Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mikä siinä on ku alkaa vastustajat aukoo päätä paremmasta joukkueesta? Jos on Crosby alottamassa niin on joukkue automaattisesti sotw pelaajia täynnä? Ei se mikään huono joukkue olekaan mutta on niitä parempiakin. Ja kun vastustaja heivaa tuurilla maaleja niin aletaan huuteleen että lainannu äitiltä visaa ja että oon paska pelaaja. Ei sinänsä mitään haittaa mutta jos on kateellinen nii onko se pakko kertoa? Aika noloa...

Kellään tarvetta millekkään pelaajalle? Joitakin mokeja löytyy ylimääräisinä, ja myös 85 tason seutuvilla olevia kenttäpelaajia ylimääräisenä. Esim. N-Hopkins, Havlat ja paljon random porukkaa. Ei silti koko änäriä :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

KAIKKI XBOX PELAAJAT MENKÄÄHÄN OSTAMAAN MUN SOWT CAMPBELL(VP) tänään olis jätkä tarkoitus myydä. Oma joukkue on Tiikerihai88. Vaihdos voi heittää Sowt Cammaleria tai Sowt voracek+kiekkoja :D Hintapyyntö on siinä 46k , eli halvalla lähtee hyökkääväpakki! Viestiä voi lähetttää boksin käyttäjään lauqqq
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kaikki PLEIKKARI pelaajat ilmoitelkaa jos löytyy tapparan logo ja sen hinta? :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tervehdys! :)


Illalla noin 22-23 deadlinet Berglundin 84, C.Stewartin 84, Hemskyn 83, Demersin 83, Ryderin 83, Stempniakin 83 ja S.Masonin 85 korteilla!


Käykeehän kahtomassa jos yhtään kiinnostaa! :) Kaikkia tarjouksia otetaan vastaan ja jos joku kiltti herrasmies (tai nainen) on HUTia lopettelemassa niin otan myös mielelläni vastaan lahjoituksia! :)


Pleikkarilla minut tavoittaa nimimerkillä "suolihuuhtelu".
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hortonin sain myytyä + muutaman muun harjoituskortin. Nyt on pakkikalustoa muutettu vähän jykevämmäks, samoin neloskentän centteri ei paina enää 80kg..

Saas nähdä tuleeko tästä mitään. Jonkun ovr. 85 pakin winnipegin paidassa kaappasin 27sopimuksella 2750pucksiin, kyllä siitä luulisi voittoa irtoavan kun katsoo pelkästään sopimusten määrää..

Jos ei toimi noi raskaammat pakit laitan sen tilalle, muuten laitan myyntiin..

:edit:

Yheksän pelii voitat putkeen, kymmenen häviit. -100 sijaa liiderboordeis, kivakiva. Taas ulkona top 400..

Siis miten noi laskee noita? 16-8-1 edellä mua kuukausittaisissa kun itel o 13-3-1
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hortonin sain myytyä + muutaman muun harjoituskortin. Nyt on pakkikalustoa muutettu vähän jykevämmäks, samoin neloskentän centteri ei paina enää 80kg..

Saas nähdä tuleeko tästä mitään. Jonkun ovr. 85 pakin winnipegin paidassa kaappasin 27sopimuksella 2750pucksiin, kyllä siitä luulisi voittoa irtoavan kun katsoo pelkästään sopimusten määrää..

Jos ei toimi noi raskaammat pakit laitan sen tilalle, muuten laitan myyntiin..

:edit:

Yheksän pelii voitat putkeen, kymmenen häviit. -100 sijaa liiderboordeis, kivakiva. Taas ulkona top 400..

