Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - keskustelua pelistä

Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Voisimpa jopa tarjota jollekulle 5€ Pricesta ja Subbanista jos en saa noita mistään muualta,multa puuttuu ne vieläkin ja maksavat yhteensä 300K puckseja,tai sitten vaan kerään puckseja niin kauan että tuo summa on kasassa...Tosin ei tuosta irtoa edes enää mitään trophyäkään...Ajankuluksi ite HUT:ia pyöritän,toinen syy lienee se että puckseja saa ihan Live The Lifeäkin pelaamalla,ei paljon mutta äkkiä kerääntyy se 2K lisää.Samaten päivittäisellä kirjautumisella saa nyt kans aika mojovan kasan kerralla,joten kannattaa ainakin käyttää HUT:ia päällä joka päivä :)

NHL13 sain EKASTA PAKASTA Taylor Hall ja tokasta Carey Pricen :D Ne oli niitä päiviä jotka ei tule toistumaan :D Lottovoittoja samperi..T.Hall menikin sitten 180K pucks kaupan ja sillä saatiin habsien miehistökin kasattua.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Helposti saa myös puckseja, kun kasaa noita ahl joukkueita.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Moi.

Kiinnostais tuossa NHL 14 -pelissä (PS3) pelata jonkunlaista kautta netin välityksellä muita pelaajia vastaan (ei haittaa jos on myös välillä konetta vastaan pelejä). Minkälaisia vaihtoehtoja olisi tarjolla? Oon ymmärtänyt, että tossa on jonkinlaisia ihmispelaajien muodostamia liigoja. Mieluiten pelaisin varmaan yksin, mutta ei joukkuepelitkään ole pois suljettuja ja mikkikin löytyy.

Lisätään nyt vielä tämä,

EA Sports Hockey League: ????
GM Connected: ????????
HUT: HUT on minulle tuttu jossain määrin ja olen pelaillut jonkun verran aiemmissa peleissä, ihan mukavaa.

PS. Jos on olemassa jonkinlaisia liigoja, niin voi suositella ja kertoa näistä jotain infoa.

EDIT: Löytyi jo hyvä GM Connected -liiga :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Mikäs tuo tollanen NBC-ottelu on kun tulee heti alkuvalikkoon,onko hyötyä pelata sitä?
 
Kertokaapas parhaat kokemuksenne Season-modesta SM-liigasta.

Sama tekoäly vuodesta 2007:mad:

Itseasiassa on kehittyny. Maalejakin tulee kerrankin ja ei ole samanlaista epätoivon tunnetta kuin jossain NHL 08 tai 09.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Kellään aktiivipelaajalla kiinnostusta gm-connected liigaan?
Laittakaa yv pelaajatunnusta tulemaan niin kutsu käy, kannattaa tulla! Pyritään olee hyvä liiga!


PS: Nopeimmat syövät hitaat ;D




Edit : Nhl14 (ps3)

2 viikon periodeissa pelijaksot , tiistaina ja perjantaina liiga menee eteenpäin.
Ei vaihtoja "tietokonepelaajien" kanssa.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Moi.

Kiinnostais tuossa NHL 14 -pelissä (PS3) pelata jonkunlaista kautta netin välityksellä muita pelaajia vastaan (ei haittaa jos on myös välillä konetta vastaan pelejä). Minkälaisia vaihtoehtoja olisi tarjolla? Oon ymmärtänyt, että tossa on jonkinlaisia ihmispelaajien muodostamia liigoja. Mieluiten pelaisin varmaan yksin, mutta ei joukkuepelitkään ole pois suljettuja ja mikkikin löytyy.

Lisätään nyt vielä tämä,

EA Sports Hockey League: ????
GM Connected: ????????
HUT: HUT on minulle tuttu jossain määrin ja olen pelaillut jonkun verran aiemmissa peleissä, ihan mukavaa.

PS. Jos on olemassa jonkinlaisia liigoja, niin voi suositella ja kertoa näistä jotain infoa.

Täällä ois, laita yv:nä pelaajatunnusta, niin kutsun sinut gm connected liigaan!
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Osaiskohan joku sanoo et mikäs tässä nyt on. Eli kun alan pelaan niin tuo kuvakulma on aivan sama kuin Nhl13:ssa. Kaverillani on tässä paljon "korkeammalta" tuo kuva ja se helpottaa aikalailla, jotta näkee koko kentän ja missä miehet menevät. Asetukset ovat aivan samat joten siitä ei ole kyse. Ei tuo nyt niin paljoa häiritse, mutta on alkanut vaivaamaan että mistä on kyse.

