Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Juu ilmankin toimii, mutta itse tossa pari päivää sitten valitin juuri siitä että monesti se ei taklaa ilman tattia.

"-taklauksen tatittomuus on selkeä ongelma, tai taklaaminen itsessään. Liian monta kertaa menin selkeästi päin, ja oma pelaaja kiertää vastustajan ohi, vaikka vastustaja luisteli täysin suoraan päiin ilman minkäälaista väistöä. Pelaaja ikäänkuin jonkun suojakehän ansiosta kierti siis pelaajan ohi, ei näin... Lisäksi taklaukset on yliampuvia (esim. Chara kumoon melkein nolla vauhdeista pienellä pelaajalla, ja pakotettu tappelu perään...)."

Tuttu tunne,tämä poistui NHL13:ssa sliderillä,piti ottaa taklauksen vaikeus kokonaan pois.GM:ssä toimi ja ylläri..bap:issa ei vaikutusta :D Toivotaan ettei tuota vastamagneettisuutta ole enään NHL14:ssa...Eli pelaajat törmäävät toisiinsa liian kovassa vauhdissa,eivätkä mene maagisesti ohi toisistaan tai jotain...
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Mikäköhän itellä tässä demossa on kun 2 kertaan oon ladannu muttei vaan lähde toimimaan. Aluksi pääsin siihen asti pystyin valitsemaan kummalla joukkueella pelaan, mutta kun koittaa siirtyä peliin niin peli jumahtaa. Sama homma anniversary modessa. Free skatessa peli jää vain lataamaan eikä sen jälkeen tapahdu mitään. Latasin uudestaan demon mutta edelleen sama homma.

Onko mulla ollu samanlaisia ongelmia?
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Mikäköhän itellä tässä demossa on kun 2 kertaan oon ladannu muttei vaan lähde toimimaan. Aluksi pääsin siihen asti pystyin valitsemaan kummalla joukkueella pelaan, mutta kun koittaa siirtyä peliin niin peli jumahtaa. Sama homma anniversary modessa. Free skatessa peli jää vain lataamaan eikä sen jälkeen tapahdu mitään. Latasin uudestaan demon mutta edelleen sama homma.

Onko mulla ollu samanlaisia ongelmia?

Itelä alko 13 demo tehdä aikanaan tuota. Ei hajuakaan mistä johtui. Ensin toimi ok, sitten jonkun tauon jälkeen kun demoa tuli kokeiltua, niin usein vastustajan mokke oli sellainen pikselilaatikko. siitä muutama kerta niin jumi tuohon mainitsemaasi kohtaan. Free skate oli ainoa joka toimi, siinäkin mokke usein näytti sellaiselta pikselikasalta. Poistin kaikki nhl tiedostot, plus latasin ja asensin uusiksi koko demon niin jenkki kuin eurostorestakin, mutta aina sama homma. Nyt 14 versio toiminut ok. Muiden demojen tai tallenteiden kanssa ei koskaan vastaavaa ongelmaa ole ollut.

itse peli toimi kuten pitikin, sekin kun jonkin aikaa tuli omistettua.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Kokeilin demoa ensimmäisen kerran tänään 2:lla matsilla. (1:llä sinikaukalolla jonka lopetin kesken,järkyttävää touhua.Biiseille toki iso plussa,tuli muistoja mieleen :D)

Muutama juttu jäi mieleen.

Hyvää:
+++pakkien toiminta
+++Tappelun animaatio
+++se magneettitakalus/kiekonriisto on poistettu
+++laukausten blokkaus tuntui ihmeen hyvältä,nyt se kiekko osuu realistisesti pelaajan jalkoihin (ja jopa ns. vahingossakin,ohimennen) kun yrittä blokata,ennen se meni läpi joka kerta.
++ Luistelu on jotenkin saanut alleen maan vetovoimaa lisää,pelaajien painovoima on siis saatu paremmaksi.
++Pelajat tosiaan näyttää tekevän kaikkensa voittamisen eteen
+Taklaukset,ne ovat kaameita pommeja


Miinuksia:
-Taklausten vaikeus,pieni tönäisy ja pelaajaa kaatuu ehkä ihan hieman liikaa,muta ehkä slidereillä hoidettavissa.
-maalivahdit edelleen hukassa,tai vastaavasti laukausvoima ja tarkkuus ihan pielessä (?)
--tappelun yleisyys

Live the lifessä ei nähdä varmaankaan tappeluita,koska botit ei ilmeisemmin tappele keskenään vaikö?

