Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 17 - Yleinen keskustelu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jyyd
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Niin minäkin huomasin et kun laitoin noi taklaus synergiat niin rupesi taklauksella olla jotain järkee taas. Ihmeen paljon muutti mun mielestä ;-)
Lisäksi huomasin, että kun oli useamman ottelun voittoputki niin taklaukset ja kaikki muukin toimi ihan ok. Sitten kun erehtyi häviämään ottelun, niin eipä toiminut oikein mikään. Mutta, joo oikeasti noista synergyista ainakin tässä tapauksessa oli apua. Harmi, että videopelistä tehdään liian realistista, koska tästä häviää kaikki hauskuus sen kustannuksella. Toivottavasti joku firma tekee vaikka lisenssittömän änärin, joka toimii kunnolla:)
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Paras änäri vuosiin ja täällä jotkut vinkuu kun ei ole täyttä arcadea. Taklaaminen huikeaa, poketus ja mailanosto myös ok, mutta niiden menoa saisi hieman hioa. Edelleen oonnistuu spämmäys molemmilla ja nyt tuo toimii hieman ihmeellisesti. Kiekko elää, mutta edelleen magneettisuus vaivaa tuota ja tuntuu välillä todella oudolta kun vastustaja rämpyttää sitä pokea kuin mielipuoli.

Pääosin silti pelit olivat hemmetin hauskoja ja etenkin taklaaminen huikeaa. Synergia tuntui oikeasti toimivalta. Laitan paremmin nuo plussat ja miinukset, kunhan saan tuon oman listan ns. puhtaaksi.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Paras änäri vuosiin ja täällä jotkut vinkuu kun ei ole täyttä arcadea. Taklaaminen huikeaa, poketus ja mailanosto myös ok, mutta niiden menoa saisi hieman hioa. Edelleen oonnistuu spämmäys molemmilla ja nyt tuo toimii hieman ihmeellisesti. Kiekko elää, mutta edelleen magneettisuus vaivaa tuota ja tuntuu välillä todella oudolta kun vastustaja rämpyttää sitä pokea kuin mielipuoli.

Pääosin silti pelit olivat hemmetin hauskoja ja etenkin taklaaminen huikeaa. Synergia tuntui oikeasti toimivalta. Laitan paremmin nuo plussat ja miinukset, kunhan saan tuon oman listan ns. puhtaaksi.
Et ole tosissas, NHL 14 oli hauska mutta tää nyt on aivan perseestä. Varmaan toimiskin paremmin pelkkänä arcade muotona. Yhden hauskan ottelun olen pelannut, muut on olleet sitä poke spämmiä ja kiekon suojaus paskaa. Joukkuepelistä ei ole tietoakaan suurimmalla osalla, eikun yhdellä ukolla koko ajan. Tähän vielä kerran korostan, 6vs6 on aivan eri juttu, kuin hut ja vs matsit. Kaiken kaikkiaan kun ei ole hauskaa pelata, hampaat irvessä joutuu vääntämään koko ajan. Minä kun olen ymmärtänyt, että jos pelaa huvikseen niin voi ottaa rennosti pelatessa. Ei, tässä se ei toimi, koska kaikki on liian totista. Itse aloitin NHL 11 hut taipaleen ja se oli hauskaa siihen NHL 14 asti. NHL 15 alkoi alamäki, mille loppua ei näy. Hutissahan pärjää, kun tietää kaikki pelin glitsimaalit ja osaa olla oikein vittumainen ihminen. Ja kyllä tämän betan muutos on huomattu myös EA:n foorumeilla, ainakin tänään kun niitä lueskelin. Taisi olla peukku ylös, peukku alas kirjoituksessa. Hyvä peli niille, jotka tykkää kiekon suojaamisesta ja voittamisesta hinnalla millä hyvänsä. Pakko oli avautua, koska ei tämä oikeasti mikään menestys tule olemaan.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Paras änäri vuosiin ja täällä jotkut vinkuu kun ei ole täyttä arcadea. Taklaaminen huikeaa, poketus ja mailanosto myös ok, mutta niiden menoa saisi hieman hioa. Edelleen oonnistuu spämmäys molemmilla ja nyt tuo toimii hieman ihmeellisesti. Kiekko elää, mutta edelleen magneettisuus vaivaa tuota ja tuntuu välillä todella oudolta kun vastustaja rämpyttää sitä pokea kuin mielipuoli.

