Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 [PS3/X360 Hype ja hankintaveuhkaaminen]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

EA voisi antaa pelaajien päättä pelin soundtrackin. Varmasti moni olisi tyytyväinen kunhan ne justin bieber trollit karsitaan pois.

Nyt loppuu se trollaus, saat ihan itse laittaa biisit jotka haluat soimaan. Custom soundtrack on ollut jo hetken olemassa...
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Toivottavasti huhut pitävät paikkansa ja NHL 13:sta demoa pukkaisi ulos 2vk ja 2pv päästä! :D NHL 12 alkoi jo maistumaan hieman puulta, joten en omista enään kyseistä peliä...änärikuume siis tuonkin takia vain kovenee koko ajan, eikä malttaisi odottaa, että pääsee siihen perkuleen demoon käsiksi. Siihen asti täytynee selvitä varmaankin Haloilla ja Fifalla...
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Defensive Gameplay Reveal - NHL 13 - YouTube

Se mikä mulle tuli fiilis tästä,miten mahtaa käydä läpiajojen kanssa...oot 3 metriä toista edellä ja se toinen saa jonkun kumimailan ja huitasee kiekon pois? (mut ei sitä rankkaribugia jossa pakki heittää mailan jalkoihin joka kerta) muuten tuo kiekon meneminen hiukan minne sattuu näyttää samalta kun oikea NHL.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Hyvältä näyttää poket ja syötönkatkot, "toivotaantoivotaan" ruuhkaan syöttelijät vaviskoot ensi hokissa :)

Juu,tämä on juuri sitä mitä kaivataan myös Be A Pro:n pelaaamiseen,eli pitää olla tarkempi syöttö,muuten menee harakoille...samoin kiekko pitää antaa pois tai sen menettää lähes varmasti,mikä taas oli 12:ssa se ehkä suurin ongelma. Varsin lupaavalta näyttää :)

Niin ja sama tietysti pätee EASHL:ssä...ehkä siellä voisin minäkin pärjätä paremmin nyt kun syöttö ja pelisilmä saavat sen oman osansa pelin vahvuudesta :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Todella aidon näköisesti mallinettu oikean NHL:n päästä-päähän peli. Hype se vaan kasvaa kasvamistaan! :)
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Ensimmäinen mitä aion tehdä kun peli ilmestyy...on laittaa pc:ltä tuo tämän vuoden finaali käyntiin ja pleikkarilta tulemaan broadcast-kuvakulmasta sama peli...Oikeastaan se onnistuu varmaan yhden erän verran jo demolla :rolleyes: Vertailenpa onko yhtään sama meininki.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Änärikuumetta nostava video kyllä oli taas, vaikka nyt onkin lähinnä BaP-pelureita varten väsätty.

Tuli tuosta mieleen, että ainakin vielä NHL 12:ssa vastustajan päästessä läpiajoon oma bottipakki lähtee vetämään hyökkääjältä jalkoja alta, vaikkei itse niin haluaisikaan. Ensin näyttää että tilanne on hyvin hallinnassa, mutta sitten kone ottaa komennon ja antaa rankkarin kaverille. Huono juttu minun mielestäni.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Onko tuosta demosta ollut missään mitään puhetta ? Vai mistä tuo huhu on peräisin ? 22.8 pitäisKÖ? Tulla.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Onko tuosta demosta ollut missään mitään puhetta ? Vai mistä tuo huhu on peräisin ? 22.8 pitäisKÖ? Tulla.
Eikös Kolme viikkoa ennen pelin julkaisua ole demot yleensä tulleet, joten tuo päivämäärä on varmaankin aika lähellä. Tasan kolme viikkoa olisi kuitenkin 21.8. ensi viikolla varmaan demon julkaisupäivä julkistetaan.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Tuossa puolustuspelivideossa vain monet kaatumiset taklauksista näyttävät edelleen varsin typeriltä, kuten siis hyvin usein NHL 12:ssakin.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Jostain syystä en pysty ottamaan liekkiä samalla tavalla kuin useimmat. Jotenkin nuo gameplay videot näyttävät hölmöiltä pelaajien liikkeineen ja maalivahtien torjunnat & liike saa edelleen "wtf" ilmeitä aikaan..
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Saiko viime vuonna demossa pelata be a pro-ukolla? on turha ladata sitä jos ei saa,paikkalukituksella normipeli kun on erilainen kuin itse bap.

