Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Uskomatonta että hopeakokoelmista saa paremmin huippujannuja ku kultapakoista..... Stamkos, robitaille, oshie, junnu josi ja ekmanlarssoni muuttanut jo kokoelmiini hopeisista pakoista. Malkinia ja Crpsbyä huutaa lainalle, jos joltain löytyy. :) odotellessa jatkan hopeakokoelmien keräilyä...
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Varokaa peleissänne sellasta ku NHL_spedet ja joukkue nuppulinna.

kaveri on näitä kun menen johtoon pyörin kaksi erää oman maalini takana.. Muutenkin erittäin paska vastustaja, joka sinun ollessa johdolla tekee jotain netilleen, jotta pelaamisesi on mahdotonta ja täten pääsee tasoihin..
Mä pelasin tota vastaan. Yksnolla johtoon pääs ja siitä alko perseily :D 3-1 voiton sain kuitenki punnerrettua, vaikka vika erä oli lagisinta paskaa pitkään aikaan
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Täytyy laittaa EA:lle toivomus; Pitäisi saada NHL-peli, jossa yksinpeleissä pystyisi puolustamaan pelkästään konepelaajilla. Itse voisi vain ohjata yhtä pelaajaa ja huitoa sillä kuin jossain miekkailupelissä. Ja hyökätessä ei pystyisi tekemään muunlaisia maaleja, kuin suoraan syötöstä takatolpilta. Eikä kun hetkinen.... Sellainenhan on jo tullut!! Hieman offtopic.


80-luvun jälkeen ei ole tullut yhtä huonoa änäriä kuin tämä!!
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Lisää tätä suomi junnu syöpää.. Migge99 ja joukkue miksun bulls...

lageilla johtoasemaan ja sen jälkee oman maalin taakse pyörii.. #vainsuomijutut..

nykyään tosin quitin heti jos kaveri alkaa tämmöseks.. Sama se niille statseille. Haluan pelata rehtiä jääkiekkoa. Kasvakaa lapset kasvakaa
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Tällaisten velmumaisten pelaajien takia GM Connected oli niin mahtava pelimuoto, täytyy toivoa, että palaisi vielä joku vuosi...
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Lisää tätä suomi junnu syöpää.. Migge99 ja joukkue miksun bulls...

lageilla johtoasemaan ja sen jälkee oman maalin taakse pyörii.. #vainsuomijutut..

nykyään tosin quitin heti jos kaveri alkaa tämmöseks.. Sama se niille statseille. Haluan pelata rehtiä jääkiekkoa. Kasvakaa lapset kasvakaa

Näinpä, ei jaksa juuri pelata näitä janipettereitä vastaan jotka joko sen 9000 kierroksen jälkeen nurkassa ampuu etukulmaan tai vaihtoehto B one maalin edestä. Eikä siinä, nehän ne menee maaliin mutta kun 95% pelaajista ei tee muuta. Itse vetelen ainakin viivalta ihan pelin takia, että se oikeasti vaikuttaisi jääkiekolta. Ei sen takia, että sieltä vedot menee maaliin isolla prosentilla.
Lopputulos johon oon viimeaikojen perusteella tullut on ikävä kyllä se, että tätä änäriä pelaa joko 12-vuotiaat pärinöissään tai aivokuolleet vammaiset. Oikeastaan yleensä tuntuu siltä, että vastassa pelaa joku huonosti ohjelmoitu botti jolta puuttuu R2 ohjaimesta ja ainoa tavoite on pyrkiä laidasta sisään jonka jälkeen päädytään kulmaan pyörimään. Enemmänkin naurattaa koko touhu, vois vaan alottaa sieltä 10 dirrestä niin sais pelata taas lätkää.
Ja ei, en häviä kaikkia pelejä.. recordi tais olla jotain 380-120-20, mutta ei vaan jaksa lähteä tohon perseilyyn enää mukaan vaikka kaikki sitä harrastaa.

Niin koko pointti unohtui, eli juurikin näitä löytyy suomalaisten seasta paljon jotka jää sinne maalin taakse synnyttämään. Näitä laitetaan kuivana kakkoseen ja jokainen replay katsotaan siinä kohti. Edes joku kunnioitus vastustajaan kohtaan nuoresta iästä huolimatta vois löytyä.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Tällaisten velmumaisten pelaajien takia GM Connected oli niin mahtava pelimuoto, täytyy toivoa, että palaisi vielä joku vuosi...

Kyllä. Elätän toivoa että NHL 17 se nähtäisiin, mutta tuskin. Tullut itsellekin seinä vastaan tän HUTin kanssa, peli itsessään olisi vielä ihan pelattava mutta pelaajathan tämän pilaavat suurin piirtein.

OT. Sullahan oli tuo Netduman reititin?
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Eikö EA enää tee uusia POTG kortteja? Parina yönä kaverit painanu NHL:ssä kuitenkin 4 pinnan pelejä, eikä kortteja oo tullu?
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Eikö EA enää tee uusia POTG kortteja? Parina yönä kaverit painanu NHL:ssä kuitenkin 4 pinnan pelejä, eikä kortteja oo tullu?

Ilmeisesti pidennetty viikonloppu kun on joku family day. Ens yönä tulee aika reippaasti kortteja varmaan.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Terve änäritoverit. Kertokaapa vanahalle ukon rähäjälle, joka on fanaattinen virtuaalilätkän pelaaja mutta ei osaa puolustaa, että miten ja mitä tyyliä kannattaa käyttää? En haluaisi olla se maalin edessä seisova kaveri...
Minulle tämä versio on ollut ehkä se pahin mitä koskaan ulos tullut, siis pelillisesti. :)
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Osaisko joku auttaa?
Oon Dallasia keränny ja kokoelma näyttää 37/39. Faksa ja Oleksiak on hankittu mutta en keksi mitkä kaksi korttia puuttuu.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

tuleekoha okposost milestone kortti vaikka sai potg vähä aika sit. 500 pelii tais tulla täytee
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Täällä myös Chicago 35/37 ja kaikki kerätty? Kaveri teki tuon juuri ja lähetti mulle ja se sai sen tehtyä eilen, mutta mulla tänään ei millään löydy ketä nämä 2 pelaajaa muka on?
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Päivitys lykätty jakeluun aamulla / jenkkien aamuyöllä. Kahden aikaan sitten varmaan tapansa mukaan rullaavat ulos ne kortit pakkoihin. Paitoja sieltä ainakin tulee toisille tiimeille, tuneri tuli ilmeisesti myös ulos. Ainakin jonkun tuo latasi aamulla.

Näytä liitetiedosto 15367
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Olis tommonen buffalon kokoelma tekeillä, mutta mark pysyk korttia huutaa ja kyseistä korttia ei löydy huutokaupassa kuin viikonkorttina
olisko jollain myydä/lainata kyseistä korttia
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Onko muilla päivityksen jälkeen niin ettei pääse hutia pelaamaan. Itsellä jäätyy aina kun hakee vastapeluria. On tää niin käsittämätön rimanalitus toimivuudeltaan ettei mitään rotia :)
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Onko muilla päivityksen jälkeen niin ettei pääse hutia pelaamaan. Itsellä jäätyy aina kun hakee vastapeluria. On tää niin käsittämätön rimanalitus toimivuudeltaan ettei mitään rotia :)
Itse ehdin pelata päivityksen jälkeen yhden pelin ja sitten jäätyi vastuksen hakuun. Minulla auttoi, kun käynnistin pelin uudestaan (itseasiassa taisin bootata koko roskan).
 
Ylös Bottom