Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 16

Vastaus: NHL 16

2 kautta takana OHL:ää, tokan kauden finaali game 5 menossa. Täytyy sanoa et tämähän on pirun vaikea peli jo finaalissa (hardcore sliderit), miksi tämä ei ole tämmöstä kokonaan?????? Kaudella tuli tehty ekalla 145 pistettä, tokalla 171. Ukko on nyt 77ovr. ja yksi kausi vielä edessä, kyllä se 200 menee rikki :D Playoffseissa 19 peliin 22+22 et ei se kyllä niin hirveetä dominointia ole kuitenkaan kun miettii et nuokin olen vääntänyt pää märkänä...

Kunhan kolmas kausi on ohi ja on aika varata... Sitten nähdään joutuuko sitä takas junnusarjaan vai AHL:ään, meinaa aika täydellinen on tuo ukko ja muut silleen et järjen mukaan ei pitäisi joutua kyllä... Valkun palautteessa välkkyy A-C-B suunnilleen keskiarvona per peli joten ei pitäs pelinrakentajalla olla huonosti ( A keskimmäiseen tulee kerran sadasta ehkä :( )

Be A Pro:sta puuttuu vain 2 asiaa, 2 helposti korjattavaa juttua: Tuo supermies- moodi pois, esim. jos pelaat paikkalukituksella normi 60 ovr. ukolla niin sehän on aivan pa*ka vs. BAP-ukko joka on 60, tuo on ennemminkin jossain 80 oikeesti arvoiltaan, eli sama koodi tohon kuin normaali pelin ukko. Toinen juttu on tuo tekoäly joka antaa omalle ukolle aivan liikaa tilaa, pommittakaa!, syöttölinjat kiinni!, katsokaa ettei pelaaja voi tehdä kentällä mitä haluaa!, lisää aggressiota... 25 laukausta peliin on aivan hemmetisti liian paljon :rolleyes: Playoffseissa oon nyt nähnyt pilkahduksen tästä, olen välillä jopa hermostunut kun joutuu joukkuetta kantaa yksinään :D mut se kuuluu lajiin, näin sen pitäisi olla kaudellakin :rolleyes:
Oikeesti se ei vaatis paljonkaan et tästä saisi ihan jääkiekkopelin myös Be a pro- modeen...
 
Vastaus: NHL 16

Huomenna tulee jotain tietoja NHL 17:sta. Viime vuonna EA julkaisi tähän aikaan NHL 16 ominaisuudet, kas näin: http://www.operationsports.com/news...d-eashl-returns-full-list-of-game-modes-more/
Olisikohan tulevan pelin kovin hypetyksen aihe Live the Life-pelimuodon paluu? Odotan saavani samaa kakkua eri kuorutteella.

No itse venytän seuraavan NHL:n ostoa sinne joulun tarjouksiin, koska sen verran hyvin viihdyn NHL 16 GM Moden parissa. Ehtii myös uusi kausi sitten kunnolla käyntiin ja EA saa rosterit kuntoon niin voi suoraan hypätä uudella pelillä GM Moden pariin.

---
Uutta ketjua vaan sitten huomenna pystyyn, kun tiedot tulee julki. En viitsinyt vielä avata.
 
Vastaus: NHL 16

Huomenna tulee jotain tietoja NHL 17:sta. Viime vuonna EA julkaisi tähän aikaan NHL 16 ominaisuudet, kas näin: http://www.operationsports.com/news...d-eashl-returns-full-list-of-game-modes-more/
Olisikohan tulevan pelin kovin hypetyksen aihe Live the Life-pelimuodon paluu? Odotan saavani samaa kakkua eri kuorutteella.

No itse venytän seuraavan NHL:n ostoa sinne joulun tarjouksiin, koska sen verran hyvin viihdyn NHL 16 GM Moden parissa. Ehtii myös uusi kausi sitten kunnolla käyntiin ja EA saa rosterit kuntoon niin voi suoraan hypätä uudella pelillä GM Moden pariin.

