Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 16

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Niin ja siis nimenomaan 5 päivää ennen Amerikan julkaisua. 10.9. saa siis latailla änärin ja sitten pari päivää pitää odottaa Euroopassa peliä, kun tuo early access menee kiinni.

Onko muka oikeasti näin, että euroopassakin pääsee pelaamaan 5pv ennnen jenkkien julkkaria ? Näinhän ei muistaakseni aiempina vuosina ole ollut.

Onko muka oikeasti näin, että euroopassakin pääsee pelaamaan 5pv ennnen jenkkien julkkaria ? Näinhän ei muistaakseni aiempina vuosina ole ollut.

Näin on ollut aiempinakin vuosina, sekä Season Ticketin aikoina et accessin kanssa viime vuonna.

Eipä Suomessa taida voida. Gamestopillakin on vain tuota 25 huttipussin versiota, kun muilla on se perus 15 huttipussia ennakkotilaajille. Deluxessa ymmärtääkseni on 40 pussia ennakkotilanneille, eli onko se nyt sitten 2 / vko.

Mitä nyt itse pohdin tota HUT version ostamista niin päädyin siihen tulokseen, että laitan mielummin sen 20€ erotuksen pakkoihin koska ainakin edellisvuosina noista ilmaispakoista ei juuri mitään ole tullut. Ja pakkoja ostaessa pystyt varmasti myymään saamasi pelaajat. Tuli ennakkotilattua Puolenkuun Peleistä viikko sitten tuo NHL16, saaps taas nähdä kuinka toimitusten kanssa. Joka vuosi varmaan eri firmasta tilannut, kun tuntuu ettei kukaan ikinä onnistu toimittamaan ajoissa.

Niin ja siis nimenomaan 5 päivää ennen Amerikan julkaisua. 10.9. saa siis latailla änärin ja sitten pari päivää pitää odottaa Euroopassa peliä, kun tuo early access menee kiinni.
Mistä tuon siis voi nähdä (linkkiä?)? Vai näkyykö se siis siellä "sovelluksessa"?

Kaverille pitäis saada "varma tieto", ei usko ennenkuin itse näkee...:D

Mitä nyt itse pohdin tota HUT version ostamista niin päädyin siihen tulokseen, että laitan mielummin sen 20€ erotuksen pakkoihin koska ainakin edellisvuosina noista ilmaispakoista ei juuri mitään ole tullut. Ja pakkoja ostaessa pystyt varmasti myymään saamasi pelaajat. Tuli ennakkotilattua Puolenkuun Peleistä viikko sitten tuo NHL16, saaps taas nähdä kuinka toimitusten kanssa. Joka vuosi varmaan eri firmasta tilannut, kun tuntuu ettei kukaan ikinä onnistu toimittamaan ajoissa.
Joo mulle pääosin tullut myös vain paskaa näistä viikkopusseista aina. Mutta en maksanut mitään 25 pussin versiosta, kun vaihtopelien arvo riitti juurikin änäriin Gamestopista, niin ei nuo haittaakaan. Sen 20 euroa itsekin aion laittaa pusseihin tod. näk.

15:ssä ei ole ihan parhaalla mahdollisella tavalla pelit sujunu,kun rannarit ei enää niin uppoo,lämärit enemmänkin.

Voitteko selittää minulle mitä järkeä on nakella ea:lle kymppejä hut-pusseista?Vai onko niin, että ei ole taitoa pelata itselle niitä puckseja/pakkoja? Ja tämähän heijastuu pelin laatuunkin kun ea on huomannut, että ei tarvitse myydä enää niin paljoa änäreitä, kun hutista saa pelaajien rahat.

Voitteko selittää minulle mitä järkeä on nakella ea:lle kymppejä hut-pusseista?Vai onko niin, että ei ole taitoa pelata itselle niitä puckseja/pakkoja? Ja tämähän heijastuu pelin laatuunkin kun ea on huomannut, että ei tarvitse myydä enää niin paljoa änäreitä, kun hutista saa pelaajien rahat.

Pointti oli siinä, että kun NHL16 normiversion ja "HUT" version erotus on n. 20€ ja maksat täten 20€ pakoista jo tuossa kohti
ostaessasi "HUT" version, jossa ei ole muuta eroa kuin pakkoja tulee joka viikko jolloin järkevämpää on sijoittaa rahat suoraan
pakkoihin itse eikä mihinkään höpöhöpö versioihin.
Muistaakseni jopa isoin summa, jonka olen nähnyt kun joku piti ihan kirjaa paljon vuodessa menee pakkoihin niin summa oli
jo alkuvuodesta NHL15 aikaan jotain 2400$ - 3000$ väliltä. Mielestäni tuo alkaa jo menemään yli.

Voisiko joku kertoa minulle nuo eri versioiden erot ja hinnat? Googletin mutta hinta oli 60-69€ välillä, niin missä sen pari kymppiä säästää?

Voisiko joku kertoa minulle nuo eri versioiden erot ja hinnat? Googletin mutta hinta oli 60-69€ välillä, niin missä sen pari kymppiä säästää?

Kyse oli 89€ maksavasta HUT versiosta, normiversio maksaa varmaan jotain 60-69 väliltä.

Be a GM -aiheinen video on tullut ulos:
[video=youtube;k5vPeQEMYmw]https://www.youtube.com/watch?v=k5vPeQEMYmw&[/video]

Uutuutena aikaisempiin vuosiin verrattuna on muista urheilupelisarjoista tuttu pelaajien mielentilojen vaihtelu. Lisäksi pari vanhaa ja oleellista ominaisuutta tekee paluun riisutun NHL 15:n jälkeen, mikä tosin oli tiedossa jo aiemmin. Tänä vuonna tulee varmasti taas itsekin Be a GM -kausi aloitettua, kun pelimuodossa on jälleen edes tyydyttävästi sisältöä.

Mun silmään tuossa videossa ollut yhtään mitään muuta uutta kuin tuo team meeting ja player morale. Pelottaa mitä kuraa tuo Be a GM taas kerran on, mutta katsotaan ennen kuin hutkitaan.

Katsos kun toiset tykkää työntää sen 200€ perjantai-iltana baariin, ja joku toinen taas tykkää availla sillä samalla rahalla pakkoja? FIFAn puolella jollain hemmolla oli tärähtänyt yli 10K$ pakkoihin, mutta totes vaan et se on ihan sama, kun ei kuitenkaan saa kaikkia rahojaan tuhlattua

Katsos kun toiset tykkää työntää sen 200€ perjantai-iltana baariin, ja joku toinen taas tykkää availla sillä samalla rahalla pakkoja? FIFAn puolella jollain hemmolla oli tärähtänyt yli 10K$ pakkoihin, mutta totes vaan et se on ihan sama, kun ei kuitenkaan saa kaikkia rahojaan tuhlattua
Itsehän en ymmärrä kyllä kumpaakaan vaihtoehtoa näistä. Joku 50 euroa baari-iltaan ilman laadukasta syömistä ottaisi itseäni päähän jo roimasti. Puhumattakaan että pistäisin 50 euroa pusseihin HUT:ssa.

Sitten on nämä jotka pistävät yli 500 euroa tai tonneja. Mitä helvettiä? Ihan semisti ennemmin lähtisin esim. katsomaan Hockey Hall of Famea Pohjois-Amerikkaan tai vaikka vaan Eurooppaan olutmatkalle noilla rahoilla. Mutta kukin taklaa tyylillään jne.

Ylös Bottom