Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 [PS3/X360 Hype ja hankintaveuhkaaminen]

Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Onko kellään tietoa vaikuttaako ultimaten boonuksiin kokoelman määrä vai laatu!?
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Sama juttu oli NHL12.n kohdalla, että demosta tuli joka kerta se palkintoilmoitus, mutta itse peliin sai vaan tietenkin yhdet kaikkia bonuspakkoja...
Itse olen pelannut demon jo 4.llä käyttäjällä, että jos tänäkään vuonna ei tarvitse kultajäsenyyttä HUT.iin, niin voi jollain "turhalla" käyttäjällä ensin kokeilla monia joukkueita ja resetoida, että pääsee näkemään mistä joukkueesta saisi hyviä alkupelaajia...

Kun tekijät sanoivat ja siinä videossakin näkyi, että saa "lempijoukkueestaan" aina muutaman pelaajan, ja yksi niistä on "2.nd liner" eli muistaakseni noin 82-85 kok. Mieleen tuli ainakin Islanders, aika suuri mahdollisuus, että saisi Grabner/Tavares...

Toisaalta taas Kings/Devils voisi olla kemioiden suhteen hyvä, koska SC-editionissa saa molemmista jo 5 pelaajaa, niin olisi sitten iso nippu samasta joukkueesta...

Mielestäni erittäin mielenkiintoinen konsepti tämän vuoden HUT.issa, eikä enää tule 99 - 99 - 99 ketjuja vastaan, jotka pääsevät suojausnappi pohjassa kaikista läpi...
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Mielestäni erittäin mielenkiintoinen konsepti tämän vuoden HUT.issa, eikä enää tule 99 - 99 - 99 ketjuja vastaan, jotka pääsevät suojausnappi pohjassa kaikista läpi...
Mitä ihmettä? Itte oon nyt missannu kokonaan jos toi HUT on jotenki muuttumassa? :D
Onko se muuten vaan bugi demossa, vai eikö kehityskortteja voi olla montaa samaan aikaan? Ja kestääkö ne loputtomasti, kun jossain vaiheessa täällä luki että ne kestäis vaan yhden pelin?

Onko kellään tietoa vaikuttaako ultimaten boonuksiin kokoelman määrä vai laatu!?
Tuolla aiemmin se luki. Taitaa olla korttien määrä ja sitten jotain bonuksia vielä siitä että paljonko on tienannut puckseja?

Edit: http://www.easports.com/nhl/news/article/eashl-be-a-pro-and-hut-from-nhl-12-nhl-13
Just like last year in Hockey Ultimate team, you will receive a puck bonus to start off your NHL 13 experience depending on your puck balance and collection completion percentage from HUT in NHL 12.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Tosta kiihdytysjutusta... minä olen aiemmin vain näpäyttänyt L2:sta päästääkseni kovempaan vauhtiin, mutta nyt pelkkä hipaisukin näppäimeen aloittaa takaperinluistelun. Tuntuu vielä jokseenkin oudolta painaa vasenta tattia jos haluaa boostata kunnolla. Kyllä siihenkin aikanaan tottuu, eli ei haittaa ollenkaan.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Botit ottaa kyllä todella huonosti syöttöjä vastaan :S eilen palo hermot, kun kolme kertaa oman maalin takaa tehty perus pakki-pakki syöttö menee ohi ja vastapuolen Ilja tulee ja tällää maalin... keskialueella jos menee syöttö hitusen edestä niin ei tajuta ottaa kiinni vaan katotaan vierestä miten kiekko liruu vastustajalle kivasti. EASHL-meiningeissä siitä olisi helposti luistellu ittesä läpiajoon... toivottavasti slidereillä saapi koirjailtua.

Parannusta kylläki taktiikoissa. Sain pakit pitämään hyvin siniviivan, jotta oli helppo hyökkäystä sitä kautta pyörittää. muutenkin aloin löytää hyvät säädöt omaan pelityyliin sopiviksi, jollasia en millää saanu aikaseks nhl12:sta.

