Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mikähän idea mahtaa olla noissa Movember-korteissa? Statsit eivät poikkea mitenkään normaalikorteista mutta hintaa on se +7000 coinsia. Mietin vaan että kuka oikein ostaa esim. Gustav Nyquistin Movember-korttina ja maksaa siitä 7000-8000 coinsia kun statseiltaan samanlaisen perusversion saa alle tonnilla. Sama juttu taisi olla vuosi sitten joidenkin HFC-korttien kanssa. Onhan tuossa tietenkin se että niistä taitaa saada pikamyymällä jotain 6000 coinsia jos sellaisen vaikka pakasta nostaa mutta muuten en keksi oikein iloa noille korteille.

Ei pidä paikkaansa, huhujen mukaan Movember kortit muuttuu aina samaksi kortiksi kun kyseisen pelaajan paras kortti. Niitä mainostettiin kai jotenkin, että kortteja
parannellaan aina sitä mukaa kun pelaajista tulee uusia kortteja eli noiden pitäis kaiken järjen mukaan olla pelin parhaita kortteja jos näin tosiaan tapahtuu.

Ompas muuten hirveetä ripulia taas pelata tätä, uudet peliasetukset tai jotain laitettu vkl aikana? Täysin tuskan takana voittaa yhtään ketään vaikka juuri ennen viikonloppua
huideltiin jossain 25 ottelun voittoputkessa. Noh ei muuta kun muutamat hopeapelaajat ostelemaan jospa Rammer antaisi armoa. Tais lipsahtaa palkka tai joku muu yli sen
kriittisen rajan kun Sharp vaihtui Girouxiin ja Shattenkirk Karlssoniin.:mad:
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kävin katsomassa statseista torjuntaprosentit. Ortiolla 7 peliä 86%:lla ja Leggiolla 3 peliä 90%:lla. Yllättävän kovat prosentit siis. Tosin muistelisin, että vain kahdessa matsissa vastustaja sai maaliani kohti yli 10 laukausta koko ottelun aikana. En ole varmaan ikinä missään NHL-versiossa puolustanut yhtä hyvin, mitä nyt testisessioni aikana, koska tällä jengillä virheisiin ei ollut varaa. Mitään erikoisuuksia ei tosiaan pitänyt maalivahtien esittää, koska vedot tulivat pääosin huonoista paikoista. Esimerkiksi 3-0 tappiossani vastustaja pääsi 2 kertaa yrittämään etukulmaa hyvältä tontilta ja molemmat menivät sisään. 2-3 jatkoaikatappiossa vastustaja kilautti onetimerin tyhjistä tolppaan ja se on ainoa tilanne, jossa huomasin selkeästi saaneeni etua. Muuten maalivahdit pelasivat ihan normaalisti, mutta hyvistä paikoista rokotettiin todella kovalla prosentilla.

Mä en itse huomannut oikeastaan edes ensimmäisen erän momentumia. Pääosin kaikki pelit olivat yhden maalin marginaalilla suuntaan tai toiseen ekan erän jälkeen, vaikka monesti mulla oli se 5+ min. ha-aikaa ekassa erässä. Pitäisi varmaan testata vielä full silver/bronze tiimillä, jos sillä kävisi kuvailemallasi tavalla.

Ja mulla taas on käynyt Voracekin kanssa niin, että joukkueen ollessa huonompi tuntui siltä, ettei kaveri osunut edes ladon seinään. Nyt pelatessa Kesselin ja Datsyukin kanssa Voracek painaa ketjusta eniten kaappeja. Tiedä sitten, vaikuttaako tähän vain pelityylini vai se, että Voracek on kentän huonoin pelaaja.

EDIT:

En kyllä sittenkään luottaisi noihin torjuntaprosentteihin. 10 pelistä tuli 7 voittoa, 2 suoraa tappiota ja yksi jatkoaikatappio. Ortiolle on kuitenkin merkattu 3 tappiota ja Leggiolle 1. Meneeköhän keskeytysvoitoista omalle maalivahdille tappio? Se voisi selittää asiaa.

Tuokin on jo paljon että noilla sentään pystyy puollustamaan, itsestä pahimillaan tuntuu että puollustaminenkin on lähes mahdotonta kun jollain Karlssonillakin kestää 5 sekunttia pyörähtää ja kiekon pois saaminen vastustajalta on lähes mahdotonta tekipä mitä tahansa.

