Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Näköjään statseja ei näe enää otteluun mentäessä. Tosin ei siitä haittaakaan ole ollut (kukaan ei ole lähtenyt ottelun alussa pois).
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Tässä olisi 15 min kooste HUT -urani parhaista hetkistä matkalla 1. div mestaruuteen. Moni saattaa löytää itsensä videolta. Loppupuolella videota pilkka alkaakin sattua omaan nilkkaan. :rolleyes:

https://www.youtube.com/watch?v=lxOpOXkjAk8

Keräsitkö tahallaan tuohon tollasia "räkämaaleja" vai onko nuo tosissaan sun uran parhaita hetkiä? Varsinkin alkupäästä videota. Toki löytyi muutamia oikeasti nättejä maalejakin.

Parhaita ja parhaita. Satunnaisia tapahtumia mitä nyt tuli otettua talteen. Onhan se hienoa näyttää kuinka hieno tekoäly edelleen toisinaan on. Tiedän että räkämaalit ärsyttää useimpia, mutta itteäni ne lähinnä naurattaa. Ei tämä niin vakavaa ole :)


Tuota pätkääsi jaksoi katsoa puolen välin verran, senverran rupesi ärsyttämään tuo saamasi etu rupujengillä. En meinaa että siinä mitään väärää olisi (ellet tahallaan pelaa kasalla paskaa) mutta juuri tuollainen "icetilt-kiekon lavassapysyminen ja kaikki irtokiekot omille" -tyyli on sitä mitä eniten inhotaan. Hienoja maaleja, mutta iso osa sellaisia että puolueettomana on helppo sanoa että tasaisella joukkueella ei olisi onnistunut puoletkaan.

Kannattaa kattoa video loppuun saakka niin alkaa pronssipelaajien tilalle tulla jo kok 80-86 pelaajiakin. Video on tehty aikajärjestyksessä ja kun aloitin pelaamaan niin ei mulla ollut kuin 2-3 kultapelaajaa mitä aloituspakkauksesta sai. Jos tarkoitat että mun olisi pitänyt rahalla ostaa pakkoja niin juu ei kiitos. Se vasta kusetusta onkin. Kyllähän noi pronssipelaajat turhan hyviä on kokonaisuuteensa nähden, mutta ei niillä kyllä ylemmillä divareissa pärjännyt. Itse en ole huomannut mitään tasoitusta, mitä parempi joukkueeni on sitä paremmin se pelaa ja siitä on tulossa todisteita kunhan toista videota pukkaa tässä lähitulevaisuudessa. Price maalissa ja kenttäpelaajatkin kaikki 84-89 tasoa ;)ja oon voitellu melkein joka pelin nyt 1 divarissa murskalukemilla.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Eikös noiden täysien joukkuiden pakoista pitäisi tulla aina vähintää kaksi pelaajaa vai olenko täysin hakoteillä? Onhan se hirmu mukava kerätä joukkueita kuten montreal täyteen, lopputuloksena neljä pakoista semmoisia mistä ei tullut kuin 1 ei rare pelaaja ja lopuistakin paras pelaaja Tuomo ruutu :mad:

Tuo kyllä on yks vittumaisimmista asioista kans. Noista kokoelmapakoista en tiedä, olisko niisä lukenu että "4 korttia pakassa" tms. Tietysti sekin jo valehtelee, koska korttejahan on yleensä se 6-8? Pelaajien määrästä en tiedä, minulla aina ollut juurikin se 2-3. :D

Ja sitten nuo megapakat. "30 PELAAJAKORTTIA, KAIKKI RAREJA jnejne, EI MUUTA!!!" -> tarkoittaa sitä, että pakassa on 0-5 harvinaista pelaajaa, 5 ei harvinaista pelaajaa ja 20-25 jotain helvetin +3 -harjoittelukortteja...
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Jaahas, vaikuttaa että ranteet uppoavat tämän uuden patchin jälkeen paljon helpommin tuosta keskisektorista. Eka peli minkä pelasin tämän uuden patchin jälkeen oli 2. divarin avausmatsi, 9-0 voitto - ranteet upposivat kyllä paljon helpommin vrt. ennen patchia.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ja niillä valmentajilla tee mitään hutissa. 3,5 tähden joukkue ja palkat alle 45 miljoonaa. Paremmin sujuu kuin valmentajan kanssa. 2-3 divaria sahaillaan ees taas.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Jaahas, vaikuttaa että ranteet uppoavat tämän uuden patchin jälkeen paljon helpommin tuosta keskisektorista. Eka peli minkä pelasin tämän uuden patchin jälkeen oli 2. divarin avausmatsi, 9-0 voitto - ranteet upposivat kyllä paljon helpommin vrt. ennen patchia.