N.10 erää tuli kings vs. devilssiä väännettyy, jossa ei yhtään maalia saanu aikaseks. Sitte kokeilin sitä HUT-turnausta nii ekassa pelissä kolme one-timerii maaliin :cool: hyvä tosta tulee, kunhan nuo botit viel saapi hiukan ajatusta toimiinsa.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Nyt kun paikkalukituksella olen maalivahtina ja pakkina monta peliä pelannut, niin Tekoälyn uudistukset kyllä huomaa. Be A Prota on varmsti mukava pelata hyvien pelikavereiden kanssa. Pakkina Hyökkääjät tekivät kiitettävästi maaleja, eikä tarvinnut lähteä hyökkästä hanakasti tukemaan. Kun kiekon vei maalin taakse, omat alkoivat valua alemmas. NHL 12 oli mahdotonta rauhoittaa peliä maalin takana, mutta nyt Karvaaja pysyy yleensä kaukana. Hyökkääjänä olen myös pari peliä pelannut. Vähän vielä pelkään, että yhä tulee niitä 200 sadan pisteen kausia. Superstarilla ja Hardcorella täytyy kyllä olla. Tekoälyn vaikeustaso mahdollisimman ylös. Hyvältä tuntuu.


Niin, ja valmentajana pari peliä pelannut myös, sekään nyt ei ollut niin tylsää kuin odotin. Kamera vaan True Broadcastille, ja aktiivisesti taktiikoita vaihtelemaan. Eikä ollut hirveän pahan näköistä tietokoneen pelaaminen keskenäänkään. GM connected ja Be A Pro tulee varmasti itseltäni viemään suurimman osan peliajasta. Be A Gm modea tykkäsin pelata, joten luulen että GM connectedia tulen pelaamaan useita kausia offlinessa.

Täytyy vielä koittaa pelata laitureilla pari peliä, Kirjoittelen tänne sitten taas myöhemmin.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Omasta mielestäni tämä nhl13 demo ainakin on aivan liian helppo. Aivan sama mitä vaikeustasoa pelaa ni lättää ainakin 2-4 maalia erään. Helppo tuikkia kiekko pois vastustajalta ns.bugi rannarit toimii b-pisteen kaarelta. Tosin tehdäänhän ne oikeastikin siitä. Sillä R3 nappi luistelupohjassa polkee joka botista ohi ja sitten muutaman kerran meni kauhea lyöntilaukaus siniviivalta sisään.(Tarttee tosin todellakin sorminäppäryyttä se R3-nappi luistelu) Mutta sitäkin,kun kehittää ni se varmaan toimii. Edellis änäreissä on suunnattomasti ärsyttänyt se tekobottien viimehetken mailannosto tietyissä tilanteissa. Nyt sentääs pääsee polkemalla ohi,tosin vähän liian helpolla.


Puhutaan uudenlaisesta änäristä joka on aivan eri peli,kuin 12 ??? whaaat? Juu kyllä luistelu on nyt kankeampaa ja näyttää "aidolta" edelleenkään ei voi viivassa tai oman maalintakana L2 nappi pohjassa tehdä niin,että liuttaa pelaajaa ,vaikka leftin kaveria oikealle ja vetäsee lyöntilaukauksen. Ei onnistu ei vielkään. Voihan sen ranteen vetästä sinne joo ja sitten,kun ei paina L2 nappia pohjassa ni voi vetää lämärinkin.

Jokseenkin napakammat rannevedot,kuin 12:ssa.Sitten typerää,että hutissa melkein tyhjä katsomo,niin se hurraa, kuin olisi 15 000 katsojaa paikanpäällä.

Kyllähän peli varmasti taas kehittyy jouluun mennessä ja vielä seuraavanakin vuotena. Mutta jotain vois oikeesti tehdä. Mihin sekin asia esim.liittyy,että se taklaus sinne vaihtoaitioon tuli tähän 12:n vasta ? Kun se on jo PC-puolella ollut vuodesta 95 ? Ei kylläkään liity mitenkään aiheeseen,mutta alkaa aivan selvästi tämäkin pelisarja vaikuttavan täydeltä rahastukselta ja kuitenkin pakkohankinnaltaan. Siitäkin halutaan rahaa,että saat aikasemmin kokopelin,kun laitat hilloa pöytään. Onneksi itse en niin fanaatikko olekaan,vaikka olen näitä änärisarjoja pelannu jo vuodesta -92.