Siis miten noi laskee noita? 16-8-1 edellä mua kuukausittaisissa kun itel o 13-3-1
Se katotaan pisteistä jotka määräytyy sen mukaan kuinka paljon pisteitä vastustajalla on :p
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Päivän eka matsi, alku aina tahmeaa. Mutta ei sen näin pitäs päättyä.. :D

3.26 vast. hyök.al.aika, ja oma 6.52. Suhteuta toi nyt siihen et 5min vastaa 20min.. Menee tietenkin vastustajan (Gretzkyn) helppo rannekin siniviivalta vielä maaliin räpsän kautta.. Noh häviin sit rankkareilla, perkele. :eek:
Hyvä matsi oli, uudet pakit toimi todella tehokkaasti. Ilman mitään virityksiä yksi uusi pakki kolas pelaajan sairaalaan. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kello on jo paljon, anna anteeksi. Mä en tiedä ketä sä tässä tituleeraat 12-vuotiaaksi, mutta ikää nyt hieman enemmän on. Vituttaa lukea nykyään tätä palstaa, kinastellaan kuka on saanut parhaimman ryöstön, yksi julistaa täällä EA:n agenteista, haukkuu kaikki maalit glich-maaleiksi, seuraava tulee ja haukkuu jonne tökkijä-armeijoita, kaveri, jonka jengin nimi on hc pil lu (välilyönti pois..). Joskus tää ketju oli vielä sitä, kun kiitettiin hyvistä peleistä ja neuvottiin uudempia pelaajia, nyt täällä riehuu kaikenlaiset puusilmät yms.

Ja vastataan nyt yleisestikin, ilmeisesti ei ymmärretty mitä tarkoitin selkään hyppäämisellä. Tässä pelissähän on mahdollista ottaa sellainen hullu pomppu kun työntää vaan tattia eteenpäin, hyökkääjä läpiajossa -> Charan kanssa näpäyttää tattia eteenpäin -> pelaaja heittää uskomattomat voltit ja sätkii jäässä, kiekko kulmaan.

Ilmeisesti mä pelaan niin epälätkää, kun pärjään tässä pelissä.. Rannetta ylänurkkiin, läpäreistä samaa kikkaa, pokea mahdollisimman paljon, tyhmähän sitä saatana on jos ei pelaa, niinkuin helpointa on pärjätä. Mä en ainakaan ala vastustajaa 1vs1 tilanteessa taklaamaan esim. Cambellin kanssa, koska joku voi pahoittaa mielensä tökkimisestä. Vastaavasti Cammallerin kanssa hyökkäyspäässä en välttämättä lähde taklaamaan vihun STOW Charaa, vaan tökkään kiekon pois. Mikäli kulmassa on pieni pakki, mulla Antropov, aivan varmasti jysäytän pommia.

Mitäpä näistä turhaan väittelemään, suurin osa palstalta tietänee kuitenkin tämän EA:n agentti-jätkän jutut aivan mielenvikaisiksi, turha lienee enää vääntää.

Toisen kerran, anteeksi, kello on jo paljon, toivottavasti tässä jotain järkeä on. Tuskinpa..

En sinua julistanut 12-vuotiaaksi, vaan juurikin näitä kinastelijoita, jotka eivät tarjoa suurimmalle osalle ketjua seuraaville mitään lukemisen arvoista. Ihan samaa mieltä siinä, että ketju on mennyt yhä vain surkeampaan suuntaan. Itse aloittelin hutin vasta joskus loka-marraskuussa ja tähän ketjuun löysin ehkä joulukuussa. Ainakin silloin meno oli paljon parempi ja tuntui, että täällä oli muutenkin fiksumpaa porukkaa silloin. Aika moni on matkan varralle tippunut, enkä ihmettele. Ei tälläistä epäjääkiekollista bugi-tasoitus-paskaa kovin kauaa jaksa, jos on parempaakin tekemistä. Sitten on toki meitä, joilta sitä parempaa tekemistä ei löydy ja jotka joutuvat nielemään EA:n syöttämää ulostetta raakana kurkusta alas.

