Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Siis mitä? onko mun pelissä joku vika ku tää on niinku hidasälysille tehty :O varmaan 2x hitaampi ku nhl15. Ja just tämän asian takia vihaanki tätä ripulipaskaa :(
Sinä et varmaan sitten ikinä joudu vastustajan pyöritykseen omalla alueella, kyllä se minun silmille on liikaa ainakin. Siihen vielä vastustajan momentum päälle, niin on vauhtia. Ei keskialueella olekaan, mutta just tuo oman alueen peli kun alkaa tuo pyöritys. Täällähän on tietysti niin hyviä pelaajia, ettei noita pyörityksiä tule.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Tämmöstä "epäoleellista" asiaa vielä kysyisin kun tuntuu, että kukaan ei ilmeisesti laita pelitaktiikka asetuksiin mitään?? Ainakaan siitä ei juuri keskustella, vaikka sillä saa kummasti hyötyä.

Eli, mitäs ps4 versios käytätte pelitaktiikka asetuksis? Lähinnä siis onetimer yrittäjäähän noissa kaikki on. Mitkä sopii parhaiten mielestänne niiden estämiseen ja yleiseen pelaamiseen? Mulla oli nhl 15 ookoo asetukset enkä muista niitä enää ku annoin pelin kiertoon.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Onko nuo junior flashpackit myös legacyssä? Vai ainoastaan NHL 16 ps4
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Muistaakseni täälläkin kirjoitteleva Lasseva1n1 on keksiny jonkun uuden syncron, viimeset luultavasti 50 peliä DNF WIN alle 3min kohdalla. Upeata toimintaa, ei tätä kannatakkaan pelata itse kun voi syncroilla päivät pitkät. :cool: Eipä onnistunut mua vastaan eilen vaikka yritti jopa kaks kertaa putkeen kun sattui tulemaan uudestaan vastaan.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Tämmöstä "epäoleellista" asiaa vielä kysyisin kun tuntuu, että kukaan ei ilmeisesti laita pelitaktiikka asetuksiin mitään?? Ainakaan siitä ei juuri keskustella, vaikka sillä saa kummasti hyötyä.

Eli, mitäs ps4 versios käytätte pelitaktiikka asetuksis? Lähinnä siis onetimer yrittäjäähän noissa kaikki on. Mitkä sopii parhaiten mielestänne niiden estämiseen ja yleiseen pelaamiseen? Mulla oli nhl 15 ookoo asetukset enkä muista niitä enää ku annoin pelin kiertoon.

No en tiiä onko hyvät, mutta itellä 1-2-2 agress karvaus ja 1-3-1 keskialue. Hyökkäyspaine normaali ja puolustuksessa kiekon estäminen
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Moi, mites tuo pleijaritsydeemi nykyää toimii? Hävisin ekan pelin mutta pääsin yrittämään vielä uudestaan ja voitto tuli. Eli onko tuossa joku raja esim. 3 kertaa pystyy koittaan tms vai pystyykö noi pleijarit aina aloittaa uudestaan? Oli muute mukava yllätys kun oli 30k nii päätin availla koko rahalla peruskultapakkoja niin viimesestä mätkähti sitten Gaborik. Pitää tuota testailla, ainakin hyök. Statsit ovat kyseisellä herralla aika kovat (kuten aina) ja jos ei natsaa niin saahan tuosta sen ~50k.

Kerran saa yrittää uudestaan
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Moi, mites tuo pleijaritsydeemi nykyää toimii? Hävisin ekan pelin mutta pääsin yrittämään vielä uudestaan ja voitto tuli. Eli onko tuossa joku raja esim. 3 kertaa pystyy koittaan tms vai pystyykö noi pleijarit aina aloittaa uudestaan?

Yhden kerran saa kokeilla uudestaan.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Muistaakseni täälläkin kirjoitteleva Lasseva1n1 on keksiny jonkun uuden syncron, viimeset luultavasti 50 peliä DNF WIN alle 3min kohdalla. Upeata toimintaa, ei tätä kannatakkaan pelata itse kun voi syncroilla päivät pitkät. :cool: Eipä onnistunut mua vastaan eilen vaikka yritti jopa kaks kertaa putkeen kun sattui tulemaan uudestaan vastaan.
Olisiko vanha kunnon IP bootti..:cool:
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Joku sanoi foorumilla että seuraa oikeata NHL:ää, no minäpä seurasin. Mitä enemmän sitä katsoo sitä vähemmän NHL 16 näyttää realistiselta. Oikeassa änärissä kiekko liikkuu nätisti ja vetopaikkoja haetaan myös viivalle. Tässähän siihen ei ole mahdollisuutta, kun ei ole aikaa. Lisäksi tuo pokettaminen, niin lähinnä pelaajat oikeasti vaan peittävät, eivät töki mailalla. Suojaaminen tehdään maltilla, ei niin että jäädään suojaamaan kulmaan päiväksi. Ainut mistä olen samaa mieltä on taklaaminen, joo ei tule paljon taklauksia. Sitten kun tulee niin ovat kovia. Tässäpä oiva kysymys: Kuinka moni tulee laitaa pitkin alueelle ilman syöttämistä? Veikkaan että aika moni, verrattuna lyhytsyöttö peliin.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Olen nyt kokeillut tuota NHL16 PS4 version huttia.