E: Tarkemmin kun miettii,on huono vitsi se jos en sitä lataa silti :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Saiko viime vuonna demossa pelata be a pro-ukolla? on turha ladata sitä jos ei saa,paikkalukituksella normipeli kun on erilainen kuin itse bap.

E: Tarkemmin kun miettii,on huono vitsi se jos en sitä lataa silti :D

Juu kyllä viime vuoden demossa pystyi kokeilemaan be a prota. Sitä ukkoo ei vaan pystyny muokkaamaan mitenkään, muttei kyllä haitannut kun kuitenkin vaan demo kyseessä.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Aijaijaijai, kyllä nyt täytyy sanoa, että ensimmäistä kertaa uutta änäriä odotellessa olen erittäin huolestunut siitä, että takapakkia otetaan, ja rajusti! EA:n jo hyväksi monelta osin kehittämää peruspeliä ollaan nyt muuttamassa mielestäni liian monelta osin huonompaan suuntaan.

Ensinnäkin tuo top-end speed on mielestäni todella arveluttava, ja oma veikkaukseni on se, että se tasapäistää luistelun koko pelissä, koska kaikki käyttävät sitä aina, kun mahdollista, eikä eri pelaajien välisiä todellisia luistelueroja synny. Eli palataan änäri 11:n älyvapaaseen tyyliin, jossa luistelueroja ei juuri ollut, ja kaikki ukot olivat jotain naurettavia 99 tasapainon ja 99 voiman avulla luotuja mörssäreitä, koska nopeudella ja luisteluarvoilla ei ollut juurikaan merkitystä. Lisäksi tuo top-end speedillä luistelu on tehty aivan naurettavan näköiseksi. Näyttää siltä kuin ukko luistelisi pskat housuissa... :p

Stat cappi, on sitten vielä älyvapaampi, ja pelaajien välisiä eroja kaventava uudistus. Minusta pelaajien persoonalliseksi tekeminen ja eri buildien kanssa kokeileminen on ollut tämän pelin suola. Siksi on mielestäni aivan naurettavaa, että et voi hakea enää mieleisiisi ominaisuuksiin todella erottuvia huippuarvoja tukemaan omaa pelityyliäsi, vaan nyt EA:n "asiantuntijat" määrittelevät entistä enemmän sen, minkälainen pelaajastasi tulee. Tämä tasapäistää pelaajia, ja sitoo niitä siihen vatun roolipelaamiseen, mitä itse inhoan nykyjääkiekossa yli kaiken. Luovuutta tapetaan siis myös nyt tästä pelistä, kuten on jo ajat sitten tehty oikean huippujääkiekon osalta. Itse en edes esim. NHL-matseja jaksa nykyään katsoa, tuon tiukasti roolitetun pelaamisen takia... Todella SURKEA uudistus, joka laittaa minut jopa harkitsemaan koko pelin ostamista. Suoraan sanoen vtuttaa tuollainen ja rankasti!

Jos stat cappi esim. tehdään niin, että virtuoosimaisesta pelinrakentajasta ei enää saa millään hyvää laukojaa, on pelille tehty jotain anteeksiantamattoman typerää. Samoin, jos grinderista saa aina paremman aloittajan kuin pelinrakentajasta tai työmyyrästä, niin on kyllä menty metsään, ja pahan kerran. Tämä tulee johtamaan siihen, että kaikki cenaa pelaavat tulevat pelaamaan grinderillä, koska muuten ei voi voittaa hyviä aloittajia vastaan aloituksia. Silloin on sitten sidottuna tuohon yhteen ja samaan rooliin pelipaikan mukaan. Mitä hiton järkeä tässä on??!!?? Ihan niinkuin huipputaitavat pelinrakentajat eivät koskaan voisi olla parhaita aloittajia? Muistaako kukaan Steve Yzermania, Ron Francisia tai Adam Oatesia? Kaikki noista herroista loistavia pelinrakentajia, mutta myös NHL:n aivan parhaita aloittajia aikoinaan... Halooo EA!!! Jos asia todella näin tulee olemaan ja jää myöskin sellaiseksi, niin loppuu ainakin omalta osaltani täysin mielenkiinto pelata sentterinä. Luulenpa, että näin tulee käymään monelle muullekin cenan tontilla paljon pelanneelle. (Tähän kohtaan: IIISOOO VTUTUS!!!)

Myös maalivahdit näyttävät olevan aivan järjettömällä tavalla uudistettuja. Tekevät yli-inhimillisiä supersaveja takatolppaoneista, ja muutenkin näyttävät mielestäni todella epärealistisilta torjunnoissa. Ei änärissä enää bottivahteja tarvitsisi parantaa. No, voisi ne bugiranarit ja etukulmamaalit ottaa vielä pois, niiden mieliksi, jotka eivät osaa/tajua niitä puolustaa taklauspelillä pois, mutta kyllä muuten olen sitä mieltä, että ihan sopivia maalimääriä noissa EASHL-peleissä yleensä tulee.

Mitään positiivista ja merkittävää uudistusta en ole toistaiseksi kuullut tähän änärin uusimpaan painokseen tulevan, joten kyllä ottaa jo tässä vaiheessa rankasti päähän. Kai se sentään on pakko tuokin versio ostaa ja kiroilla sitten, koska kuitenkaan ei pääse muuten EASHL:ää pelaamaan siinä aktiivisimmassa yhteisössä. Mutta kyllä nyt olen hyvin vahvasti sitä mieltä, että melkoinen kasa pashaa uhkaa olla valitettavasti tulossa tästä viimeisimmästä änäripainoksesta. :(

Toivottavasti olen kuitenkin väärässä...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

NHL on joukkuepeli ja sitä EA Sports on halunnut kehittää, nyt se onnistuu siinä, kun tulee capstatit ja pelaajien roolit aletaan miettiä tarkemmin. Kaikki eivät voi enää olla snipereitä kun syöttämisarvot menee muuten ihan pieleen. Tai esim. pelinrakentaja tarvitsee vastapainokseen tarkan laukojan, kun NHL 12: ssa pystyit dominoimaan jäitä pelkästään pr: llä kun laukausarvot olivat todella korkeat. Näin syntyy roolitus jonka myötä peli muuttuu entistä realistisemmaksi ja uskottavammaksi, kun joukkueessa kaikki eivät omaa 99 laukausarvoja. Eikä kunnon _joukkueessa_ edes tarvi yli 90+ laukausarvoja. ;)

Aloituksien capstatista en osaa sanoa mitään kun itselleni tuo ei tule olemaan mikään ongelma. Itse kun laitan aina aloituksiin 95 jotta jää pisteitä jaettavaksi muihinkin ominaisuuksiin, niin tämä on vain hyvä juttu oman pelaamisen kannalta.

Ja maalivahdeista en nyt jaksa jauhaa muuta, kuin että on vain hyvä kun maalinteko vaikeutuu ja veskari osaa ennakoida onetimerit. Toki tottahan sekin on, että puolustuspeli tulee varmaan muuttumaan "laiskemmaksi" ja hyökkäävämmäksi, kun tietää, että vaikka tulisi 2 vs 1 -tilanne niin mokella on hyvä mahdollisuus torjua laukaus, toisin kuin NHL 12: ssa joutui todellakin olemaan todella varovainen kärkkyjien kanssa. Mielestäni mielummin olisi pitänyt panostaa puolustajiin ja heidän pelaamiseen ennenkuin kehittää maalivahteja (botteja) ja tehdä heistä yliluonnollisia kun taas pakit sähläävät minkä kerkeävät, kun nyt näyttää vielä siltäkin, että läpiajoja tulee syntymään entistä enemmän. :p

Kapteenimerkit jne. on kyllä mukava lisä. Mielenkiintoinen ja tunteita herättävä peli on kyllä tulossa. :eek:
 
Ylös Bottom