Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Joo, putoaa. Ps3:lla rankingit toimii about elo-lukuihin pohjautuvan rankingin kaltaisesti.Putoaako rank ps3? Järjettömän typerällä tavalla, ps4 antaa voitosta pisteet, häviöt ei miinusta mitään. Jos sulla on 4-0 recordi, kaveri on 5-6 recordilla jo eellä.
Putoaako rank ps3? Järjettömän typerällä tavalla, ps4 antaa voitosta pisteet, häviöt ei miinusta mitään. Jos sulla on 4-0 recordi, kaveri on 5-6 recordilla jo eellä.
Joo ei tossa HUTin pistelaskussa ole mitään jiitä. Top sadassa harvalla pelaajalla on oikeasti hyvä recordi, jopa top kympissä olevilla on joskus ainakin ollut enemmän tappioita kuin voittoja ?!?!?!
ja jos joku kysyy että mikä on 'hyvä recordi', niin omasta mielestä se on että voitot-häviöt suhde on vähintään 10:1.
Parhaita on kuitenkin nää janipetterit jotka voittaa ja jaksaa silti inistä aina jostain pelin jälkeen. Tai ne mamman silmäterät joilla elämä potkii päähän kun häviää lätkässä ja pitää suoltaa sitä pahaa olo viesteillä. Pikkasen naurattaa aina. Eilen viimeksi tapahtui.
edit. ja helpostihan nuo statsit saa koviksi jos valikoi vastustajansa. muistelenpa ettet lähteny muakaan vastaan joskus pelaamaan kun oltiin alkuvalikossa.. että ei se nii nmustavalkoista ole.
En lähtenyt sua vastaan pelaamaan? Miks en olisi lähtenyt? Pelkäsinkö sua? Onko syytä pelätä? Kuka oot?
Ainoastaan jenkkejä vastaan en lähde pelaamaan lagaamisen takia.
Osaako se sun kristallipallo kertoa miksi avaudut muille pelaajille änärissä? Mä olen valitettavasti pelannut sua vastaan ja niin on frendikin. Naurettavaa keskenkasvuista kiukuttelua yksityisviesteillä.En omista kristallipalloa, jotta tietäsin täsmällisen syyn.
Osaako se sun kristallipallo kertoa miksi avaudut muille pelaajille änärissä? Mä olen valitettavasti pelannut sua vastaan ja niin on frendikin. Naurettavaa keskenkasvuista kiukuttelua yksityisviesteillä.
ja joskus ihan vain vittuillakseni.
Tämä kertoo juuri kaiken olennaisen.
Saman huomion tehnyt...Statseihin tuijottelijat pelaa tosiaan pelkästään niiden takia. Aivan tosi rasittavia pelejä ollu kyllä Yks juttu mihin oon ikävästi törmänny on semmonen input lagi (melkein 1sec) eli kun painaa nappia ni sekka kestää et tapahtuu. ns. smoottia lagia ja vihu saa jäätävän edun peliin aina ku tuommonen käy. Täytyy ottaa melkein kaitafilmille tuota ku omat botit oikeesti säheltää aivan miten sattuu Sattumoisin näillä smoottilagi vihuilla on ollu monesti myös hyvä recordi et mistä lie johtuu?
Vinkki synkron lähes varmaan estämiseen jos joku ei sitä vielä tiedä.. Antakaa kaverin viskoa kiekkoa katsomoon kaikessa rauhassa, mutta siirtykää koneelle ja pistäkää elokuvat lataukseen! Tietty myös youtubesta videot pyörimään ja spotifystä musiikki pauhaamaan. Ei muuten synkro toimikkaan, kunhan ei uusinnan aikana paina X. Tässä tosin menee se 40 min kun kuva pätkii niin rankasti ja toinen istuu boksissa kokoajan.
Äsken jaksoin käyttäjää benighted13 kiusata reilu 25minuuttia, ennenkuin kävin tuikkaamassa kiekon tyhjiin ja poika sai synkronsa aikaseksi
Ei prhn... Eikö oikeasti saa kerättyä kokoelmia uudestaan, jos poistaa HUT joukkueen ja alottaa uudestaan. Lé Fú