadia vastaan pelattu matsi ratkes vähän liian huikeest,sori vielä. :D;)

Oli joo huikea matsi :D 4-3 jatkoajalla pataan mutta olisi voinut päättyä paljon rumemmillakin lukemilla. Ratkaisumaali oli mallia oma pakki sutii omiin 4 sekuntia ennen loppua, mutta teitä foorumilaisia vastaan on aina siistimpi pelata. Pelissä on jotenkin enemmän fiilistä ja useimmiten peli on rehtiä. Mitä ny 2 äijää laitoin kaverilta sairastuvalle, mutta muuten ;)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Yllättävänkin kevyt taso täällä konsolifinissä, ei siis mitenkään kettuiluna, mutta eipä oo ollu haastetta oikeen kun oon teikäläisiä vastaan pellannu ;) Mukavia ja ei niin mukavia vääntöjä on tullut otettua, mm. hextonia, girouxia jne. vastaan, hexton oli pieni suupala ja giroux lähti ekan erän jälkeen 5-0 -tilanteessa.. Jokaisella nyt on oma pelityyli, thats it, oma vika jos ei osaa puallustaa ja tosta ajanpeluusta, kyllä myönnän tuli näin tehtyä ja olen pahoillani tästä, witutti vaan kun menettää kaksi kertaa 3-0 johdon EA Momentumin takia. Joo, ja ohessa vielä linkki YouTubeen matsiin Sporticia vastaan jossa tulee tosiaan kulutettua vain aikaa. Myönnän kyllä, että pelityyliin kuuluu tuo alueella pyöriminen, so? Kyllä vika on jossain ihan muualla jos meikä pääsee vapaasti pyörimään hyökkäysalueella, näin kaveri itsekin myöntää videolla :p NHL 13 . Live Commentary - "AMAZING COMEBACK!" | SpOrTiC (HD) - YouTube

ps. Kiitos tosta Kanesta, 2k ja tervetuloa kotiin! Aiemmin tänään mm. Havlat 3k & Green 1,5k.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Yllättävänkin kevyt taso täällä konsolifinissä, ei siis mitenkään kettuiluna, mutta eipä oo ollu haastetta oikeen kun oon teikäläisiä vastaan pellannu ;) Mukavia ja ei niin mukavia vääntöjä on tullut otettua, mm. hextonia, girouxia jne. vastaan, hexton oli pieni suupala ja giroux lähti ekan erän jälkeen 5-0 -tilanteessa.. Jokaisella nyt on oma pelityyli, thats it, oma vika jos ei osaa puallustaa ja tosta ajanpeluusta, kyllä myönnän tuli näin tehtyä ja olen pahoillani tästä, witutti vaan kun menettää kaksi kertaa 3-0 johdon EA Momentumin takia. Joo, ja ohessa vielä linkki YouTubeen matsiin Sporticia vastaan jossa tulee tosiaan kulutettua vain aikaa. Myönnän kyllä, että pelityyliin kuuluu tuo alueella pyöriminen, so? Kyllä vika on jossain ihan muualla jos meikä pääsee vapaasti pyörimään hyökkäysalueella, näin kaveri itsekin myöntää videolla :p NHL 13 . Live Commentary - "AMAZING COMEBACK!" | SpOrTiC (HD) - YouTube

ps. Kiitos tosta Kanesta, 2k ja tervetuloa kotiin! Aiemmin tänään mm. Havlat 3k & Green 1,5k.

Tilanteesi on jo aika huolestuttava olet täysi pelle etkä itsekään edes ymmärrä sitä. :confused:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jaa, vissiin sulleki antanu opetuksen pelissä nimeltä NHL :D Joo, älkää ottako häviötä noin vakavasti, peliä vain
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Iisakin o hyvä vedellä mun puckseil. oli tänää uskaltan jo yksityis viestii laittaa "mitkä pucksit" ei oo kaveri parii viikkoo uskaltan kirjautua ees foorumille sisää :D ja nyt täällä leveilee kuinka huonoja pelaajia porukka on. kasva ny jo lapsi aikuiseks..

niin paljoa ei kiinnosta että jaksaisin tänne alkaa pastee sun yksityisviestit vanhalla nickilläs.

mut pidä lippu korkealla!




