Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 [PS3/X360 Hype ja hankintaveuhkaaminen]

Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

C.Giroux 87, P.Sharp 86, P.Datsyuk 90, S.Stamkos 89, S.Weber 86, P.Rinne 89
Siinä tulevan pelin pelaajien arvoja lisää :D
Eikös Stamkos pitäs kuitenkin olla jossain 92 paikkeilla? ihmeen alhainen arvo mun mielestäni...

Veikkaanpa, että hyökkäyspäänarvot ovat kaikki lähellä 99, mutta puolustusarvot laskee kokonaisarvon tonne 90 paikkeille.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Veikkaanpa, että hyökkäyspäänarvot ovat kaikki lähellä 99, mutta puolustusarvot laskee kokonaisarvon tonne 90 paikkeille.

Se voi muuten olla et Stamkokselta on verotettu tuota puolustamisen osaamista...eihän se okeestikaan mikään puolustava pelaaja ole...
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Nyt, kun noista arvoista tuli puhetta, niin laitetaan parit tänne:

Stamkos, kok. 89: luistelu 90, laukaus 92, kädet 93, taklaus 84, puolustus 85
Datsyuk, kok. 90: luistelu 92, laukaus 88, kädet 94, taklaus 86, puolustus 90

Nuo poimittu tästä videosta. Sieltä löytyy muutaman muunkin pelaajan kortti.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Nyt, kun noista arvoista tuli puhetta, niin laitetaan parit tänne:

Stamkos, kok. 89: luistelu 90, laukaus 92, kädet 93, taklaus 84, puolustus 85
Datsyuk, kok. 90: luistelu 92, laukaus 88, kädet 94, taklaus 86, puolustus 90

Nuo poimittu tästä videosta. Sieltä löytyy muutaman muunkin pelaajan kortti.

Sama video mulla oli,mut vaan EA:n omalta youtube-kanavalta löytyi :D
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

C.Giroux 87, P.Sharp 86, P.Datsyuk 90, S.Stamkos 89, S.Weber 86, P.Rinne 89
Siinä tulevan pelin pelaajien arvoja lisää :D
Eikös Stamkos pitäs kuitenkin olla jossain 92 paikkeilla? ihmeen alhainen arvo mun mielestäni...

Kannattanee huomioida konteksti, eli kyseessä saattaa olla vain HUT-korttien arvot, samat arvot eivät ole välttämättä koko pelissä. Tämä perusteltuna sillä, että tässä Roman Josi neppailee NHL13:aa -filmissä Shea Weberin overall on 90. Eikä tuossa mitään järkeä olisikaan, että liigan paras pakki ja top30 hyökkääjä (Pati Sharp) olisivat saman arvoisia Be a GM -moodissa. Jos nuo arvot ovat koko pelissä, edessäni on erittäin massiivinen numeroiden rukkausurakka. Tosin eipä tilanne muutu, joka pelaajan arvostelen joka tapauksessa uudelleen, niin hätäisesti ja etenkin tylsän tasapaksusti suurin osa pelaajista on määritelty.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Pienoinen pettymys nuo EASHL:n uutuudet, vaikka eihän sinne mitään hirveen isoa voinu odottaakaan.

Regional Matchmaking
- Hyvä juttu toimiessaan, mutta pahimmillaan voi johtaa tuntikausien pelin etsimiseen.

6-Player Leaderboards
- Varmasti kiva lisäys nille, joilla on mahdollisuus pelata pelkästään 6-pelaajalla.

Performance Points Multiplier
- Vuoden suurin vitsi mikäli pistesysteemi on sama kuin tässä NHL 12. Viime 300 pelistä on performance pisteitä tullu 0-1 per peli. Ihan uskomattoman huikea bonus kun saa 1,5*0.

Club Captains
- Kiva lisäys, mutta ei mitään erikoista.

Club Matchmaking Settings Saved to Server
-Kiva lisäys, mutta ei mitään erikoista.

Club Join Request changes
-Kiva lisäys, mutta ei mitään erikoista.

Back-out Penalty
-Toivottavasti joukkuepisteitä vähennetään sitten radikaalisti, sillä muuten aika mitätön rangaistus. Toivoin kovempaa (ja henkilökohtaisempaa) rangaistusta.


