Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Tuolla hut-ryhmässä minä lainailen muille joukkueita kun olen jo kaikki kerännyt, kenenkään kanssa ei ole mitään ongelmia ollut. Nyt yhtäkkiä olenkin pyytänyt islandersia lainaan sen jälkeen kun olen synkronnyt, jonka jälkeen scämmännyt koko jengin.

Mistäs atte muuten mahdoit tietää että sellaisen joukkueen tarvitsisin? Näytähän ystävällisesti joku viesti jossa pyydän sinulta islandersia lainaan, vai osasitko kristallipallon kanssa selvittää tarpeeni ja sait hoidettua vaihdon ilman ainuttakaan viestiä?

Toisekseen, kaikki voivat käydä katsomassa minun viime pelit pelaajakeskuksesta.Mistä lähtien synkroamisesta on merkitty 3-0 keskeytysvoitto synkroajalle? Sen ottelun tiedoista näkee yllättäen kaikki pelin tiedot, esimerkiksi vastustajan nimimerkin joka sattuu jostain ihmeellisestä syystä olemaan attee01.

Videon laitoin latautumaan vineoon, linkitän myöhemmin tänne.

E: https://vimeo.com/113106883 siitä videota. Attee01 ja joukkueensa HawksFIN (CHI) on tuo tampan paidalla ja logolla pelaava. Mä olen tuo HC MOVE (HCM) ja sharksien paidalla pelaava. Tältäkin foorumilta löytyy varmasti monia jotka pystyvät vahvistamaan nuo joukkueiden lyhennykset. En saanut pidempää videota kuvattua, oli kiire lähtee luistelemaan karkuun.

Kaikki myös varmasti tietävät tämän sankarin maineen, itse scämmännyt joukkueita jonka takia hänelle ei enää lainailla kokoelmia. Jokainen saa itse valita ketä uskoo, minulle aivan sama :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Tuolla hut-ryhmässä minä lainailen muille joukkueita kun olen jo kaikki kerännyt, kenenkään kanssa ei ole mitään ongelmia ollut. Nyt yhtäkkiä olenkin pyytänyt islandersia lainaan sen jälkeen kun olen synkronnyt, jonka jälkeen scämmännyt koko jengin.

Mistäs atte muuten mahdoit tietää että sellaisen joukkueen tarvitsisin? Näytähän ystävällisesti joku viesti jossa pyydän sinulta islandersia lainaan, vai osasitko kristallipallon kanssa selvittää tarpeeni ja sait hoidettua vaihdon ilman ainuttakaan viestiä?

Toisekseen, kaikki voivat käydä katsomassa minun viime pelit pelaajakeskuksesta.Mistä lähtien synkroamisesta on merkitty 3-0 keskeytysvoitto synkroajalle? Sen ottelun tiedoista näkee yllättäen kaikki pelin tiedot, esimerkiksi vastustajan nimimerkin joka sattuu jostain ihmeellisestä syystä olemaan attee01.

Videon laitoin latautumaan vineoon, linkitän myöhemmin tänne.

E: https://vimeo.com/113106883 siitä videota. Attee01 ja joukkueensa HawksFIN (CHI) on tuo tampan paidalla ja logolla pelaava. Mä olen tuo HC MOVE (HCM) ja sharksien paidalla pelaava. Tältäkin foorumilta löytyy varmasti monia jotka pystyvät vahvistamaan nuo joukkueiden lyhennykset. En saanut pidempää videota kuvattua, oli kiire lähtee luistelemaan karkuun.

Kaikki myös varmasti tietävät tämän sankarin maineen, itse scämmännyt joukkueita jonka takia hänelle ei enää lainailla kokoelmia. Jokainen saa itse valita ketä uskoo, minulle aivan sama :)
Hävettää olla tampa fani...
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mitä ihmettä EA on tehnyt tälle pelille? Pelaaminen on tänään pitkästä aikaa ollut oikeasti mukavaa :eek: Tosin joukkue muuttui hieman huonommaksi mutta palkka ei kyllä paljoa muuttunut. Ainoastaan yksi peli oli todella tuskainen, lentokentällä florida joukkuetta vastaan yli 20 taitotasoa huonompaa tyyppiä vastaan, siinä oli kyllä jälleen tasotuspelejä pahimillaan.