-housut alas kädet ylös pikkupillu on paras- (c) pelikaanimies aka iisakki
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Yllättävänkin kevyt taso täällä konsolifinissä, ei siis mitenkään kettuiluna, mutta eipä oo ollu haastetta oikeen kun oon teikäläisiä vastaan pellannu ;) Mukavia ja ei niin mukavia vääntöjä on tullut otettua, mm. hextonia, girouxia jne. vastaan, hexton oli pieni suupala ja giroux lähti ekan erän jälkeen 5-0 -tilanteessa.. Jokaisella nyt on oma pelityyli, thats it, oma vika jos ei osaa puallustaa ja tosta ajanpeluusta, kyllä myönnän tuli näin tehtyä ja olen pahoillani tästä, witutti vaan kun menettää kaksi kertaa 3-0 johdon EA Momentumin takia. Joo, ja ohessa vielä linkki YouTubeen matsiin Sporticia vastaan jossa tulee tosiaan kulutettua vain aikaa. Myönnän kyllä, että pelityyliin kuuluu tuo alueella pyöriminen, so? Kyllä vika on jossain ihan muualla jos meikä pääsee vapaasti pyörimään hyökkäysalueella, näin kaveri itsekin myöntää videolla :p NHL 13 . Live Commentary - "AMAZING COMEBACK!" | SpOrTiC (HD) - YouTubeps. Kiitos tosta Kanesta, 2k ja tervetuloa kotiin! Aiemmin tänään mm. Havlat 3k & Green 1,5k.
Miten tämä kaveri kehtaa edes kirjoitella täällä sen jälkeen kun varastaa toisen kaverin pucksit. Tuollaisille mielestäni samantien iki-bannit IP-osoitteen mukaan. Kukaan tuskin haluaa olla tämän kaverin kanssa tekemisissä täällä tai jäällä.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jaa, vissiin sulleki antanu opetuksen pelissä nimeltä NHL :D Joo, älkää ottako häviötä noin vakavasti, peliä vain

Oot kyllä huippu tyyppi. Eepille vasta annoitkin opetuksen pelissä nimeltä NHL. "Peliä vain" on kovin merkityksetön tokaisu sun suusta :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Yllättävänkin kevyt taso täällä konsolifinissä, ei siis mitenkään kettuiluna, mutta eipä oo ollu haastetta oikeen kun oon teikäläisiä vastaan pellannu ;) Mukavia ja ei niin mukavia vääntöjä on tullut otettua, mm. hextonia, girouxia jne. vastaan, hexton oli pieni suupala ja giroux lähti ekan erän jälkeen 5-0 -tilanteessa.. Jokaisella nyt on oma pelityyli, thats it, oma vika jos ei osaa puallustaa ja tosta ajanpeluusta, kyllä myönnän tuli näin tehtyä ja olen pahoillani tästä, witutti vaan kun menettää kaksi kertaa 3-0 johdon EA Momentumin takia.

Joo turpaan tuli nopeasti 5-0 ja hermo meni koska ea päätti etten voi tehdä mitään. Senkun vaan luistelit pelaajien läpi ja vaikka pokes suoraan kiekkoon niin mitään ei tapahtunut. samoja ranne maaleja paukutit sitte p-pisteen välistä. mä kun ymmärsin sun viestistäs että mitään ea momentumia ole olemassakaan. :) Ens kerralla sitte pitää tiputtaa pucksien varastaja maan pinnalle. :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Miten tämä kaveri kehtaa edes kirjoitella täällä sen jälkeen kun varastaa toisen kaverin pucksit. Tuollaisille mielestäni samantien iki-bannit IP-osoitteen mukaan. Kukaan tuskin haluaa olla tämän kaverin kanssa tekemisissä täällä tai jäällä.