Pääosin silti pelit olivat hemmetin hauskoja ja etenkin taklaaminen huikeaa. Synergia tuntui oikeasti toimivalta. Laitan paremmin nuo plussat ja miinukset, kunhan saan tuon oman listan ns. puhtaaksi.

Täysin samaa mieltä. :)
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret


Niin FcNurmes. Mä olen pelannut pelkkää HUT-pelimuotoa kokoajan. Ei ole pahemmin kiekonsuojaajia ja spämmääjiä näkynyt ja ne jotka on, on jo ennestään tuttuja NHL16-pelistä ja nuo pari janaria mennyt suoraan takaisin ignoreen.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

No nyt tuli sitten pari noita sankareita vastaan. Eipä tuo vaadi mitään muuta kuin hiomista pokelle ja mailanostolle ja tuota kiekkosuojauksen poistoa. Koska nyt (ilmeisesti kun synergiat päällä) _aivan jokainen_ mailanosto ja poke osuu täydellisesti lapaan/kiekkoon joka kerta ja ihan sama mistä kulmasta sen tekee tai tekeekö pelaajan takaa suoraan. Tuo toki ei ole hyvä juttu niin yhtään ja pilaa pelin hetkessä.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Heitänpä jatkoajalle kirjoittamani arvostelun betasta pienin lisäyksin.

Jaaahas. Positiivista!

+ Pelaajien/Maalivahtien uudet liikkeet tuovat näyttävyyttä itse peliin.
+ Syötöt tuntuvat napsuvan lapoihin paljon paremmin kuin aikaisemmassa versiossa. Yv mukava pyörittää!+++ Puolustajat osaavat pitää viivan.
+ Omat peliasut ja areenat EASHL.Smoothilta tuntunut sparri betassa!
+ Onlinepeleissä vastustajan yhteyden laadun näkeminen.
+ Hut-uudistukset
+ Laukaisua hiottu. Uusia animaatioita? Näpäkät rannelaukaukset lähtevät nätisti, vaikeammistakin asennoista saanut erittäin "hienoja" ja vaarallisia laukauksia aikaiseksi.
+ Kaikenkaikkiaan peli ja maalit näyttävät taas piirun verran kauniimmilta mitä NHL16:ssa. Joten pelitapahtuma on nautinnollisempi. :D
+ Kiekonriisto helpompaa. Kiekot karkaavat taklattavilta pelaajilta, ja poke toimii.

Sitten miinuksiin!

- Maalivahdit sylkevät helppoja reboundeja liikaa
- Laukaukset uppoaa ehkä liian helposti.
- Hutissa ei voi tehdä omia peliasuja/areenaa :(
- Hutista pitää käydä välillä ulkona, että kortit/koinit päivittyy eli tätä ei korjata varmaan koskaan.

Kyllä se näin on, että tuossa on riittävät perustelut ainakin itselleni ostaa tämä peli kunhan se kauppoihin laskeutuu.
Nyt jo betassa tapahtunut niin paljon uusia nimenomaan siistejä/hienoja/huikeita asioita.
Tohon vielä päivitetyt joukkueet/asut/kokoonpanot, offlinemodet uudistuksineen, ja valikkojen raikkaus niin mitäpä tähän
enää sanoa. Mukava kiekkosyksy tulollaan!