---
Uutta ketjua vaan sitten huomenna pystyyn, kun tiedot tulee julki. En viitsinyt vielä avata.
Kaikkein paras, jos tulis vaan dlc:n tyyliin. Magneetti/suojauslätkää sieltä tulee taas. Sitä minä olen muuten ihmetellyt, että miks tässä pitää olla erikseen tuo suojausnappi? Tarpeellisen suojauksen pystyy tekemään sauvalla, tai en minä ainakaan tarvitse tuota mihinkään. Kaverin kanssa pelattu PS3 tuota Legacya, siinä on peli-ilo kohdillaan. Tässä taas ei peli-ilosta ole tietoakaan. Kaiken huippu oli kun kokeilin leikillään, että teippaan x napin teipillä, no lopputulos oli että kiekkoa ei saanut pois ollenkaan ja peliin se ei vaikuttanut mitenkään. Että tällaisen tuotoksen EA pisti markkinoille nimellä NHL 16!
 
Vastaus: NHL 16

Kaikkein paras, jos tulis vaan dlc:n tyyliin. Magneetti/suojauslätkää sieltä tulee taas. Sitä minä olen muuten ihmetellyt, että miks tässä pitää olla erikseen tuo suojausnappi? Tarpeellisen suojauksen pystyy tekemään sauvalla, tai en minä ainakaan tarvitse tuota mihinkään. Kaverin kanssa pelattu PS3 tuota Legacya, siinä on peli-ilo kohdillaan. Tässä taas ei peli-ilosta ole tietoakaan. Kaiken huippu oli kun kokeilin leikillään, että teippaan x napin teipillä, no lopputulos oli että kiekkoa ei saanut pois ollenkaan ja peliin se ei vaikuttanut mitenkään. Että tällaisen tuotoksen EA pisti markkinoille nimellä NHL 16!
Samaa mieltää, olen pelannut kaikki nhl pelit 2011 -2016 ja mun mielestä nhl 14 on ylivoimaisesti paras nhl peli :) legacy en oo kokeillut
 
Vastaus: NHL 16

Kaikkein paras, jos tulis vaan dlc:n tyyliin. Magneetti/suojauslätkää sieltä tulee taas. Sitä minä olen muuten ihmetellyt, että miks tässä pitää olla erikseen tuo suojausnappi? Tarpeellisen suojauksen pystyy tekemään sauvalla, tai en minä ainakaan tarvitse tuota mihinkään.

Samat sanat, en ole käyttänyt kertakaan, en siis ikinä tuota suojausnappia... Tatilla onnistuu hienosti ja aidommin.

Jahas, nyt sitten ilmeisesti live the life tulossa "uudistuksena" eikö ne perkele vieläkään opi että me muistetaan kyllä! :D Toki se on mulle pelimuoto nro.1
Saas nähdä millainen pa*kakasa tulossa, ostoon se nyt kuitenkin menee, lätkäfani on aina lätkäfani vaikka "joutuisi" vähän EA Sportsille maksamaan... :D
 
Vastaus: NHL 16

Mielestäni EA tekee virheen, koska käyttää MoCappia jokaisessa sen urheilupelissä. Animaatiot näyttää jokaisessa sen urheilupelissä vähän löysiltä, eikä tekeminen näytä niin totiselta, koska MoCap sessioissa urheilijat vetävät aika löysän oloisesti.

Ihan hyvä traileri, pitää vilkaista yksityiskohdat siitä paremmalla ajalla.
 
Vastaus: NHL 16

https://www.youtube.com/watch?v=eIwY-ZnlFvs Siinä ensimmäinen traileri NHL 17:sta. Näyttää aivan mahtavalta näin ensivilkaisulla! (linkki vie Youtube-videoon)
Joo. laajennusjoukkue-hallit, World Cup-pelimuoto ja jotain sanahelinää osa-alueiden parantamista. Perus EA:ta siis.

Ei vakuuttanut, kattellaan syksyllä mikä rahastuspeli kansivaihdolla sieltä taas oikeasti tulee.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 16

Kyllä 17 pitäis laittaa pelimoottori lähes kokonaan uusiksi, että sitä ois järkeä ostaa. Liian kauan vedetty samalla moottorilla johon on tehty joka vuosi vaan pikku viilauksia.
 