Paljon jää huomiotta demossa,kuten oma kuvakulma,pieni kiekko (?) nuolet kentällä,kuka niitä tarvii?,toivottavasti pysyvät poissa...
Huomasiko kukaan omia ohjauskomentoja,ilmeisesti ne saa nyt asettaa itse???
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Pakko sanoa että itseäni ärsyttää suunnattomasti kun jatkuvasti tarvii olla tappelemassa. HUTissakaan tappeluita ei vissiin saa kytkettyä pois?
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Pakko sanoa että itseäni ärsyttää suunnattomasti kun jatkuvasti tarvii olla tappelemassa. HUTissakaan tappeluita ei vissiin saa kytkettyä pois?

Ei tarvi tapella juuri koskaan jos siistii pelityyliä. Jos lanailee porukkaa samalla lailla kuin nykyhokissa missä mistään ei koskaan vihelletty jäähyjä, saa kyllä matsata useasti. Jos jättää törkeät niitit pois niin matseja ei tule oikeastaan lainkaan.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Pakko sanoa että itseäni ärsyttää suunnattomasti kun jatkuvasti tarvii olla tappelemassa. HUTissakaan tappeluita ei vissiin saa kytkettyä pois?

Uskon vahvasti, että itse pelissä ei tulla näkemään läheskään näin paljon tappeluita, mitä demossa. Demossa yleensä esitellään uudistuksia vähän liiankin innokkaasti. Itsellänikin tuli viime ottelussa (erässä) 6 tappelua. :rolleyes:

edit. milesizdead oli nopeampi, mutta en voi yhtyä tuohon samaan mitä sanoit. Jotkut tykkäävät vain ajella kovaa ja paljon. :D
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Tullut pelailtua jonkun verran demoa, ja kyllähän tämä kannatti ennakkotilata. Taklaukset aivan loistavia, ei ole kertaakaan tullut mitään epärealistisen näköistä pommia. One touch deket on myös loistava lisä. Pystyy hyvin yhdistelemään tuon luistelun kanssa niitä, ja kun oikein ajoittaa, niin kyllä bottipakeistakin pääsee kikoilla ohi. Spin-o-ramakin on nyt paljon parempi, ja silläkin voi jopa ohittaa bottipelaajia, kunhan senkin oikein vain ajoittaa. :)

Mikä myös tuli huomattua, niin botit kikkailee enemmän, ja käyttää takaperinluisteluakin hyväkseen, mikä on hieno juttu. Maalivahditkin ovat mielestäni parempia. Eivät tee liikaa niitä superloikkia, mutta ottavat varmat kudit kiinni. Myöskään se NHL 13:sta "riparimaali" ei toimi enään läheskään niin hyvin kuin 13:sta, vissii kerran olen tehnyt sellaisen tehnyt, muuten veskarit ohjaavat kiekon paljon paremmin pois, eivätkä sylje pieniäkään liruja typerästi patjoilla eteensä, kuten 13:ssa. Pakeistakaan ei pääse enään vai luistelemalla täysillä laidasta ohi läheskään niin helposti, vaan pysyvät koko ajan vierellä, yrittäen pysyä syöttölinjan välissä. Tuota liimalapaa voisi kyllä vähän hellittää. Näyttää typerältä välillä kun taitavimmat botit vispaa helevetinmoista tahtia kiekkoa edestakas ja hallussa pysyy, vaikka menisi kahden pelaajan välistä. :rolleyes:

Ja mitä HUT-turnaukseen tulee, niin ekallahan se meni heti läpi, mutta ei mitenkään liian helposti. Tokalla ja kolmannella kerralla sitten tipuin jo tokalla tai kolmannella kiekalla omasta typeryydestä johtuen, kun vähän liikaa kikkailin ja etsin pelin hienouksia. Neljännellä kerralla menikin sitten helposti läpi, kun pelasin järkevästi. Pelit päättyi 1-0, 2-0, 3-0 ja finaalissa Kanada kaatui 2-1. Kanadan ainutkin tuli siitä kun menetin omalla puolustusalueella kiekon. Muuten ei ollut hätää. Eli pitää vain vähän opetella ja pelata järkevästi niin kyllä se voitto sieltä tulee.

