Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 [PS3/X360 Hype ja hankintaveuhkaaminen]

Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]


Itsellä taas herättää päinvastasia mielipiteitä suurin osa näistä uudistuksista. Pelit kestäisivät tunnin uudistuksien takia jotka eivät ole oleellisia itse pelin kannalta ollenkaan. Ja kun näihin tulisi parannuksia jäisi ne oikeat pelilliset parannukset vähemmälle, koska aikaa käytettäisiin tälläisiin ''turhempien'' asioiden päivittelyyn. Kyllä toi uus luistelumoottori on aika upea juttu jos vertaa esimerkiksi tappeluiden parantamiseen tai jonkun aikalisän traileriin.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Oho John Tavares voitti Pavel Datsyukin kansikuva-äänestyksessä. Lisäksi Pekka Rinne voitti Henrik Lundqvistin:). Semifinaaleissa ovat siis Claude Giroux vs Evgeni Malkin ja John Tavares vs Pekka Rinne. Kunpa saataisiin Rinne kanteen:cool:
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Itse toivoisin kanteen Claude Girouxin, Vaikka pelkään kyllä että Malkin Finaalipaikan vie. Sitten olisi toki Rinne ihan jees :)
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Oho John Tavares voitti Pavel Datsyukin kansikuva-äänestyksessä. Lisäksi Pekka Rinne voitti Henrik Lundqvistin:). Semifinaaleissa ovat siis Claude Giroux vs Evgeni Malkin ja John Tavares vs Pekka Rinne. Kunpa saataisiin Rinne kanteen:cool:

Ei ihme koska Datsuykin kuva oli niin järjettömän ruma kun voi vaan olla.. Tavaresin taas oli todella perus hieno niinkuin muutkin.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Ei ihme koska Datsuykin kuva oli niin järjettömän ruma kun voi vaan olla.. Tavaresin taas oli todella perus hieno niinkuin muutkin.

Mun mielestä ne kansikuvat ei olleet niitä virallisia kansia, vaan joidenkin käyttäjien tekemiä joista oli parhaat valittu näytille.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Mun mielestä ne kansikuvat ei olleet niitä virallisia kansia, vaan joidenkin käyttäjien tekemiä joista oli parhaat valittu näytille.

Ihan asiaa turiset. Nuo ovat tosiaan innokkaimpien fanien tekemiä kansia. Oikea kansi tulee kuukausien kuluttua voittajasta riippuen.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Mielenkiintoista nähdä kenestä lopulta kruunataan NHL 13-kansikuvapoika. :) Itse toivon tietenkin Suomalaisena Pekka Rinnettä, eli näin ollen maalivahtia, mutta koska ääniä voi antaa loputtomasti vaikka päivät pitkät, niin kaikki on mahdollista. Siellä näyttäisi olevan NY Islandersin uskolliset fanit todella innoissaan tykittämässä ääniä Tavaresille, joten on jopa mahdollista, että Tavares menee finaaliin...kansipojaksi pääseminen olisi kyllä silti aika iso paukku. Miettikää nyt, joku runkosarjassa 27.sijoittuneen NY Islandersin pelaaja?? Vaikka toki ihan hyvä pelaaja onkin. :p

Näin menee omat suosikit tuosta loppunelikosta: 1.Pekka Rinne, 2.Claude Giroux, 3.Evgeni Malkin ja 4.John Tavares.

Toivon todella, että nähtäisiin ekaa kertaan NHL-pelisarjan historiassa Suomalainen pelaaja kannessa, ja että se olisi vielä maalivahti jota ei ole taidettu NHL-pelisarjan kannessa nähdä sitten NHL 97:n jos en väärässä ole? :D Ei muuta kuin peukut pystyyn Rinteelle, minä ainakin äänestän sinua! (Y) Parhaani mukaan...
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Toivon todella, että nähtäisiin ekaa kertaan NHL-pelisarjan historiassa Suomalainen pelaaja kannessa, ja että se olisi vielä maalivahti jota ei ole taidettu NHL-pelisarjan kannessa nähdä sitten NHL 97:n jos en väärässä ole? :D Ei muuta kuin peukut pystyyn Rinteelle, minä ainakin äänestän sinua! (Y) Parhaani mukaan...

Mikko Koivu on ainakin NHL10 kannessa,en muista nähneeni suomalaista maalivahtia kannessa,jos oli niin joskus aikojen PS2.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Mikko Koivu on ainakin NHL10 kannessa,en muista nähneeni suomalaista maalivahtia kannessa,jos oli niin joskus aikojen PS2.