Eihän EASHL:n puolelle mitään isoa voinut odottaa, kun EA on käyttänyt suurimman osan ajasta AI:n ja loistavalta kuulostavan GM Connectedin kehittämiseen, ja molempiin olikin suuri tarve. Toiveissa olisi kuitenkin, että sitten seuraavassa NHL:ssä EASHL:ään tuotaisiin pelaajavaihdot mukaan. Jokaisella olisi siis neljä pelaaja käytettävissä ja vielä siten että ne eivät voi olla kaikki samaa pelaajatyyppiä ja että kaikille on käytössä eri määrä pisteitä. Eli esim. sentteri ei voi pelata neljällä pelinrakentajalla ja pelaajien max. ovr olisivat (pelkkä esimerkki) 1. 90 2. 85 3. 80 4. 75. Puolustajilla olisi käytössä sitten samalla kaavalla 3 pelaajaa. Maalivahdillakin voisi olla vaikka kaksi vaihtoehtoa sitten.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Miten helvetissä on mahdollista, että Selänteen ovr on melkein kymmentä huonompi kun mokoman Oveckinin? Muutenkin suomalaiset on niiin aliarvostettuja tässä pelissä... (mm. Filppula, Selänne, S. Koivu, Niemi, Immonen ym)
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Regional Matchmaking
- Hyvä juttu toimiessaan, mutta pahimmillaan voi johtaa tuntikausien pelin etsimiseen.

Ei kai sentään tuntikausia :) Suurin osa skipataan NA-vastustajista sekä kotona että vieraissa ja aika nopsasti ollaan pelejä löydetty.

6-Player Leaderboards
- Varmasti kiva lisäys nille, joilla on mahdollisuus pelata pelkästään 6-pelaajalla.

Kaikille jotka edes joskus pelaavat kutosilla, tämä on mukava lisä. Erillinen leaderboard siis niille matseille jossa tiimillä on kuusi jäällä(vielä pelin lopussakin), muut pelit menevät ihan normaalirankingeihin, kuten itse asiassa kutosetkin. Eli vain helpottaa tuota vertailua niistä peleistä missä ei ole botteja sekoittamassa pakkaa.


Club Captains

- Kiva lisäys, mutta ei mitään erikoista.

Kovasti yhteisön pyytämä, ja minustakin mukava. Näkee kuitenkin avainpelaajat suoraan kirjaimista.

Eihän EASHL:n puolelle mitään isoa voinut odottaa, kun EA on käyttänyt suurimman osan ajasta AI:n ja loistavalta kuulostavan GM Connectedin kehittämiseen, ja molempiin olikin suuri tarve. Toiveissa olisi kuitenkin, että sitten seuraavassa NHL:ssä EASHL:ään tuotaisiin pelaajavaihdot mukaan. Jokaisella olisi siis neljä pelaaja käytettävissä ja vielä siten että ne eivät voi olla kaikki samaa pelaajatyyppiä ja että kaikille on käytössä eri määrä pisteitä. Eli esim. sentteri ei voi pelata neljällä pelinrakentajalla ja pelaajien max. ovr olisivat (pelkkä esimerkki) 1. 90 2. 85 3. 80 4. 75. Puolustajilla olisi käytössä sitten samalla kaavalla 3 pelaajaa. Maalivahdillakin voisi olla vaikka kaksi vaihtoehtoa sitten.

Tämä olisi ihan jees kyllä, ja toisi taktisuutta peleihin. Arvostaisiko kasuaalihokkaaja tätä sitten, tuskin :)
OVR:ien sijaan ehkä paremmin toimisi pelaajakortit, ykköskentässä legenda, kakkosessa superstar jne. OVR:t saattavat olla alle 80 legenda3:llakin jos ei rakenna tyyppiä täysin roolin mukaiseksi.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Ei kai sentään tuntikausia :) Suurin osa skipataan NA-vastustajista sekä kotona että vieraissa ja aika nopsasti ollaan pelejä löydetty.

Sanoinkin, että pahimmillaan voi kestää. Riippuu miten EA toeuttaa tuon, sillä Modern Warfare 3:seenkin tuli aluksi tuo regional matchmaking ja se oli ainakin yhtä helvettiä. Ja EA:lla ei ole hirveän hyvä onnistumisprosentti näiden uudistusten kanssa yhteyksien osalta.

Tämä olisi ihan jees kyllä, ja toisi taktisuutta peleihin. Arvostaisiko kasuaalihokkaaja tätä sitten, tuskin :)
OVR:ien sijaan ehkä paremmin toimisi pelaajakortit, ykköskentässä legenda, kakkosessa superstar jne. OVR:t saattavat olla alle 80 legenda3:llakin jos ei rakenna tyyppiä täysin roolin mukaiseksi.

Nuo overalit nyt olivatkin puhdas esimerkki ja idea nyt varmasti meni perille. Eli ykköskentän janarilla on huomattavasti enemmän pisteitä käytössä kuin neloskentän rymistelijällä.

