Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 16

Vastaus: NHL 16 [Hype]

Hei kaikki,
ne jotka ovat päässeet jo peliin käsiksi niin haluaisin tietää pystyykö tässä pelissä tallentamaan taktiikoita peliin?
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Tuntuu et on vaan menny pahempaan suuntaan se maalinteko eli ne bugiranteet/"varmatmaalit" uppoo kuin sinne kuuluisaan vanhaan naiseen niin niitä sit popula toistaa pelistä toiseen onlinessä.

Itse olen jo pidemmän aikaa miettinyt, miksi ihmiset edes pelaavat peliä, jos ja kun homma on tällaista. Millä tavalla se on kivaa tai viihdyttävää pelata jääkiekkopeliä konsolilla, jossa kaukalon tapahtumat eivät muistuta itse lajia kuin hyvin etäisesti? Eihän se nyt voi olla edes kivaa pelata sellaista peliä, jossa pahimmillaan kaikki osapuolet pyrkivät vain hyödyntämään pelissä olevia "vikoja" ja tekemään näitä "bugimaaleja" tai "varmoja maaleja". Vai onko se voittosarakkeen kasvattaminen lopulta niin tärkeää, että oma vapaa-aika hukataan vaikka senkin eteen, vaikkei itsellä lopulta olisi edes kivaa?

Tämän takia en itse ole enää muutamaan vuoteen viitsinyt mitään urheilupeliä pelata netissä ketään randomia vastaan, koska niin suuri osa pelaajista on tuollaisia. Ainakin oman kokemuksen mukaan...Urheilupelit ovat kuitenkin ainakin jalkapallon ja koripallon kohdalla sellaisia, joita haluan pelata ja tekoälyn kanssa saa kuitenkin aikaiseksi hyvinkin "realistisia" otteluita. Toki tekoälyn kanssakin ne omat ongelmansa on ja joutuu jotain myönnytyksiä ja kompromisseja tekemään, mutta sata kertaa mieluummin pelaan slaidereilla säädettyä tekoälyä vastaan kuin jotain randomia netin yli.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Hei kaikki,
ne jotka ovat päässeet jo peliin käsiksi niin haluaisin tietää pystyykö tässä pelissä tallentamaan taktiikoita peliin?
Kyllä pystyy. Asetuksissa on nyt paljon vaihtoehtoja tai oikeastaan niitä samoja, joita NHL14(NHL15 vanhoilla konsoleilla) ja sitä vanhemmissa peleissä oli ja myös tallentuvat otteluihin, joten ei tarvitse joka peliin uudestaan laittaa. Yksi viime vuoden ärsyttävimmistä puutteista on nyt poissa.

Kokonaisuudessa hyvältä tuntuu peli. Tälläinen olisi NHL15:sta jo pitänyt olla. Iso osa puutteista korjattu, jotka olivat jääneet viime vuonna pois ja vanhat pelimuodot takaisin. Valikot tuntuu sujuvilta ja kaikesta jää kerrankin sellainen onnistunut fiilis pelin toimesta :)

Jos taas tarkoitit omien kuvioiden luomista, niin sitä en juuri nyt muista kun eilen pari peliä vain GM:ää pelasin.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

4bb03721771f4b7f60b9206091455833.jpg
. Gigantista saa, ku jotkut sitä mietti joku päivä tääl
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Taktiikat voi kuten mainittiin, kuvioita en muista että olisi näkynyt ollenkaan.

Mitä noihin pelaajiin tulee, niin ainakin Tihonov oli jo Hawksien kokoonpanossa.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Itse olen jo pidemmän aikaa miettinyt, miksi ihmiset edes pelaavat peliä, jos ja kun homma on tällaista. Millä tavalla se on kivaa tai viihdyttävää pelata jääkiekkopeliä konsolilla, jossa kaukalon tapahtumat eivät muistuta itse lajia kuin hyvin etäisesti? Eihän se nyt voi olla edes kivaa pelata sellaista peliä, jossa pahimmillaan kaikki osapuolet pyrkivät vain hyödyntämään pelissä olevia "vikoja" ja tekemään näitä "bugimaaleja" tai "varmoja maaleja". Vai onko se voittosarakkeen kasvattaminen lopulta niin tärkeää, että oma vapaa-aika hukataan vaikka senkin eteen, vaikkei itsellä lopulta olisi edes kivaa?