Vastaus: NHL 16

Hyviä änäreitä:NHL 2004,NHL 07 ja NHL 14.

2K-sarja oli kans aika kova!

Samaa mieltä. Mutta pakkohan tohon on lisätä NHL09:n tekoäly, be a pro oli hemmetin vaikea vs. nykyänärit... Se oli sellasta menoa kuin pitäisikin olla, ryskettä ja ryminää.
 
Vastaus: NHL 16

Samaa mieltä. Mutta pakkohan tohon on lisätä NHL09:n tekoäly, be a pro oli hemmetin vaikea vs. nykyänärit... Se oli sellasta menoa kuin pitäisikin olla, ryskettä ja ryminää.

Ite en oo enää ollu kovinkaan hyvä näissä änäreissä. Taino siis voitan tuttuun tyyliin laukaukset joku 30-15,mutta CPU tekee maaleja enemmän.

Välillä tuntuu et CPU:n maalivahti on paljon parempiku oma.
 
Vastaus: NHL 16

Ite en oo enää ollu kovinkaan hyvä näissä änäreissä. Taino siis voitan tuttuun tyyliin laukaukset joku 30-15,mutta CPU tekee maaleja enemmän.

Välillä tuntuu et CPU:n maalivahti on paljon parempiku oma.

Itse asias mä just tein pienimuotoista testiä et mistä se johtuu että oma veskari on olevinaan huonompi, eka on siinä et menen liian lähelle maalivahtia blokkaamaan vetoja, eli kun vihu ampuu viivalta, sun pitä blokata siellä p-pisteiden yläkaarien kohdalla vetoja, muuten olet itse maskissa ja oma mokke ei saa mitään kiinni, lähellä mokkea sun pitäs heittää mailaa vaan vetojen eteen.

Yhdessä pelissä jossa testasin tuota että menin pois laukaisulinjalta kokonaan niin kyllähän tuo koppas 12 vetoa kiinni kun ei ollut maskia, 13 veto menikin sitten ohjauksena mutta ne kuuluukin mennä sisään... Yksi isoin bugi on tuo tekoäly, viivalta kolme askelta keskelle ja samaan ylänurkkaan joka kerta uppoaa ja nimenomaan lämäri, olenko ikinä nähnyt rannelaukausta tekoälyn tekemänä muualta kuin ihan maalin edestä? En muista... Onko tämä tekoälyn viivalämäri koskaan epäonnistunut? En muista... Jos omia blokkeja ei lasketa niin ei.

Hemmetin tarkkoja vetoja kyllä vaikka ihan OHL-ukoilla pelasin ja maalissa NHL-tason veskari. Tästä olen itse päätynyt ajatukseen että anna tekoälyn hoitaa maalin edusta ja pidä itse siniviiva. Jos sieltä takakulmalta joku tekee maalin niin sitten tekee, ei kannata olettaa että se toistuisi koska kyllähän tuon tekoälyn pitäs nyt oppia menemään sinne mistä viimeksi tehtiin maali, ainakin näin "pitäisi olla".

Sellasen myös olen huomannut (tärkeä pointti!) että jos sä meet hyökkääjällä pakin tontille, se pakki menee sun hyökkääjän paikalle heti, eli kannattaa katsoa missä polkee ja millä ukolla, jos menee yksin jatkuvasti kentän päästä päähän, se ei ole ihme että omissa soi koska sun tekoälyn pakit on ihan hukassa, ne eivät osaa sijoittua omalle paikalle jos sä olet lähelläkin sen paikkaa toisella ukolla... Ehkä tän takia suosin paikkalukitusta ja pelaamista sillä tontilla jossa sen ukon pitääkin...