Ymmärsin kyllä mitä tarkoitit selkään hyppäämisellä. Ymmärrän myös, että et paljoa taklaa. Kuka tässä pelissä taklaisi, kun se on niin kustu? Itsellä on taklausten keskiarvo matsissa kolme tai neljä taklausta per peli. Eli en hirveästi taklaa, koska pokettaminen on parempi tapa puolustaa. Itse nyt vain tarkoitin sitä, että taklaaminen tässä pelissä ei vain toimi. Jokaisessa matsissa tulee tilanne vastaan, että taklaan jollakin SotW Weberille tmv. täydestä vauhdista Kanen tai Cammallerin kaltaisia, normakorttipelaajia. Tilanne päättyy lopulta siten, että taklaaja lentää kolmella voltilla ja taklattu seisoo paikallaan kuin patsas kiekko kiinni lavassa. Taklaus tulee seisovaan pelaajaan, vauhdilla ja isommalla massalla. Sitten taas tulee näitä tilanteita toiseen päätyyn, että SotW Iginla, SotW Weber ja muut järkäleet lentävät pienestäkin tökkäyksestä useamman voltin, vaikka itse olen menossa vauhdilla ohi ja kaveri vetää seisovilla jaloilla puolittaisen taklauksen. Taklaaminen tässä pelissä on vain turhaa. Oikeassa kiekossa kuitenkin sitä kroppaakin otetaan aika kovalla kädellä, joten soisi nyt tässäkin niiden taklausten ja tönäisyjen purevan paremmin. Taklaaminen on muutenkin tässä pelissä jo suhteellisen hankalaa. Mutta miksi taklata, kun yleensä taklaus ei tehoa mitenkään, pelaat itsesi ulos tilanteesta ja usein se johtaa vielä jäähyynkin?

Ainakin oma mielipide on, että puolustuspelaaminen on tässä koko pelissä kyllä munattu oikein rankalla kädellä. Kiekon pois ottaminen on vain aivan liian vaikeaa. Sitten kun tähän vielä lisää tasoitussysteemin, jossa omat tekoälyn pelaajat väistävät vastustajaa, seisovat tai luistelevat kentällä kuin päättömät kanat ja pyörivät kuin hullun mulkku missä sattuun, on soppa valmis. Huvittavimpia tilanteita tulee aina silloin, kun kaveri alkaa idlaamaan kesken pelin. Kiekkoa ei saa millään lavasta pois ja kaikista parhaimmissa tapauksissa pääset vielä itse jäähyboxiin. Turhaa tähän on tulla kenenkään kertomaan, että opettele pelaamaan. En todellakaan ole maailman paras tässä pelissä, mutta hyvällä prosentilla niitä voittoja napsuu tilille. Ranking on nyt jotain 60. paikkeilla kokonaistilatossa, joten tiedän kyllä, että kyllä sitä puolustuspelaamistakin on tullut harjoiteltua. Tarkoitus ei todellakaan ole egoilla, mutta haluan välttää nämä "opettele pelaamaan" -kommentit. Tosin, suurin osa ainakin boxin puolella TOP-100 pelaajista on aivan täysiä mulkkuja. Pelataan aikaa, pelataan vain huonoja pelaajia vastaan, glitsataan tai pelityyli on muuten vain rasittava. Hyvinä esimerkkeinä toimikoon maseko88, controlli, HittiHermu, abbeeh, m4cy, Tift Zeck sekä moni muu. Jos ei oikean kiekon puolella löydy pelaajilta kunnolla kunnioitusta vastustajiaan kohtaan, niin virtuaalilätkässä koko käsite on täysin tuntematon.

Tuo sinun lista on todellakin täynnä epälätkän tunnuspiireitä, mutta niinhän meillä kaikilla. Ei tässä pelissä mitään realistista kiekkoa edes voi pelata. En täysin kuitenkaan allekirjoita tuota, että tyhmähän sitä on, jos ei käytä kaikkia kikkoja voittaakseen. Toki taktiikkamuutokset, aikalisät, varmat läpiajomaalit yms. on kaikilla hallussa, mutta kyllä esimerkiksi ajanpelaaminen on niin kusipäämaista. Uskon kuitenkin, että tarkoitit varmasti samaa kuin minäkin. Kaikki rehellinen tehdään voiton eteen. Mutta kuka on EA-agentti? milezisdead?

