Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SPEEDCELL
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ilmaispakka kortit voi joko laittaa kokoilman täytteekksi, taikka peluuttaa 4 kentässä sen 1 min per peli.

Millaisia kokoelmia valmennuskorteilla saa kerättyä kasaan? Jos joku ostaa tai saa pakkoja niin miksi niitä kortteja ei saisi käyttää. Sun pitää varmaan ottaa yhteyttä EA:n ja kertoa tästä moraalisesta ongelmasta johon olet törmännyt, kun pelaajat käyttävät peleissä esiintyviä kortteja, joilla voi boostata pelaajia.

isin luottokortti viestit nyt on lähinnä hauskoja vitsejä, verrattuna törkeyksiin mitä nämä pelaajat itse laittaneet.

No hauskoja ja hauskoja, kyllä se jotain kertoo henkilöstä, koska sisällöstä sitä sarkasmia tai muuta huumoria ei kyllä löytynyt.


muistan tämä erään sankarin mainitseman 4-2 pelin, juu kun jäi häviölle alkoi "paskaranne" paukkua tosiaan jos 1 ketju maksaa jo yli miljoonan, voi puhua ostoporukasta huoleti omat 4 kenttää maksaneet alle 400k. ilman pelitaitoakin noilla joskus uppoaa,jos on vielä glitchit hallussa uppoaa se 4 neljästä kauheimmillaan.

Jos paskaranne ja muut glitchit ovat niin tuttuja puolusta ne pois, itsekin kaatunut monasti siihen, että päästänyt toisen siihen maalintekosektorille vapaasti, kun hakenut taklausta. Eihän oikeassakaan pelissä pelaaja ala miettimään mikä on karvisesta moraalisesti oikea ratkaisu vaan se hakee sitä ratkaisua, jossa vapautuneesta paikasta saa varmiten maalin. Ei tämä mitään hyväntekeväisyyttä ole vaan peli, jossa pyritään voittamaan. Säännöt ja glitchit ovat samat kaikille, mukaudu äläkä valita.

ja tosiaan lopetan sentään reilusti paitsi jos joku lagaa.
Paitsi kerroit yrittäneesi synkronointi erroria, kun peli ei miellyttänyt. Olet kuin tekopyhä politiikko, tuomitset muut ja toimit itse aivan yhtä moraalittomasti.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Karviselle vie pieni huomautus tuosta 4-2 pelistä että ei siin mun mielestä ripuli rannetta tarvii jos nousee laidasta ja TL kaveri heittää etunurkkaan pommin? Tai voihan sitä pitää ripulina jos itte ampuu pihakentällä paremmin kuin esim Semin? Jolla on tunnetusti aika tiukka rannari :)
taikka ne kaks ekaa maalia jotka tuli puhtaalla "onetimer" poikittais liikkeellä :) Nii mitä väärää siinä on?

pahempi messu olis tullut jos olis tehnyt sivulle sivulle ylös maalin..

Ja ilmeiseti olet saanut vihaa niskaan aika hyvin jo 13 aikoina niin miksi jatkat tuota asennetta ja samaa jallatusta? Pelaa vaikka konettavastaan jos tulee paha mieli aina onlines.Ja pelaa sitä puulaaki turnausta nii voit sit valittaa ea:lle ja laittaa hatemaili sinne. :o

Korolle annan pisteet tuosta ylemmästä viestistä! :) Osu ja uppos :)

Btw miks laittaisin ilmaispakasta tulleet E.staa, J.staalin neloseen pyöriin ku kummiski ovat hyviä pelaajia... -.-
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Karvinen paljos sulla oli ikää? Oot vissiin hävinny joku 200kertaa tai yli ja sun mielestä varmaa ykskään ei ollu sun pelitaidosta kiinni? Sitten selittelet täällä jostai visajoukkueista, ja bugiranteista, jos katot oikeeta lätkää niin kyllä siellä tulee aikapaljon maaleja kun ammutaan ranteella b-pisteeltä.

Tämä.

Säälittävää valittaa myös siitä että "oot boostannu jengis 99:iin" vaikka totuus onkin se että hyvin harva pelaajista boostaa ukkojaan tai jaksaa käyttää siihen varojaan (itse hommaan uusia hankintoja ns. säästetyillä rahoilla). Eikä tuokaan ole mikään tekosyy häviöön. Visajoukkueita juu, täällä ollaan suht monta kertaa todettu kuinka paljon helpompaa on pelata huonommalla joukkueella ja moni onkin siirtynyt heikompaan joukkueeseen ns. tasotusten takia. Bugeja, glitchejä? Puolustamalla nekin saa pois.

