Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

LOL, disconnectasin 7-1 johdosta 15 sekuntia ennen pelin loppua. Siihen katkesi sitten 33 voiton voittoputki. Ei vituta, ei. Oli vielä joku ihan onneton räpeltäjä, niin putosi rankingkin mukavasti jotain 40+ sijaa.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Putoaako rank ps3? Järjettömän typerällä tavalla, ps4 antaa voitosta pisteet, häviöt ei miinusta mitään. Jos sulla on 4-0 recordi, kaveri on 5-6 recordilla jo eellä.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Putoaako rank ps3? Järjettömän typerällä tavalla, ps4 antaa voitosta pisteet, häviöt ei miinusta mitään. Jos sulla on 4-0 recordi, kaveri on 5-6 recordilla jo eellä.
Joo, putoaa. Ps3:lla rankingit toimii about elo-lukuihin pohjautuvan rankingin kaltaisesti.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Putoaako rank ps3? Järjettömän typerällä tavalla, ps4 antaa voitosta pisteet, häviöt ei miinusta mitään. Jos sulla on 4-0 recordi, kaveri on 5-6 recordilla jo eellä.

Joo ei tossa HUTin pistelaskussa ole mitään jiitä. Top sadassa harvalla pelaajalla on oikeasti hyvä recordi, jopa top kympissä olevilla on joskus ainakin ollut enemmän tappioita kuin voittoja ?!?!?!

ja jos joku kysyy että mikä on 'hyvä recordi', niin omasta mielestä se on että voitot-häviöt suhde on vähintään 10:1.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Joo ei tossa HUTin pistelaskussa ole mitään jiitä. Top sadassa harvalla pelaajalla on oikeasti hyvä recordi, jopa top kympissä olevilla on joskus ainakin ollut enemmän tappioita kuin voittoja ?!?!?!

ja jos joku kysyy että mikä on 'hyvä recordi', niin omasta mielestä se on että voitot-häviöt suhde on vähintään 10:1.


Ainoo vaan että tollasiin 10:1 statseihin vaaditaan sitä että pelityyli on jatkuvaa kiekonsuojausta ja samojen bugien hyödyntämistä, mutta kaikillehan se on sama ja onhan se hyvin jos tollasiin statseihin pystyy.. kattelin tilastoja niin näyttäähän siellä eräillä Sepoilla olevan paremmillaki statseilla.. En tiedä mutta mulla ainaki jo kiekko pomppii sen verran joissain peleissä että ihan mahdoton saada tollasia statseja, välillä tulee 30 pelin voittoputkia mutta sitten saattaa myös tulla useita häviöitä lyhyessä ajassa. Omat tilastot muistaakseni melkein 4:1 n.1000 pelin jälkeen mut mä en olekkaan mikään "pro" :D


edit. ja helpostihan nuo statsit saa koviksi jos valikoi vastustajansa. muistelenpa ettet lähteny muakaan vastaan joskus pelaamaan kun oltiin alkuvalikossa.. että ei se nii nmustavalkoista ole.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Statseihin tuijottelijat pelaa tosiaan pelkästään niiden takia. Aivan tosi rasittavia pelejä ollu kyllä :D Yks juttu mihin oon ikävästi törmänny on semmonen input lagi (melkein 1sec) eli kun painaa nappia ni sekka kestää et tapahtuu. ns. smoottia lagia ja vihu saa jäätävän edun peliin aina ku tuommonen käy. Täytyy ottaa melkein kaitafilmille tuota ku omat botit oikeesti säheltää aivan miten sattuu :D Sattumoisin näillä smoottilagi vihuilla on ollu monesti myös hyvä recordi et mistä lie johtuu? ;)
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Parhaita on kuitenkin nää janipetterit jotka voittaa ja jaksaa silti inistä aina jostain pelin jälkeen. Tai ne mamman silmäterät joilla elämä potkii päähän kun häviää lätkässä ja pitää suoltaa sitä pahaa olo viesteillä. Pikkasen naurattaa aina. Eilen viimeksi tapahtui.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Parhaita on kuitenkin nää janipetterit jotka voittaa ja jaksaa silti inistä aina jostain pelin jälkeen. Tai ne mamman silmäterät joilla elämä potkii päähän kun häviää lätkässä ja pitää suoltaa sitä pahaa olo viesteillä. Pikkasen naurattaa aina. Eilen viimeksi tapahtui.

Kyllä, ja näitä löytyy ikävä kyllä eniten suomalaisista hokkaajista. Viimeksi lauantaina kun pelattiin perinteistä oldschool-hokkia samalta sohvalta keskiolutta nauttien, niin parikin veijaria näki tarpeelliseksi aloittaa parjauskamppanjan viesteitse, toinen voittaessaan meidät ja toinen hävitessään. Voittaja etenkin nauratti meitä, viestien sävy oli vahvasti homoeroottinen, joka kertoi ehkä enemmän viestien lähettäjästä kuin vastaanottajista :) Häviäjä puolestaan syytti meitä kaikesta mahdollisesta juustoilusta, vaikka pelasimme kunnon kanukkikiekkoa dumppeineen ja rännikiekkoineen. Noh, minkäs teet. Onneksi nää sankarit saa blokattua.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

edit. ja helpostihan nuo statsit saa koviksi jos valikoi vastustajansa. muistelenpa ettet lähteny muakaan vastaan joskus pelaamaan kun oltiin alkuvalikossa.. että ei se nii nmustavalkoista ole.

