Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Sain aika hyvän ideän äsken , nimittäin alan pelaamaan Minnesota rosterilla! Mutta tarttis myös vähän apuja tähän. Pieni lista ois jees ketkä on JOSKUS pelannut Minnesotassa. Ykkösketju ja kakkosketju varmaankin jotain tämmöstä Heatley (A) - Koivu (C) - Parise
Tarkkalaukoja-Granlund-Pominville
Havlat, B.Burns, Dupuis, Nick Schultz.... http://www.hockeydb.com/ihdb/stats/display_players.php?tmi=6879
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Sain aika hyvän ideän äsken , nimittäin alan pelaamaan Minnesota rosterilla! Mutta tarttis myös vähän apuja tähän. Pieni lista ois jees ketkä on JOSKUS pelannut Minnesotassa. Ykkösketju ja kakkosketju varmaankin jotain tämmöstä Heatley (A) - Koivu (C) - Parise
Tarkkalaukoja-Granlund-Pominville

Antti Miettinen ;)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Noin! kahdeskymmenes perättäinen voitto, ja samalla elite championship mestaruus maalierolla 22-4! Eiköhän pelit ole tältä illalta pelattu.. Ennenkuin tulee joku kunnon perseraiskaus ja palauttaa mut maanpinnalle:D

Miten muuten hutissa saa vaihdettua maalivahdin varusteita? Tai oikeastaan sitä väritystä. Usein tullut lehtonen vastaan muokatuilla varusteilla, patjan väri on ollut kokonaan musta tai värit ovat olleet samanlaisia kuin pelipaita.. Olis ihan kiva saada oman maalivahdin (P.Rinne) kamoja muokattua kanssa omaa silmää miellyttäväksi :cool:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Sain aika hyvän ideän äsken , nimittäin alan pelaamaan Minnesota rosterilla! Mutta tarttis myös vähän apuja tähän. Pieni lista ois jees ketkä on JOSKUS pelannut Minnesotassa. Ykkösketju ja kakkosketju varmaankin jotain tämmöstä Heatley (A) - Koivu (C) - Parise
Tarkkalaukoja-Granlund-Pominville
Gaborik, Pascal Dupuis, Zbynek Michalek, Brent Burns, Benoit Pouliot, Cal Clutterbuck, Marek Zidlicky, Martin Havlat, Matt Cullen - onhan näitä. Organisaationa Wild vielä niin nuori ja menestymätön, että tähtipelaajat kyllä vähissä Zachia, Gaboa ja Suteria lukuunottamatta. Maaliin ei taida oikein olla muuta vaihtoehtoa kuin nykyinen kaksikko Bäckström-Harding. Suomalaisena toki Numppa aina varteenotettava vaihtoehto. Nooo, vitsivitsi. :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Sain aika hyvän ideän äsken , nimittäin alan pelaamaan Minnesota rosterilla! Mutta tarttis myös vähän apuja tähän. Pieni lista ois jees ketkä on JOSKUS pelannut Minnesotassa. Ykkösketju ja kakkosketju varmaankin jotain tämmöstä Heatley (A) - Koivu (C) - Parise
Tarkkalaukoja-Granlund-Pominville
kai tähä sit voi sanoo semmosen ku #33 petteri nummelin :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Uusi synkrojätkä : smaaki

7-2 johtoon 5min ennen loppua ja kaveri vippas kiekon katsomoon. Omaan päähän alotuksesta karkuun ja pidin lopun matsia kiekkoa..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

"uusi" synkrpelle nimeltään nanijani..
Menin 3-0 johtoon niin rupes yrittää ja kolmannella onnistu.
Harmi kun täbi oli alakerrassa ja kännystä akku loppu :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mä oon aatellu ruveta pelaa Kingsin rosterilla! Aattelin ostaa noi nykyset ja joitaki entisii HYVII pelaajii.
Sen verran vähän tullu seurattua lätkää niin kertokaas joitai hyvii entisii kingsin pelaajii jota pelaa yhä:D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mä oon aatellu ruveta pelaa Kingsin rosterilla! Aattelin ostaa noi nykyset ja joitaki entisii HYVII pelaajii.
Sen verran vähän tullu seurattua lätkää niin kertokaas joitai hyvii entisii kingsin pelaajii jota pelaa yhä:D
The Great One eli Gretzky
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mä oon aatellu ruveta pelaa Kingsin rosterilla! Aattelin ostaa noi nykyset ja joitaki entisii HYVII pelaajii.
Sen verran vähän tullu seurattua lätkää niin kertokaas joitai hyvii entisii kingsin pelaajii jota pelaa yhä:D
Hl quickii ja ms williams nii hyvä tulee!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kukahan mahtaa olla HUT:in pisin maalivahti, aikani tossa markettia selailin mutta Bishoppia pidempää en löytäny. Olisko jollain tietoa onko bishop pisin vai onko muita hujoppeja :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itse olen pelaillut LA joukkueella aika kauan ja voin sanoa että mp williams on ehdottomasti paras . Erittäin nopea ja tarkka kaveri.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuli tänään seillainen pelaaja vastaa jolla oli kaikki Ovetshkin-Crosby-Stamkos ykkös kenttä tälläisiä pelaajia koko joukkue täynnä ja päätin kysellä että miten se on saanut kaikki mailman huiput niin se vastas että sen kaveri pystyy tekee kaksois kappaleita pelaajista että se on saanut sen kautta ne pelaajat!!! Ite pelaa hiki hatussa että saa buckseja sit tulee tälläisiä jonneja joilla kaikki
 
Ylös Bottom