Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SPEEDCELL
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mites, vaikuttaako kaikki kentälliset samoihin statseihin? Aattelin tehä tommosen kovanaamakentällisen mut eihän sil kehtaa pelata jos vaikuttaa samoihin statseihin :D sen verran pidän niitä tärkeenä kuiteski.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

heijsan, Mites vitussa mä oon tuolla synkrolistalla jesssse123 käyttäjällä? Oon pelannu joku 8 peliä ja en ole tehny synkroa tolla käyttäjällä.. Kyllä mäki oon sitä tehny mutta en tolla acolla ottakaa selvää ekana ku tuutte tänne kirjoittelee täyttä paskaa.. Muutenkin täällä itketää jostain synkrosta mitä jokane on tehnyt ainakin kerran elämässä.. Ja tonzaa38 etsä saa millää tommosia tilastoja pelaamalla vaikka kuinka hyvä/huono olisit EA puuttuu peliin. Eli kyl säki oot tainnu tota synkroa käyttää jollet oo sit pelannu sun kavereitas vastaa :p meinaa ei tommosia tilastoja voi saada..

hyvää kesää kaikille :cool:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No nyt on nähty sellainenkin ihmetys tässä pelissä, että veskari ottaa kiekon haltuunsa ja vihulaisen hyökkääjät ajavat päälle, siten että veskari ajautuu "sallitun" alueen ulkopuolelle. Tästä sitten 2 min jäähy veskarille kiekon ottamisesta hallintaa alueen ulkopuolella.

Luonnolisesti vihulainen pääsee tästä sitten rankaisemaan ja tasoittamaan tilanteen 1-1, sen seurauksena saa uskomattoman EA momentumin tästä päälle.

Että sillein, hyvä EA!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Voi v****! Johdan playoff peliä 4-2, 4sek jäljellä. Tulee tappelu, ja kun se loppuu koitan ottaa maalivahtia pois, mutta ei näy viestiä, joten alan rämppäämään. Tulos: synkrononointivirhe! Kiitos EA tästä hienosta ominaisuudesta!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No nyt on nähty sellainenkin ihmetys tässä pelissä, että veskari ottaa kiekon haltuunsa ja vihulaisen hyökkääjät ajavat päälle, siten että veskari ajautuu "sallitun" alueen ulkopuolelle. Tästä sitten 2 min jäähy veskarille kiekon ottamisesta hallintaa alueen ulkopuolella.

Mulla on lukuisia aikoja vihu runnonu veskarin johonkin hevonkuuseen eikä oo tullu mitään jäähyjä, pakko aina ottaa se
tappelu tilanteesta koska vihu ei yksinkertasesti vaan saa jäähyä ja pääsis laittamaan tyhjiin jossei tappele.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mulla on lukuisia aikoja vihu runnonu veskarin johonkin hevonkuuseen eikä oo tullu mitään jäähyjä, pakko aina ottaa se
tappelu tilanteesta koska vihu ei yksinkertasesti vaan saa jäähyä ja pääsis laittamaan tyhjiin jossei tappele.
Taisi meinata että kun veska ottaa sen kiekon haltuun, niin silloin ajavat pois alueelta. Sain kerran vahingossa vastustajalle tuommoisen jäähyn
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Voi v****! Johdan playoff peliä 4-2, 4sek jäljellä. Tulee tappelu, ja kun se loppuu koitan ottaa maalivahtia pois, mutta ei näy viestiä, joten alan rämppäämään. Tulos: synkrononointivirhe! Kiitos EA tästä hienosta ominaisuudesta!

Pakko kysyä, että miks oot ottamassa veskaa pois jos johdat 4-2?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

heijsan, Mites vitussa mä oon tuolla synkrolistalla jesssse123 käyttäjällä? Oon pelannu joku 8 peliä ja en ole tehny synkroa tolla käyttäjällä.. Kyllä mäki oon sitä tehny mutta en tolla acolla ottakaa selvää ekana ku tuutte tänne kirjoittelee täyttä paskaa.. Muutenkin täällä itketää jostain synkrosta mitä jokane on tehnyt ainakin kerran elämässä.. Ja tonzaa38 etsä saa millää tommosia tilastoja pelaamalla vaikka kuinka hyvä/huono olisit EA puuttuu peliin. Eli kyl säki oot tainnu tota synkroa käyttää jollet oo sit pelannu sun kavereitas vastaa :p meinaa ei tommosia tilastoja voi saada..