Pakko myöntää näin lopuksi,että onhan tämä pelisarja hiukan mennyt eteenpäin 21-vuodessa :=)

Siitä vielä vanhemmalle väelle fiilistely video http://www.youtube.com/watch?v=luaSKs3BjsY

-Mico Kaupinelzky
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

NHL 13 Demo - Peli + Live Kommentointi - YouTube

Tossa vähän mun näkemyksiä, mitä tuli pelin aikana mieleen.

Tämähän on hyvin tehty, lisää vaan näitä. :)

E: tekisin itekin,mutta mun puheesta ei saa kuitenkaan selvää...eikä taida olla toimivaa mikkiä.
Koitin aiemmin kysellä porukalta,onko kukaan saanut 10 minuutin jäähyjä tai ulosajoja..siinä olisi vinkki jos teet lisää videoita ;)

EE:Koitin tossa pelata ja taklata laitoja vasten niin maan pirusti ja selästäkin..ei oikein onnistu saamaan mitään isompaa jäähyä.Tappeluissa sentään tulee niitäkin.Aika lailla sama linja on niissäkin,Elias vs. Carter,mikä on hyvin epätodennäköstä irl.
Pelasin muuten myös paikkalukituksella (vl.D.Brown pääasiassa)ja jos tulevassa pelissä Be A Pro on tuota luokkaa (miinus ukolta arvoja pois,ei se ihan ole kuitenkaan D.Brownin tasoa bap-tulokas),voin sanoa että pelaaminen paranee vähintään 80%.Ainoa mikä jää ottamaan päähän on tuo miten oma ukko saa syötöt kiinni saatika miten niistä pystyy soveltamaan laukauksia...(onkohan Brownin arvoilla sitten tähän oma vastineensa?).
Se mikä mieleen jäi on joukkuepeli...kukaan ei änkeä samaan rysään mihin itse olet menossa,esim. jos spurttaat oikeaa laitaa,sieltä saattaa tulla oma mukaan,mutta meneekin takaa laidalle kun itse leikaat hiukan keskelle...komeaa! 12:ssahan se oma laituri änkesi kylkeen "minähän en väistä,mene sinä muualta kiekon kanssa"-tyylillä.Vielä kun näkis onko valmentajaalla ja gm:llä "järki päässä" tulevassa Be A Pro:ssa...eli ei heitetä ukkoa farmiin jos johtaa nhl:n pistepörssiä.Toinen on se että tappelijalla kun et tee piste/peli niin joudut farmiin prkle :D sama juttu pr:lla pitäisi muka taklata ja pelata av..Hyi! :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Nyt on noin 30 peliä takana demoa ja luistelu kyllä tuntuu edelleen aivan tolkuttoman kankealta. Monessa tilanteessa se tuntuu kyllä realistisemmalta, mutta kun välillä et saa kiekkoa ilmiselvästä paikasta haltuun, kun äijä ei käänny. Samoin jotenkin AI tuntuu karvaavan jopa alivoimalla aivan tolkuttomasti 2-3miehellä, siten ettei peliä voi rauhoittaa missään välissä. En myöskään ymmärrä miksi et voi spurtata kiekon perään? Vain silloin kun itsellä on kiekko.

Latistaa tunnelmaa kyllä hyvin nuo täysin tyhjät katsomot vaikka äänimaailma on ihan muuta. Onkos muut huomannut pätkimistä siinä ennen aloitusta kun näytetään aloituspistettä eri kuvakulmista. Itsellä ainakin nykii ihan huolella. Samoin maalikameran kuvassa maalivahti tosiaan on todella karsean näköinen, kuten joku täällä mainitsi jo aikaisemminkin.

