Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret
Kiitos vastauksesta. Hyvä juttuEt joudu.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kiitos vastauksesta. Hyvä juttuEt joudu.
Lisäksi huomasin, että kun oli useamman ottelun voittoputki niin taklaukset ja kaikki muukin toimi ihan ok. Sitten kun erehtyi häviämään ottelun, niin eipä toiminut oikein mikään. Mutta, joo oikeasti noista synergyista ainakin tässä tapauksessa oli apua. Harmi, että videopelistä tehdään liian realistista, koska tästä häviää kaikki hauskuus sen kustannuksella. Toivottavasti joku firma tekee vaikka lisenssittömän änärin, joka toimii kunnollaNiin minäkin huomasin et kun laitoin noi taklaus synergiat niin rupesi taklauksella olla jotain järkee taas. Ihmeen paljon muutti mun mielestä ;-)
Et ole tosissas, NHL 14 oli hauska mutta tää nyt on aivan perseestä. Varmaan toimiskin paremmin pelkkänä arcade muotona. Yhden hauskan ottelun olen pelannut, muut on olleet sitä poke spämmiä ja kiekon suojaus paskaa. Joukkuepelistä ei ole tietoakaan suurimmalla osalla, eikun yhdellä ukolla koko ajan. Tähän vielä kerran korostan, 6vs6 on aivan eri juttu, kuin hut ja vs matsit. Kaiken kaikkiaan kun ei ole hauskaa pelata, hampaat irvessä joutuu vääntämään koko ajan. Minä kun olen ymmärtänyt, että jos pelaa huvikseen niin voi ottaa rennosti pelatessa. Ei, tässä se ei toimi, koska kaikki on liian totista. Itse aloitin NHL 11 hut taipaleen ja se oli hauskaa siihen NHL 14 asti. NHL 15 alkoi alamäki, mille loppua ei näy. Hutissahan pärjää, kun tietää kaikki pelin glitsimaalit ja osaa olla oikein vittumainen ihminen. Ja kyllä tämän betan muutos on huomattu myös EA:n foorumeilla, ainakin tänään kun niitä lueskelin. Taisi olla peukku ylös, peukku alas kirjoituksessa. Hyvä peli niille, jotka tykkää kiekon suojaamisesta ja voittamisesta hinnalla millä hyvänsä. Pakko oli avautua, koska ei tämä oikeasti mikään menestys tule olemaan.Paras änäri vuosiin ja täällä jotkut vinkuu kun ei ole täyttä arcadea. Taklaaminen huikeaa, poketus ja mailanosto myös ok, mutta niiden menoa saisi hieman hioa. Edelleen oonnistuu spämmäys molemmilla ja nyt tuo toimii hieman ihmeellisesti. Kiekko elää, mutta edelleen magneettisuus vaivaa tuota ja tuntuu välillä todella oudolta kun vastustaja rämpyttää sitä pokea kuin mielipuoli.
Pääosin silti pelit olivat hemmetin hauskoja ja etenkin taklaaminen huikeaa. Synergia tuntui oikeasti toimivalta. Laitan paremmin nuo plussat ja miinukset, kunhan saan tuon oman listan ns. puhtaaksi.
Paras änäri vuosiin ja täällä jotkut vinkuu kun ei ole täyttä arcadea. Taklaaminen huikeaa, poketus ja mailanosto myös ok, mutta niiden menoa saisi hieman hioa. Edelleen oonnistuu spämmäys molemmilla ja nyt tuo toimii hieman ihmeellisesti. Kiekko elää, mutta edelleen magneettisuus vaivaa tuota ja tuntuu välillä todella oudolta kun vastustaja rämpyttää sitä pokea kuin mielipuoli.
Pääosin silti pelit olivat hemmetin hauskoja ja etenkin taklaaminen huikeaa. Synergia tuntui oikeasti toimivalta. Laitan paremmin nuo plussat ja miinukset, kunhan saan tuon oman listan ns. puhtaaksi.
Kiitos ja arvostanTätä minä tarkoitan, siinä on todennäköisesti kaikki mailapuolustukseen liittyvät synergiat päällä. Tuollaisia sankareita höystettynä kiekon suojauksella mulla tulee joka toinen peli vastaan. Varmaan vaikuttaa paikkakunta missä asuu, niin tulee vähän eri suunnasta vastustajat. Edelleen olen sitä mieltä, että tämä muutos tapahtui betan jälkimmäisellä puoliskolla. Eka puolisko oli oikeasti hyvää lätkää pelata. Itse olin pakotettu valitsemaan nuo synergiat oman pelityylin mukaan, jotta saan voimaa taklauksiin tässä betan jälkimmäisellä puoliskolla. Aika perseestä on nyt se, että melkein kaikki valitsevat nuo mailapuolustus ja nopeusasetukset. Tästä seurauksena on ylitehokas poke check, joka alkaa pikku hiljaa ottamaan päähän. Todennäköisesti myös päällä ovat kaikki kiekonhallintaasetukset, silloinhan tuota kiekkoa ei saa meinaa millään pois. Eli periaatteessa sama kun teki NHL 14 sen "Mikki Hiiren" kentälle. Eli pilalla on tääkin systeemi.. Pähkinänkuoressa, kiekonhallinta, nopeus ja mailapuolustus synergiat päälle ja ei voi mitään. Muuta selitystä en enää keksi, tuo kuulostaisi järkevältä. Tässä selitys siihen miksi peli tuntuu erilaiseltaNo nyt tuli sitten pari noita sankareita vastaan. Eipä tuo vaadi mitään muuta kuin hiomista pokelle ja mailanostolle. Koska nyt (ilmeisesti kun synergiat päällä) _aivan jokainen_ mailanosto ja poke osuu täydellisesti lapaan/kiekkoon joka kerta ja ihan sama mistä kulmasta sen tekee tai tekeekö pelaajan takaa suoraan. Tuo toki ei ole hyvä juttu niin yhtään ja pilaa pelin hetkessä.