Tuoko on siis ainoa taktiikka jota pelissä yrität? Rannetta pisteiden välistä? Onnea vaan.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Tuoko on siis ainoa taktiikka jota pelissä yrität? Rannetta pisteiden välistä? Onnea vaan.

No suosittelen miettimään taas vähän mitä provokaatiota suustaan päästää, minua vastaan pelanneet tietävät kyllä hyvin, etten noita heittele paljoakaan, paitsi sillon jos vastustaja avaa moiseen mahdollisuuden. Suurinosa maaleistahan tehdään juurikin keskisektorilta, ikäänkuin siitä ei saisi laukoa, jos paikka aukeaa, kummallista kitinää taas :D
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Tuo kyllä on yks vittumaisimmista asioista kans. Noista kokoelmapakoista en tiedä, olisko niisä lukenu että "4 korttia pakassa" tms. Tietysti sekin jo valehtelee, koska korttejahan on yleensä se 6-8? Pelaajien määrästä en tiedä, minulla aina ollut juurikin se 2-3. :D

Ja sitten nuo megapakat. "30 PELAAJAKORTTIA, KAIKKI RAREJA jnejne, EI MUUTA!!!" -> tarkoittaa sitä, että pakassa on 0-5 harvinaista pelaajaa, 5 ei harvinaista pelaajaa ja 20-25 jotain helvetin +3 -harjoittelukortteja...

Juu itsekin kävin ihmettelemää kun olen kumminkin kerännyt nyt 29 joukkuetta täyteen ja aina muistaakseni tullut vähintää kaksi pelaajaa joista toinen yleensä nyt sentään olllut "rare" mutta nyt tulee sitten pakkoja mistä tulee pelkkä Spalling. Ajattelin sitten huvikseni kiusata EA:n tukea ja kysyä tuosta ja samalla kirota että nuo muut täysien kokoelmien pakat ei toimi vieläkään. Niin oli kyllä huonointa palvelua mitä olen ikinä missään tuessa saanu, tyyppi vaan änkytti koko puhelun samaa lausetta eikä tuntunut kyllä tietävän mistään mitään. Ja ilmeisesti tuo on aivan normaalia että noista tulee vain yksi pelaaja. Ja onhan tämä pakka systeemi niin prkl hieno kun jotku kerää calcaryn täyteen ja pakoista napsuu crosbya ja Stamkosia niin ite kun sitten keräilee montrealia niin tulee pensin nelosketjun laitureita -.-
Minkä hintanen toi ms crosby on? kukaa seuraillu? :D

Boxilla ainankin noin miljoonan verran.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Joo eiköhän toi kokoelmien keräily oo pian keräilty... meinaan eihän noista palkintopakoista saa enää YHTÄÄ MITÄÄ
Onneks silloin alus kun ne oli vielä hyviä niin sai Tavares,Karlsson luokan pelaajia
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Joo eiköhän toi kokoelmien keräily oo pian keräilty... meinaan eihän noista palkintopakoista saa enää YHTÄÄ MITÄÄ
Onneks silloin alus kun ne oli vielä hyviä niin sai Tavares,Karlsson luokan pelaajia
Keskity pelaamisee ja etenki synkroomisee ;)
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Tässä EA (evil asshole) toimii perinteisen diilerin tavoin. Ensiksi jaetaan hyvät karkit halvalla tai ilmaiseksi (Fla, Bfl) ja sitten koukkuun langenneillta otetaan rahat pois, ja jaetaan työlläkin ansaitusta paskaa.

Kaikki perustuu rahantulon maksimointiin.

On erittäin mielenkiintoista että tuolla tyylillä onnistuttiin vielä pari vuotta sitten tekemään miljardin tappiot yhden vuoden aikana.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Tässä EA (evil asshole) toimii perinteisen diilerin tavoin. Ensiksi jaetaan hyvät karkit halvalla tai ilmaiseksi (Fla, Bfl) ja sitten koukkuun langenneillta otetaan rahat pois, ja jaetaan työlläkin ansaitusta paskaa.

Kaikki perustuu rahantulon maksimointiin.

On erittäin mielenkiintoista että tuolla tyylillä onnistuttiin vielä pari vuotta sitten tekemään miljardin tappiot yhden vuoden aikana.

