Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 16

Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Pleikkarilla ei varmaankaan ole vielä ladattavissa? Kuumottaisi kyllä päästä jo testaamaan. :)
Rammer on ainoan oikean konsolin miehiä, joten ei ole. Ja eikös PS lataile vähän eri aikoihin noita storeen kuin mikkosofta liveen? Siis yleensä muistaakseni PS:llä tullut demot ja muut myöhemmin kuin Xboxilla.
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Rammer on ainoan oikean konsolin miehiä, joten ei ole. Ja eikös PS lataile vähän eri aikoihin noita storeen kuin mikkosofta liveen? Siis yleensä muistaakseni PS:llä tullut demot ja muut myöhemmin kuin Xboxilla.

Väärin minä ainakin latasin ps4 betan jo 9 jälkeen tänään.
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Mulla automaattilataus päällä se latasi sen itse vajaa 2gigaa koko.
Tarkoitatkohan nyt sitä päivitystä kun tuli tuossa noin viikko sitten? Itse beta pitää käydä lataamassa NHL 15 valikoiden kautta sitten kun se on saatavilla.
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Ei ole beta ladattavissa vielä tunteihin. Luulisin, että kello 18:00-03:00 suomalaiset pääsevät tota latailemaan. EA julkistaa twitterissä ja virallisilla sivuilla tarkan ajan jahka työntekijät menevät töihin. Amerikassa on siis vielä yö/varhais aamu.;)
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Mikäli selostusnimistä voi jotain päätellä, legendoja saattavat olla ainakin Steve Yzerman, Jean Beliveau, Mike Bossy, Ray Bourque, Pavel Bure, Chris Chelios, Wendell Clark (olisikin), Paul Coffey, Phil Esposito, Doug Gilmour, Cammi/Tony Granato, Dominik Hasek, Jari Kurri, Mario Lemieux, Nicklas Lidström, Eric Lindros, Mike Modano, Patrick Roy, Teemu Selänne.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Kyllä sen saa jo ladattua suomessaki xbox onelle. rammer34 kaverilistalle ja sit rammerin recent games vie sut storeen, josta voi sit ladata betan. Ja sit eiku pinkkiä erkkaa lapaan ja menoks! Buuyaah! :p

Näytä liitetiedosto 14591
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Luultavasti betan saa ladattua myös PS4:lla ilman että omistaa NHL 15. Riittää että joku kaveri pelaa sitä, niin sen kautta saa ladattua storesta. Ei tainnut EA hiffata tätä vaan koitti selvästi porukkaa rahastaa. Sopivasti alensivat juuri NHL 15 hintaa plus jäsenille 15,96€ :)
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Sais sitten alkaa tulla ulos jo PS4 puolellakin, alkaa jo vähän kyllästyttämään tämä odottelu. :D

Boxin puolelta ensikokemuksia?
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Hyvältä näyttää [emoji1] jatkuvaa boxin buuttailua tai muuten vaan ei pääse peliin. Että semmonen beta[emoji23]

Niin, sitä se beta siinä vähän niinku meinaa. Olihan se toki eilisessä EA striimissä vähän noloa, kun 30min lässytettiin jotain
eikä päästy pelaamaan ollenkaan kun servut ei oikeen totellu.
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Ekojen kokemuksien ja pelien perusteella täysi viiskauttaviis pelille. Vanhaa huikeata kunnon EASHL:ää ja bottikin omaa aivot omassa päässä. Todella kivaa oli pelata pitkästä aikaa.

Jatkoon.
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Mitä huonompia botit olisi niin sen parempi. Muuten taas 90% joukkueista olisi näitä 2-3 pelaajan joukkueita.
Öö no ei ole, kun samat botit on siellä hutin ja be a gm:n puolella jne. Siinähän on sitten, mieluumin mä pidän fiksut bottipelaajat, kuin ne helvetin EA-zombiet.
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Öö no ei ole, kun samat botit on siellä hutin ja be a gm:n puolella jne. Siinähän on sitten, mieluumin mä pidän fiksut bottipelaajat, kuin ne helvetin EA-zombiet.
Onhan tossa hyvää ja huonoa. Parempi tietenkin olisi jos botit olisi huonompia. Saatais enemmän 6vs6 pelejä jos botit olis noita zombeja. Toisaalta pikkujengien puolesta parempi homma jos botitkin ymmärtää karvata ja syöttää.
 
Vastaus: NHL 16 - EASHL-beta 30. heinäkuuta alkaen

Hyvin on nyt toiminut tuo nhlgamerin/Kenun streami. 6 vs. 6 peliäkin nähty hieman.

Vielä kun pääsis itse pelaamaan.
 
Ylös Bottom