Ps. Mahtavaa, että beta on olemassa, ja moni ulisija jättää pelin hankkimatta. Osa jopa testaamatta. Heitä ei tarvitse syyskuussa katsella kun uudet keskustelut koko versiosta alkavat. Harmi vain, että moni ostaa pelin ihan sen takia, että pääsee itkemään. Päivittäin samat itkut, silti jauhetaan se 1000 matsia. Tässähän alkaa päässä soimaan Teräsniskan "Jos mikään ei riitä"
Yhden hauskan ottelun olen pelannut, muut on olleet sitä poke spämmiä ja kiekon suojaus paskaa.
Siinähän voi käyttää sisälukutaitoa ja lukea edellisistä viesteistä.. EKASSA VAIHEESSA, BETAN EKASSA VAIHEESSA!!! Toinen vaihehan on ollut ihan vitsi, käynnistä peliä uudestaan ja pelaa näitä suojaajapaskoja vastaan. Toisen vaiheen peleistä suurimman osan olen lopettanut kesken. Jokainen tekee ostopäätöksen, mutta minä boikotoin ja samoin boikotoi koko muu EASHL porukka. Nää betat on kuitenkin hyvä juttu, niin tietää mitä pelejä kannattaa ostaa ja mitä ei. Kuten jo aiemmin sanoin, ei se niitä pelaajia haittaa jotka pelaa tällä tietyllä tyylillä. PS3 löytyy Legacy ja sitä jaksaa kyllä hakata useammankin vuoden, sitä ei oltu vielä keritty pilata NHL 15 tyyliin. Tällä kaavalla jos jatkavat, niin eipä tarvitse ostaa varmaan viiteen vuoteen uutta änäriä. Onneksi tää tulee floppaamaan ja kunnolla!Puhut asiaa. Mailannostot, poket ym. "glitsit" on puolustettavissa. Kyllä itselläkin menee välillä tunteisiin, kun kaveri osaa suojaukset ja laukomiset oikeisiin kulmiin eli on parempi.
Ymmärsinkö aikaisemmista viesteistä nurmes, et olet pelannut 50+ peliä betan huttia? Eli yli 50 peliä "pakkopeliä" ja yhden nautittavan? Jos peli oikeasti on noin huono niin miksi olet pelannut? [emoji54][emoji22]
Onneksi tää tulee floppaamaan ja kunnolla!
Sano nyt vielä että EASHL.. Joo siellä voi olla, mutta ei hutissa eikä vs peleissä. Jälkimmäinen osa betaa oli poke ja kiekonsuojauspaskaa. 6 divarista ylöspäin alkaa tämä sama paska, mitä oli NHL 15 ja NHL 16. Tuskin hirveästi muuttuu, koska tämä on jo beta. Eikä tässä ole kuin reilu kuukausi aikaa, laittavat siihen sen franchise moodin ja muut liigat ja siinä se. Peliä ei tehdä betan jälkeen uudestaan, sitä vain viimeistellään ja EA:n viimeistelyt tuntien todella huonosti. Sitten puolenkymmentä päivitystä, joilla peli saadaan lopullisesti paskaksi. Olisi ihan eri asia, jos peli revittäisiin auki ja tekijätiimi vaihdettaisiin, mutta nyt en enää muutokseen usko. Niin pitkään kun tämä menee tällä linjalla eteenpäin, peli menee paskemmaksi ja paskemmaksi. Videopeli ei voi olla liian realistinen, ei ainakaan urheilupeli, koska se vie pelistä hauskuuden pois. Realismia hakevat voivat mennä itse pelaamaan jääkiekkoa, mutta ei tämä toimi videopelissä. Ehkä, siis ehkä pelistä sais samaan aikaan realistisen ja hauskan, mutta ei tällä tekijätiimillä. Rammer vain ulos ja uudet tuulet puhaltamaan EA:lla.Miksi floppaisi kun on parasta änäriä koskaan? Mielipiteitä on monia, mutta eiköhän tämä taas myy änärimäiseen tapaansa riittävät määrät EA:n silmissä.