Tämän takia en itse ole enää muutamaan vuoteen viitsinyt mitään urheilupeliä pelata netissä ketään randomia vastaan, koska niin suuri osa pelaajista on tuollaisia. Ainakin oman kokemuksen mukaan...Urheilupelit ovat kuitenkin ainakin jalkapallon ja koripallon kohdalla sellaisia, joita haluan pelata ja tekoälyn kanssa saa kuitenkin aikaiseksi hyvinkin "realistisia" otteluita. Toki tekoälyn kanssakin ne omat ongelmansa on ja joutuu jotain myönnytyksiä ja kompromisseja tekemään, mutta sata kertaa mieluummin pelaan slaidereilla säädettyä tekoälyä vastaan kuin jotain randomia netin yli.

Mulla on pitkälti sama ajatusmaailma, just johtuen siitä et en ole ikinä esim. nähnyt että HUT:issa alivoimalla joku olisi lyönyt purkukiekon, päinvastoin sieltä tulee neljän tai jopa kolmen pelaajan hyökkäys. Monen monta juttua on jotka ei tee netissä pelaamisesta (imo.) jääkiekkoa mutta on myös se mikä tekee, vastustajan arvaamattomuus. Tekoäly on kurinalaisempi ja sen kanssa voi pelata realistista jääkiekkoa.

Btw. Onko EASHL:ään tulossa pelaajien loukkaantumiset? Saisi luvan tulla ettei se ole taas superäijä kentällä joka ei pelkää hypätä edes luodin eteen... Edes pientä itsesuojeluvaistoa soisin tuohonkin :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Itse olen jo pidemmän aikaa miettinyt, miksi ihmiset edes pelaavat peliä, jos ja kun homma on tällaista. Millä tavalla se on kivaa tai viihdyttävää pelata jääkiekkopeliä konsolilla, jossa kaukalon tapahtumat eivät muistuta itse lajia kuin hyvin etäisesti? Eihän se nyt voi olla edes kivaa pelata sellaista peliä, jossa pahimmillaan kaikki osapuolet pyrkivät vain hyödyntämään pelissä olevia "vikoja" ja tekemään näitä "bugimaaleja" tai "varmoja maaleja". Vai onko se voittosarakkeen kasvattaminen lopulta niin tärkeää, että oma vapaa-aika hukataan vaikka senkin eteen, vaikkei itsellä lopulta olisi edes kivaa?

Aikamoinen yleistys väittää, että kaikki pelaisivat jotenkin juustomaisesti verkossa. Itse olen totaalisen realismikiekon kannattaja, ja sillä tyylillä pelaan pelkästään verkossa, suht hyvällä menestyksellä.

Vastustajista ehkä 10-20% pelaa juustokiekkoa. Mitä korkeammalle nousee rankingeissä niin sitä mukaa osuus kasvaa toki, mutta hyviäkin pelejä on todella paljon.

Jos sieltä joku xcrease/etukulma/rusettiluistelija tulee vastaan, niin kyllä niiden voittamisesta saa yhtä suuren nautinnon kuin hyvän matsin pelaamisesta.

Jos joku haluaa ottaa realistisia matseja X1:sen puolella, niin I'm available. Ja frendilistalta löytyy todella monta hyvän ja realistisen lätkän pelaajaa.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

pääasiallisesti tulisi pelattua offlinessa kavereiden kanssa samalla sohvalla niin onko jollain tietoa montako pelaajaa pystyy pelaamaan samalla puolella NHL 16:ssa (tai NHL 15:ssä)? Mahtaako saada täyden kentällisen samalle puolelle (5, miksei joskus jopa 6!)? Mulla on joku hämärä muistikuva jostain artikkelista, että ei sais 5 pelaajaa samalle puolelle 15:ssä, mutten kyllä löytänyt mitään kun koitin etsiä. Ei tuo eashl niin kova juttu itselle ole, joten ihan hyvin voisi vanhaakin änäriä pelailla kun halvalla saa, jos vaan onnistuu 5 pelaajan sohvapelit offlinessa.
Peli on ilmoittanut pelaajamääräksi offlinessa 1-4, itsekin tätä ihmettelin.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Olen nyt vähän tietoisestikin jättänyt välistä kaikki tähän liittyvä, Storesta toki ennakkotilattuna ollut jo pitkään silti.

Pelaan vain be a gm muotoa, joten onko sitä nyt uudistettu miten paljon? Ja miten muutokset ihan käytännössä toimii (te jotka olette jo pelanneet?). Taktiikoiden tallennuksen tai tallennuksen puutteen vuoksi meni maku nopeasti viime vuoden versioon ja välillä sekoitti kokoonpanot täysin. Mut olihan se muutenkin aika "tyhjä" pelimuoto. Ilmeisesti nyt vähän panostettu?
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Pystyykö Be a GM-pelimuodossa korvaamaan NHL joukkueet eurooppalaisilla joukkueilla?
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Voisiko joku nyt sitten vielä selventää että jos tilaan tuon pelin USAn storesta, että pääseekö sitä sitten myös pelailemaan silloin 15. päivä? Jotkut sanovat että pääsee, jotkut sanovat että ei. :confused: Ja se olisi myös kiva tietää että onko mitään muuta mitä pitäisi tietää, esim tuon että hakeeka vastustajia eri tavalla.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Muutama kerhopeli nyt takana, parin versuksen ja hutin seurana, ja kyllä maistuu toistaiseksi todella hyvältä hokilta. Olen melkein jo unohtanut viidentoista aiheuttamat traumat :)
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Ehkä hieman OT, mutta kysytään kuitenkin. Onko jengillä suositella hyvää paikkaa jossa pääsisi lätkimään NHL16 matseja rahasta? Kokemuksia esim gamersaloonista, world gamingista jne? Paikka missä löytyisi eurooppalaisia vastuksia, siten että pääsisi vaikka päivittäin pienistä rahapanoksista pelaamaan?

Kaikenlaiset kokemukset ja mielipiteet tervetulleita.
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

20min peliaikaa NHL16 EA Accessissa. Tulee pitkät neljä päivää + yksi yö välissä, olen aivan koukussa tuohon peliin. Hemmetti.

Toki ainahan voisi kakkostilille ostaa EA Accessin, mutta jotain rajaa ehkä jo...
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Olen ainakin jo aivan totaalisen hajalla tämän odottamisen kanssa ja vielä pitäisi tiistaille jaksaa! Jenkkiversio, eikä haittaa yhtään vaikka ei pääse ostamaan pakkoja. Hienoa kun joutuu välissä nähdä vaivaa joukkueen kasaamisessa, eikä vituta tappiotkaan läheskään niin paljoa kun ei ole rahaa yhtään kiinni hutissa. :)
 
Vastaus: NHL 16 [Hype]

Olen ainakin jo aivan totaalisen hajalla tämän odottamisen kanssa ja vielä pitäisi tiistaille jaksaa! Jenkkiversio, eikä haittaa yhtään vaikka ei pääse ostamaan pakkoja. Hienoa kun joutuu välissä nähdä vaivaa joukkueen kasaamisessa, eikä vituta tappiotkaan läheskään niin paljoa kun ei ole rahaa yhtään kiinni hutissa. :)

Itelläkin alkaa olemaan sellanen hype päällä, että huhhu! Ja vielä vapaa viikko! Ja torstaihin ajattelin odotella, kun tuo jenkkilästä osto vähän mietityttää ? Toimiiko esim EASHL varmasti eikä lagi ym ? Sitä kumminkin eniten tulee pelattua.
 
Ylös Bottom