En lähtenyt sua vastaan pelaamaan? Miks en olisi lähtenyt? Pelkäsinkö sua? Onko syytä pelätä? Kuka oot? :confused:
Ainoastaan jenkkejä vastaan en lähde pelaamaan lagaamisen takia.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

En lähtenyt sua vastaan pelaamaan? Miks en olisi lähtenyt? Pelkäsinkö sua? Onko syytä pelätä? Kuka oot? :confused:
Ainoastaan jenkkejä vastaan en lähde pelaamaan lagaamisen takia.

En omista kristallipalloa, jotta tietäsin täsmällisen syyn.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

En omista kristallipalloa, jotta tietäsin täsmällisen syyn.
Osaako se sun kristallipallo kertoa miksi avaudut muille pelaajille änärissä? Mä olen valitettavasti pelannut sua vastaan ja niin on frendikin. Naurettavaa keskenkasvuista kiukuttelua yksityisviesteillä.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Osaako se sun kristallipallo kertoa miksi avaudut muille pelaajille änärissä? Mä olen valitettavasti pelannut sua vastaan ja niin on frendikin. Naurettavaa keskenkasvuista kiukuttelua yksityisviesteillä.


Saatan joskus laittaa viestiä jos vastustajassa vituttaa jokin asia eipä siihen sen kummempaa selitystä ole. Enpä muista et sua vs oisin pelannu jos sama tunnus ku tääl. Yleensä laitan viestii perään ajanpelaajille ja lagipettereille en juuri muille ja joskus ihan vain vittuillakseni.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Tämä kertoo juuri kaiken olennaisen.

Huumoria poika hyvä. En mä yleensä ilman syytä mitää laita. Ja kerta tollane viestin lähetysmahdollisuus on niin kai sitä saa käyttää.. älä pelaa mua vastaan jos nuin kovasti mun mahdolliset viestit saa sun pään sekasin
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Statseihin tuijottelijat pelaa tosiaan pelkästään niiden takia. Aivan tosi rasittavia pelejä ollu kyllä :D Yks juttu mihin oon ikävästi törmänny on semmonen input lagi (melkein 1sec) eli kun painaa nappia ni sekka kestää et tapahtuu. ns. smoottia lagia ja vihu saa jäätävän edun peliin aina ku tuommonen käy. Täytyy ottaa melkein kaitafilmille tuota ku omat botit oikeesti säheltää aivan miten sattuu :D Sattumoisin näillä smoottilagi vihuilla on ollu monesti myös hyvä recordi et mistä lie johtuu? ;)
Saman huomion tehnyt... :cool:
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Vinkki synkron lähes varmaan estämiseen jos joku ei sitä vielä tiedä.. Antakaa kaverin viskoa kiekkoa katsomoon kaikessa rauhassa, mutta siirtykää koneelle ja pistäkää elokuvat lataukseen! Tietty myös youtubesta videot pyörimään ja spotifystä musiikki pauhaamaan. Ei muuten synkro toimikkaan, kunhan ei uusinnan aikana paina X. Tässä tosin menee se 40 min kun kuva pätkii niin rankasti ja toinen istuu boksissa kokoajan.

Äsken jaksoin käyttäjää benighted13 kiusata reilu 25minuuttia, ennenkuin kävin tuikkaamassa kiekon tyhjiin ja poika sai synkronsa aikaseksi:rolleyes:
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Vinkki synkron lähes varmaan estämiseen jos joku ei sitä vielä tiedä.. Antakaa kaverin viskoa kiekkoa katsomoon kaikessa rauhassa, mutta siirtykää koneelle ja pistäkää elokuvat lataukseen! Tietty myös youtubesta videot pyörimään ja spotifystä musiikki pauhaamaan. Ei muuten synkro toimikkaan, kunhan ei uusinnan aikana paina X. Tässä tosin menee se 40 min kun kuva pätkii niin rankasti ja toinen istuu boksissa kokoajan.

Äsken jaksoin käyttäjää benighted13 kiusata reilu 25minuuttia, ennenkuin kävin tuikkaamassa kiekon tyhjiin ja poika sai synkronsa aikaseksi:rolleyes:

Tämänkin taistelun oisit voinut välttää vilkasemalla syncrolistaa. On ollut muuten kätevä kun mm. tämän foorumin kautta olen sitä täytellyt. :cool:

Syncron jos joku osaa niin kyllä se onnistuu ihan ekalla yrittämällä ja ei siinä kerkee pistää tubesta pätkiä lataamaan. :D
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ei prhn... Eikö oikeasti saa kerättyä kokoelmia uudestaan, jos poistaa HUT joukkueen ja alottaa uudestaan. Lé Fú :confused::mad::eek:
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Bosslife91 upeaa rullailua oman maalin takana johtomaalin jälkeen (1-0), väistelkää jos ei motivoi pelata tollasia vastaan. Eteenpäin -->
 
Ylös Bottom