Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - keskustelua pelistä

Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Onko muuten kellään tietoa onko nämä tämän kauden NHL:n Stadium Series ja Heritage Classic paidat + areenat tulossa itse peliin vielä NHL 14 aikana? Vai saadaanko ne vasta mahdollisesti NHL 15?
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Onko muuten kellään tietoa onko nämä tämän kauden NHL:n Stadium Series ja Heritage Classic paidat + areenat tulossa itse peliin vielä NHL 14 aikana? Vai saadaanko ne vasta mahdollisesti NHL 15?
Areenoita nyt ei ainakaan ole tulossa, ja tuskinpa mitään uusia paitojakaan.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Muuttuuko pelin vaikeustaso, kun menee kaudessa eteenpäin? Olen nyt pelannut varmaan 3kk kaudesta ja olen voittanut suurimman osan otteluista. En muista ihan tarkasti montako ottelua olen voittanut mutta sanotaan nyt, että 21 voittoa ja 10 häviötä on tullut tuon 3kk aikana. Pidin pelistä taukoa jonkun kuukauden verran ja aloin pelaaman tuota samaa kautta eileen ja nyt olen hävinnyt joka ottelun minkä olen pelannut. Jotain 15 matsia olen pelannut ja kaikki hävinnyt tosin pelit ovat olleet tiukkoja ja olenkin suurimman osan hävinnyt 3-2 tai 2-1. Mutta sitten on joitakin matseja mitkä olen hävinnyt tyylin 7-0
Samalla tuntuu, että pelaajat ovat paljon laiskempia tällä hetkellä, kun kauden alussa. Ja samalla tuntuu, että maalivahti päästä joka vedon maaliin mikä sitä kohtaan tulee samalla aloitukset ovat vaikeutunut, että harvoin tulee aloitus voittoa enää. Ja yksi puolustaja on tällä hetkellä sivussa loukkaantumisen takia joten en tiedä vaikuttaako tuo pelihin. Tuskin.

Ja pitääkö tässä kausi modissa kehittää noita pelaajia jotenkin koska nyt olen aina matsin jälkeen vaan aloittanut uuden matsin ja mennyt kautta eteenpäin. En ole tehnyt pelaajille mitään harjoitteluja mitä siä valikosta löytyy sama on myös siinä valmentaja valikossa, että en ole sitäkään edes kattonut onko siä mitään tärkeää pelaajien kannalta.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Tervehdys!
Onko kukaan palstalaisista saanut takaisin Hutissa mystisesti kadonneita pelaajia?

Minulta katosi vaihtopakasta reilu viikko sitten kaksi pelaajaa(Ovechkin ja Malkin),olen ollut Eahan pari kertaa yhteydessä mutta eipä toi taida niitä ihan hirveästi kiinnostaa,vai onkohan samanlaisia tapauksia vaan niiiiin paljon.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Muuttuuko pelin vaikeustaso, kun menee kaudessa eteenpäin? Olen nyt pelannut varmaan 3kk kaudesta ja olen voittanut suurimman osan otteluista. En muista ihan tarkasti montako ottelua olen voittanut mutta sanotaan nyt, että 21 voittoa ja 10 häviötä on tullut tuon 3kk aikana. Pidin pelistä taukoa jonkun kuukauden verran ja aloin pelaaman tuota samaa kautta eileen ja nyt olen hävinnyt joka ottelun minkä olen pelannut. Jotain 15 matsia olen pelannut ja kaikki hävinnyt tosin pelit ovat olleet tiukkoja ja olenkin suurimman osan hävinnyt 3-2 tai 2-1. Mutta sitten on joitakin matseja mitkä olen hävinnyt tyylin 7-0
Samalla tuntuu, että pelaajat ovat paljon laiskempia tällä hetkellä, kun kauden alussa. Ja samalla tuntuu, että maalivahti päästä joka vedon maaliin mikä sitä kohtaan tulee samalla aloitukset ovat vaikeutunut, että harvoin tulee aloitus voittoa enää. Ja yksi puolustaja on tällä hetkellä sivussa loukkaantumisen takia joten en tiedä vaikuttaako tuo pelihin. Tuskin.

Ja pitääkö tässä kausi modissa kehittää noita pelaajia jotenkin koska nyt olen aina matsin jälkeen vaan aloittanut uuden matsin ja mennyt kautta eteenpäin. En ole tehnyt pelaajille mitään harjoitteluja mitä siä valikosta löytyy sama on myös siinä valmentaja valikossa, että en ole sitäkään edes kattonut onko siä mitään tärkeää pelaajien kannalta.