En ole mikään huippupelaaja, mutta ihmettelen tätä vaikeustaso hommaa tässä hutissa, että kun pelaillut tuota yksinpeli liigaa niin, vaikka pelissä on ammattilainen vaikeustasona se vastaa sitten melkein kuitenkin tähtipelaajaa. Otin tossa äsken kuokkaan ekan kerran 6matsiin jatkoajalla, niin aloin vaan ihmetteleen et mihinkä tämä hutin vaikeustasojuttu oikein perustuu? Itse kuitenkin pelaan sillä vaikeimmalla tasolla aina be a prota ja pelaa nyt pelejä ja ne on ihan tasasia vääntöjä.Sitten, jos on aloittelija taso pelissä, niin sitä peliä vie mielinmäärin 10-0 suurinpiirtein. Taso ylöspäin niin pelit tasottuu huomattavasti. Omat pelaajatkaan eivät hyökkäyspäässä ole niin aggressiivisia,kuin aloittelija tasolla siis tässä hut-pelissä.

Onko vaan,että joukkueessa pitää olla yli 80 overall pelaajia enempi ja kaikki kortit aina käytössä,että pärjää tässä yksinpeli kaudessa? Kun nousee divisioonissa ylöspäin. Nyt otin jo kuokkaan 13divarissa ekan kerran.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

moro! nyt voitas alottaa tällainen pakkatuurin vertailu, eli kertokaas että mitä nostoja olette tänä vuonna noista pakoista nostellut? Itellä on plakkarissa normipakoista Crosby, Mackinnon, Rask ja Backes ja noista kokoelmapakoista Price, Quick, Tarasenko, Backes, Josi, Kreider, Fowler ja Sharp noista over86 tasoisista :)
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ainoastaan 26 kokoelmapakkaa tullut avattua. Nostoina mm. Totw Forsberg, Totw Darling, Landeskog ja Subban. Joten mielestäni varsin hyvä tuuri nyt ollut! Toivottavasti jatkuisi mahd. pitkään! :D

Itellä on plakkarissa normipakoista Crosby
Kateellinen ilmoittautuu [emoji58]
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

No en tiiä onko hyvät, mutta itellä 1-2-2 agress karvaus ja 1-3-1 keskialue. Hyökkäyspaine normaali ja puolustuksessa kiekon estäminen

Ookoo, pitää testaa ainakin. Hakeutuuko tossa 1-3-1 pelaajat miten maalille onetimereihin ja ohjauksiin?
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Muistaakseni täälläkin kirjoitteleva Lasseva1n1 on keksiny jonkun uuden syncron, viimeset luultavasti 50 peliä DNF WIN alle 3min kohdalla. Upeata toimintaa, ei tätä kannatakkaan pelata itse kun voi syncroilla päivät pitkät. :cool: Eipä onnistunut mua vastaan eilen vaikka yritti jopa kaks kertaa putkeen kun sattui tulemaan uudestaan vastaan.
Tää Lasseva1n1 tuli vastaan perjantaina. Tappiohan siitä merkattiin, vaikka peli ei ees alkanut. Ei kyllä pysty ymmärtään näitä sankareita. TOP100 taitaa jyllätä tuolla kusetustyylillä.

On kyllä kura pelimuoto tää HUT. Joukkueen rakentaminen ja keräily ihan mukavaa puuhaa, mutta otteluista 90% on kyllä täyttä shaibaa. Kyllä tulee ikävä GMC pelimuotoa.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

moro! nyt voitas alottaa tällainen pakkatuurin vertailu, eli kertokaas että mitä nostoja olette tänä vuonna noista pakoista nostellut? Itellä on plakkarissa normipakoista Crosby, Mackinnon, Rask ja Backes ja noista kokoelmapakoista Price, Quick, Tarasenko, Backes, Josi, Kreider, Fowler ja Sharp noista over86 tasoisista :)


Siis on tää ihmeellist ku jotkut ei saa noist pakoist mitää ja sit joku vetää noi mont nostoa ite oon vaa nostanu pavelski,Totw fobba,saad ja seabrook kenen mielestä menee tasan tää pakka tuuri ja sen verran vielä ite on nyt tullu avattuu 10 packkaa maksullisina ja KOKOELMA PAKKOJA 120 KULTA PAKETTIA JA NÄIDE LISÄKS JOKU 30 HOPEPAKKAA JA NOI ON MUN PARHAAT TUNTUU REILULTA:D
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ilmeisesti tehdään tälle vuodelle sitten uus lista näitä varten, IP bootti tai mikä lie mutta DetH4qrL harrastaa tätä myös. Peli alkoi, starttia, jäätyi, DISC tappio? Ok. Ei siis kannata näitä vastaan pelata, kun tuskin nämä pelejä rehellisesti pelaa ja jos pelaakin niin eivät ansaitse löytää vastustajia. Coinseja varmaan kyllä kertyy aika hyvää vauhtia jos vihuja vielä löytyy jos pelit kestää ton minuutin.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Voi jumalauta Yoloberg ei osaa pelata, heitti kiekon katsomoon ja luuppas pelin!VOI perkele!
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Itellä ei oo tullu kulta kortti pakoista kun paskaa..yhtään yli 86ovrl ukkoa :( huutokaupasta oon ostellu sit joukkueen täyteen. kysymyskin ois alottelevalla HUTin pelaajalla. Mistä pystyn katsomaan vastustajan kokoonpanon matsin jälkeen ? sit pystyykö omalle tiimille valitsee kapteenit ?
 
Ylös Bottom