Tämä saattaa sitä paitsi olla viimeinen änäri Ignite-pelimoottorilla, NHL 18 saattaa olla jo Frostbyte-enginellä. Saa nähdä.
Sano nyt vielä että EASHL.. Joo siellä voi olla, mutta ei hutissa eikä vs peleissä. Jälkimmäinen osa betaa oli poke ja kiekonsuojauspaskaa. 6 divarista ylöspäin alkaa tämä sama paska, mitä oli NHL 15 ja NHL 16. Tuskin hirveästi muuttuu, koska tämä on jo beta. Eikä tässä ole kuin reilu kuukausi aikaa, laittavat siihen sen franchise moodin ja muut liigat ja siinä se. Peliä ei tehdä betan jälkeen uudestaan, sitä vain viimeistellään ja EA:n viimeistelyt tuntien todella huonosti. Sitten puolenkymmentä päivitystä, joilla peli saadaan lopullisesti paskaksi. Olisi ihan eri asia, jos peli revittäisiin auki ja tekijätiimi vaihdettaisiin, mutta nyt en enää muutokseen usko. Niin pitkään kun tämä menee tällä linjalla eteenpäin, peli menee paskemmaksi ja paskemmaksi. Videopeli ei voi olla liian realistinen, ei ainakaan urheilupeli, koska se vie pelistä hauskuuden pois. Realismia hakevat voivat mennä itse pelaamaan jääkiekkoa, mutta ei tämä toimi videopelissä. Ehkä, siis ehkä pelistä sais samaan aikaan realistisen ja hauskan, mutta ei tällä tekijätiimillä. Rammer vain ulos ja uudet tuulet puhaltamaan EA:lla.
Hyvä lista ja samoin alapuolella olevaVaihtaminen pelaajan kuvakkeesta toiseen ei toimi edelleenkään, haluan puolustajan mutta en saa haltuun. Ihan hölmöä, että pitää kiertää kaikki hyökkääjät läpi ja muutama tyhjä painallus ennen kuin saa sille haluammalleen pelaajalle. Yksi ehdotus olisi kanssa tuosta netin toimivuudesta: Siellä on näitä lag switchereitä ja netin kuormittajia, niin oisko mahdotonta vaikka antaa 10 sekuntia aikaa korjata yhteys ennen pihalle lentämistä? Eli, jos ping huononee yhtäkkiä johonkin 300ms, niin annettaisiin vaikka 10 sekuntia aikaa korjata yhteys tai lentää vaan pihalle.. En nimittäin usko että nykyään enää noin huonoja yhteyksiä on ja yleensä alkavat vastustajan ollessa tappiolla. Viimeiseksi jäänessä betan ottelussa eräs vastustaja 5-4 minun johtoasemassa kuormitti netin ja yhteys EA:n palvelimiin katkennut. Tuloksena 1-4 tappio.. Ottelun alussa kuitenkin yhteys näytti olevan hyvä, eikä muuttunut erätauollakaan.Lyön nyt tähän suoraan tuon listan, jonka englanniksi kirjoitin Betasta. Editoin sitä vielä hieman ennen lähetystä EA:lle:
- Last sold price for an card is not to be seen anywhere, when you are buying cards, except if you try to make an trade offer.
- Goalies still feel bad in some HUT-games, althought they have gotten a lot better since NHL 16.
- Tieup faceoffs are still on the game. I hated those on NHL 16, since people used almost only those to score on off end. (Bug goal)
- CPU opponent still cheats on offline season in HUT. This made me stop playing the games on NHL 16 and did same now on Beta. That feels awful when CPU´s almost every shot goes to my goal, no matter wich team i am playing against. Please fix this
- Turbo-bug is still on HUT menu.
- You still cannot multiselect cards to trade offers. Please fix this.
- You cannot multiselect players for two player sets or 10 player sets, this takes a long time to complete.
- You cannot search by name on HUT, when you are buying or trading cards.
- Scoring from breakout is way too easy. Goalies cannot do basically anything to backhand-forehand-goals
- Scoring from onetimers still needs editing. Way too easy, goalies are bad at these too often.
- Puck leaving out of boardplay still is randomised. The game decides where the puck goes from the players leg, that is been pressed to the wall of the rink.
- Sticklifting and poking the puck is WAY TOO EFFECTIVE. You basically get success with every sticklift or poke, no matter from what angle those are made. I think this is only effective with the poke/sticklift synergy. This is not good.
- Boardplaying is still done with magnetism. Player gets "sucked" on to the board unrealistically and the puck is randomised when you try to kick it away from the board, game decides where the puck goes.
+ Synergy feels good and exciting. Addictive in an good way. Please keep this on future games.
+ Menus still needs adjusting in small lag problems, but are better now all in all.
+ HUT sets are highly addictive, well done with this one. Allthought the 5 card set dosen´t reward you any way better than the two card set. I hope that will change a bit.
+ I like the new "search player from collection"-option.
+ Hitting feels better. It was awful on NHL16, but now it just feels more normal and real.
+ No more goalie fatigue