Sulla voi olla jonkinasteinen pelikrapula.Eli siis kun pelaat paljon,peli helpottuu johtuen siitä että tottuu siihen peliin,sitten kun pidät taukoa niin oletkin ihan hukassa kun ei heti taidot olekaan näpeissä,menee hetki että taas pelaa omalla tasollaan,mule käy noin joskus... :D

Mulla toimii tuo Live the life jokseenkin samalla tavalla.Eilen 4-5 peliä ja 10 tehopistettä,tänään taas 3-4 peliä turpaan ja joku 0+2.Tuo tekoälyn toiminta vaikuttaisi olevan samalla tasolla kuin esimerkiksi HUT:issa on.Siellä mättään välillä voittoja 10-20 putkeen mutta sitten sen jälkeen pelaajat tahmaa ja mikään ei onnistu,saman verran turpaan.Enkä edes näe että pelaisin mitenkään eri tavalla.Tekoäly pelaa kyllä eri pelikerroilla eri tavalla,mikä taas on minusta hyvä.Oikestaan normaaleihin NHL-peleihin pitäisi sada vieläkin enemmän eroavaisuuksia.Nyt pelataan peliä jossa on aivan liikaa toistoa.Jonakin päivänä vielä saataisiin peli jossa et tiedä jo pelin alussa mitä tulee tapahtumaan tekoälyn puolesta :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Sulla voi olla jonkinasteinen pelikrapula.Eli siis kun pelaat paljon,peli helpottuu johtuen siitä että tottuu siihen peliin,sitten kun pidät taukoa niin oletkin ihan hukassa kun ei heti taidot olekaan näpeissä,menee hetki että taas pelaa omalla tasollaan,mule käy noin joskus... :D

Mulla toimii tuo Live the life jokseenkin samalla tavalla.Eilen 4-5 peliä ja 10 tehopistettä,tänään taas 3-4 peliä turpaan ja joku 0+2.Tuo tekoälyn toiminta vaikuttaisi olevan samalla tasolla kuin esimerkiksi HUT:issa on.Siellä mättään välillä voittoja 10-20 putkeen mutta sitten sen jälkeen pelaajat tahmaa ja mikään ei onnistu,saman verran turpaan.Enkä edes näe että pelaisin mitenkään eri tavalla.Tekoäly pelaa kyllä eri pelikerroilla eri tavalla,mikä taas on minusta hyvä.Oikestaan normaaleihin NHL-peleihin pitäisi sada vieläkin enemmän eroavaisuuksia.Nyt pelataan peliä jossa on aivan liikaa toistoa.Jonakin päivänä vielä saataisiin peli jossa et tiedä jo pelin alussa mitä tulee tapahtumaan tekoälyn puolesta :rolleyes:

Tuo voi olla kyllä kans totta, että on jonkinlainen pelikrapula :D Tai en tiedä, tänäänkin pelasin pari ottelua ja hävisin molemmat tuntui et en kummassakaan pelissä päässyt kunnolla hyökkäysalueelle ja aina osu kiekko pelaajaan, kun yritin lämätä kohti maalia.

Mutta kokeilen alottaa tuon kauden uudestaan uudella kokoonpanolla. Kerta kaikkia pelaajia ei nykyisestä joukkueesta löydy vaikka niitten siinä joukkueessa pitäisi pelata. Tai sitten aloitan tuon Live the life tahkoamisen.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

ostin paripäivää sitte hutissa varmaa 20 eurolla kulta kortti pakkoja ja sain niistä vaa turhaa paskaa... onko porukalla käyny samoi vai kävikö mulla vaa huono tsäkä :D
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

ostin paripäivää sitte hutissa varmaa 20 eurolla kulta kortti pakkoja ja sain niistä vaa turhaa paskaa... onko porukalla käyny samoi vai kävikö mulla vaa huono tsäkä :D
On, harvoin niistä mitään hyvää saa. Puckseilla ostanu monia erikoikoisia pakkoja ja vaan yhdestä ei oo tullu persnettoa, Mike Smithin sain jostain halvasta kultapakasta.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

On, harvoin niistä mitään hyvää saa. Puckseilla ostanu monia erikoikoisia pakkoja ja vaan yhdestä ei oo tullu persnettoa, Mike Smithin sain jostain halvasta kultapakasta.

eiku vituttaa vaa pelata ku itelläni paras pelaaja voracek ja sit vastustajilla löytyy ovetshkinia, kesseliä,
crosbyä ja sun muuta... onko porukka pelaamalla vaan keränny pucksit noihi sitte
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

eiku vituttaa vaa pelata ku itelläni paras pelaaja voracek ja sit vastustajilla löytyy ovetshkinia, kesseliä,
crosbyä ja sun muuta... onko porukka pelaamalla vaan keränny pucksit noihi sitte

Sanotaan että 1/50 pakasta saa sellasen kortin jonka myyntiarvo on yli 100 000 pucksia.Siinä hyvä vertauskuva.

