Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

soitin ea:n asiakaspalveluu ja sanottii et kortti pitäis löytyy 2vk sisällä,hyvä näin.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ja lisää näitä synkroihmisiä. JJESC käyttis ja Que Pasa tai joku tiimi. Täysin paska pelaan. 3-0 10min kohdalla ja sitten alkoi tää synkron hakeminen. Tulihan se sieltä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hutti4000 +1

Mikä tuo 'k' oikeasti on tuossa lopussa?
Ulkomaisilla foorumeillakin näkee tuota "8750k päkkien" avaamista.

K on ihan universaali kilon eli 1000 merkki, jota ilmeisesti kaikki käyttää väärin tai sit ei vaan tiedä. Oikein jos haluis käyttää niin pitäs sanoa 8,750k päkin avaamista. 100K=100 000
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oisko KIEKKOA.. :eek: Tai sitten vaan liian yleinen kirjotusvirhe mikä hieman ärsyttää joka kerta.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pachka74 nimistä käyttäjää kannattaa varoa, johdin peliä 5-0 ja äijä lyö pausen, sen jälkee kauheeta lagia pari erää, kunnes 3-erän lopussa tein 6-4 maalin ja tuli odota hetki, tulosta ei näy missään, mutta ei myöskää synkroerroria tullut lukemaan.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ymmärrän kateellisuutesi, haisee tänne asti. Otan tän viestin kohteliaisuutena. Haluaisit oikeasti myöntää, että oon hyvä ja voittanut sut siinä yhdessä (ainoassa) pelissä, joka päättyi 9-1 mulle, (sait yhden ripulirystyn putkista menemään) jonka jälkeen alkoikin inbox täyttymään kaikenmoisista törkyviesteistä. Sitten pahoittelitkin käytöstäsi ja laitoit ystäväpyynnön. Hyi hyi! Sietäisit hävetä. Ymmärrät varmaankin, ettei kukaan halua olla tekemisissä kaverin kanssa, jolle häviö merkitsee samaa asiaa kuin esim. peniksen amputointi.

Herää ny. Tasan kerran oon sua vastaan pelannu, meninköhä 2-0 johtoo ekassa erässä ja sit sää alotit sen ämmäilyn. Kirjoitin myös tänne heti sen jälkeen, olet myös toistaiseksi ainoa tämmöinen seppo joka on vastaan tullut. Ystäväpyyntön en sinulle laittaisi mistään hinnasta, vaikka se toki saisi sinut tuntemaan, että sinulla edes yksi ystävä olisi. Toisekseen, minä menettäisin paljonkin jos penikseni amputoitaisiin, toisinkuin sinä, jos ymmärrät mitä tarkoitan.. ;) ainoa penis millä elömässösi saat jotain aikaan on virtuaalinen.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kiitos tumekoivu, komea nouto! Hattu pois päästä! :) ps. en vihaa sua ainakaan atm!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vissiin täällä on jo tämäkin mutta ite kohtasin tämän pellen ekaa kertaa eli MelartinKädet vai mikä lie hävettävä jätkä onkaan.Synkropelle.caresandbear. Aiko niin kauan pelleillä kunnes EA sen hoitaa.Puhu mulle egelsmannia kun keskustelin hänen kanssaan.Pitää vissiin tyhmänä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Prkl en ymmärrä millä jengi nostelee vähän väliä huippu kortteja pakoista. Vai onko niin että niitä pitää ostaa kymmeniä, kymmeniä ja kymmeniä pakkoja että osuu tuuri kohdalle? En ole huttia pelannut loppujen lopuksi hirveän kauaa mutta varmaa n. 1,5milj bucksia olen saanut tuhlattua pakkoihin (yksi 750k ja loput sitten promoja, 8750 ja sitä kalliimpaa) mutta ainoa yli 50k kortti on ollut tähän mennessä hutl d. keith :D Muutenkaan en ole saanut kuin yhteensä kaksi erikoiskorttia (hutl), ilmaispakoista on tullut syöpä, movember ja winter classic (jokaista yksi). Joten: Onko mulla vaan oikeasti huono tuuri vai pitääkö noihin pakkoihin tuhlata törkeitä summia että jotain saa :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Milläs molareilla pelailette? Itellä on Lehtonen, Fasth kaksikko. Tuntuu, että molemmille menee kaikki. Yleensä voitan statsit, laukaukset, hyökkäysalueajan ym. Saatan paukutella 30+ laukausta, mutta vastustajan Dubnyk, Backström tjms. nappaavat hirveillä haamutorjunnoilla kaiken. Silti onnistun aina häviämään 3-2 ym. Alkaa tympimään. Omalle mokelle tulee se max 15 laukausta, joista menee 10 sisää...
Eikä muutes naurata yhtään.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vähän alko itteäkin kiinnostaan hl johnssoni kun katsoin sen statsit. mutta en todellakaan nyt osta sitä millään 140-160k kun viikonloppuna se on jo kuitenkin 60-70k jos promo tulee
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Prkl en ymmärrä millä jengi nostelee vähän väliä huippu kortteja pakoista. Vai onko niin että niitä pitää ostaa kymmeniä, kymmeniä ja kymmeniä pakkoja että osuu tuuri kohdalle? En ole huttia pelannut loppujen lopuksi hirveän kauaa mutta varmaa n. 1,5milj bucksia olen saanut tuhlattua pakkoihin (yksi 750k ja loput sitten promoja, 8750 ja sitä kalliimpaa) mutta ainoa yli 50k kortti on ollut tähän mennessä hutl d. keith :D Muutenkaan en ole saanut kuin yhteensä kaksi erikoiskorttia (hutl), ilmaispakoista on tullut syöpä, movember ja winter classic (jokaista yksi). Joten: Onko mulla vaan oikeasti huono tuuri vai pitääkö noihin pakkoihin tuhlata törkeitä summia että jotain saa :D

