Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - keskustelua pelistä

Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Sattuisko kukaan tietämään miten saisi parhaan mahdollisen kokonaisuuden pelaajalle legenda kakkosella? Itsellä on nimittäin legenda 2 ja pakki on 80, laiturit ja sentteri 77 ja oon nähnyt pari supertähti 3 joilla se kokonaisuus on tota 80 luokkaa niin pakilla kun hyökkääjilläkin ja oon käynyt kiekkokaupassa jne :confused:
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Overallilla ei ole mitään merkitystä, mutta jos korkeimmat kokonaisuudet haluaa, niin puolustava pakki ja työmyyrä taitavat olla ne oiket buildit.

Tietoisuudet tappiin, ja puolustusarvot muutenkin, fyysisistä stateista ei pelkkää vauhtia, vaan pisteitä myös voimakkuuteen ja tasapainoon.

YouTubesta löytyy varmaan tarkkoja buildiohjeita.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Pitää kokeilla tossa perjantaina kun seuraavan kerran pelailen, hyökkääjillä mulla on rouhija ja pakilla on kiekollinen pakki, mutta kiitoksia :)
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Minulla olisi innostusta tehdä tuolla NHLwiewillä rostereita yms., mutta ei kelpuuta tuota rosteripakettia minkä olen kopioinut muistitikulle:(. Pukkaa vain jotain erroria:(. Jos joku viitsisi neuvoa niin saataisiin PS3:selle pakettia:).
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Saiko tähän peliin omat pelikatko/maalibiisit? Aiempiin änäreihin oli jotain paketteja netistä saatavana.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Noniin, läppärissä vaan ei ole polttavaa asemaa ja tikulla ei taida onnistua siirto?

Toimiiko nuo pelikatkobiisit muutenkaan hutissa?
Tikulla ei siirtäminen valitettavasti tosiaan onnistu. Omat musiikit toimivat myös HUT:ssä.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Onko tuota omien musiikkien käyttöä muka muutettu jotenkin. Aikonaan itse latasin NHL 10 -peliin musiikkipaketin internetistä tietokoneelleni ja siirsin mp3-tiedostot USB-muistitikulla pleikkarin kovalevylle ja kovalevyltä peliin ilman mitään ongelmia. Tuskin EA tuota on vaikeammaksi tehnyt. Tosin muistaaiseni Microsoftin kilpailevalle laitteelle piti musiikit siirtää CD-levyn kautta. Kipe_ ei maininnut, että kummalle konsolille musiikit pitäisi siirtää, joten asia jää heman auki. Lisäksi edelleen minulla on tuo oma ongelmani, johon en ole löytänyt ratkaisua. Ideoita?
Nonniin, PS3:han se Kipe_:n alusta sitten olikin näin viestihistoriasta päätellen. Eli tikulla sitten mitä ilmeisimmin onnistuukin musiikin siirtäminen.

Mitä ongelmaasi tulee, niin valikoissahan on Visual Settingseissä (suomeksi näyttöasetuksissa), Global-välilehdellä (suomeksi Yleinen-välilehdellä) asetus "Create Play Visualization" (suomeksi "Pelikuvion esitys"), joka oletuksena on päällä. Eihän siellä jäällä pitäisi mitään kuitenkaan näkyä, jos niitä omia kuvioita ei ole luonut. Lienee kuitenkin kokeilemisen arvoista laittaa tuo asetus pois päältä, ja testata, mitä tapahtuu.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Miksi EA,miksi? Nämä uudet sliderit tulee vasta joskus jouluna kun peli ilmestyy jo syyskuussa.
Kettuunnuin live the lifen helppouteen ja rupesin alusta tuon.Hämmästyin miten aito tuo 1.03 slideri on juniorisarjaa pelatessa (pelasin ennen siis vallan 1.02 korkeintaan) ukolla joka on 69 ovr.QMJHL:stä tällä kertaa :D

Testasin tuon pidettävyysjutun vaikutusta ennen uudelleen aloitusta vanhalla LTL-uralla...On kuin eri peli jos joukkuetoverien pykälä on punaisella eli miinuksella,mikään joukkueessa ei toimi ja just äskenkin hävisin kylmästi 2-0.Ei vaan voinut yksin tehä kaukalossa kaikkea.

Nyt mulla on asetussarja 1.03 käytössä ja sliderit Hardcore-simulation pohjana ja ainoastaan vastustajan vaikeus täysille..vaikuttaa lupaavalta,mutta uskon että sama helppous jatkuu kun nuo pykälät tuosta pidettävyystaulukosta nousee tai ukon ovr. lähentelee 80.Mutta jospa nyt pääsis NHL:ään vähän huonommalla ukolla kuin 88...

En tiedä,tämä peli on kyllä niin perseestä kirjaimellisesti noiden asetusten ja tekoälyn taustatyön (pistepörssit yms.) takia.Saatika tuo Live the lifen supervoimat heti alussa,ukkokin alottaa jo 68-69 ovr. (ja muuten kaataa yli 100kg kavereita 70 kiloisena riukuna :D ) miksei voi junnusarjaa alottaa pohjalta,sieltä 40-45 ovr.? Pettymys tämä 14 on ollut lopulta,no...Mätätään tätä niin kauan kun jaksetaan ja toivotaan NHL15 jo parannusta,vaikkakin joka vuosi on joutunut pettymään ties minkälaisten ongelmien takia :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

NHL 14 ei ole mielestäni hireveän erilainen kuin 13 ja on tavallaan NHL 15 "väliversio"
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

NHL 14 ei ole mielestäni hireveän erilainen kuin 13 ja on tavallaan NHL 15 "väliversio"

No eipä tuo ole muuten erilainen kuin tappelut...NHL15 voi olla jo ihan erilainen kun konsoli vaihtuu.Ehkä tämä on syynä miksi ei panostettu kauheasti NHL14 tekoon.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Omassa pienessä päässä 14 oli kyllä oiva parannus 13 verrattuna. Paranneltu TPS, loistava taklauspeli ja tappeluiden tuominen peliin kaikki paransivat roimasti pelikokemusta. Myös varmoja maaleja on vähemmän kuin ikinä, which is nice.