Niin, SUOMEN julkaisussa. Pohjois-Amerikassa kansikuvapelaajana komeili Patrick Kane, Sveitsissä Mark Streit, Ruotsissa Nicklas Bäckström ja Tanskassa Mikkel Bodker. Suomen versioissa on toki useastikin ollut suomalainen pelaaja, mutta Rinne olisi ensimmäinen kaikkialla julkaistava suomalainen kansikuvapelaaja.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Niin, SUOMEN julkaisussa. Pohjois-Amerikassa kansikuvapelaajana komeili Patrick Kane, Sveitsissä Mark Streit, Ruotsissa Nicklas Bäckström ja Tanskassa Mikkel Bodker. Suomen versioissa on toki useastikin ollut suomalainen pelaaja, mutta Rinne olisi ensimmäinen kaikkialla julkaistava suomalainen kansikuvapelaaja.

Jaa,no sitte...mä kun en seuraa noiden ulkomaalaisten pelien kansia niin tarkkaan :D
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

13.00 ET, eli itärannikon aikaa. Siihen kun lisää 7 tuntia, niin ollaan Suomen ajassa. Eli klo 20.00.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

- Ai että ku EA viittis käyttää tän loppu ajan, muokkaamaan maalivahtien peliä sellaseks että veska oppii virheistä eikä päästäis samaa maalia viittä (vähä alakanttiin toi 5 :D) kertaa samassa pelissä-.- Sillon online peleissä voittais se joka pelaa parasta lätkää eikä se joka on opetellu kaikki mahdolliset 99% varmuuden maalit!!!!! Pelkkä tällanen uudistus riittäis mulle

- Toiseks oon ajatellu et olis aika maagista, jos EA muuttais tota kiekollista Skill stickiä sellaseks et maila ei menis vain VASEMMALLE ja OIKEALLE vaan mailla menis "edes melkeen" kuten itse liikuttais tattia, niitä vois soveltaa 1vs1 kyniin, ja myös veskat reagoisivat laajemmalla valikoimalla --> Vois keksiä omia kikkoja sekä veskalle että kenttäpelaajille :)

- Myös toivon mukaan EA tekis online liigoista samantyylisiä kuin offline kausi/BaGM on (en nyt oo ihan varma oliko jotain tällasta tekeillä?)

- Kaukalot pienemmäks sekä änäri että eliittiliigoissa

- Free 4 All takas! Sekä offline että Online!
- Myös harjottelu-mode kaipais uudistuksia. Ei varmasti mikään joukkue harjoittele peli tilanteita niin että heti kun puolustus KOSKEE kiekkoon ni hyökkäys on ohi (Mitähä EA on tässä ajatellu -.-)
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Jos Rinnettä ei voita koko kansiäänestystä niin ainakin se on jo voittanut Suomen sisäisen kilpailun eli voi hyvinkin olla että Suomessa kannessa on Rinne. Venäjällä vois olla sit Malkin jos se ei voita. Ruotsissa varmaan hyökkääjä (;)) Karlsson.

Noista teidän toivelistoistanne sen verran että kaikkia erotuomareita ei voida kaukaloon laittaa tämän sukupolven konsoleilla. Eräässä haastattelussa joku EA:n työntekijä näin sanoi. Syynä oli mahdolliset liialliset kaaokset kentällä, eikä pelimoottoria jakseta muokata enempää vain niitä tuomareita varten.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Jos Rinnettä ei voita koko kansiäänestystä niin ainakin se on jo voittanut Suomen sisäisen kilpailun eli voi hyvinkin olla että Suomessa kannessa on Rinne. Venäjällä vois olla sit Malkin jos se ei voita. Ruotsissa varmaan hyökkääjä (;)) Karlsson.

Noista teidän toivelistoistanne sen verran että kaikkia erotuomareita ei voida kaukaloon laittaa tämän sukupolven konsoleilla. Eräässä haastattelussa joku EA:n työntekijä näin sanoi. Syynä oli mahdolliset liialliset kaaokset kentällä, eikä pelimoottoria jakseta muokata enempää vain niitä tuomareita varten.

Joo itteä ei oo ikinä oikeen haitannu noi tuomareide puuttumiset ku ei EA tota yhtäkään dumarii saa fysiikan lakeja noudattamaan (esim. liukuu jäällä ilman mitään luistinten liikettä jne xD). Itteä se ei vaa kiinnosta.
Mutta ite äänestelly Rinnettä sekä Girouxia (luulen että malkkinille Rinne häviää helpommin) muutaman kerran ja toivottavasti muutki kävis äänestelemässä, ku taitaa äänestysmääriä olla rajaton määrä (Right?) ni saatais veska ja suomalainen veska kanteen!
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Noista teidän toivelistoistanne sen verran että kaikkia erotuomareita ei voida kaukaloon laittaa tämän sukupolven konsoleilla.

Eikös 2K ole tuon jo tehnyt? Ei luulisi EA:n kokoisella pelitalolla olevan vaikeuksia moisen kanssa. Ilmeisesti se vaan ei ole tarpeeksi "iso" juttu kuin esimerkiksi nämä huiput legendat ym tärkeät päivitykset :D
 
Ylös Bottom