Ps. Mahtavaa, että beta on olemassa, ja moni ulisija jättää pelin hankkimatta. Osa jopa testaamatta. Heitä ei tarvitse syyskuussa katsella kun uudet keskustelut koko versiosta alkavat. Harmi vain, että moni ostaa pelin ihan sen takia, että pääsee itkemään. Päivittäin samat itkut, silti jauhetaan se 1000 matsia. Tässähän alkaa päässä soimaan Teräsniskan "Jos mikään ei riitä" :D
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

No nyt tuli sitten pari noita sankareita vastaan. Eipä tuo vaadi mitään muuta kuin hiomista pokelle ja mailanostolle. Koska nyt (ilmeisesti kun synergiat päällä) _aivan jokainen_ mailanosto ja poke osuu täydellisesti lapaan/kiekkoon joka kerta ja ihan sama mistä kulmasta sen tekee tai tekeekö pelaajan takaa suoraan. Tuo toki ei ole hyvä juttu niin yhtään ja pilaa pelin hetkessä.
Kiitos ja arvostan:)Tätä minä tarkoitan, siinä on todennäköisesti kaikki mailapuolustukseen liittyvät synergiat päällä. Tuollaisia sankareita höystettynä kiekon suojauksella mulla tulee joka toinen peli vastaan. Varmaan vaikuttaa paikkakunta missä asuu, niin tulee vähän eri suunnasta vastustajat. Edelleen olen sitä mieltä, että tämä muutos tapahtui betan jälkimmäisellä puoliskolla. Eka puolisko oli oikeasti hyvää lätkää pelata. Itse olin pakotettu valitsemaan nuo synergiat oman pelityylin mukaan, jotta saan voimaa taklauksiin tässä betan jälkimmäisellä puoliskolla. Aika perseestä on nyt se, että melkein kaikki valitsevat nuo mailapuolustus ja nopeusasetukset. Tästä seurauksena on ylitehokas poke check, joka alkaa pikku hiljaa ottamaan päähän. Todennäköisesti myös päällä ovat kaikki kiekonhallintaasetukset, silloinhan tuota kiekkoa ei saa meinaa millään pois. Eli periaatteessa sama kun teki NHL 14 sen "Mikki Hiiren" kentälle. Eli pilalla on tääkin systeemi.. Pähkinänkuoressa, kiekonhallinta, nopeus ja mailapuolustus synergiat päälle ja ei voi mitään. Muuta selitystä en enää keksi, tuo kuulostaisi järkevältä. Tässä selitys siihen miksi peli tuntuu erilaiselta:)
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Jep. Näköjään myös divisioonilla heti oli merkityksensä, kun hiemankaan ylös nousi. Tuo mailasuojaus on kyllä ihan okennusta ja aion pistää jokaisen tuota pelkkää samaa kuraa käyttävän suoraan kyselemättä ignoreen kun itse peli saapuu ja jos tuo sama kura jatkuu. Kiekkosuojauksessa olevaa pelaajaa ei ilmeisesti juurikaan voi taklata ja siksi tuo taklaaminen tuntuu erilaiselta.
 
NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Ps. Mahtavaa, että beta on olemassa, ja moni ulisija jättää pelin hankkimatta. Osa jopa testaamatta. Heitä ei tarvitse syyskuussa katsella kun uudet keskustelut koko versiosta alkavat. Harmi vain, että moni ostaa pelin ihan sen takia, että pääsee itkemään. Päivittäin samat itkut, silti jauhetaan se 1000 matsia. Tässähän alkaa päässä soimaan Teräsniskan "Jos mikään ei riitä" :D

Puhut asiaa. Mailannostot, poket ym. "glitsit" on puolustettavissa. Kyllä itselläkin menee välillä tunteisiin, kun kaveri osaa suojaukset ja laukomiset oikeisiin kulmiin eli on parempi.

Yhden hauskan ottelun olen pelannut, muut on olleet sitä poke spämmiä ja kiekon suojaus paskaa.

Ymmärsinkö aikaisemmista viesteistä nurmes, et olet pelannut 50+ peliä betan huttia? Eli yli 50 peliä "pakkopeliä" ja yhden nautittavan? Jos peli oikeasti on noin huono niin miksi olet pelannut? [emoji54][emoji22]
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Puhut asiaa. Mailannostot, poket ym. "glitsit" on puolustettavissa. Kyllä itselläkin menee välillä tunteisiin, kun kaveri osaa suojaukset ja laukomiset oikeisiin kulmiin eli on parempi.