Bure Ovechkin kaksikko on kyllä aika tappava yhdistelmä, buree on tehnyt 11 pelin aikana varmaan 25 pistettä :cool:
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Voisiko nyt konsolifin ylläpito potkia ton atten pois täältä ? kaveri jauhaa paskaa vaan muista ja yrittää kusettaa ihan jokaista.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mä en fanita tambaa mutta käytän koska logo ja paidat on nii hienot.



Ja ollipalli säki oot synkronnu ja sit skämmänny jonkun coloradon, tai näin oot väittäny mulle :)
Mitä helvettiä sä nyt selität? Kuka tota sun paskaa uskoo? Oot nolannu ittes jo :D
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Suosittelen jokaiselle tämän miehen hankkimista: Doug fucking Gilmour. Maksaa sen 50k, eli yksi halvimmista legendoista. Aivan jäätävän hyvä sentteri, puolustaminen 90, ketteryys varmaan tapissaan, siltä se pelattaessa tuntuu. Täysi nautinto kun tämä äijä viilettää kakkosen keskellä.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Voi jumalauta mitä solkkumuussia tämä pelaaminen on suomalaisia vastaan. Äskeisessä pelissä 2-0 johdossa olin hyvällä pelillä, jonka jälkeen syötöt alko mennä minne sattuu ja pelaajat pyöri kun puolukka perseessä. Miten se voi olla mahdollista, että tuollaisia "momentumeja" jaetaan pelissä, eikä anneta ratkaista otteluita sillä kumpi oikeasti pelaa paremman ottelun. HUOH!
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Tuli noista momenteista mieleen, että entäs jos se johtuukin pelaajien väsymisestä? Arvelin vain, kun siellähän on taktiikoissa on tehokkuus osio. Sen tiedän, että kun se on tapissaan niin lopussa pelaajat on ihan puhki. Tuskin se molemmilla on samalla tavalla. Tuo "momentum" on muutenkin niin mystinen juttu. Se muodostuu niin monesta osa-alueesta, ei siis pelkästään palkasta!
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Alkanu hiukan ihmetyttämään kun lähes joka pelissä alkaa hirvee nykiminen ja yhteys muuttuu aivan kuraksi toisen tai kolmannen erän aikana? Mistähän tämmönen mahtaa johtua. Loppuuko muka plegestä teho:) Vai meneekö ne lataukset siellä vastustajan puolella päälle kun tiukkaa on?:) Ja huom. tämä siis tapahtuu lähinnä suomitiimejä vastaan.

Eilen viimmeisin nykiminen kolmannen erän aikana. Olin johdossa ja yhtäkkiä yhteys puuroutui ihan täysin, kaveri hakkas varmaan toistakymmentä laukausta kolmannen erän aikana kun ei vaan ollu mitään jakoo liikutella ukkoja.. Muuten siis peli oli täysin toimiva ja pelattiin suht tasaista peliä molemmin puolin. Kiitos Lindbäckille maalissa, että johto säilyi:)

Ei vaan mee ymmärrykseen miten tuo puuroutuminen on mahdollista lähes joka pelin loppupuolella. Nyt siis ei ole kyse momentumista vaan ihan suoraan yhteyksistä. Todella rasittavaa kun tietää, että hyvässä johdossa on pakko olla toisen erän jälkeen viimmeistään kun viimmesessä erässä on käytännössä sama jättää kapula pöydälle ja lähtee paskalle.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Propsit siitä, että edes jonkunmoisen videon laitoit. Monet sanovat, että videota löytyy, mutta sitä ei koskaan kuulu.



Attee01, olet foorumin syöpä. Ihan oikeasti, älä jaksa jauhaa tuota paskaa täällä enää.


Samaa mieltä.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Morjens toverit!