Mä ostin sen erikoispaketin 95000 pucksia,sain jopa 2 pelaajaa ovr.yli 85,loput kuraa,noista toinen oli J.Jokinen suomen paidassa josta sai 20 000 pucksia..prkle että ketutti :D

Joskus viikonloppuisin saa peleistä tuplapucksit,sillon kannattaa pelata ja paljon,kertyy äkkiä paljon puckseja kunhan ei käytä niitä.Ite pelaan ainoastaan tuolloin.

Kannattaa ostaa vauíhtokaupasta sopimuksia alle 500pucksia/sopimus ja pelata paljon pelejä,tulee halvemmaksi kun ostaa kultapakkoja ja käyttää ne sopimukset,loput yleensä on kuraa josta ei saa edes omia takasin.

Nykyään teen niin että kerään 10K ja tuhlaan korkeintaan 5K niin puckseja kertyy ja pelaajien sopimukset ei pääse umpeutumaan.

Törmäsin sellaseenkin juttuun että peli sanoi pelaajan olevan uransa lopussa,mutta silti pystyin sillä kortilla pelaamaan? mitä ihmettä se sitten mahtoi olla?
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Meitsi on tähän asti pärjännyt NHL 13:lla, mut nyt olis tarkotus päivittää tähän. Kysymys: Onko joku nähnyt tätä peliä jossain halvemmalla kuin 69,95? Ei mitään järkeä maksaa tuollaista hintaa kun pelikään ei ole enään upouusi.. Kaupasta hakisin pelin jos hinta olis edes 40-50€. Netistä en pahemmin pelejä tilaile.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

eiku vituttaa vaa pelata ku itelläni paras pelaaja voracek ja sit vastustajilla löytyy ovetshkinia, kesseliä,
crosbyä ja sun muuta... onko porukka pelaamalla vaan keränny pucksit noihi sitte
Jotkut ostavat ihan rahalla noita puckseja tai pelaajia toisilta. Itsellä on nyt joku 220k puckseja+ se mitä joukkueeseeseen mennyt, mutta oon kerännyt sinne kokoelmaan niitä täysiä joukkueita ja kun niistä saa sen bonuksen niin myy ne eteenpäin. Kannattaa aloittaa semmosista joukkueista missä ei oo jotain kalliitta "tähtipelaajia". Esimerkiksi Liigasta taisi olla ainakin Ilves ja Blues, NHL korteista kannattaa kerätä ekana Sininen ja Punainen kun niissä tarvii vaan ne paidat ja logon.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Meitsi on tähän asti pärjännyt NHL 13:lla, mut nyt olis tarkotus päivittää tähän. Kysymys: Onko joku nähnyt tätä peliä jossain halvemmalla kuin 69,95? Ei mitään järkeä maksaa tuollaista hintaa kun pelikään ei ole enään upouusi.. Kaupasta hakisin pelin jos hinta olis edes 40-50€. Netistä en pahemmin pelejä tilaile.

Käy gamestopista katsomassa. Itse ostin sieltä vajalla 30 e:llä uutena kyseisen pelin.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Jotkut ostavat ihan rahalla noita puckseja tai pelaajia toisilta.

Miten puckseja voi ostaa rahalla?

Esimerkiksi Liigasta taisi olla ainakin Ilves ja Blues, NHL korteista kannattaa kerätä ekana Sininen ja Punainen kun niissä tarvii vaan ne paidat ja logon.

Maajoukkueet on halpoja myös kun pelkät paidat+logot mutta niitä saa hakea kyllä kauan kun ei voi laittaa filtteriin esim. logoja hakiessa "kansainväliset",tai ite en ainakaan onnistunut.Samaten kasvatusjoukkueet puuuttuu,pitää hakea nekin paidat ihan randomisti..
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Terve!

Hei mites pleikalla pystyy reportoimaan huijarin? Siis on nyt pari kertaa käynyt tuo, että HUTin ykkösdivarissa rupee kaveri heittämään kiekkoa katsomoon ja hommaa sync errorin. Yritin pitää kiekkoa ja luistella ympäriinsä mutta ongelma on, että sitten se meni ja veti mun molarin levyks ja hommas pelikatkon sitä kautta. Päätin, että yksikään huijari ei enää tee tuota meikäläiselle ilman, että laitan reporttia ea:lle mutta se nyt ei näköjään ollut niin helppo homma kuin olin ajatellu.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Miten puckseja voi ostaa rahalla?

Jotkut ostavat ihan rahalla noita puckseja tai pelaajia toisilta.
Luulen että menee niin että ostaja pistää jonkun rupisen kortin myyntiin ja myyjä laittaa siihen vaihtotarjouksen vaikka 100k puckseja

Noista pakoista vielä, kaverilla palo hihat pelin kanssa ja pisti kaikki pucksit sileäksi. Osti kultapakkoja 350k ja sano että ainoat merkittävät kortit mitä sai tolla määrällä oli Subban ja HL Kuemper :eek:
 
Ylös Bottom