Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Nyt kävi näin https://www.youtube.com/watch?v=Zy2fpM5HMQE
Pelimuoto Be a pro. Minulle avauserässä suihkukomennus. Simuloi jatkoajalle. Simulointi keskeytyi jatkoerän puolivälissä ja tämä tapahtui. Hieno oli kattella jäähyaitiosta tilannetta
.
Arvaa repesinköTässähän on mennyt selkeesti joku NFL pelin ja änärin koodit sekasin
![]()
Arvaa repesinköTässähän on mennyt selkeesti joku NFL pelin ja änärin koodit sekasin
![]()
Itsellä käynyt pari kertaa Be A Prossa silleen et oon saanu ulosajon pelin aikana ja sitten peli menny voittomaalikisaan ja siellä sitten pääsee rankkareita laukomaan vaikka pelistä heitetty ulos...![]()
Itsellä käynyt pari kertaa Be A Prossa silleen et oon saanu ulosajon pelin aikana ja sitten peli menny voittomaalikisaan ja siellä sitten pääsee rankkareita laukomaan vaikka pelistä heitetty ulos...![]()
Nyt kävi näin https://www.youtube.com/watch?v=Zy2fpM5HMQE
Pelimuoto Be a pro. Minulle avauserässä suihkukomennus. Simuloi jatkoajalle. Simulointi keskeytyi jatkoerän puolivälissä ja tämä tapahtui. Hieno oli kattella jäähyaitiosta tilannetta
.
Mie sanon nyt suoraan tästä pelistä. Eli jos tykkäät pokespämmi kiekosta tää on sua varten. Taklauksia tulee, jos on hölmö vastustaja vastassa joka ajaa aina päin. Sisältöä on, mutta kun pelattavuus on mitä on. Grafiikka on ihan hienoa ja bugeja riittää edelleen. Suurin osa maaleista tulee takatolpalta tai menee lirumalla maaliin. Myös etuyläset ovat lisääntyneet. Valikot jäätyvät jatkuvasti ja ovat hitaat. Pelissä on avustaja, jonka saa pois päältä. Tätähän päivitellään kuukausittain, mutta eipä ole omalle kohdalle hyvää päivitystä vielä tullut. Youtuben perusteella en osta enää mitään jääkiekkopeliä. Niin, NHL 15 tuttu kiekonsuojaus on myös mukana. Tiedän, kohta joku tulee ja sanoo aivan päinvastaisen kommentin. Tää on kuitenkin aika realistinen mielipide tästä änäristä.Moro
Oisko tuossa NHL 16 jotain niin erikoista miks se pitäis teidän pelaajien mielestä ostaa.
NHL 15 jaksoin pelata 2 viikkoo. Ei ollu kerta kaikkiaan minkäänlaista sisältöä koko "pelissä"
Entäs ne tekoälyn niin sanotut maalit tuleeko ne edelleen sillä Ranteella sinisen jälkeen ja oma veskari ei saa mitään kiinni... Edellinen NHL peli jota oon kunnolla pelannu on 12. On varmaa muukin muutunu kuin grafiikka?
Tuo ainakin näyttää jääkiekolta Youtuben perusteella.
Löytyykö tästäkin se joku avustin mihin törmäsin fifan demossa että ihan perusasioistakin annetaan neuvoja. Miten syötät jne...![]()
Mie sanon nyt suoraan tästä pelistä. Eli jos tykkäät pokespämmi kiekosta tää on sua varten. Taklauksia tulee, jos on hölmö vastustaja vastassa joka ajaa aina päin. Sisältöä on, mutta kun pelattavuus on mitä on. Grafiikka on ihan hienoa ja bugeja riittää edelleen. Suurin osa maaleista tulee takatolpalta tai menee lirumalla maaliin. Myös etuyläset ovat lisääntyneet. Valikot jäätyvät jatkuvasti ja ovat hitaat. Pelissä on avustaja, jonka saa pois päältä. Tätähän päivitellään kuukausittain, mutta eipä ole omalle kohdalle hyvää päivitystä vielä tullut. Youtuben perusteella en osta enää mitään jääkiekkopeliä. Niin, NHL 15 tuttu kiekonsuojaus on myös mukana. Tiedän, kohta joku tulee ja sanoo aivan päinvastaisen kommentin. Tää on kuitenkin aika realistinen mielipide tästä änäristä.
Ei voi sanoa päinvastaista, mutta voin sanoa melkein varmasti että puhut onlinesta. Offline on aivan eri maailma. Slidereillä saat maalivahdeista niin vaikeita ettei mene mikään sisälle
Jäähyjä tulee turhankin paljon, mulla on kaikki sliderit puolessa välissä jäähyjen osalta ja silti näyttää tilastoissa että mulla on eniten av ja yv pelejä kaudella.
Tosiaan nettipelaamiseen en suosittele ostamaan peliä, liian paljon bugeja ja kaikenmaailman glitchejä joita on helppo hyödyntää.
Tosiaan nettipelaamiseen en suosittele ostamaan peliä, liian paljon bugeja ja kaikenmaailman glitchejä joita on helppo hyödyntää.