Mutta eiköhän tuo riitä pelin vikojen luotteloksi. Toinen kuuma puheenaihe, korttipakat ja niiden sisältö on myös pistänyt itseäni kummastuttamaan. Itse olen käyttänyt puckseja varmaan +500k pakkoihin ja rahaa on tullut tuhlattua sen verran, että meno-paluu-lentoliput olisi sillä rahalla saanut minne tahansa päin maailmaa. Turhaa kukaan alkaa moralisoimaan, käyn töissä, asun tyttöystäväni kanssa, mutta omista rahoistani päätän itse. Joka tapauksessa, kyllä näistä pakoista mielisi hiukan parempaa sisältöä saavan. Varsinkin kulta(premium)-pack on suhteellisen turhan oloinen. Surkeita treenikortteja ja surkeita pelaajia. Suurin osa pakoista on juuri sitä, että tulee kaksi 80 overall pelaajaa, jostakin OHL-liigasta ja sitten kaksi jotain 60-75 tasoista jantteria. Treenikortit ovat sitten jotain +3 rebound tmv. Ei noista oikein saa puckseja takaisin tai rahoilleen vastinetta. Tuntuu muutenkin, että noita kultapakkoja kannattaa ostaa vain silloin, kun kauppapaikalla ei ole mitään tarjouspaketteja myynnissä. Vain silloin niistä on saanut edes jotakin myyntiin kelpaavia.

Itse tarjouspakat ovat sitten hiukan kinkkisempi tapaus. Niistä kyllä saa selkeästi parempia pelaajia, mutta ne myös maksavat runsaasti. Esimerkiksi 100k pakkaus yleensä antaa ainakin yhden ihan kelvollisen pelaajan, mutta ei niistä silti yleensä saa rahojaan takaisin. Lähinnä toivoisi, että noista pakoista tulisi useammin edes joitakin 84-87 tasoisia pelaajia. Ei toki jokaisesta pakasta tarvitsekkaan tulla huippupelaajia, mutta on se hiukan turhauttavaa, kun olet ostanut 24 eurolla pakkoja on paras pelaaja 83 overall Selänne, sitten 82 Zidlicky. "Harvinaiset" treenikortit ovat jotain 20 pelin soppareita tai +7 rebound -kortteja. Haiskahtaa vähän, että EA on lähes kaikin tavoin tehnyt pelimuodosta sellaisen, että siihen on pakko laittaa omaa rahaa likomaan ja paljon. Peleistä saa sen 300-600 pucksia, jotka menevät yleensä sopimusten ja loukkaantumisten parantamiseen. EA kun vielä nappaa 5% myydyistä korteista sekä pakkojen sisältä on täyttä kuraa, on tässä vaikea päästä kasaamaan hyvää tiimiä. Toki on hyvä, ettei parasta tiimiä rakenneta yössä, mutta nyt peli suosii niitä, jotka tuhlaavat peliin satoja tai jopa tuhansia euroja tai niitä, joilla on aikaa istua päivästä toiseen markkinoilla kyttäämässä halpoja ryöstöjä. Pelaamalla et et ainakaan joukkuettasi kovin kovaksi voi rakentaa.

Ryöstäminenkin kun vain on niin tylsää ja aikaa vievää. Viimeksi kun yritin tuota ryöstöä normaalien NHL-pelaajien kohdalla, jouduin selaamaan melkein 400 sivua ennenkuin pääsin ns. ryöstöhuudeille. Se kestää aika kauan ja sitten pitikin jo lopettaa pelaaminen. Muutama hyvä ryöstö on silti sattunut kohdalle. SotW Elias osta nyt 1k, myin reilulla 20k:lla. Sitten on esimerkiksi SotW Bishopia ja SotW Clutterbuckia tullut osteltua 800-3000 pucksilla ja myynyt sen jälkeen 6k-12k:lla. Eilen illallakin lykästi. SotW Kronwall 45k osta nyt. Laitoin myyntiin, jolloin joku tarjosi SotW Steenin ja normi Kronwallin. Myin SotW Steenin 55k ja Kronwall on nyt 12k:lla myynnissä. Ehkä paras ryöstö tapahtui vaihtokaupan kautta. Yleensä olin tarjonnut Gaborikkiin 30k sekä Kiprusoff, Sotw Wolski ja jotkut pari muuta 86-87 halpaa pelaajaa. Noh, se kerta kun unohdin laittaa sen 30k ja kiroilin, että nyt on noi kortit kiinnitetty pariksi tunniksi tohon kauppaan, kun ei se kuitenkaan suostu, niin pelin jälkeen oli hämmennys suuri, kun Gaborik odotti käskyä jatkotoimenpiteille. Toki suuret ryöstöt ovat palkitsevia, mutta vaativat hyvää pääomaa sekä paljon aikaa. Kuitenkaan itsellä sitä aikaa ei ole uhrattavana niin hirveästi ja mieluiten sen käyttää pelaamalla itse peliä. Kun eihän tuota Hut appia ole vielä androidille...