Pitää muistaa, että käsittääkseni EA (Electronic Arts) ja EA Sports ovat kaksi eri osakeyhtiötä.
EA tekee kyllä pelejä, mutta Sports -puoli on keskittynyt nimensä mukaisesti urheiluun. FIFA, NHL, NBA, GOLF, jne.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Parhaita ja parhaita. Satunnaisia tapahtumia mitä nyt tuli otettua talteen. Onhan se hienoa näyttää kuinka hieno tekoäly edelleen toisinaan on. Tiedän että räkämaalit ärsyttää useimpia, mutta itteäni ne lähinnä naurattaa. Ei tämä niin vakavaa ole :)




Kannattaa kattoa video loppuun saakka niin alkaa pronssipelaajien tilalle tulla jo kok 80-86 pelaajiakin. Video on tehty aikajärjestyksessä ja kun aloitin pelaamaan niin ei mulla ollut kuin 2-3 kultapelaajaa mitä aloituspakkauksesta sai. Jos tarkoitat että mun olisi pitänyt rahalla ostaa pakkoja niin juu ei kiitos. Se vasta kusetusta onkin. Kyllähän noi pronssipelaajat turhan hyviä on kokonaisuuteensa nähden, mutta ei niillä kyllä ylemmillä divareissa pärjännyt. Itse en ole huomannut mitään tasoitusta, mitä parempi joukkueeni on sitä paremmin se pelaa ja siitä on tulossa todisteita kunhan toista videota pukkaa tässä lähitulevaisuudessa. Price maalissa ja kenttäpelaajatkin kaikki 84-89 tasoa ;)ja oon voitellu melkein joka pelin nyt 1 divarissa murskalukemilla.

Tää sun video kertoo kaiken oleellisen hutista. Toki en ole varma, ootko sää oikeesti poiminut noi kaikki EA:n ilmaset maalit vaan tähän, vai ihan oikeestikko joka maali on tollasta kuraa:) Mä en nimittäin itse huomannut videossa kun yhden maalin mikä oli tehty ja ansaittu. Luojan kiitos ja mä luulin että ps3 puolella on isot edut, mut ps4 puolella ne näyttää olevan aivan naurettavat. Et ole huomannut tasoitusta? koko sun videohan on sitä itseään täynnä esim. maalit, ja sitten tuo näkymätön maila mikä menee kiekon kanssa moneen otteeseen vastustajan jalkojen läpi:)

Ja tähän loppuun vielä ettei tuu paha mieli kellekkään, niin voithan sinä olla toki kovakin pelaaja(mistäs minä sen tiedän), mutta tuo video vaan edustaa kaikkea sitä mikä tässä hutissa on vialla.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kannattaa kattoa video loppuun saakka niin alkaa pronssipelaajien tilalle tulla jo kok 80-86 pelaajiakin. Video on tehty aikajärjestyksessä ja kun aloitin pelaamaan niin ei mulla ollut kuin 2-3 kultapelaajaa mitä aloituspakkauksesta sai. Jos tarkoitat että mun olisi pitänyt rahalla ostaa pakkoja niin juu ei kiitos. Se vasta kusetusta onkin. Kyllähän noi pronssipelaajat turhan hyviä on kokonaisuuteensa nähden, mutta ei niillä kyllä ylemmillä divareissa pärjännyt. Itse en ole huomannut mitään tasoitusta, mitä parempi joukkueeni on sitä paremmin se pelaa ja siitä on tulossa todisteita kunhan toista videota pukkaa tässä lähitulevaisuudessa. Price maalissa ja kenttäpelaajatkin kaikki 84-89 tasoa ;)ja oon voitellu melkein joka pelin nyt 1 divarissa murskalukemilla.

Et ole huomannut mitään tasoitusta vaikka tuossa sun videollakin on monen monta pätkää mitkä ovat loistava esimerkki siitä :D Ja jos pelaajat ovat tasoa 84-89 niin eihän silloin itse ainankaan joudu mitään jäätäviä tasoituksia vastaan pelaamaan.

Pitäis varmaan tehdä itse video siitä mimmoista superstara jenkillä pelaaminen on, saataisin ihmetellä oikein videon muodossa miten Luke Schenn ja kumppanit voittaa mm. Crosbyn luistelussa tai mimmoisia game savereitä vastustajan molarit venyttelee useamman kerran ottelussa ja mimmoisia liimalapoja vastustajan Filppula ja kumppanit oikein ovat :D
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Onks kukaan testannu tota free agentti Yassinia onko mistään kotosin? Ainakin hinnan puolesta kyseessä on kovakin kaveri.
[h=3][/h]
 
Ylös Bottom