Ymmärsinkö aikaisemmista viesteistä nurmes, et olet pelannut 50+ peliä betan huttia? Eli yli 50 peliä "pakkopeliä" ja yhden nautittavan? Jos peli oikeasti on noin huono niin miksi olet pelannut? [emoji54][emoji22]
Siinähän voi käyttää sisälukutaitoa ja lukea edellisistä viesteistä.. EKASSA VAIHEESSA, BETAN EKASSA VAIHEESSA!!! Toinen vaihehan on ollut ihan vitsi, käynnistä peliä uudestaan ja pelaa näitä suojaajapaskoja vastaan. Toisen vaiheen peleistä suurimman osan olen lopettanut kesken. Jokainen tekee ostopäätöksen, mutta minä boikotoin ja samoin boikotoi koko muu EASHL porukka. Nää betat on kuitenkin hyvä juttu, niin tietää mitä pelejä kannattaa ostaa ja mitä ei. Kuten jo aiemmin sanoin, ei se niitä pelaajia haittaa jotka pelaa tällä tietyllä tyylillä. PS3 löytyy Legacy ja sitä jaksaa kyllä hakata useammankin vuoden, sitä ei oltu vielä keritty pilata NHL 15 tyyliin. Tällä kaavalla jos jatkavat, niin eipä tarvitse ostaa varmaan viiteen vuoteen uutta änäriä. Onneksi tää tulee floppaamaan ja kunnolla!
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Onneksi tää tulee floppaamaan ja kunnolla!

Miksi floppaisi kun on parasta änäriä koskaan? Mielipiteitä on monia, mutta eiköhän tämä taas myy änärimäiseen tapaansa riittävät määrät EA:n silmissä.

Tämä saattaa sitä paitsi olla viimeinen änäri Ignite-pelimoottorilla, NHL 18 saattaa olla jo Frostbyte-enginellä. Saa nähdä.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Nyt se hauskuus sitten loppu. Vähäksi aikaa! Btw, eilen muutamaa tuntia ennen betan loppua laitoin ranttaliksi ja tiimin lihoiksi, sain tyyliin jonkun 12k niistä. No tietenkin tuhlasin ne kaikki pakkoihin ja tuli aika kovia nostoja (tietty,kun betaa oli jäljel 2h xD) Ja ostin sitten vielä TOTW Crosbyn ja päätin kokeilla muutaman pelin tätä jumalaista korttia. Oli muuten kentän paskin pelaaja, vihun kaikenmaailman Thortonitkin luisteli siittä ohi, ei pysyky kiekko lavassa, laukaukset metrikaupalla ohi. Mitävittua, taidetaan siis mennä NHL17:ssä ihan perusjengil.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Miksi floppaisi kun on parasta änäriä koskaan? Mielipiteitä on monia, mutta eiköhän tämä taas myy änärimäiseen tapaansa riittävät määrät EA:n silmissä.