Tuo momentum on kyllä jännä juttu, tänään itselle tuli muutama peli missä vailla mitään järkeä tasotukset taisi olla omalla puolella missä jo ekassa erässä taululla oli 6-0 lukemat ja vastustajan molarin torjuntaprosentti pyöri luistimen numeron tuntumassa, itsellä kumminkin on joukkueessa Perry ja Kessel ja Kane ym. kumppaneita. Ja yksi peli missä sain 4-0 maaliin asti tehdä kentällä melkein mitä halusin mutta sen jälkeen sitten loppuottelu olikin tasaista vääntöä jossa kummallakin hyökkäysalueaika oli melkein 10 minsaa.

Itsellä oli hfc Voracek ja pelas Girouxn ja Datsyukin kanssa niin vaikka kuinka Giroux järjesti paikkoja niin Voracek ei vaan saanu kiekkoa pussiin. Nyt tosin alkaa tuntumaan että nyt tuossa kolmosketjun oikean laiturin paikalla on joku kirous kun hommasin Kanen siihen niin se on tehnyt 9:n pelin aikana 1+2 kun toisella laidalla Kessel tekee piste per peli. Tuo 0,33 pinnaa on todella luokaton suoritus kun pelataan kakkosketjun minuutteja. Onneksi Ykkösketjussa Perry hitaudesta huolimattaan on tehnyt tuhoisaa jälkeä viime peleissä :cool:
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

[video=youtube;90whSV2Ne-Q]https://www.youtube.com/watch?v=90whSV2Ne-Q&feature=youtu.be[/video]
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ei pidä paikkaansa, huhujen mukaan Movember kortit muuttuu aina samaksi kortiksi kun kyseisen pelaajan paras kortti. Niitä mainostettiin kai jotenkin, että kortteja
parannellaan aina sitä mukaa kun pelaajista tulee uusia kortteja eli noiden pitäis kaiken järjen mukaan olla pelin parhaita kortteja jos näin tosiaan tapahtuu.
Ei ole huhu, vaan varmistettu tieto.

http://www.easports.com/nhl/news/2014/nhl-15-movember

"Q: What makes these items so special?
A: These items will continue to grow in strength over time. Every time a Movember player receives an inform item their Movember item will also be upgraded to match"
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ethän kuitenkaa scämmää pelaajii keltään ku sullaha se on ollu tapana...

En oo skämmänny kun kerran ja oli viimenen kerta. Pölläsin philadelphian vain ja ainoastaan koska kyseinen henkilö oli vittuillut mulle koko ajan ennen ku anto sen kokoelman. Mutta maksoin suunnilleen saman tien takas 100k.. Aamen.



Miiksiii noilla legenda korteilla monilla on luistelu alle 87? Esim joe sakic 85..
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

En oo skämmänny kun kerran ja oli viimenen kerta. Pölläsin philadelphian vain ja ainoastaan koska kyseinen henkilö oli vittuillut mulle koko ajan ennen ku anto sen kokoelman. Mutta maksoin suunnilleen saman tien takas 100k.. Aamen.



Miiksiii noilla legenda korteilla monilla on luistelu alle 87? Esim joe sakic 85..

Jep pitää paikkansa scammasit multa sen phillyn ja paskana tekosyynä päätit keksiä et oon vittuillut sulle. Ja kyllä maksoit takasin, mut nyt oot mulle 7.5k auki ja maksatko sen takas?
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Uijuma kun kuumottelis toi Pavel Bure... 95 luistelu, 92 kädet, 92 laukaus☺. Tietyllä tavalla toivon että PS3:lle tulisi nuo legendat, mutta niin epätodennäköistä on että pakasta jonkun modaanon vetäisin, ja mulla tuskin myöskään olisi varaa semmoseen.

Edit: Ja en toivoisi tollasta vastaankaan tulevan koska se olis ja liian härskiä
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ei voi järjellä käsittää miten paskoja pelaajia 3. divarissakin voi olla, äskeinen vastustaja sai viisi ***** laukausta maalia kohti koko pelissä, ensimmäisessä kahdessa erässä laukaus per erä. Voitin sentään 0-4.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ei voi järjellä käsittää miten paskoja pelaajia 3. divarissakin voi olla, äskeinen vastustaja sai viisi ***** laukausta maalia kohti koko pelissä, ensimmäisessä kahdessa erässä laukaus per erä. Voitin sentään 0-4.