Näytä liitetiedosto 12494

Tuossa vielä kuva vähän selventämään :D
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Hei!

Mistä vois löytyä pelaajia Gmc- liigaan?
Lähes 10gm jo mukana, lisää tarvitaan , saatais hyvä liiga aikaan.
Missä aktiivipelaajat?

Kertokaa mulle :)



Edit: voit liittyä liigaan hakusanalla Nordic Cup
Tervetuloa!
(nhl14, ps3)
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Oon ehkä pelannut vaan noobeja vastaan, mut miksköhän kukaan ei käytä saucer passia? Ihan helevetin kätevä! Lisäks kaikki hakee siniviivalle vaan armotonta pommia.. Helppo siitä on pujotella mielikuvituksella ohi.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Terve! Eka viesti foorumille, olkaa helliä.

Törmään ongelmaan josta en pääse millään eroon. Peli toimi hyvin heti alustuksen jälkeen ja ennen psn -tilille kirjautumista. Kirjautumisen jälkeen sekä bottipeli, että online peli pätkii niin paljon että pelaaminen on täysin mahdotonta. Pätkii sekä kuva että ääni. Peli on uutena ostettu, alustana ps3 slim 12gb. Tosiaan ei ole mitään muuta asennettuna kuin tuo NHL. EA:n aspasta ei ole mitään hyötyä, olisiko teillä jotain hajua fiksistä?
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Tekoäly tekee ihmemaaleja
ihme paitsiota tulee vähän väliä
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Terve! Eka viesti foorumille, olkaa helliä.

Törmään ongelmaan josta en pääse millään eroon. Peli toimi hyvin heti alustuksen jälkeen ja ennen psn -tilille kirjautumista. Kirjautumisen jälkeen sekä bottipeli, että online peli pätkii niin paljon että pelaaminen on täysin mahdotonta. Pätkii sekä kuva että ääni. Peli on uutena ostettu, alustana ps3 slim 12gb. Tosiaan ei ole mitään muuta asennettuna kuin tuo NHL. EA:n aspasta ei ole mitään hyötyä, olisiko teillä jotain hajua fiksistä?


Katsohan että kaikki piuhat on kunnolla kiinni, vaikuttaisi joltain kosketushäiriöltä tai viallisesta johdosta tai virheellisistä asetuksista pleikkarin asetuksissa, jos kerran offline pelissäkin samaa pätkimistä. Jos kyse olisi vain online peleissä esiintyvästä ongelmasta, niin onko nettiyhteytesi riittävä?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Mistä vois löytyä pelaajia Gmc- liigaan?
Lähes 10gm jo mukana, lisää tarvitaan , saatais hyvä liiga aikaan.
Missä aktiivipelaajat?


Tässä linkki, täällähän ne änäristit keskustelee, tonne ilmoitusta gmc-liigastas, nii luulis tulevan lisää innokkaita mukaan..
http://www.konsolifin.net/bbs/nhl-keskustelut-ps3/

Osaiskohan joku sanoo et mikäs tässä nyt on. Eli kun alan pelaan niin tuo kuvakulma on aivan sama kuin Nhl13:ssa. Kaverillani on tässä paljon "korkeammalta" tuo kuva ja se helpottaa aikalailla, jotta näkee koko kentän ja missä miehet menevät. Asetukset ovat aivan samat joten siitä ei ole kyse. Ei tuo nyt niin paljoa häiritse, mutta on alkanut vaivaamaan että mistä on kyse.

No melkeinpä väittäisin että ei muusta voi olla kyse kuin kuvakulma asetuksesta, ne ovat pakosti kaveris kanssa erillaiset jos eroa kerran on. Asetuksissa muistaakseni saattoi olla erikseen offline ja online peleihin kuvakulma säädöt, niin jokatapauksessa kannattaa kokeilla eri vaihtoehtoja, että löytää mieleisensä. Minun mielestäni kuvakulmaksi on hyvä YLÄPUOLI kuvakulma, jos haluat nähdä korkealta ja paljon kenttää samalla, ei ehkä siistein kuvakulma toi, mut pelillisesti hyvä... Lisäksi automaattinen zoomaus vaikuttaa joissain tilanteissa miten lähelle kuvakulma menee, tätä asetusta en itse pidä päällä...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

CPU tekee tosiaan perusasetuksil ihan ihme maaleja.

Korjattavissa:
Paranna omaa veskaria slaidereilla
Nosta oman pelaajiesi vauhtia

Kumpaakin noita pykälän,muutaman ylemmäksku CPU:lla.

Myös koneen blokkaustehoa voi laskea vähän.
 
Ylös Bottom