Tämä on Hockey Ultimate Team älä pelaa sitä jos et kestä katsoa jengejä joista löytyy NHL:n parhaimmistoa tai boostattuja ukkoja.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pakko oli testata. 19 voittoa 20jengillä jossa 3 kenttää ovrl. 81-86, nyt hankin 3 kenttää pelaajia ovrl. 85-88, ja pataan tulee neljä matsia putkeen. Mystiset ovat ea:n tiet.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Säälittävää valittaa myös siitä että "oot boostannu jengis 99:iin" vaikka totuus onkin se että hyvin harva pelaajista boostaa...

Mistä sen edes näkee vai onko se vain olettamus? Minä hävisin = sinä boostasit :p
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

600k puckseja myynnissä. Tarkotus tuo GTA V hommata niin pääsee irtautumaan tästä tasoitusten maailmasta hetkeksi :D Köyhällä opiskelijalla kun ei sitä rahaa ole niin pitää tienata rahat puckseilla :D

Ps. Karviselle en myy :p ainakaa ennen ku tavat paranee :D

Edit: Hinta on perus 10€/100k
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ps. Karviselle en myy :p ainakaa ennen ku tavat paranee :D

Pitäisikö järjestää porukassa kolehti ja ostaa hänelle yksi kultapaketti, tietenkin sillä ehdolla, ettei käytä niitä valmennuskortteja boostaamaan pelaajiaan, koska se nyt vaan on eettisesti väärin ja arvelluttavaa :D

Paljonko sulla pyynti kiekoissa? Per 100k tai suurempi erä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt sai sitten allekirjoittanut tuta Rouva Karvisen pelitaidot. Ekan erän jälkeen johdan 2-0 ja jantteri päätti tehdä synkronointivirheen. Kiitos vaan todella paljon. Sitten alkaa tulvia viestejä joissa hän perustelee synkroinointivirheen tekemisen olleen perusteltua sillä että peli "lagasi" vaikka itselläni lagannut nimeksikään. Sitten sain kuulla että minulla on 99 boostattu lineuppi vaikka ainut boostattu pelaaja oli Jason garrsion ovr 87. Sitten lopuksi olin vielä maalaistollo. Laitoin tästä jannusta Ea Sportin tulipalvelulle viestiä ja lupasivat varoittaa häntä ja tarvittaessa ip bannia.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt sai sitten allekirjoittanut tuta Rouva Karvisen pelitaidot. Ekan erän jälkeen johdan 2-0 ja jantteri päätti tehdä synkronointivirheen. Kiitos vaan todella paljon. Sitten alkaa tulvia viestejä joissa hän perustelee synkroinointivirheen tekemisen olleen perusteltua sillä että peli "lagasi" vaikka itselläni lagannut nimeksikään. Sitten sain kuulla että minulla on 99 boostattu lineuppi vaikka ainut boostattu pelaaja oli Jason garrsion ovr 87. Sitten lopuksi olin vielä maalaistollo. Laitoin tästä jannusta Ea Sportin tulipalvelulle viestiä ja lupasivat varoittaa häntä ja tarvittaessa ip bannia.

Karvinenhan on oiva rekrytoija konsolifinille, aina kun joku pelaa sitä vastaan saadaan foorumeille uusia käyttäjiä! Tervetuloa mukaan!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hahahahah täälähä mollataa iha kunnol karvista :)
Minuaki vastaa tuli semmosta glitchirannetta b-pisteitte välistä 2 maalii mut ei siin peli 2-0 nousen 2-2 ja taas glitchi yläpönttöö. Ei se mua nii haitannu mut mitä sen jälkeen oli koko loppupeli ( eli koko 3. Erä) äijä pyörii omassa päässä ku puolukka elimessä. Ni alko se jo vähä keittää ku ***** äijä on nii munaton ettei uskalla mitää edes yrittää. EI NÄIN !!!!!!!!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Alkaa jo naurattaa tuo 1 tyyppi montahan uutta tunnusta vielä jaksaa tehdä,, ai niin sanohn se että peli on tallennettu, voisikin näyttää