hyvää kesää kaikille :cool:
Ei kai ny kaikki sentään oo synkroa oo edes kokeillu... Tai en tiiä, ite en ainakaa oo :p
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kaikki ei todellakaan oo synkroa tehny/kokeillu. Itse olen pelannut vajaa 500 peliä ja en ole ikinä tehnyt. Iso apu myös ollut foorumin listasta, eli kun ne välttää niin hyvin harvoin on vastustajakaan. Käsittämätöntä ettei saada kyseistä "ominaisuutta" poistettua...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

heijsan, Mites vitussa mä oon tuolla synkrolistalla jesssse123 käyttäjällä? Oon pelannu joku 8 peliä ja en ole tehny synkroa tolla käyttäjällä.. Kyllä mäki oon sitä tehny mutta en tolla acolla ottakaa selvää ekana ku tuutte tänne kirjoittelee täyttä paskaa..
Jos sä kerran harrastat noita synkroerroreita, niin ihan hyvä vaan että mahdollisimman moni sun acoistas on listalla. Tietää ihmiset olla pelaamatta sua vastaan.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

heijsan, Mites vitussa mä oon tuolla synkrolistalla jesssse123 käyttäjällä? Oon pelannu joku 8 peliä ja en ole tehny synkroa tolla käyttäjällä.. Kyllä mäki oon sitä tehny mutta en tolla acolla ottakaa selvää ekana ku tuutte tänne kirjoittelee täyttä paskaa.. Muutenkin täällä itketää jostain synkrosta mitä jokane on tehnyt ainakin kerran elämässä.. Ja tonzaa38 etsä saa millää tommosia tilastoja pelaamalla vaikka kuinka hyvä/huono olisit EA puuttuu peliin. Eli kyl säki oot tainnu tota synkroa käyttää jollet oo sit pelannu sun kavereitas vastaa :p meinaa ei tommosia tilastoja voi saada..

hyvää kesää kaikille :cool:

Siis ei jumankauta ootsä tosissas? Kaveri taitaa olla itse joku 15-vuotias jonne, joka ei taida itse edes osata pelata tätä peliä ja sä tuut kertomaan sun omia näkemyksiä siitä ,miten ei voi saada hyviä tilastoja jos osaa pelata?

Mä en tiiä kuinka monta kertaa se pitää rautalangasta vääntää, että jos sattuu tulemaan 150huonompaa pelaajaa vastaan, niin eikö se ole ilmiselvää, että niitä voittojakin tulee? Sulle ei taida olla, eikä nähtävästi monelle muullekkaan, sillä eipä taida olla toi voittaminen sulle kovinkaan tuttua.

Ja vielä kerran, haluutko myös kertoo miten oon vetänyt 73-0-2 statsit online versuksessa? Oonko käyttänyt niissäkin synkroa? Nyt herätys oikeesti. Ei se sitä meinaa jos te ite käytätte synkroa, että kaikki muutkin sitä käyttäisi pärjätäkseen. On kyllä sen verran noita pelituntejakin takana, että ihan ansaitusti noi voitit hommannu. Päinvastoin, olisi vielä enemmän voittoja jos tota koko synkroa ei olis pelissä ja ilman ean läsnäoloa eipä olis häviöitäkään.

Ja hyvää kesää vaan sulle, toivottavasti saat pesää!:)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ja vielä kerran, haluutko myös kertoo miten oon vetänyt 73-0-2 statsit online versuksessa? Oonko käyttänyt niissäkin synkroa?

Pakko se on täältäkin sanoa, että jos tuollaiset statsit on normi online-peleissä, niin ei sitä huono pelaaja voi olla. En tiedä, miten hyviä parhaat on, mutta aika saakelin kaukaa haettua, että ite vetäisin tuollaiset statsit.

Eli turhaa kitinää muilta, lopettakaa jo topikin sotkeminen tuolla paskalla.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Sain jostain kumman syystä kaks ylimääräistä ilmaispakkaa, ja sieltähän pamahti Stanley Cup Miller. Harmi ettei noita voi laittaa myyntiin :( ...kaikki otetaan kuitenkin mitä saadaan :D