Tasoituksista sen verran, että ne kyllä tässä pelissä on ainakin omien kokemusten perusteella. Kun joukkue paranee ja ranking nousee, pelit vaikeutuvat. Kyllähän tasoitusten suhteen näyttöäkin löytyy aika paljon. 64-68 tason veskat vetää paremmin kuin 98 buustattu SotW Smith tai 97 buustattu Hasek. Muutenkin nykyisin itsellä pelaajat väsyvät miltein heti, kun päätyvät kentälle. Puolustuksessa he vain väistävät tai seisovat paikallaan päästäen kaverin ohi. Toki se päätön karvaaminen puolustusalueella ei myöskään hivele silmiä. Ajetaan täysillä pari metriä ohi kaverista ja annetaan tilaa tehdä se maali. Siinä on monesti orpo olo, kun pitäisi yksin puolustaa viittä hyökkäävää pelaajaa. Syötöt ei napsahda koskaan kohdille, 99 Crosby häviää aloituksia OHL-junnuille ja sitä rataa. Toisella taas puolustus pelaa kuin unelma ja loput hoitaa joko veska tai 30. tolppa/ohilaukaus. En sitten tiedä, että onko ihan pelkästään tasoituksista kyse vain onko takana monimutkaisempaakin koodia. Monesti se voitto vaan tuntuu olevan täysin tuurin ja tasoitusten sanelema. Itsellä helvetin vaikeaa pelata ja aina kun siitä huolimatta rakentaa hyviä paikkoja niin ei uppoa. Kaverilla menee sitten jokainen veto, varsinkin jos vähän paremmalle paikalle päästää.

Toki ei tasoitukset sanele ihan kaikkea. Kyllä ne TOP-100 pelaajat, jotka on oikeasti hyviä pelaamaan ja joukkueesta löytyy kaikki +90 SotW-kortit yleensä vievät nimiinsä nämä SM-Liiga jyriä vastaan pelatut matsit, jossa vastuskaan ei pelitaidoiltaan kovin hääppöinen ole. Mutta sitten jos toinen osaa oikeasti pelata ja saa tasoitusten suoman edun itselleen, on siinä parempikin pelaaja vaikeuksissa. Hikisiä pelejä joka tapauksessa tulee liian paljon sen takia, kun itsellä ei uppoa mikään ja kaverilla menee lähes aina.

Oma neuvo Hut-pelaajille onkin, että hommaa pelin huonoimmat veskat. 4. kentällinen täyteen pelin surkeimpia pelaajia. Kolmoskenttä täyteen nopeita luistelijoita (+90), mutta joidenka overall on 80 luokkaa. Kakkos- ja ykköskenttä voivat olla sitten hiukan parempia, mutta ei SotW kortteja. Pari hyvää pakkia paria, kolmas pakki pari voi olla heikompi. Kyllä tommosilla tiimillä ainakin itse sain paljon parempaa tulosta kuin mitä nykyinen SotW-tiimi yli 36k palkalla. Tiimin tason kun saa siihen 3-3,5 tähteä niin on aika mahtava.

Tuli melkoinen romaani, mutta oli pakko päästä purkamaan omia ajatuksiaan, kun on niin kauan tullut tätä ketjua seurattua mykkänä.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]


Itse en tuohon "tasoitukseen" usko ennenkuin itse näen, mutta kyllä sen vois EA:sta uskoo.

Itseä eniten ihmetyttää kuinka hitaita noi pelit on päivisin ja iltaisin. Yöllä ja aamulla peli on suorastaan aivan liian nopeeta. 3 x nopeempaa kuin päivisin, mutta pelaaminen on mukavaa kun kaikki komennot toimii. Päivisin sitten on sellasta boring tahmaa jo kaikki pelit ja loppuu vasta siinä 12 aikaa illalla. Oma yhteys kuitenkin pysyy tasaisena oli sitten päivä tai yö. Ping 12-14 ja jitter max 1ms eikä packet lossia, yhteys 100/10 VDSL2.