Kaiken kaikkiaan tuntuu toisaalta täysin samalta kuin vanha (samanlaisia maaleja menee edelleen jne ja samat ongelmat edelleen mukana.), mutta toisaalta luistelun vuoksi tällä hetkellä jopa huonommalta. NHL12 on jo myyty aikapäiviä sitten ja yleensäkin demojen sliderit on mitä sattuu, joten eiköhän tuosta mielesensä saa täysversiossa kunhan sen käsiin joskus saa.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Moni PS3-omistaja on huomannut demossa selkeitä grafiikkaongelmia: blurrausta ja huonoa frameratea. Mielenkiintoista mielestäni on, että näitä ongelmia ei ilmesesti ole esiintynyt kaikilla. Tämä pistää hieman huolestuttamaan. Miten se on edes teoriassa mahdollista että joillakin esiintyy näitä ongelmia ja joillakin ei? Sama laite ja sama peli meillä kaikilla on.

Minä pidän uudesta broadcast-kamerasta paljon, mutta ei sillä pleikkarilla tee hirveästi mieli pelailla kun tekstuurit ovat niin suttuisia ja tuntuu kuin joku puhaltaisi telkkariruutuun sumua.

No ehkä tässä on turha huolestua, ei näitä ongelmia voi kokoversiossa olla...
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Nytten sorruin ostamaan tuon Jari Kurri editionin anttilasta. Niin saako siitä myös ne samat edut kuin stanley cup editionista?
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Nyt on tullut pelailtua lisää, ja alkaahan tämä pikkuhiljaa paremmalta tuntumaan. Varmasti kuitenkin EA vielä muokkaa noita slidereitä kokopeliin, niin pitää siellä sitten katsella tarkemmin. Vielä kuitenkin on jäänyt ärsyttämään nuo rankkarit: veivaat veskan toiselle tolpalle, täysin tyhjä maali edessä ja sieltähän se EA:n desperation save tulee joka kerta. Tämä estää ainakin itseäni veivaamasta yhtä hienoja rankkareita kuin kahdessatoista. Ärsyttävää. Sitten juurikin esim. tämmöinen yritys menee miltei joka kerta.. Hienosti tehty EA. Pitää nyt vaan toivoa, että demoon on ylikorostettu noita uusia desperation saveja.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

En ymmärrä miksi et voi spurtata kiekon perään? Vain silloin kun itsellä on kiekko.
Kyllä kiekottomana voi turboilla samoin kuin kiekollisenakin L3 vain pohjaan.

Edellistä kompaten täytyy itsekin sanoa, että rankkareissa maalinteko on lähestulkoon mahdottomuus. Kahdesti olen rankkareihin päässyt ja molemmissa ratkaisu syntyi vasta tyyliin 20 vetäjän jälkeen. Koneen vaikeustaso kun on demossa ammattilainen, kaverit vetävät heti keskiympyrän jälkeen ties millaisen toivottoman rykäyksen, joka hyvässä lykyssä menee maalia kohti. Kerran onnistuin heiluttamaan verkkoa, toisella kertaa cpu poistui pelistä voittajana.
 
NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Moni PS3-omistaja on huomannut demossa selkeitä grafiikkaongelmia: blurrausta ja huonoa frameratea. Mielenkiintoista mielestäni on, että näitä ongelmia ei ilmesesti ole esiintynyt kaikilla. Tämä pistää hieman huolestuttamaan. Miten se on edes teoriassa mahdollista että joillakin esiintyy näitä ongelmia ja joillakin ei? Sama laite ja sama peli meillä kaikilla on.

Minä pidän uudesta broadcast-kamerasta paljon, mutta ei sillä pleikkarilla tee hirveästi mieli pelailla kun tekstuurit ovat niin suttuisia ja tuntuu kuin joku puhaltaisi telkkariruutuun sumua.

No ehkä tässä on turha huolestua, ei näitä ongelmia voi kokoversiossa olla...

EA:n foorumeilla oli puhetta graffavirheistä jotka esiintyvät SD-kuvassa vain. HD:llä ei ongelmia. Olisiko kyse samasta proggiksesta?
 
Ylös Bottom