Tämä saattaa sitä paitsi olla viimeinen änäri Ignite-pelimoottorilla, NHL 18 saattaa olla jo Frostbyte-enginellä. Saa nähdä.
Sano nyt vielä että EASHL.. Joo siellä voi olla, mutta ei hutissa eikä vs peleissä. Jälkimmäinen osa betaa oli poke ja kiekonsuojauspaskaa. 6 divarista ylöspäin alkaa tämä sama paska, mitä oli NHL 15 ja NHL 16. Tuskin hirveästi muuttuu, koska tämä on jo beta. Eikä tässä ole kuin reilu kuukausi aikaa, laittavat siihen sen franchise moodin ja muut liigat ja siinä se. Peliä ei tehdä betan jälkeen uudestaan, sitä vain viimeistellään ja EA:n viimeistelyt tuntien todella huonosti. Sitten puolenkymmentä päivitystä, joilla peli saadaan lopullisesti paskaksi. Olisi ihan eri asia, jos peli revittäisiin auki ja tekijätiimi vaihdettaisiin, mutta nyt en enää muutokseen usko. Niin pitkään kun tämä menee tällä linjalla eteenpäin, peli menee paskemmaksi ja paskemmaksi. Videopeli ei voi olla liian realistinen, ei ainakaan urheilupeli, koska se vie pelistä hauskuuden pois. Realismia hakevat voivat mennä itse pelaamaan jääkiekkoa, mutta ei tämä toimi videopelissä. Ehkä, siis ehkä pelistä sais samaan aikaan realistisen ja hauskan, mutta ei tällä tekijätiimillä. Rammer vain ulos ja uudet tuulet puhaltamaan EA:lla.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Sano nyt vielä että EASHL.. Joo siellä voi olla, mutta ei hutissa eikä vs peleissä. Jälkimmäinen osa betaa oli poke ja kiekonsuojauspaskaa. 6 divarista ylöspäin alkaa tämä sama paska, mitä oli NHL 15 ja NHL 16. Tuskin hirveästi muuttuu, koska tämä on jo beta. Eikä tässä ole kuin reilu kuukausi aikaa, laittavat siihen sen franchise moodin ja muut liigat ja siinä se. Peliä ei tehdä betan jälkeen uudestaan, sitä vain viimeistellään ja EA:n viimeistelyt tuntien todella huonosti. Sitten puolenkymmentä päivitystä, joilla peli saadaan lopullisesti paskaksi. Olisi ihan eri asia, jos peli revittäisiin auki ja tekijätiimi vaihdettaisiin, mutta nyt en enää muutokseen usko. Niin pitkään kun tämä menee tällä linjalla eteenpäin, peli menee paskemmaksi ja paskemmaksi. Videopeli ei voi olla liian realistinen, ei ainakaan urheilupeli, koska se vie pelistä hauskuuden pois. Realismia hakevat voivat mennä itse pelaamaan jääkiekkoa, mutta ei tämä toimi videopelissä. Ehkä, siis ehkä pelistä sais samaan aikaan realistisen ja hauskan, mutta ei tällä tekijätiimillä. Rammer vain ulos ja uudet tuulet puhaltamaan EA:lla.

EASHL tietenkin. ;) Saattaa olla että HUT ja versus-pelimuodot saavat tunerimuutokset, joilla tuota ongelmaa pystytään korjaamaan, tai sitten ei.

Jos itse laittaisin kaikki "uuden sukupolven änärit" eli NHL 07-16 (+17 betan perusteella) aikajanaan jossa vertailisi niiden paremmuutta, niin kyllä joka versio aina edeltäjäänsä parempi on ollut, ainakin omasta mielestä. Toivottavasti uudet tuulet puhaltavat viimeistään seuraavan pelimoottorin parissa, sitä odotellessa täytyy tähän tyytyä jos haluaa virtuaalilätkää hakata.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Kyllä tämän vuotinen painos änäristä peittoaa aikaisemmat mennen tullen ja jopa vastatuuleen. Ainakin jo pelkän betan perusteella.
Pelaaminen on ollut todella hauskaa, enkä törmännyt kertaakaan poke spämmiin tai suojaus-spesialisteihin. Kaikki pelit mitä pelasin olivat
loisto kiekkoa molemmin puolin yhtä matsia lukuunottamatta missä vastustaja haki koko ajan säbäranne ylänurkka vetoja, mutta nekin on onneksi puolustettavisa pois.
Varsinkin kun taklauksissa on paljon enempi tehoja mitä edeltäjissä niin kiekko lähtee oikeinkin mukavasti lapasesta jo pienellä niitillä.
En sitten tiedä millä alustalla nämä herrat pelailevat jotka valittavat että beta muuttui kesken kaiken huonmpaan suuntaa, mutta en ainakaan XBonella moiseen törmännyt.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Lyön nyt tähän suoraan tuon listan, jonka englanniksi kirjoitin Betasta. Editoin sitä vielä hieman ennen lähetystä EA:lle:

- Last sold price for an card is not to be seen anywhere, when you are buying cards, except if you try to make an trade offer.
- Goalies still feel bad in some HUT-games, althought they have gotten a lot better since NHL 16.
- Tieup faceoffs are still on the game. I hated those on NHL 16, since people used almost only those to score on off end. (Bug goal)
- CPU opponent still cheats on offline season in HUT. This made me stop playing the games on NHL 16 and did same now on Beta. That feels awful when CPU´s almost every shot goes to my goal, no matter wich team i am playing against. Please fix this
- Turbo-bug is still on HUT menu.
- You still cannot multiselect cards to trade offers. Please fix this.
- You cannot multiselect players for two player sets or 10 player sets, this takes a long time to complete.
- You cannot search by name on HUT, when you are buying or trading cards.
- Scoring from breakout is way too easy. Goalies cannot do basically anything to backhand-forehand-goals
- Scoring from onetimers still needs editing. Way too easy, goalies are bad at these too often.
- Puck leaving out of boardplay still is randomised. The game decides where the puck goes from the players leg, that is been pressed to the wall of the rink.
- Sticklifting and poking the puck is WAY TOO EFFECTIVE. You basically get success with every sticklift or poke, no matter from what angle those are made. I think this is only effective with the poke/sticklift synergy. This is not good.
- Boardplaying is still done with magnetism. Player gets "sucked" on to the board unrealistically and the puck is randomised when you try to kick it away from the board, game decides where the puck goes.


+ Synergy feels good and exciting. Addictive in an good way. Please keep this on future games.
+ Menus still needs adjusting in small lag problems, but are better now all in all.
+ HUT sets are highly addictive, well done with this one. Allthought the 5 card set dosen´t reward you any way better than the two card set. I hope that will change a bit.
+ I like the new "search player from collection"-option.
+ Hitting feels better. It was awful on NHL16, but now it just feels more normal and real.
+ No more goalie fatigue
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Laitetaan nyt muutama oma kommentti, mitä muistan parannettavaa, jos satut olemaan jostain samaa mieltä lake ja haluat lisätä sinne:

- Can't multiselect players who need their contracts renewing, why not? Or actually, you should just be able to tap a button to renew all contracts or use healing items if you want to without even selecting the players necessarily. If difficult to execute otherwise, maybe make an option where the player can choose if the game asks you anytime a contract runs out or you need a certain type of healing item if you just want to use the contracts or healing items without having to go through the selecting process. This way those who want the option will be asked this and those who want to assess the use of contracts and items individually dont have to see the question everytime a contract runs out or a healing item is required.
- Menus aren't responsive or quick enough
- Why not let the player view all players' synergies by doubletapping up with the analog? One tap up shows the synergy for the player selected, two taps up shows synergies for all the players regardless of where your selection is at the time
- Player's handedness should be presented without having to select the player and check their card
- No universal exit button or command for exiting back to HUT main menu from any HUT submenu, there should be one.
- When changing players they automatically turn to backskating even when auto backskate is turned off, VERY frustrating and makes the game a lot worse, encourages not changing players.
- Defensive AI, when you lose the puck, is idiotic. They don't realize quickly enough the puck is no longer in your possession leading to a lot of easy goals for the opposition.
- The defensive AI not close to the puck carrier is very often completely unaware of what is happening with the puck, doesnt know what it should actually prioritize (the dangerous opposing players of course) and keeps defending imaginary forwards at the redline or just cruises around at a walking speed when there's a forward challenging your other defenseman at your blueline or even closer to your goal, possibly getting to a breakaway or other very dangerous position
- The AI is way too effective at pinning you against the boards, encourages passive defense and letting the AI do the work for you
- The passing assistance is often broken and results in moronic passes. For example when starting from your own end, trying to pass to a center close to you, the passing assistance thinks you want to pass to a winger on the opposing blue line, resulting in a stupid pass the user didn't want to make and usually, coupled together with the fact that the defensive AI is not quick enough to react to the loss of possession of the puck, results in a very dangerous situation or a goal for the opposition. This is especially stupid when the assist very often kicks in even when you only tap the pass, not even trying to pass a long pass by holding the passing button. The sector where the passing assistance kicks in should be tuned so that the assistance doesn't even realize there's a winger on the opposing blue line if you only tap the pass button. The assistance should count the faraway wingers only when you try to pass a longer pass by holding the pass button.
- Slappers or onetimers from the blue line are way too effective and easy to execute and almost impossible to prevent without opening other even easier chances for the opposition
- Player changing is maybe a bit better than in '16 but still not close to ideal
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Lyön nyt tähän suoraan tuon listan, jonka englanniksi kirjoitin Betasta. Editoin sitä vielä hieman ennen lähetystä EA:lle:

- Last sold price for an card is not to be seen anywhere, when you are buying cards, except if you try to make an trade offer.
- Goalies still feel bad in some HUT-games, althought they have gotten a lot better since NHL 16.
- Tieup faceoffs are still on the game. I hated those on NHL 16, since people used almost only those to score on off end. (Bug goal)
- CPU opponent still cheats on offline season in HUT. This made me stop playing the games on NHL 16 and did same now on Beta. That feels awful when CPU´s almost every shot goes to my goal, no matter wich team i am playing against. Please fix this
- Turbo-bug is still on HUT menu.
- You still cannot multiselect cards to trade offers. Please fix this.
- You cannot multiselect players for two player sets or 10 player sets, this takes a long time to complete.
- You cannot search by name on HUT, when you are buying or trading cards.
- Scoring from breakout is way too easy. Goalies cannot do basically anything to backhand-forehand-goals
- Scoring from onetimers still needs editing. Way too easy, goalies are bad at these too often.
- Puck leaving out of boardplay still is randomised. The game decides where the puck goes from the players leg, that is been pressed to the wall of the rink.
- Sticklifting and poking the puck is WAY TOO EFFECTIVE. You basically get success with every sticklift or poke, no matter from what angle those are made. I think this is only effective with the poke/sticklift synergy. This is not good.
- Boardplaying is still done with magnetism. Player gets "sucked" on to the board unrealistically and the puck is randomised when you try to kick it away from the board, game decides where the puck goes.


+ Synergy feels good and exciting. Addictive in an good way. Please keep this on future games.
+ Menus still needs adjusting in small lag problems, but are better now all in all.
+ HUT sets are highly addictive, well done with this one. Allthought the 5 card set dosen´t reward you any way better than the two card set. I hope that will change a bit.
+ I like the new "search player from collection"-option.
+ Hitting feels better. It was awful on NHL16, but now it just feels more normal and real.
+ No more goalie fatigue
Hyvä lista ja samoin alapuolella oleva:)Vaihtaminen pelaajan kuvakkeesta toiseen ei toimi edelleenkään, haluan puolustajan mutta en saa haltuun. Ihan hölmöä, että pitää kiertää kaikki hyökkääjät läpi ja muutama tyhjä painallus ennen kuin saa sille haluammalleen pelaajalle. Yksi ehdotus olisi kanssa tuosta netin toimivuudesta: Siellä on näitä lag switchereitä ja netin kuormittajia, niin oisko mahdotonta vaikka antaa 10 sekuntia aikaa korjata yhteys ennen pihalle lentämistä? Eli, jos ping huononee yhtäkkiä johonkin 300ms, niin annettaisiin vaikka 10 sekuntia aikaa korjata yhteys tai lentää vaan pihalle.. En nimittäin usko että nykyään enää noin huonoja yhteyksiä on ja yleensä alkavat vastustajan ollessa tappiolla. Viimeiseksi jäänessä betan ottelussa eräs vastustaja 5-4 minun johtoasemassa kuormitti netin ja yhteys EA:n palvelimiin katkennut. Tuloksena 1-4 tappio.. Ottelun alussa kuitenkin yhteys näytti olevan hyvä, eikä muuttunut erätauollakaan.
 
Ylös Bottom