Olin viikon ykkösenä ja kuukauden viides jo ennenku taas tuli hävittyä monta putkeen päivällä. Eli siis onko tuo pelinopeus kaikilla samat eli johtuuko ea:n servereistä? Vai onko muut kokeillu pelata edes hiljaiseen aikaan kun servereillä vähän pelaajia euroopasta?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vau, ketjun parhaita viestejä so far. Tuossa tulikin niitä juttuja esille minkä takia pelin laitoin myyntiin. Hut-pelimuotona kustu lähes täysin, pahimpana tuo tasoitus-systeemi. Ei tuota paskaa vaan jaksa..

Ehkä sitten ensi kaudella.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itse en tuohon "tasoitukseen" usko ennenkuin itse näen, mutta kyllä sen vois EA:sta uskoo.

Itseä eniten ihmetyttää kuinka hitaita noi pelit on päivisin ja iltaisin. Yöllä ja aamulla peli on suorastaan aivan liian nopeeta. 3 x nopeempaa kuin päivisin, mutta pelaaminen on mukavaa kun kaikki komennot toimii. Päivisin sitten on sellasta boring tahmaa jo kaikki pelit ja loppuu vasta siinä 12 aikaa illalla. Oma yhteys kuitenkin pysyy tasaisena oli sitten päivä tai yö. Ping 12-14 ja jitter max 1ms eikä packet lossia.

Olin viikon ykkösenä ja kuukauden viides jo ennenku taas tuli hävittyä monta putkeen päivällä. Eli siis onko tuo pelinopeus kaikilla samat eli johtuuko ea:n servereistä? Vai onko muut kokeillu pelata edes hiljaiseen aikaan kun servereillä vähän pelaajia euroopasta?

Saman huomannut, että tahmoo yleensä paljon. Hidasta menoa ja pikkuisen viiveellä tapahtuu kaikki ja sehän tekee pelaamisesta tuskaista. Pitäiskin päästä kokeilemaan miten yöllä toimii.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jokainen varmaan ymmärtää, että kotijoukkue on host, ei nämä mitään dedicated servereitä ole..
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jokainen varmaan ymmärtää, että kotijoukkue on host, ei nämä mitään dedicated servereitä ole..

Tietty. Ite oon yli 95% peleistä kotijoukkue ollu modeemin siltauksen jälkeen, mutta kyllä se yhteys kulkee myös ea:n palvelimien kautta. Esim jos ea huoltaa servereitään niin etenkin 6v6 pelit on paikoin aivan pelikelvattomia.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

SOTW siis. :) Ne on Star of the Week eli Viikon tähti kortteja, jotka ovat hieman parempia kuin tavalliset kortit. Esim. vaikka joku Granlund on tavallisesti 75 kok., niin SOTWina se ois tyyliin 82, pikku buustia sen viikkoisen mahdollisen menestyksen mukaan. :eek:

E: Laitan tähän viestiin sittenkin mukaan oman höpötykseni. Alotin kampanjani voittaa se kuukausiturnee uudelleen, kun ensimmäinen yritys päättyi välieriin. Nyt ekasta kierroksesta läpi ja olin kuuden ottelun voittoputkessa muut pelit mukaan laskien. No, seuraavassa pelissä vastaan tuli joku tyyppi, jonka tiimi oli täynnä +88 luistelu -pelaajia. Omat Scandellat yms. eivät millään ehtineet kääntyä ku äijä spurttaaa laidasta ja syöttö keskelle tai yrittää kikata veskan. Ei se mitään muuta yrittänyt...no, olin ehkä huono puolustaan mut ei se helppoo ole ku vastaan tulee joku Duchene hyvillä käsillä ja nopeilla jaloilla. :D 1-6 tuli turpaan ja lyönti takaisin maanpinnalle, no uutta nousua kohti. :p

Onko Granluntistaki muka Sotw versioita ja onko ne niitä kulta reunasii korttei vai miltä ne näyttää?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ehdotuksia joukkueen ykköspyssyksi OL/VL? käytettävissä n 20 k ja laukaus,kädet ja nopeus sais olla 90 pintaan.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ehdotuksia joukkueen ykköspyssyksi OL/VL? käytettävissä n 20 k ja laukaus,kädet ja nopeus sais olla 90 pintaan.