Mulla olis tälläinen pienimuotoinen probleema ja toivoisin löytäväni siihen ratkaisun:

Ostin uuden änärin noin viikko sitten ja nyt on tullut höylättyä 4 "kautta" tätä Huttia.
Olen voittanut joka kaudella divisioonan mestaruuden (10, 9, 8, 7), mutta en ole saanut kertaakaan tästä mestaruudesta luvattua "puck bonusta".
Yritän parhaillaan ottaa asian tiimoilta EA:han yhteyttä koska tämä on pitkällä aikavälillä melko ikävä ongelma kun kuitenkin tulee varmasti se n. 200 kautta tätä pelattua.

Kiitos vastauksista jo etukäteen!
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Morjens toverit!

Mulla olis tälläinen pienimuotoinen probleema ja toivoisin löytäväni siihen ratkaisun:

Ostin uuden änärin noin viikko sitten ja nyt on tullut höylättyä 4 "kautta" tätä Huttia.
Olen voittanut joka kaudella divisioonan mestaruuden (10, 9, 8, 7), mutta en ole saanut kertaakaan tästä mestaruudesta luvattua "puck bonusta".
Yritän parhaillaan ottaa asian tiimoilta EA:han yhteyttä koska tämä on pitkällä aikavälillä melko ikävä ongelma kun kuitenkin tulee varmasti se n. 200 kautta tätä pelattua.

Kiitos vastauksista jo etukäteen!

Multa ea on vieny kuuden 1 divarin mestaruuden palkinnot ja muutaman kerran pysymispalkinnon.






E.1 Missä vois ottaa yhteyttä ja miten ea:han??? Kiitos jo etuketään!
E.2 Ja miten sä otit yhteyttä
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Hei vaan ihmiset. Minulta puuttuu vielä usean joukkueen kokoelmat, mutta hinnat rupeaa kasvamaan jo niin suuriksi, että meinaa olla hankaluuksia saada niitä. Onko täällä ketään, kuka lainaa kokoelmia? Olisin kiitollinen avusta!!
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Tullut nyt vihdoin noustua 1 divariin. Naurattaa nää jannut kenellä kaikki Crosbyt sun muut parhaat kentällä ja silti kun saa voiton kotiin, se tuo eniten mielihyvää.
Jotenkin vaan tuntuu, että porukan pää ei kestä tässä pelissä. Useita niukkoja voittoja jatkoajalla tai rankkareilla.

Enkä ole tosissaan käyttänyt ku ehkä 10-15 euroa koko HUT:iin alussa ja pelkästään huutokaupasta ostanut pelaajia. Eniten siellä maksaa nimet, eli saa ihan taitojätkiä halvalla myöskin. (Gaborik, Lecavalier, Richards, Lehtonen yms. ovat/olivat halpoja)

Nyt on tullu pelattua yhteensä 67 peliä: 66 voittoa ja 1 jatkoaikahäviö. Parit "Cheater" ja "Lucky" kommentit tullu inboxiin. Lähinnä naurattaa tommoset setit. Suurin osa vielä joltain varttuneemmilta miehiltä, kenellä luulisi olevan muutakin elämää kuin änäri... (30+)
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Reilut 200 peliä tahkottu, eilen ekan kerran kakkosdivariin. Kolmoses ja kakkoses maalimäärät aika pieniä, jopa 0-0 yks peli ja pari 1-1 peliä. toki välillä tuntuu että menee kaikki 7-6 tappio yms. Sen huomannu et mitä nimekkäämpi joukkue niin sitä huonompi pelaaja. täs oli Grezkyä, Bure jne yhellä jannulla ja voittohan siitä kairattiin. Sit ku tulee heikompaa rosteria niin yleensä tulee turpaan. Itellä kentällä ainoastaan ilmaispelaajia kerätyistä kokoelmista, niihin vaihdellu paitoja et joukkueen kemia on nyt 91.
5ekaa matsia kakkoses 3-1-1 mut sit tuli pari pataan.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Onko kellään tietoa, mitä tarkoittaa, kun edellisen päivityksen jälkeen omaa joukkuetta tarkkaillessa osan pelaajien rooleista on muuttunut hopean/harmaan väriseksi? Siis KP, PR jne. osalla pelaajista harmaalla ja osalla ei? PS3:lla
 
Ylös Bottom