Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kysymys!

Kenellä puolustajalla on teidän mielestänne pelin paras laukaus ?
Ja joo tiedän että charan laukaus on mitä on mutta ku puckseja ei oo ku 200 k ni ja tarvis hommata pelaaja joka pystyy laittaa viivasta ylivoimalla kiekkoa maaliin.. Ehdotuksia tulemaan !
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kysymys!

Kenellä puolustajalla on teidän mielestänne pelin paras laukaus ?
Ja joo tiedän että charan laukaus on mitä on mutta ku puckseja ei oo ku 200 k ni ja tarvis hommata pelaaja joka pystyy laittaa viivasta ylivoimalla kiekkoa maaliin.. Ehdotuksia tulemaan !

Tyler Myers! Vaihdat sen vielä ld ni osuu kätisyydet one timereis. En hirveesti kuseta jos sanon et niist viivavedoista mitkä menee maalille asti, eli ei blokata tai mene ohi, ni joka toinen on maali. Eikä se kyl hirveesti seinille vetele.

Ja on kokemusta mm. Phaneuf, Byfuglien, Pietreangelo, Weber... mulla ainakaa nää kalliimman kaliberin pakit ei vedä niin hyvin ku Myers. Itse asias jopa Carlsson normi sekä hl on imo hyvä laukomaan, vaik statsit ei muistaakseni kummoset oo.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kysymys!

Kenellä puolustajalla on teidän mielestänne pelin paras laukaus ?
Ja joo tiedän että charan laukaus on mitä on mutta ku puckseja ei oo ku 200 k ni ja tarvis hommata pelaaja joka pystyy laittaa viivasta ylivoimalla kiekkoa maaliin.. Ehdotuksia tulemaan !

HUTL Franson on pommitellut itsellä kivasti viivalta. Iso mies, mutta liikkuukin ihan kivasti. Eikä oo kallis...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kysymys!

Kenellä puolustajalla on teidän mielestänne pelin paras laukaus ?
Ja joo tiedän että charan laukaus on mitä on mutta ku puckseja ei oo ku 200 k ni ja tarvis hommata pelaaja joka pystyy laittaa viivasta ylivoimalla kiekkoa maaliin.. Ehdotuksia tulemaan !

Ehdottomasti HUTL Bufyglien! Laukauksen voima on 96 ja tarkkuus paljon paremip kuin Charalla. Ehdoton ykkönen! Suoraan syötöstä tekee maaleja minkä kerkeää, ja helposti alle 200k maksaa. Suosittelen kaikille joilla varaa!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kemiat laitoin kuntoon niin alkohan joukkueen liike muuttumaan ja syötöt napsumaan lapaan, eikä moketkaan hörpi enään entiseen malliin.

2-divariin noustiin, että pölinä kävi. 4,95€ erikoispakasta napsahti mm, Andrei Markov Mike Richards, musta Michael Ryder, Mark Giordano, ja oliko nyt WC-kortti Dupuis tai vastaava jonka myin pois reilulla 6000,-
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kemiat laitoin kuntoon niin alkohan joukkueen liike muuttumaan ja syötöt napsumaan lapaan, eikä moketkaan hörpi enään entiseen malliin.

2-divariin noustiin, että pölinä kävi. 4,95€ erikoispakasta napsahti mm, Andrei Markov Mike Richards, musta Michael Ryder, Mark Giordano, ja oliko nyt WC-kortti Dupuis tai vastaava jonka myin pois reilulla 6000,-
Paljolla myyt HL Ryderin? Kiekkoja tarjoan siis, en euroja. :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pistä privaan jtn tarjousta :)
Eikun sano nyt vaan rohkeesti. Ylihintaa en oo maksamassa, jos haluut nopeesti eroon niin laita sä nyt se tarjous mulle privana. Jos siis haluat eroon. Tuon kortin hinta kyllä varmaan laskee jonnekkin 10-15k kieppeille melko nopeasti, veikkaisin.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitä toi tommonen punanen risti pelaajakortin yläkulmassa tarkoittaa ?? :D Mun Letangilla on semmonen.. :D?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitä toi tommonen punanen risti pelaajakortin yläkulmassa tarkoittaa ?? :D Mun Letangilla on semmonen.. :D?

Bugi. Väittää, että pelaajan ura on loppu, vaikka eihän noita pelaajien uria ole vissiin pariin vuoteen ollut edes. Voi sillä siis pelata ihan normaalisti.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Olisiko järkevä ostos MS Selänne? Tietääkseni hinnat pyörivät 600k luokkaa.
 
Yks Selänne näyttäs olevan myynnissä 1milj hintaan.

Voiko vaihtopakasta ottaa screenshottia? Jos voi niin miten?

Ostin kortteja ja mun vaihtopakka on tyhjä, mutta se näyttää että siellä olis 9/30, mutta ketään ei näy.
Oon koittanu kirjautua ulos ja sisään, ei vaikuta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ostin kortteja ja mun vaihtopakka on tyhjä, mutta se näyttää että siellä olis 9/30, mutta ketään ei näy.
Oon koittanu kirjautua ulos ja sisään, ei vaikuta.

Osta pronssipakka ja valitset jonkun korteista. Selaat valikosta R2/L2 vaihtopakan kohtaan. Kortit saattavat näkyä siellä. Siitä joko pikamyyden tai kokoelmaan/kulutuspakkaan siirtäen.
 
Ylös Bottom