Laitoin nyt ihan EA:llekin ehdotuksen tuosta, vaikka sillä tuskin mitään merkitystä on. Ideas | Game Changers | EA SPORTS (Löytyy siitä recent välilehdestä).
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Nuo overalit nyt olivatkin puhdas esimerkki ja idea nyt varmasti meni perille. Eli ykköskentän janarilla on huomattavasti enemmän pisteitä käytössä kuin neloskentän rymistelijällä.

Laitoin nyt ihan EA:llekin ehdotuksen tuosta, vaikka sillä tuskin mitään merkitystä on. Ideas | Game Changers | EA SPORTS (Löytyy siitä recent välilehdestä).

Kyllä meni perille, kunhan mainitsin asiasta jos joku muukin tätä pohdiskelee. Asiasta on jo hokki11:sta asti tuolla EA:n foorumeilla keskusteltu, ketjunvaihdoista.

Game Changers-projekti ehdotuksineen on kyllä hyvä!
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Toiveissa olisi kuitenkin, että sitten seuraavassa NHL:ssä EASHL:ään tuotaisiin pelaajavaihdot mukaan. Jokaisella olisi siis neljä pelaaja käytettävissä ja vielä siten että ne eivät voi olla kaikki samaa pelaajatyyppiä ja että kaikille on käytössä eri määrä pisteitä. Eli esim. sentteri ei voi pelata neljällä pelinrakentajalla ja pelaajien max. ovr olisivat (pelkkä esimerkki) 1. 90 2. 85 3. 80 4. 75. Puolustajilla olisi käytössä sitten samalla kaavalla 3 pelaajaa. Maalivahdillakin voisi olla vaikka kaksi vaihtoehtoa sitten.

Mietin ensin että miten helvetissä nuo pelaajavaihdot liittyvät noihin eri buildeihin yms, kunnes tajusin että puhuit ottelun aikana tapahtuvista vaihdoista etkä ns. treideistä... :D Mutta ihan mielenkiintonen idea tosiaan. :p
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Ei enää 99 buildeja EASHL:ssä
teehee.gif


..that way we don’t see 99 wrist shot accuracy and power being able to blow shots past goalies as easily

..We want NHL 13 to feel different with the new skating system, and we do not want people to have unbalanced players by being able to have 99 speed and agility for example

..There is a cap on faceoffs, and I think the best player build for faceoffs is Grinder. We made their cap a little higher than other player types because the best faceoff players in the NHL are normally grinders. Plus it ads a little perk to be a player type that may not get used as often.

..Different levels for each player type for speed

EASHL Pro – Edit Attribute Changes
 
Capit statteihin, paras EASHL-uutinen sitten pelimuodon keksimisen!

Vihdoinkin on merkitystä niillä buildeilla, ehkä mun Grinderilla pelailulle ei naureta enää kun aloitukset sujuu entistä paremmin :)
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Capit statteihin, paras EASHL-uutinen sitten pelimuodon keksimisen!

Vihdoinkin on merkitystä niillä buildeilla, ehkä mun Grinderilla pelailulle ei naureta enää kun aloitukset sujuu entistä paremmin :)

Tähän sama. Ajaa vähän tuota samaa asiaa kuin mitä ajoin takaa noilla ketjunvaihdoilla. Aika jännä, että suurin uudistus EASHL:ään jätettiin mainitsematta itse uudistusblogissa :D
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Tähän sama. Ajaa vähän tuota samaa asiaa kuin mitä ajoin takaa noilla ketjunvaihdoilla. Aika jännä, että suurin uudistus EASHL:ään jätettiin mainitsematta itse uudistusblogissa :D


"Unohti" mainita, kunhan kiusaavat meitä uutisenjanoisia nörttejä :)
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Kylläpäs kuulostaa paperilla hyvältä tuo GM Brain, toivottavasti toteutus on onnistunut! Aina tuo Be A GM on ollut itselläni se pelatuin pelimuoto, nyt varmasti jälleen paljon viihdyttävämpää tuotakin pelimuotoa on pelata, sillä EA on lisännyt rutkasti sellaisia uudistuksia joita Be A GM:ään on kaivattu.. ja vielä enemmänkin!
Be A Pro on jäänyt viime vuosina vähemmälle itsellä lähinnä tekoälyn (omien joukkuekavereiden) tökerön pelaamisen vuoksi, nyt kuitenkin näiden uudistuksien, etenkin Hockey IQ:n myötä luulisi Be A Pro kokemuksenkin olevan ihan erilainen.. jospa sitäkin jaksaisi taas kunnolla pelata. :)

Tässä vielä juttua tuosta GM Brainista:
NHL 13: GM Brain | EA SPORTS
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

EA voisi antaa pelaajien päättä pelin soundtrackin. Varmasti moni olisi tyytyväinen kunhan ne justin bieber trollit karsitaan pois.
 
Ylös Bottom