Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - keskustelua pelistä

Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

CPU tekee tosiaan perusasetuksil ihan ihme maaleja.

Korjattavissa:
Paranna omaa veskaria slaidereilla
Nosta oman pelaajiesi vauhtia

Kumpaakin noita pykälän,muutaman ylemmäksku CPU:lla.

Myös koneen blokkaustehoa voi laskea vähän.
Pelaako tätä joku oikeasti vielä muuallakin, kuin netissä? Itse en näe enää pelin NHL-osuudessa mitään järkeä, sen jälkeen kun kävin netissä pelaamassa. Tuo nettipeli on kuitenkin aivan toisella tasolla, kuin tietokonevastustajia vastaan tahkotessa.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Mitä mielipiteitä tämän pelaajilta, kannattaako päivittää jos vuoden 12 (ps3) löytyy hyllystä? Rostereilla ei juuri ole merkitystä, peräänkuulutan itse pelaamista ja mahdollisia extra-featureja.

Onko online pelaamisessa mahdollisuutta jotenkin etenevään pelimoodiin, vai ainoastaan yksittäisiin random-matseihin, ilman mihinkään yhteisöön liittymistä lähinnä? Tuossa ainakin omalta osaltani suuri syy miksi yksinpeli on miellyttävämpi kuin onlinepelailu
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Onko online pelaamisessa mahdollisuutta jotenkin etenevään pelimoodiin, vai ainoastaan yksittäisiin random-matseihin, ilman mihinkään yhteisöön liittymistä lähinnä?

Siis netissähän on se EA:n oma iso liiga, jossa juuri omalla tiimillä (esim. kaveriporukka) noustaan sarjataulukossa muiden ihmispelaajien joukkueita vastaan. Kausi taisi vaihtua n. kuukauden välein.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Siis netissähän on se EA:n oma iso liiga, jossa juuri omalla tiimillä (esim. kaveriporukka) noustaan sarjataulukossa muiden ihmispelaajien joukkueita vastaan. Kausi taisi vaihtua n. kuukauden välein.

Entä jos ei ole kavereita :(

Ei kuulosta sellaiselta mitä silloin tällöin pelaillaan, jos kuukauden välein nollaantuu kaikki. Kaipa se on vaan liian hankala toteuttaa ei-aktiivipelaajille tuollaista sarjaa/turnauksia. GTA online on siitä hyvä että sinne voi mennä sekoilemaan koska sattuu ehtimään ja levelit jatkaa siitä mihin jäätiin. Toki ihan erilainen vertailukohta...
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Entä jos ei ole kavereita :(

Ei kuulosta sellaiselta mitä silloin tällöin pelaillaan, jos kuukauden välein nollaantuu kaikki. Kaipa se on vaan liian hankala toteuttaa ei-aktiivipelaajille tuollaista sarjaa/turnauksia. GTA online on siitä hyvä että sinne voi mennä sekoilemaan koska sattuu ehtimään ja levelit jatkaa siitä mihin jäätiin. Toki ihan erilainen vertailukohta...

Fifassahan on se divisioona juttu normi netti peleissä. Ai että ku olis aika muikee kun sais seuraavaan änäriinki vastaavan systeemin :eek:
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Pelaako tätä joku oikeasti vielä muuallakin, kuin netissä? Itse en näe enää pelin NHL-osuudessa mitään järkeä, sen jälkeen kun kävin netissä pelaamassa. Tuo nettipeli on kuitenkin aivan toisella tasolla, kuin tietokonevastustajia vastaan tahkotessa.

Oon ehkä vähän kaavoihin kangistunu ja vanhanaikainen mutta kyllähän tuo maistuu offlinenakin.

Pitää kai jossain vaiheessa hommata se live-palvelu.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Itse pelaan vain offlinessa. Pariin otteeseen netissä koittanut, eikä oo mun juttu yhtään. GM mode, turnaukset ja yksittäiset sm-liigakaudet. Niitä tahkottu ja niitä tahkotaan jatkossakin.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Itse pelaan vain offlinessa. Pariin otteeseen netissä koittanut, eikä oo mun juttu yhtään. GM mode, turnaukset ja yksittäiset sm-liigakaudet. Niitä tahkottu ja niitä tahkotaan jatkossakin.

Jaa tääl on vanhan polven pelaajiakin

Ite voitin Pelicansilla SM-liigan ja joukkueen sankarit olivat Jagr,Gagne,Niinimäki,Seikola,White,Hubacek.

Nyt menos NHL ja huomaahan sen et se on vähän kovempaa. Be a GM ja CHIGAGO BLACKHAWKS!

Hommasin jengiin loistavat Stamkosin ja Shattenkirkin. Omasta takaa Toews,P.Kane ja Seabrook ovat kans kovia.

Säädötki aika kohilaan!
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Itse pelaan vain offlinessa. Pariin otteeseen netissä koittanut, eikä oo mun juttu yhtään. GM mode, turnaukset ja yksittäiset sm-liigakaudet. Niitä tahkottu ja niitä tahkotaan jatkossakin.

Vanha kunnon offline,sitä itsekin väännän :D Live the lifeä ja GM:ää nyt kun trade deadlinen meni kiinni. Nettipelistä olisi johonkin jos siellä pelattaisiin jääkiekkoa imo.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Nettipelistä olisi johonkin jos siellä pelattaisiin jääkiekkoa imo.

Nimenomaan näin. Mun mielestä hauskuus kaukana ja kaikki se miksi jääkiekkopelit on kivoja, puuttuu netissä. Kaverin kanssa samalla sohvalla kyl on nautintoa. (Viel ku ois kavereita :'( :D)
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Kyllä siellä netissä on paljonkin oikeaa lätkää, kunnon kerhoilu tai hyvillä säännöillä pelattava GMC ovat virtuaalikiekkoa parhaimmillaan. Ei kannata tyrmätä verkkopelaamista parin huonon kokemuksen takia. Meikän YouTube-kanavalla on satoja pelejä GMC:tä, sieltä näkee millaista on hyvä verkkopelaaminen. Sama nikki siellä käytössä, jos haluaa pelejä katsoa.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Kyllä siellä netissä on paljonkin oikeaa lätkää, kunnon kerhoilu tai hyvillä säännöillä pelattava GMC ovat virtuaalikiekkoa parhaimmillaan. Ei kannata tyrmätä verkkopelaamista parin huonon kokemuksen takia. Meikän YouTube-kanavalla on satoja pelejä GMC:tä, sieltä näkee millaista on hyvä verkkopelaaminen. Sama nikki siellä käytössä, jos haluaa pelejä katsoa.
"Pari huonoa kokemusta" kyllä kattavat kaiken muun paitsi nuo tarkasti säädellyt turnaukset. Hyvillä säännöillä tosiaan, jokainen voi käydä esimerkiksi tuolta GSOE-kauden ketjusta tutkimassa minkälaisen huvittavan valtavan rykelmän ylimääräisiä sääntöjä ja rajoituksia tuollainen ehkä sitten jo jonkun verran esikuvaansa muistuttava pelaaminen vaatii.

Ei ole hyvä asia, että pelaajan pitää itse nähdä noin paljon vaivaa, että saa maksullisesta pelistä viihdyttävyyttä irti.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Mitäs väliä sillä sääntöjen määrällä on jos liiga toimii ja kaikki ovat samalla sivulla pelityylin suhteen? Eikä boksilla ainakaan normipeleissä totaalista rusettikiekkoa ole kuin ranking-listojen kärkipäässä, satunnaisia poikkeuksia löytyy tottakai, mutta realistista lätkää pelaamalla pärjää varsin hyvin peleissä.

Ei mitään pois offline-pelaamisen hienoudesta, mutta koko online-puolen mollaaminen on kyllä karkea yleistys.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Itsekin väänsin aluksi vain kautta offlinessa NHL 12:sta ja aluksi myös 14:stakin kun sen hommasin. Alkoi parin (hienon) kauden jälkeen kuitenkin tympimään ja random onlinemätöt eivät kuitenkaan maistuneet tusinaa matsia enempää, joten käänsin katseeni varovaisesti tuonne kfinin peliyhteisön änäripuolelle.