Laukaukset mulla menee be a pro:ssa 50-25 lähes aina, itse noista joku 20 lauon kun kerran sillä saa ukkoa kehittymään ja kukaan ei estä laukomista (tekoäly jälleen fail)... Kun taas normi pelissä just jotan 28-22 vedot koska pelaan aika hyvin puolustusvoittoista peliä, ylivoimalla teen kyllä murhaavan paljon maaleja, taitaa olla 50% luokkaa... :rolleyes:
 
Alkoi tänään menemään hermo, kun omissa soi 4-5 kertaa vain siksi, että ei saa sitä äijää haltuun joka täytyisi. Miksi ei voida tuoda fifasta tuttua tatilla valintaa mukaan?
 
Vastaus: NHL 16

Alkoi tänään menemään hermo, kun omissa soi 4-5 kertaa vain siksi, että ei saa sitä äijää haltuun joka täytyisi. Miksi ei voida tuoda fifasta tuttua tatilla valintaa mukaan?
Tuo on tosi rasittava ominaisuus, enkä ymmärrä miksi sitä ei voi korjata. Fifassa toimii paljon paremmin, mutta siinäkin vois toimia paremmin. Ea väitti vielä, että äijän haltuun ottaminen tapahtuu loogisesti.. Niin, että kun haluaisi pakin haltuun niin hypätään keskialueelle hyökkääjään:D Fifassahan sinä voit myös oikealla sauvalla näyttää pelaajan, jonka haluat haltuun. Tähän tyyliin änäriinkin tuo pelaajan valinta!
 
Vastaus: NHL 16

Nimenomaan tuo kun menee aina keskialueen hyökkääjään. Samalla oma pakki luistelee tilanteen ohi ja sen saa haltuun vasta, kun tilanne on jo mennyt. Ja sen jälkeen omissa soi.
Mieli teki heittää ohjain töllöstä läpi, kun otteluissa tuli turpaan tuon takia.

Eniten siinä ärsyttää se, että lopputuloksen näkee jo 5sek ennen kuin ollaan edes keskialueella. Tietää et nyt en saa oikeaa äijää ja omissa soi. Sit yrittää rämpyttää R2:sta minkä kerkii ja oikeaa äijää ei (taaskaan) saa valituksi. Samalla oma mokke imee jo kiekkoa maaliin.

Toinen mikä on alkanut ärsyttämään on se, ettei noi moket ota etukulmasta mitään kiinni. Esim 2-1 hyökkäys ja 100% varmuudella suora laukaus ilman maskia etukulmaan uppoaa. Saa jopa mennä vaikka alakulmaan, niin iso rako ettei se mokke yletä edes siihen.
 
Vastaus: NHL 16

Nimenomaan tuo kun menee aina keskialueen hyökkääjään. Samalla oma pakki luistelee tilanteen ohi ja sen saa haltuun vasta, kun tilanne on jo mennyt. Ja sen jälkeen omissa soi.
Mieli teki heittää ohjain töllöstä läpi, kun otteluissa tuli turpaan tuon takia.

Eniten siinä ärsyttää se, että lopputuloksen näkee jo 5sek ennen kuin ollaan edes keskialueella. Tietää et nyt en saa oikeaa äijää ja omissa soi. Sit yrittää rämpyttää R2:sta minkä kerkii ja oikeaa äijää ei (taaskaan) saa valituksi. Samalla oma mokke imee jo kiekkoa maaliin.

Toinen mikä on alkanut ärsyttämään on se, ettei noi moket ota etukulmasta mitään kiinni. Esim 2-1 hyökkäys ja 100% varmuudella suora laukaus ilman maskia etukulmaan uppoaa. Saa jopa mennä vaikka alakulmaan, niin iso rako ettei se mokke yletä edes siihen.
Täysin samaa mieltä, en tiiä huonontiko ne noita mokkeja viimeisessä päivityksessä jotenkin? Nythän ne olevinaan yksilöidään NHL17.. Sitten asia mikä ottaa kanssa päähän, miksi tähtipelaaja ei voi olla tähti? Omistan Patrik Kanen ja en saa sillä mitään aikaan. Vaihdoin siihen laitaan Melker Karlssonin, joka tekee valehtelematta maalin per peli. Sama homma mokeissa, Rinne yksi NHL:n huippumolareista mutta ei toimi. Husso ja Kiviaho toimii paremmin!!
 
Ylös Bottom