Tappeltukin ovat satakertaa parempia, kunhan vain nekin opettelee. Selväähän on, että EA on korostanut tuota tässä Demossa, koska niitä tulee aivan liikaa. Ihan puhdaskin pommi, riittää, että joku ryntää hakkamaan ja tappelu on pakko ottaa, välillä se vähän ärsyttää, mutta Demossa kaikki uudistukset on aina korostettu. Ei olisi kokoversiossa mitään järkeä, että tappeluita tulisi tyyliin 10 per peli.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Toivottavasti noihin pelaajiin saatais ees jotain eroa sitte valmiiseen peliin. Jollain videolla hehkutettiin että isot äijät tappelee ku isot äijät jne. mutta kyllä se joku kukkakeppi vaan nykäsee Charan yhellä nykäsyllä kumoon.
Nopeudessakaan ei ole oikeen mitään eroja, kyllä ainaki HUTissa ton ekan joukkueen pakit pakittaa ihan samaa vauhtia kun malkin polkee eteenpäin. :/
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Uskon vahvasti, että itse pelissä ei tulla näkemään läheskään näin paljon tappeluita, mitä demossa. Demossa yleensä esitellään uudistuksia vähän liiankin innokkaasti. Itsellänikin tuli viime ottelussa (erässä) 6 tappelua. :rolleyes:

edit. milesizdead oli nopeampi, mutta en voi yhtyä tuohon samaan mitä sanoit. Jotkut tykkäävät vain ajella kovaa ja paljon. :D

Ihan puhdaskin pommi, riittää, että joku ryntää hakkamaan ja tappelu on pakko ottaa.

Eiköhän nuo demosta retail versioon vähene jonkin verran, mutta itse olen huomannut, että tosiaan siistimällä pelityyliä pystyy välttämään tappelut. Kyllä pelissä edelleenkin pystyy ajelemaan ihan kunnolla, mutta se pitää tehdä sääntöjen mukaan tai muuten saa varatua nyrkkihippaan.

Kaksi kultaista sääntöä tappeluiden välttämiseksi:

  1. Taklaa vain kiekollista pelaajaa. Heti syötön jälkeen voi vielä taklata, mutta 1+ sekuntia ja tappelu on todennäköinen.
  2. Taklatessa älä polje tatti pohjassa vauhtia. Yli kolme potkua vauhtia on ryntäys, ja lanaamalla vastustajan ryntäämällä saa varautua tappeluun.

Yhdenkään puhtaan pommin takia en ole joutunut tappelemaan. Sen jälkeen, kun alkoi kiinnittämään huomiota miten ja missä taklaa, tappeluita ei ole tullut lainkaan. NHL13:ssa saa lanata kutakuinkin kaikkea mikä liikkuu ihan miten sattuu, joten samanlaisella pelityylillä ei kyllä 14:ssa hyvää seuraa. Hyvin onnistunut uudistus!
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Ensimmäiset fiilikset demosta: Miten voi olla, että grafiikat menee vuosi vuodelta huonommiksi. NHL12 verrattuna kuva on käsittämättömän sumuinen ja epäselvä. Pelikatkolla mielestäni grafiikat kohtuullisia, mutta itse pelin aikana kamalaa! Muistan, kuinka joskus pystyi keskialoituksessa näkemään pelaajien nimet selästä, nyt ei toivoakaan.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Pitääkö tää HUT ti alottaa aina uudestaan kun sammuttaa pelin? Kolmatta kertaa kokeilen nyt HUTtia tässä ja taas piti tehdä uusi joukkue
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Pitääkö tää HUT ti alottaa aina uudestaan kun sammuttaa pelin? Kolmatta kertaa kokeilen nyt HUTtia tässä ja taas piti tehdä uusi joukkue

Pitää. Muistaakseni jos HUT-valikosta poistuu päävalikkoon niin silloinkin ei muutakun uutta joukkuetta kehiin.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Varmaan johtuu vain omasta huonoudestani, mutta HUTin peleistä tuli aika ikäviä "Momentum"-flashbackeja, ei tietenkään yhtä selkeitä tapauksia kuten NHL 13 mutta silti. Miten muuten nuo aloitukset on tarkoitus voittaa? Olen varmaan yli 90 aloitusta tässä pelissä jo hävinnyt. En ymmärrä pitääkö sitä oikeaa tattia nykäistä kerran sillä hetkellä kun kiekko osuu jäähän vai silloin kun kiekko on vielä ilmassa vai silloin kun se on tuomarin kädessä. Sama vanha kämmen-rysty-kämmen -tekniikka näköjään toimii vieläkin hyvin läpiajoissa.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom