Vastaus: NHL 16 - Pleijariparrat kasvaa ja hype nousee!
Taitaa olla täysin keskeneräinen buildi jossa ei ole vielä lyöty kehiin todellisia fysiikoita.
Ihme kyllä, tuossa näytti että kiekon pysyminen lavassa olis vähän haasteellisempaa, olisko tässä tehty jo kenttäpelaajille jotain. Jalat liikkuu ainakin paljon enemmän mitä NHL15 ja näyttäisi menevän ristiinkin.
Täähän on ihan liian aikaista sanoa mitään tietysti...
Hyvin olemattomasti gameplay-kamaa on E3:lta vuotanut. Eilen yöllä oli tullut tällainen Rangers-Red Wings -pätkä YouTubeen.
Paljoahan tuosta ei irti saa, etenkin kun kontrollereja hallitsevien pelaajien otteet ovat luvalla sanoen keskinkertaisia. Hieman ehkä kiekko elää mailan törmätessä vastustajaan, tai sitten se vaan tuntuu siltä.
Sen tuosta huomaa selvästi, että joitakin molarien animaatioita on hieman muutettu, mutta koodia siellä pohjalla ei. Ajassa 0:50 näkee hyvin, kun Lundqvist tiputtaa polvilleen peittämään vedon, kiekko lähtee vähän hassussa, torjuntaan nähden 90 asteen kulmassa suoraan Detroitin pelaajalle (koska EA:n änärissä kiekko on koko ajan menossa suoraan jollekin). Katsokaa nyt mitä Lundqvist tekee. Lähtee liukuun maagisesti polviltaan kuin lukittuna pois kulkevaan kiekkoon, liike pysähtyy yhtä maagisesti juuri oikeaan kohtaan ja lähtee vielä takaisinpäin ilman sen erikoisempaa vastapotkua. Realistisilla fysiikoilla Lundqvistin liike olisi polvilleen tiputtautuessa korkeintaan jatkunut vähän eteenpäin, kiekko olisi kimmonnut torjunnasta eteenpäin, tai vasemman patjan kärjestä jopa ihan vastakkaiseen suuntaan kaukalon kulmaan.
Vaikka scheibaa kuinka hinkkaa, ei siitä saa konvehtia.
Taitaa olla täysin keskeneräinen buildi jossa ei ole vielä lyöty kehiin todellisia fysiikoita.
Ihme kyllä, tuossa näytti että kiekon pysyminen lavassa olis vähän haasteellisempaa, olisko tässä tehty jo kenttäpelaajille jotain. Jalat liikkuu ainakin paljon enemmän mitä NHL15 ja näyttäisi menevän ristiinkin.
Täähän on ihan liian aikaista sanoa mitään tietysti...