Totta. Mutta sen verran jäi ketuttamaan toi 5-0 häviö että pakkohan se on revanssia ottaa jos mahdollisuus tulee. :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo turpaan tuli nopeasti 5-0 ja hermo meni koska ea päätti etten voi tehdä mitään. Senkun vaan luistelit pelaajien läpi ja vaikka pokes suoraan kiekkoon niin mitään ei tapahtunut. samoja ranne maaleja paukutit sitte p-pisteen välistä. mä kun ymmärsin sun viestistäs että mitään ea momentumia ole olemassakaan. :) Ens kerralla sitte pitää tiputtaa pucksien varastaja maan pinnalle. :D

Jotenkin sama tunne kävi mulla kun herra tuli vastaan, vaikka hävisin vain 2-1. Kiristää vaan pantaa ilkeästi se odottelu hyökkäysalueella ja sitten b-pisteiden väliin ja maali. Menee puolet erästä siihenkin, ei pahemmin ehtiny hyökkäillä kun yritin pelata passiivista puolustusta, mutta eihän se sitten edes liikahtanutkaan jos painetta ei tullut ja samalla ne ukot vaan puikkelehti läpi kaikesta. Odottelen innolla revanssia, jospa keksisin paremman strategian ja omat pakit eivät haahuilisi niin paljon, voi tietenkin johtua siitä että noi isot voimahyökkääjät alisti omia pakkejani.. En tiiä..

Mut en pahemmin tänne tulis huutelee.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itse en kehtaisi enää kirjoittaa näille palstoille koskaan jos menis varastaa toisen pucksit... Vaatii pokkaa tulla viä v#ttuilemaan, mut pelikaaniankisti-iisakkimikälie vois ny jumalauta palauttaa eepin kiekot ja heti... Se on sama ku varastais 22 euroa toiselta...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itsehän arvostan moista kiekkovarasta yhtä paljon kuin kankkusoksennusta. Pönttöön vaan ja ikävä ei jää.

Mutta asiaan. Onko muilla ollut havaittavissa sellaista että taklaukset eivät oikein "tiputa" vastustajaa? Itse yrittänyt Doughtylla, Myersilla ja Nashilla osua taklauksilla niin osuu kyllä mutta harvemmin vastustaja edes menettää kiekkoa saati kaatuu. Toki toisinpäin huvittavin tilanne sattui kun Nathan Gerbe ilman vauhtia pisti Myersin katolleen. Jep jep...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Yllättävänkin kevyt taso täällä konsolifinissä, ei siis mitenkään kettuiluna, mutta eipä oo ollu haastetta oikeen kun oon teikäläisiä vastaan pellannu ;) Mukavia ja ei niin mukavia vääntöjä on tullut otettua, mm. hextonia, girouxia jne. vastaan, hexton oli pieni suupala ja giroux lähti ekan erän jälkeen 5-0 -tilanteessa.. Jokaisella nyt on oma pelityyli, thats it, oma vika jos ei osaa puallustaa ja tosta ajanpeluusta, kyllä myönnän tuli näin tehtyä ja olen pahoillani tästä, witutti vaan kun menettää kaksi kertaa 3-0 johdon EA Momentumin takia. Joo, ja ohessa vielä linkki YouTubeen matsiin Sporticia vastaan jossa tulee tosiaan kulutettua vain aikaa. Myönnän kyllä, että pelityyliin kuuluu tuo alueella pyöriminen, so? Kyllä vika on jossain ihan muualla jos meikä pääsee vapaasti pyörimään hyökkäysalueella, näin kaveri itsekin myöntää videolla :p NHL 13 . Live Commentary - "AMAZING COMEBACK!" | SpOrTiC (HD) - YouTube

ps. Kiitos tosta Kanesta, 2k ja tervetuloa kotiin! Aiemmin tänään mm. Havlat 3k & Green 1,5k.

Videon perusteella oot kyllä iha älytöntä paskaa :D
 
Muutaman huomion oon tehnyt nyt pelatessani: pakit ei osaa mennä vaihtoon, ei sitten millään!

Joo saman huomannu viime päivinä itsekin :) jos ei noita itse vaihtais ne vetäis katkoitta koko erän siellä.

Varsinkin Karlsson mulla se joka ei tahdo löytää tietään vaihtoaitioon vaikka kuin sillä neliöllä vaihtelee pareja, liekköhän tähti-status noussut niin päähän ettei viitsi enää koutsin ohjeita noudattaa :/
 
Ylös Bottom