Vastaus: NHL 16 [Hype]
Pelasin tossa 3 online matsia (versusta) ja yhden kaveria vastaan.
Havainnot.
- Kiekonsujojaamisen voima on vahva tässäkin, tatilla tai X kanssa
- Kulmissa pyöriminen on edelleen tehokasta
- Syöttäminen snadisti vaikeempi
- Johnny Gaudreau on voimakas kun kallio. Chara lenteli komeasti ja sen sijaan tuntui pienet pelaajat omistajan hyvän suojakentän kun koitti Charalla niitata
- Rannarijumalat voi huokasta helpotuksesta, ihan yhtälaila ne itellä uppos sisälle ja vastustajalla
- Onetimerit oli ihan yhtä hyviä kun ennen
- Maalivahdit yhtä 95% yhtä susia
- Hieman paremmin tekoäly tuntuu katovan syöttöjä, mutta yhtä idiootilta se pääasiassa välillä tuntui kun aikasemmin. Vastapainoksi välillä meni hyvin irtokiekkoon.
- Taklaamisessa ei ole taas mitään logiikkaa
- Vähemmän maalivahdin estämisiä ja laitataklauksia
- Hillerillä on maailman isoin räpylä, Raskilta menee lentokone vieläkin putkista
- Uusi ihana vision control / precision skating on myös hyvä oman maalintakana seisomiseen, vasen oikee liikkettä kun oot johdossa niin menee jouhevasti pari erää
- Jos et halua niin ei tarvi puolutaa vieläkään, kone hoitaa kyllä ja voit kaivaa nenää maalin edessä
- Rystynorsut viivalta yhtä tarkkoja ja hyviä kun aikasemmin
- Ohjauksia tulee enemmän
Olen pettynyt että löytyy noita samoja vanhoja ongelmia noinkin paljon, toki pelaajat taas vaikuttavat paljon millasta kukin yksittäinen peli tulee olemaan.
Ja ettei nyt ihan negatiivinen kuva jäisi tuon listan perusteella, oli pelillisesti omalla tavallaan huomattavasti parempi. Myös graafisesti. Mahtoiko juurikin tässä ketjussa olla, kun joku oli maininnut jos haluaisi maalivahteihin / laukauksiin oikeasti isompaa muutosta niin pitäisi koodia kirjottaa kokonaan uusiksi paljon enemmän.
Yksinpeli ja kaveria vastaan meno oli sitten oikeasti todella mukavaa kaikin puolin. EASHL en vielä kerennyt kokeilemaan.