Vaikka itse pelaat 3 divarissa niin ei se tarkoita että vastustaja olisi 3 divarista. Itsellekin tulee tyyppejä vastaan vitos divarista vaikka itse pelaan ykkösessä.

Noista legendoista en usko että tuleevat vanhoille konsoleille, ikävä kyllä itse ainankin haluaisin Buren ja Robitailen joukkueeseen kun olivat lempipelajia jo 90-luvulla.

Tuo tuli itsellekin uutena tietona että nuo movember kortit päivittyvät, pitääpä varmaan myydä Suter pois ja ostaa movember Suter tilalle :D Ja nyt tuohon banneriinkin on tullut teksti "näiden korttien luokitukset parantuvat kun pelaaja saa tulevia päivityksiä"

Edit. Beginning today, HUT Legends can be found randomly packed in speciality marked HUT packs in NHL 15 on PlayStation 4 and Xbox One. (Legends will be available on PlayStation 3 and Xbox 360 at a later date.

Eli olin väärässä ja nuo legendat tulevat myös vanhoille konsoille, eli saan jossain vaiheessa sen Buren joukkueeseen mistä olen unelmoinut siitä lähtien kun huttia rupesin pelaamaa :p
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Moro! Änärin HUTtia tullut nyt vajaa 40 peliä pelattua PS4:n puolella ja nyt pari yksinkertaista kysymystä mielessä.

1. Ostin Gaborikin osta nyt- hintaa 8900 mutta sen jälkeen en voinut valita että mitä kortille teen, vaan palasi takaisin korttien selaus kohtaan. Rahat katosivat tililtä kyllä mutta pelaajaa ei löydy mistään. Samanlaisia keissejä kellään? Ja mahdollisuuksia saada pelaajaa takaisin?

2. Myydäänkö täälä coinsseja?
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Moro! Änärin HUTtia tullut nyt vajaa 40 peliä pelattua PS4:n puolella ja nyt pari yksinkertaista kysymystä mielessä.

1. Ostin Gaborikin osta nyt- hintaa 8900 mutta sen jälkeen en voinut valita että mitä kortille teen, vaan palasi takaisin korttien selaus kohtaan. Rahat katosivat tililtä kyllä mutta pelaajaa ei löydy mistään. Samanlaisia keissejä kellään? Ja mahdollisuuksia saada pelaajaa takaisin?

2. Myydäänkö täälä coinsseja?
Mee seurantalistaa siellä se pitäs olla. Ja ei myydä coinseja
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Niille jotka tuskailevat HUTin toimimattomien uutis/mainos ilmoitusten kanssa, niin itse sain toimimaan kun netissä käy kirjautumassa origin tilille ja ruksii kaikki luvat mainostajille. Ea sport, nhl, ym.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

PS3: käyttäjänimi epelis. Viimeisellä minuutilla yritti synkroa siinä onnistumatta.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Onko noita legendoja mahdollisuus nostella mistä tahansa pakasta? Ei ainakaan näy mitään spessupakkoja tällä hetkellä. Huutokaupassa niitä on suolasin hinnoin :)
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Onko noita legendoja mahdollisuus nostella mistä tahansa pakasta? Ei ainakaan näy mitään spessupakkoja tällä hetkellä. Huutokaupassa niitä on suolasin hinnoin :)

Oletettavasti kultapakoista niinkuin edellisvuosinakin.. Toisaalta eikös kultapelaajiakin tuu pienellä mahdollisuudella myös pronssipakoista, joten
ehkä myös sieltä? Ehkä myös minä voitan lotossa viikonloppuna? Ehkä sinäkin saat legendoja pronssipakasta? Kaikki on mahdollista. :eek:
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Onko noita legendoja mahdollisuus nostella mistä tahansa pakasta? Ei ainakaan näy mitään spessupakkoja tällä hetkellä. Huutokaupassa niitä on suolasin hinnoin :)

Eiköhän nuitakin legendoja pysty nostamaan normaaleista kultapakoista. Tosin mahtaa olla todella onnettomat todennäköisyydet, että yhdenkään niistä saa.

PS. Päivittelin jälleen hieman laatimaani syncrolistaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom