Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 16

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 16

Onhan tää NHL 16 selkeesti EOM:ää jostain NHL 13:sta verrattuna.

Parempi grafiikka,sulavampi pelattavuus jne

Plussia ja miinuksia:

Plussat:
+Näyttää jääkiekolta selvästi enemmän kuin joku 2013
+Hyvä pelattavuus
+Upea presentaatio
+Paljon joukkueita
+Paljon pelimuotoja

Miinukset:
-Jäähyjä tulee liian vähän
-CPU on paikoittelen turhauttava vastus
-Paljolti tehty moninpeliä varten,yksinpeli hoidettu jossaimäärin huonosti

Tilastollisesti jäähyjä ei tule liian vähän, kun johdan sekä alivoima että ylivoimamäärissä. Tosin Be A Pro:ssa.
Offlinen on tosiaan aika lailla vaan lyöty pannukakku kasaan katsomatta onko siellä välissä kaikki sinne kuuluva... Mutta kyllä tällä pärjää ja jos NHL13 on viimeisin niin kauppaan niinku olis jo :)

Itsellä käynyt pari kertaa Be A Prossa silleen et oon saanu ulosajon pelin aikana ja sitten peli menny voittomaalikisaan ja siellä sitten pääsee rankkareita laukomaan vaikka pelistä heitetty ulos...:D

Arvaa repesinkö :D Tässähän on mennyt selkeesti joku NFL pelin ja änärin koodit sekasin :D

Tuota ei varmaan olisi kuulunut näkyä. Nyt en tosin enää ihmettele miksei tule laukauksia kun simuloi, jos kaikki jätkät seisoo vaan keskiympyrässä ja yks lähtee silloin tällöin säntäilemään :D. Toi maalivahtien hommakin näytti joltain vanhanaikaiselta kaksintaistelulta :D

Itsellä käynyt pari kertaa Be A Prossa silleen et oon saanu ulosajon pelin aikana ja sitten peli menny voittomaalikisaan ja siellä sitten pääsee rankkareita laukomaan vaikka pelistä heitetty ulos...:D

Tuo "ominaisuus" on ollut mukana jo ainakin NHL 14 alkaen :)

Joo ja kun käsittääkseni NHL:n säännöissä on että et pääse rankkareita ampumaan jos olet jäähyboksissa kun loppusummeri soi. Ainakin itse ammun aina vaikka olisi ulos ajettu. Pelaan Be A Pro:ssa vasta juniorisarjassa eli voinee johtua tuostakin. Ulosajon jälkeen ei kyllä sielläkään pitäisi päästä rankkaria ampumaan :D

Aiemmin ihmettelin tuota et ketjut vaihtuu pitkästä kiekostakin, pitkän kiekon tehneellä joukkueella mut tuo sääntö on kait NHL-tasolla vasta (Eli ei päde OHL:ssä) että ketjua ei voi vaihtaa jos on tehnyt pitkän kiekon.

Kivoja pikku bugeja löytyy aina toisinaan :D Joskus jopa itselle omituisia sääntöjä kun ei nuo junnusarjan säännöt ole niin kovin tuttuja vieläkään.

Nyt kävi näin https://www.youtube.com/watch?v=Zy2fpM5HMQE

Pelimuoto Be a pro. Minulle avauserässä suihkukomennus. Simuloi jatkoajalle. Simulointi keskeytyi jatkoerän puolivälissä ja tämä tapahtui :D. Hieno oli kattella jäähyaitiosta tilannetta :confused:.

Mulle on käynyt tuo sama 2 kertaa, kummallakin kerralla oli kyseessä NHL:län pudotuspeliottelu jatkoajalla. Kummallakin kerralla tais olla 2 vai 3 jatkoerä vielä kyseessä. Itse olin pelaajien vaihtoaitiossa simuloinnin jälkeen kun tuo tapahtui. Kaikki tapahtui juuri noin, että pelaajat tuli tosta keskipisteeltä ja osa lähti pelaamana ja osa jäi siihen keskiympyrään. Vihreät maalivalot vaan paloi, kun omat kävi ekalla kerralla tekemässä maalin ja ratkaisemassa pelin. :D

Täytyy kyllä sanoa että mä löysin sellaset sliderit tohon Be A Pro:hon että peli muuttui todella realistiseksi ja sain poistettu tekoälyn tekemät ns. "pakkomaalit". Paitsi Flint Firebirdsiltä ja Hamilton Bulldogsilta (nämä on uusia joukkueita, eli olettaisin että syynä on jokin virhe koodauksissa tai jotain) jossa on kyllä selkeä bugi, tekevät aina alivoimalla maalin ja pelaavat alivoimaa kuin ylivoimaa ja toisinpäin, lisäksi noilla joukueilla on jokin jumalamoodi alivoimalla, kiekkoa ei saa pois kuin tuurilla ja se löytää useimmiten tiensä maaliin eivätkä heitä ikinä purkukiekkoja... Eroaa siis todella selkeästi muista joukkueista.

Edelleen harmittaa tuo että muiden joukkueiden pelaajat eivät pääse edes 20 maaliin 45 runkosarjapelin aikana mut pakko kait tuo on hyväksyä. Piste/peli tahtiin pääsee muutama.