sen niin kaikki näkisi totuuden,ja odotan innolla EA yhteydenottoa =)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Karvinen, kuvasitko ottelun kenties vga-kameralla, tallensit digiboxilla vaiko jopa bloggasit sen? :O
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vihdoinkin tuli voitettua toi 1.divarin pokaali, kauan siinä kesti mutta onneksi pääsin viimesessä pelissä jatkoajalle niin sain sen yhden tarvittavan pisteen kasaan. Tässä vaiheessa voisi kysyä että minkähän takia noiden joukkueenvaihtokorttien hinnat ovat nousseet noin kalliiksi? Voi puhua ryöstöstä jos saa ostettua tuollaisen 1,5k kun yleensä noita on saanut 900-1200 hinnoilla.. nyt halvimmat maksaa 2k ja sama meno vaan jatkuu.

Ja kun jotkut uskaltavat vieläkin väittää että tasoituksia ei ole olemassa niin kyllä niitä vaan valitettavasti on tässä versiossa enemmän kuin 13:sta. Etenkin vieraspelit selvästi heikompaa vastustajaa vastaan ovat aivan täyttä kuraa kun EA hallitsee tilannetta miten haluaa. Muuten vaan tuli tuossa eilen otettua 5-0 turpaan 10 leveliseltä pelaajalta (itse olen 21 lvl) jonka paras pelaaja oli Lecavalier ja maalissa joku Enroth ottaa kyllä kaiken mahdollisen kiinni eikä mikään onnistu omalta osalta. Vastustaja saa sitten sellaisia päätylaidan kautta kimpoavia maaleja 2 kpl ja muuten tarvitseekin vaan siniviivan ylityksen jälkeen työntää tattia eteenpäin niin kiekko on jo maalissa. Ja jokainen uusinta on tottakai katsottava. Mutta ei mahda minkään, tasoitukset on ja pysyy tässä pelissä ja kannattaa vain nauttia voitoista ja niistä hyvistä matseista jossa kummallakin on mahdollisuudet voittaa eikä EA ratko ottelua. Ja pakkohan se on myöntää että luvattoman vähän enää tuollaisia pelejä saa pelata. Aika monessa pelissä kun homma menee yläkulma-ranteiden hakemiseen ja takatolpille syöttelyyn.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tässä vaiheessa voisi kysyä että minkähän takia noiden joukkueenvaihtokorttien hinnat ovat nousseet noin kalliiksi? Voi puhua ryöstöstä jos saa ostettua tuollaisen 1,5k kun yleensä noita on saanut 900-1200 hinnoilla.. nyt halvimmat maksaa 2k ja sama meno vaan jatkuu.

Se johtui tuosta 50k:n pakasta josta ei tullut muuta kuin pelaajia, itse kun näin pakan marketissa syöksyin ostamaan tiimivaihtokortteja läjäpäin. :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vihdoinkin tuli voitettua toi 1.divarin pokaali, kauan siinä kesti mutta onneksi pääsin viimesessä pelissä jatkoajalle niin sain sen yhden tarvittavan pisteen kasaan. Tässä vaiheessa voisi kysyä että minkähän takia noiden joukkueenvaihtokorttien hinnat ovat nousseet noin kalliiksi? Voi puhua ryöstöstä jos saa ostettua tuollaisen 1,5k kun yleensä noita on saanut 900-1200 hinnoilla.. nyt halvimmat maksaa 2k ja sama meno vaan jatkuu.

Vkl:n promossa oli pelkästään pelaajia, joten tarjonta nollassa. Kuntoutus ja kapteeni korteistakin sai hyvät nousut prosenteissa.

EDIT: olen hidas ja sokea, hexton jo selvensi.

Tiedän erään, kuka keräsi yhdessä vaiheessa seurantalistaan joukkoeenvaihtokortteja melkein 200 kappaletta noin 700 kiekon keskihinnalla ja myi suurimman osan tuplana ja päälle ulos, kun tuli näitä vain pelaaja promoja. Itsellä ei perse kestäisi sitä istumista.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oisko kellää couturea? Vaihdossa antaisin hutl mike richardsini (89ovrl).
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oisko kellää couturea? Vaihdossa antaisin hutl mike richardsini (89ovrl).

Mulla on myynnissä mut saat kyl laittaa vähän puckseja päälle koska couturen arvo isompi.. Joukkueen nimi ALL STARS1 Käy tekee vaihtotarjous ( couture on muutettu VL
 
Ylös Bottom