On ollut paska tsägä.

Muutamia muitakin tarinoita lukenu kun ei vaan nouse niin ei nouse. Sit saa lukee näitä että vedetään Crosbyt ja Oviet samalla viikolla, ja tietenkin screenshotin kera ettei jää varaa sille ajatukselle että joku leuhkisi asialla jota ei koskaan tapahtunutkaan! :D

Ihan random juttu mun mielestä silti. Kyllä sieltä joskus aina pamahtaa. Itellä paras paketti oli MOV Giroux ja normi P.Kane samassa paketissa. Tais olla joku promopakka jos oikein muistan. Yksittäisiä nostoja on ollut sitten enemmänkin, mut kyllä mä noihin olen sekä kiekkoja että eurojakin tunkenu...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

En ite saa yleensä mitään hyvää noista pakoista, tänään kuitenkin 8750 pakasta tuli perättäisitä pakoista Seabrookit, Availinkin noita pakkoja jonkun 150k edestä, sai edes vähän vastinetta puckseilleen.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Aika huikeen näkönen kortti tuo POTG Tavares.. Näyttää vaan olevan melko hintavaki. :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Milläs molareilla pelailette? Itellä on Lehtonen, Fasth kaksikko. Tuntuu, että molemmille menee kaikki. Yleensä voitan statsit, laukaukset, hyökkäysalueajan ym. Saatan paukutella 30+ laukausta, mutta vastustajan Dubnyk, Backström tjms. nappaavat hirveillä haamutorjunnoilla kaiken. Silti onnistun aina häviämään 3-2 ym. Alkaa tympimään. Omalle mokelle tulee se max 15 laukausta, joista menee 10 sisää...
Eikä muutes naurata yhtään.

Koitappas ostaa hupina maalivahtivalmentaja, esim tuo Abbott vai mikä se oli. Se saattas vähän auttaa tuota molarien seulontaa. Ehkä.

Ite pelailin aika pitkään Bobrovskillä ja tykkäsin ihan. Näkisin että aika pitkälti ihan sama se on kuka siellä tolppien välissä möllöttää.

Itellä on nyt kylläkin ollu tuo Price ja Lundqvist aika hyviä. Suorastaan maagisia olivat ekoissa peleissään, nyt on muutama paskarannekkin uponnu.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

En ite saa yleensä mitään hyvää noista pakoista, tänään kuitenkin 8750 pakasta tuli perättäisitä pakoista Seabrookit, Availinkin noita pakkoja jonkun 150k edestä, sai edes vähän vastinetta puckseilleen.

Kaks Seabrookia? No ihan hyvinhän se sit. :)
 
Ylös Bottom