Odotin juuri uusien konsolien takia huomattavasti heikompaa tekelettä 14:sta, mukava yllättyä positiivisesti joskus :)
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Minusta tuo on hienoa että peliin tuotiin Live the Life,mutta sekään ei kyllä ole ihan sitä mitä odotin.
Palkit sataan on turhan helppo saada ja kun ne ovat siellä,ollaan kuin Pittsburgh penguins vaikka joukkueena olis joku roska...
Olen pelannut nyt uutta bap:ia tässä ja huomasin kyllä miten tuo palkkihomma vaikuttaa,tilastoissa itsellä on melkein se 2 pistettä/peli mutta joukkue rämpii.7/7/3 tilastot,johtuu siitä että joukkueen kemia on jopa punaisella,odotellaan niitä kysymyksiä joihin vastataan vain oikein niin tuo nousee :D
Jostain syystä aiemmalla kerralla joukkue eio ole rämpinyt ikinä,liekö tuo London Knights muuten vain yksinkertaisesti OHL:n paras joukkue,sillä saattoi olla vaikutusta,kuitenkin Minnesotassa tuli Stanley Cup heti ekalla kaudella,jotenkin siitä tuli tunne että WTF?

Nyt qmjhl:ssä Rimouskin riveissä Crosbyn jalanjälkiä...Katotaan pystynkö samaan pelissä,62 peliin sillä oli 66+102.Mutta bap-ukko ei voi loukkaantua juniorina joten 68 matsia tulee väkisinkin.On tuo silti aika sairas.Tekoäly ei noihin lukuihin pääse,se on yksi mikä tosissaan harmittaa,juniorisarjassa ei tehdä realistisia pisteitä.Joskaan NHL:ssäkään ei päästä ihan siihen mihin kuuluisi...
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Voi tietysti kokeilla sitä pelidatan poistoa konsolilta jos se jeesaisi. Mahdollisesti pelin uudelleenasennus myös kokeiluun.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Hyökkäystietoisuus ei tunnu vaikuttavan mihinkään muuhun kuin overaliin ja siihen että oletko kapteeni ( EASHL:ssä saattaa vaikuttaa siten että jos vastustajalla pienemmät ovr,ne saavat siitä tasoitusta).
Puolustustietoisuus vaikuttaa taas siihen mihin botti ampuu siniviivalta kiekkoa,korkealla arvolla pelaaja blokkaa kudin (tai se botti ampuu päin eikä ohi),näin siis live the lifessä ainakin.

Laukausten blokkaus on myös lähes turha,tosin siinä esiintyy ns. porrastusta,77 kohdalla polvi jäässä blokkaus ja 83 kohdalla se alkaa blokkaaman myös mailalla silloin kuin heittäydyt pitkäksi kiekon eteen,tätä voi kenties hyödyntää myös EASHL:ssä mikäli tuo on jotenkin toistuva tai kaikilla sama ominaisuus samalla arvolla (pelin sisäinen ominaisuus).

Toiset joilla ei ole mitään merkitystä on syöttäminen ja kiekon hallinta (kiekon hallinta vaikuttaa vain siihen että kuinka nopeasti maila siirtyy vasemmalta oikealle kiekon kanssa).Olen kokeillut eroja 77 ja 92 välillä,kyllä se mikä vaikuttaa noihin on itse pelaaja,arvoilla ei oikeastaan ole väliä.
Lämärin voimaan tuntuu edelleen vaikuttavan tuo ukon voimakkuus enemmän kuin itse lämärin voima,tai sitten eron huomaa vasta jos säätää sliderit aika isoile,mulla ne on nyt puolessa välissä.

Tässäpä on selitykset kaikille atribuuteille niistä tarkempia tietoja kaipaaville
http://nhlguides.net/player-attributes/
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Tässäpä on selitykset kaikille atribuuteille niistä tarkempia tietoja kaipaaville
http://nhlguides.net/player-attributes/

Joo,näin niiden siis kuuluisi olla,mutta en kyllä allekirjoita että ne toimivat myös noin.
En ole jaksanut testata noita kaikkia juuri katsoen että mitä kukin arvo tarkoittaa,mutta joidenkin kohdalla tuo selitys ei vain täsmää.
Yksi minkä olen nyt huomannut on juurikin pelaajan voimakkuus,maalinteko ja yleensäkin kaukalossa dominointi on lisääntynyt bap-ukolla heti kun voimakkuus on noussut 75.Johtuuko se sitten siitä että juniorisarjan pelaajilla yleisesti voimakkuus on jossain alle 67-68.Toinen säälittävä homma on kiekonhallinta,syöttö,hyökkäystietoisuus ja reaktiotaito kaikki yli 80 heti alussa kun muilla junnusarjan pelaajilla ei ole edes 70 :D Sanoisin että " Born to superman" :D


Yksi juttu mikä kiinnostaisi,saako nuo bap-trophyt auki jos alottaa junnusarjasta jo valmiiksi luodulla pelaajalla,esimerkiksi tuo että tienaa urallasi 50milj. niin pitäs pelata normi ukolla kun itseä houkuttaisi alottaa jo valmiksi luodulla,36-40 ovr. ukolla...
 
Ylös Bottom