Itellä ei oo yhtään STOW pelaajaa, joten N.Horton / C.Kunitz on vastannut aikalailla maalinteosta.

Äsken päivän toinen matsi ja vihdoinkin voitto, selvällä hallitsemisella, 3-1. Sain jopa pullon lentämään maalinkatosta ensimmäistä kertaa! (Ranne maalinurkalta pienen harhautuksen jälkeen.)

Ei nyt jaksa pidempää stooria alkaa kirjoittamaan, mutta nuo uudet hankinnnat on osoittautuneet todella hyviksi puolustajiksi. Painoa ja pituutta löytyy, mutta silti luistelu on 87-88. Mukavia pommeja antavat kun vauhdilla oikein boostaa laitaan :D

Mulla jäähtyy tulikuuma omeletti munissa, joten tässä oli tän pelin stoori. :cool:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuohon pirun pitkään viestiin näistä tasoituksista ja muusta, niin oma mielipiteeni on tässä.

Mitään selvää tasoitussysteemiä tässä pelissä, HUTissa tai normi -nettipeleissä, ei ole. Kuitenkin kun itse on mahdollista liikuttaa kerralla vain yhtä pelaaja niin totta kai tietokoneen ja tekoälyn vaikutus kenttätapahtumiin on melko suuri. Maalivahdeillekin sattuu hyviä ja huonoja pelejä kuten tosielämässäkin. Ehkä ainoa kummallinen juttu on nuo teidän puheet, että 75 overall veskarit pelaavat paremmin kuin 88-90 overall veskat. Itse olen ainakin huomannut että jos vastustajalla on vaikkapa Pekka Rinne niin kyllä se on selvästi parempi kuin jotkut Bishopit tai Subbanit siellä tolppien välissä.

Omasta mielestäni tuo paskan nelosketjun tekeminen on myöskin täysin naurettavaa vain saadakseen joitakin olemattomia tasoitusetuja. Kyllä tässä pelissä on pelattava tasaisesti neljällä ketjulla pärjätäkseen. Itselläni myöskin nopeat luistelijat ovat aina nopeita eivätkä todellakaan jää hitaiden luistelijoiden jalkoihin.

Taklaaminen on kyllä joskus hieman naurettavaa fysiikkamallinnuksen takia, kun taklauksen kohde jää pystyyn ja taklaaja kaatuu :D On kuitenkin aivan selvää, että isokokoiset ja hyvät taklaajat heittelevät Patrick Kaneja miten huvittaa kun oikein osuu. Kyllä se taklaaminen on tässä pelissä ihan kohtalaisen hyvin toteutettu. Eikä se kiekon ottaminen ole mitenkään liian vaikeaa! Pokecheck tai taklaaminen, jompikumpi toimii jokaisessa tilanteessa. Se on vaan sitten taidoista kiinni, että osaako käyttää oikeaa tapaa oikeaan aikaan.

Lyhyesti sanottuna: Tasoitussysteemi on sellainen, että erittäin hyvällekin pelaajalle tulee "tilastotappioita" keskimäärin vähintään joka 10 peli. Kaikkia pelejä ei voi voittaa se on selvää. Hyvät pelaajat kuitenkin erottuvat huonoista.

Itse olen Overall leaderboardissa 50 hujakoilla, mutta kyllä sieltä vaan paljon minua parempiakin löytyy se on saletti. Olen myöskin rakentanut joukkueeni käyttämättä penniäkään oikeaa rahaa tiimiin. Olen ostanut voittamillani puckseilla kaksi 15 tonnin pakkaa joista saaduista pelaajista nyt kaksi pelaa kokoonpanossani ja muut pelaajat olen ostanut huutokaupasta. Aikaa vievää, mutta palkitsevaa. Joukkueeni alkaa olla jo omasta mielestäni erittäin hyvä. Muutama 87 kokonaisuuden pelaaja loput 84-86. En myöskään ole hankkinut pucksejani treidaamalla vaan ihan pelaamalla. Aluksi konetta vastaan turnauksilla, koska en halunnut ihan paskalla jengillä alkaa pelaamaan nettimatseja.
 
Ylös Bottom