Täytyy katsoa onko tuosta Milleristä mihinkään, jos sais vaikka paikan rosteriin.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

luulekkos tonzaa38 et oot helvetin hyvä pelamaa. :p meinaa mitä mä ton jami84 tunnen nii se ei valehtele/ tuu tänne itkemään turhasta ja silläkin sattumaisin on enemmä kuin se pääkäyttäjä.. et pitäskö täält ottaa joka helvetin pelistä kuvat kun joku on tehnyt synkron ja lähettää tänne näi ne, että voidaan uskoa :rolleyes: ja mitä noihi sun tilastoihi tulee nii en usko et oot saanu niitä rehellisellä pelillä.. aina niissä voi huijata.. meinaa sunha pitäis olla noitten tilastojen mukaan pelin paras pelaaja ;) jaa mä tiiän paljon parempia.. ja mitä toho synkrolistaa tulee, nii ethä sä voi pelata yhtäkään peliä joka toine peli jos oot voitolla niin tekee sen : ). ja ei mua haittaa jos oon tuolla synkrolistalla se vaan naurattaa ku laittaisitte sinne ees oikee käyttäjän:D ;)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kaksi synkrohomoa sattu peräkkäin. Toinen puuttuu vielä listalta : rydet67 toivottavasti ei syntymävuosi tuo 67. Surkea pelaaja , eikä saanut lopulta synkroa onnistumaan .
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

luulekkos tonzaa38 et oot helvetin hyvä pelamaa. :p meinaa mitä mä ton jami84 tunnen nii se ei valehtele/ tuu tänne itkemään turhasta ja silläkin sattumaisin on enemmä kuin se pääkäyttäjä.. et pitäskö täält ottaa joka helvetin pelistä kuvat kun joku on tehnyt synkron ja lähettää tänne näi ne, että voidaan uskoa :rolleyes: ja mitä noihi sun tilastoihi tulee nii en usko et oot saanu niitä rehellisellä pelillä.. aina niissä voi huijata.. meinaa sunha pitäis olla noitten tilastojen mukaan pelin paras pelaaja ;) jaa mä tiiän paljon parempia.. ja mitä toho synkrolistaa tulee, nii ethä sä voi pelata yhtäkään peliä joka toine peli jos oot voitolla niin tekee sen : ). ja ei mua haittaa jos oon tuolla synkrolistalla se vaan naurattaa ku laittaisitte sinne ees oikee käyttäjän:D ;)

Ei saakeli.. Siis ootsä ton jamin kaveri? Eipä taida sillä jätkällä kaikki inkkarit olla kanootissa sen perusteella mitä oon senkaan privassa jutellut.. Ainoo asia missä jami oli oikeessa oli se, että oon lähtenyt ekan minuutin aikana pois pelistä, mutta missään vaiheessa en ole synkroa tehnyt:)

Pliis, siis mä oon huijannu normi-onlinessa mun statsit, oikeesti? :Dd Itken verta noille sun jutuille, etsä oikeesti voi olla noin saapas? Hmm.. Osaatko ees käyttää leaderboardeja? Sielä vetää Hansulinho jollain 150-1-0 tilastoilla ja hän on suomen paras, käyttääköhän hänkin jotain huijausta?? En väittäny missään välissä, että oon mikään paras pelaaja, mutta keskiarvoa huomattavasti parempi. Sit kans väität et tiedät paljon parempia pelaajia kuin minä, vaikket ole edes pelannu mua vastaan, selvä homma! :) Eikä muakaan haittas yhtään vaikka joutuisinkin tonne listalle(taino nythän mä siellä oon), mut jos tänne tullaan heittämään paskanjauhantaa musta niin kyllä mä sen verran tuun itteeni puolustamaan asioista, jotka ei oo totta.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Uus synkropelle: ramsez16 ja jengi: kanukit.

Eka erä eka maali mulle alko heittää kiekkoo yli laidan ja onnistui.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

hahah :) joo tiiän kaverin se ei huijaa mut se osaa pelata tätä peliä :D emmä osaa mennä sinne leaderboardeihin, voitko sä kertoa mistä sinne mennään ? :D ja vittuakos mua kiinnosta ootko tehny synkroa tai et mut sen mitä oon nähny sun pelavaan nii et sä rehellisellä pelillä oo noita tilastoja tehny : ) muista mul o monta accoa : )
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tähän tämmöinen pieni huomio, että kun näyttää porukka kovasti todistelevan rehellisyyttään normi online-pelien perusteella, niin tuo sama synkro toimii sielläkin. Nähty vähän liian monta kertaa.
Ja toinen huomio kun tuota Hansulinhoa kovasti kehutte ettei huijaa, niin kaveri vääntää synkron joka kerta kun on häviämässä. Kokemuksesta tiedän. Tai no, ei ilmeisesti joka pelissä jos on kerran yhden hävinnytkin.
 
Ylös Bottom