Täällä tuli varasijojen kautta päästyä tuohon mielikuvituksekkaasti nimettyyn Stanley Cup GM Connected liigaan, ja on muuten helvetin maistuvaa, vaikka yleensä turpaan tuleekin. Peli on paljon parempaa kuin botteja vastaan ja voitosta saatu nautinto on huomattavasti suurempi kuin bottia vastaan (mutta myös häviö vituttaa enemmän, varsinkin jos olisi ollut kaikki mahdollisuudet voittoon) eli melkein ihan kun kävisi oman suosikkijoukkueen matsissa. Kannattaa kokeilla jos aikaa riittää ja löytää sopivan tasoisen liigan. Alkuun tuntui meikälle liian kovalta meno tuolla kfinin legendaarisessa liigassa ja hävisin valehtelematta varmaan 20 ekaa peliä ja motivaatio oli aika alhaalla (statsit kaudella tähän mennessä 10-35-11...) mutta kyllä se tatsi sieltä löytyi ja voittoja on alkanut tulemaan edes jonkun verran. Ja jo se "jonkun verran" saa haluamaan aina lisää. Meinasin lopettaa tähän kauteen yksinkertaisesti paskuuteni takia, mutta en kyllä tiedä pystynkö. Loistava pelimuoto ja kostettavaa olisi ensi kautta ajatellen ;) (mikäli sitä edes järjestetään)
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Juu, ei niin voida tietenkään sanoa, ettei online-puoli mitään tarjoaisi. Hyvähän toki sekin on, että pelistä jotkut voivat nauttia vaikkakin sitten 20 rajoituksen listan kanssa. Ensisijaisesti pelin ongelmien korjaaminen silti kuuluisi pelaajan sijasta tekijätimille, ja varmasti ei voida kieltää, että mukavampaa se olisi, jos peli toimisi pitkälti ihan sellaisenaan. Satunnaisissa peleissä yleisiä ajatuksia tässä ovat: "miten tuo meni maaliin" ja "miten tuo ei mennyt maaliin" ja "siinä olikin sitten ottelun 10. avojääpommi ja ensimmäinen eräkin on kohta jo lopuillaan".

Onhan se 6vs.6 EASHL ollut sieltä 09:stä saakka ihan hauskaa, vaikka nyt tässä osassa pelin vanhentuneet ja kuusi vuotta putkeen nähdyt ominaisuudet senkin hohtoa ovat himmentäneet.

edit: Tarkennettakoon vielä, että offline-puolta en ole tässä puolustamassa. Siitä(kään) ei liikaa kaunista sanottavaa löydy.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Ei ole hyvä asia, että pelaajan pitää itse nähdä noin paljon vaivaa, että saa maksullisesta pelistä viihdyttävyyttä irti.

Olen ihan täysin samaa mieltä tästä. Koskee sekä online että offline puolta.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Ei ole hyvä asia, että pelaajan pitää itse nähdä noin paljon vaivaa, että saa maksullisesta pelistä viihdyttävyyttä irti.

Olen ihan täysin samaa mieltä tästä.

Joskus hyvien asioiden eteen täytyy nähdä vähän vaivaa :) Silloin ne vasta palkitsevatkin.

Taidetaanhan siellä offline-puolellakin näprätä slaidereiden ja rostereiden kanssa aika paljon...
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Taidetaanhan siellä offline-puolellakin näprätä slaidereiden ja rostereiden kanssa aika paljon...
Joo mutta puoli vuotta on aivan liikaa noiden säätämisessä. Uusimmat slideripäivityksetkin tulee vasta jouluna (tai tammikuussa),jolloin olet jo pelannut jotain uraakin puoleenväliin = alusta koko roska. Rosteripäivitykset nyt ymmärtää mutta että peliä parannetaan vasta kuukausien päästä on varsin tyhmää :D
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Joo mutta puoli vuotta on aivan liikaa noiden säätämisessä. Uusimmat slideripäivityksetkin tulee vasta jouluna (tai tammikuussa),jolloin olet jo pelannut jotain uraakin puoleenväliin = alusta koko roska. Rosteripäivitykset nyt ymmärtää mutta että peliä parannetaan vasta kuukausien päästä on varsin tyhmää :D


Tarkoitin ihan sitä näpräämistä mitä pelaajat tekevät itse. Offline-pelimuodoissaan. Tunerit ja muut nyt palvelevat enemmän verkkopelaajia koska siellä ne on pakotetusti käytössä, offline-pelaajat voivat valita setin minkä tahansa, ja vielä viilata sitä perustuneria omaan makuun sopivammaksi.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Joo mutta puoli vuotta on aivan liikaa noiden säätämisessä. Uusimmat slideripäivityksetkin tulee vasta jouluna (tai tammikuussa),jolloin olet jo pelannut jotain uraakin puoleenväliin = alusta koko roska. Rosteripäivitykset nyt ymmärtää mutta että peliä parannetaan vasta kuukausien päästä on varsin tyhmää :D

Entäs jos siirtäisi näiden pelaamissyklä sieltä syksystä tammikuuhun. Saa pelin halvemmalla ja parempana.
 
Ylös Bottom