Moro

Oisko tuossa NHL 16 jotain niin erikoista miks se pitäis teidän pelaajien mielestä ostaa.
NHL 15 jaksoin pelata 2 viikkoo. Ei ollu kerta kaikkiaan minkäänlaista sisältöä koko "pelissä"

Entäs ne tekoälyn niin sanotut maalit tuleeko ne edelleen sillä Ranteella sinisen jälkeen ja oma veskari ei saa mitään kiinni... Edellinen NHL peli jota oon kunnolla pelannu on 12. On varmaa muukin muutunu kuin grafiikka?
Tuo ainakin näyttää jääkiekolta Youtuben perusteella.

Löytyykö tästäkin se joku avustin mihin törmäsin fifan demossa että ihan perusasioistakin annetaan neuvoja. Miten syötät jne... :)

Moro

Oisko tuossa NHL 16 jotain niin erikoista miks se pitäis teidän pelaajien mielestä ostaa.
NHL 15 jaksoin pelata 2 viikkoo. Ei ollu kerta kaikkiaan minkäänlaista sisältöä koko "pelissä"

Entäs ne tekoälyn niin sanotut maalit tuleeko ne edelleen sillä Ranteella sinisen jälkeen ja oma veskari ei saa mitään kiinni... Edellinen NHL peli jota oon kunnolla pelannu on 12. On varmaa muukin muutunu kuin grafiikka?
Tuo ainakin näyttää jääkiekolta Youtuben perusteella.

Löytyykö tästäkin se joku avustin mihin törmäsin fifan demossa että ihan perusasioistakin annetaan neuvoja. Miten syötät jne... :)
Mie sanon nyt suoraan tästä pelistä. Eli jos tykkäät pokespämmi kiekosta tää on sua varten. Taklauksia tulee, jos on hölmö vastustaja vastassa joka ajaa aina päin. Sisältöä on, mutta kun pelattavuus on mitä on. Grafiikka on ihan hienoa ja bugeja riittää edelleen. Suurin osa maaleista tulee takatolpalta tai menee lirumalla maaliin. Myös etuyläset ovat lisääntyneet. Valikot jäätyvät jatkuvasti ja ovat hitaat. Pelissä on avustaja, jonka saa pois päältä. Tätähän päivitellään kuukausittain, mutta eipä ole omalle kohdalle hyvää päivitystä vielä tullut. Youtuben perusteella en osta enää mitään jääkiekkopeliä. Niin, NHL 15 tuttu kiekonsuojaus on myös mukana. Tiedän, kohta joku tulee ja sanoo aivan päinvastaisen kommentin. Tää on kuitenkin aika realistinen mielipide tästä änäristä.

Mie sanon nyt suoraan tästä pelistä. Eli jos tykkäät pokespämmi kiekosta tää on sua varten. Taklauksia tulee, jos on hölmö vastustaja vastassa joka ajaa aina päin. Sisältöä on, mutta kun pelattavuus on mitä on. Grafiikka on ihan hienoa ja bugeja riittää edelleen. Suurin osa maaleista tulee takatolpalta tai menee lirumalla maaliin. Myös etuyläset ovat lisääntyneet. Valikot jäätyvät jatkuvasti ja ovat hitaat. Pelissä on avustaja, jonka saa pois päältä. Tätähän päivitellään kuukausittain, mutta eipä ole omalle kohdalle hyvää päivitystä vielä tullut. Youtuben perusteella en osta enää mitään jääkiekkopeliä. Niin, NHL 15 tuttu kiekonsuojaus on myös mukana. Tiedän, kohta joku tulee ja sanoo aivan päinvastaisen kommentin. Tää on kuitenkin aika realistinen mielipide tästä änäristä.

Ei voi sanoa päinvastaista, mutta voin sanoa melkein varmasti että puhut onlinesta. Offline on aivan eri maailma. Slidereillä saat maalivahdeista niin vaikeita ettei mene mikään sisälle :rolleyes:
Jäähyjä tulee turhankin paljon, mulla on kaikki sliderit puolessa välissä jäähyjen osalta ja silti näyttää tilastoissa että mulla on eniten av ja yv pelejä kaudella.
Tosiaan nettipelaamiseen en suosittele ostamaan peliä, liian paljon bugeja ja kaikenmaailman glitchejä joita on helppo hyödyntää.

Ei voi sanoa päinvastaista, mutta voin sanoa melkein varmasti että puhut onlinesta. Offline on aivan eri maailma. Slidereillä saat maalivahdeista niin vaikeita ettei mene mikään sisälle :rolleyes:
Jäähyjä tulee turhankin paljon, mulla on kaikki sliderit puolessa välissä jäähyjen osalta ja silti näyttää tilastoissa että mulla on eniten av ja yv pelejä kaudella.
Tosiaan nettipelaamiseen en suosittele ostamaan peliä, liian paljon bugeja ja kaikenmaailman glitchejä joita on helppo hyödyntää.

Mulla ei oo tullu tarpeeks jäähy CPU:lle!

Kunnon slidereita yhä etsimässä.

Mielipiteitä on monia. Monet taas sanoisivat, että offlinelätkä on niin puuduttavaa, että kannattaa ostaa vain nettipelaamisen kiinnostaessa. Bugeja ja glitsejä on vähemmän kuin koskaan. Varmat paikat on helpompi puolustaa pois kuin ennen, ja muutenkin peli suosii kiekon siirtelyä enemmän kuin kiekon kuskaamista. Jos pokettelu kiristää hermoja, niin kiekko liikkeelle ennen kuin on poken ulottuvilla. Jos takatolpalta uppoaa omiin koko ajan, niin pidä puolustaja kontrollissa ja pidä syöttölinjat kiinni.

Ylös Bottom