Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 17 - Yleinen keskustelu

Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Sanopahan EA mitä tahansa, että ei ole pelille tehnyt mitään niin kyllä on tehnyt. Taklaukset, ainut osa-alue mikä oli hauskaa, no nyt niillä ei ole mitään virkaa. Poke check on vedetty ihan överiksi ja tempo on taas tuttu suojuoksu. Tämä kaikki hutissa, en tiedä miten muissa pelimuodoissa. Kumminkin kerkisin reilut 50 peliä pelata betan ekassa vaiheessa, että kyllä tuon muutoksen huomaa. Tuo hutti on nyt kiekon suojaajien paratiisi, koska taklaukset ja tuuppimiset on tehottomia. Minä en ainakaan rupea pelkällä mailapuolustuksella pelaamaan yhtään peliä enää. Laidasta saa taas tulla luistelemalla sisään ja taklauksen/tuuppimisen kohde saa irtokiekot. Sitten takaisin on tullut tämä taklaavan pelaajan takaisin kimpoaminen, jos taklaan Ovechkinilla vastapalloon niin ei se betan ekassa vaiheessa kimmonnut takaisin. Uskomatonta toimintaa taas EA:lta!!

En pelannu betan alkuvaiheessa mutta viime vuoden versioon verrattuna tuo eka 3-0 tappio tuntu tosi hyvälle pelille. Nopeampi tempo sais kyllä olla HUT:ssa mutta muuten yhtä vaikeaa kiemurtelu ja kaartelu. Saatto olla että en törmänny suojausneroon joka tuo peli-ilon kaikille sadalle pelaajalle ympärimaailman jotka on änärin parhaita. Tässä tuntu ihan kevyesti eniten muuttuneelle änäri sitten 13 version kun tuli kaaret luisteluun ja pelimuodon joka loistaa poissaolollaan. Verkko GM jonka nimeä en enää muista. Voi olla alkuhuumaa mutta saatan jopa ostaa tämän ihan tuoreena ekan kerran sitten floppi änäri neljäntoista.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Sanotaan nyt vielä se että tämä on EA:n peli ne tutut vastaan hankaamiset ja toisen puolen suosimiset on varmasti edelleen mukana pelissä. Vaikka ne ei sitä ikinä myönnä niin niiden urheilupeleissä sitä tapahtuu ja paljon. Se tulee kokoversiossa menemään vielä monella tunteisiin taas kerran.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

En pelannu betan alkuvaiheessa mutta viime vuoden versioon verrattuna tuo eka 3-0 tappio tuntu tosi hyvälle pelille. Nopeampi tempo sais kyllä olla HUT:ssa mutta muuten yhtä vaikeaa kiemurtelu ja kaartelu. Saatto olla että en törmänny suojausneroon joka tuo peli-ilon kaikille sadalle pelaajalle ympärimaailman jotka on änärin parhaita. Tässä tuntu ihan kevyesti eniten muuttuneelle änäri sitten 13 version kun tuli kaaret luisteluun ja pelimuodon joka loistaa poissaolollaan. Verkko GM jonka nimeä en enää muista. Voi olla alkuhuumaa mutta saatan jopa ostaa tämän ihan tuoreena ekan kerran sitten floppi änäri neljäntoista.
Kyllä tää on muuttunut ihan kiekon suojaajien ja pokettajien paratiisiksi. Taklauksilla ei ole mitään virkaa, tuuppiminen poistettu melkein kokonaan, poket aivan liian tehokkaita, moket ihan sysipaskoja, tekoäly aivan idiootti.. Kokeilin eilen laittamalla pelkkiä taklaajia kentälle ja lopputulos oli että ei riitä taklausvoima kellään. Katsoin että kaikilla oli taklaus 90 tai yli, samoin agressiivisuus ja tasapaino. Tiedän että pelaajat, jotka eivät taklaa ja pyörivät kulmissa nauttivat tästä. Minä en nauti, pelistä vietiin pelin ainut ja paras osa-alue pois, eipähän tarvitse jääkiekkoa tällä konsolilla syksyllä pelata. Alkuun taklauksissa oli munaa ja tuntui kun se osui, nyt se on ihan tuurista kiinni osuuko. Mukana on myös, "taklaa pelaaja irti kiekosta ja menetät silti kiekon taklatulle pelaajalle". Samoin tämä, että taklaat ja lennät kuin flipperissä takaisin. Lisäksi osalla taklauksista ei ole mitään vaikutusta. Vaihtoiko EA tähän jälkimmäiseen NHL 16 pelimoottorin, jotenkin tuntuu siltä. Sama tuo ei joka tapauksessa ole kuin betan ensimmäisessä vaiheessa!
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Kyllä tää on muuttunut ihan kiekon suojaajien ja pokettajien paratiisiksi. Taklauksilla ei ole mitään virkaa, tuuppiminen poistettu melkein kokonaan, poket aivan liian tehokkaita, moket ihan sysipaskoja, tekoäly aivan idiootti.. Kokeilin eilen laittamalla pelkkiä taklaajia kentälle ja lopputulos oli että ei riitä taklausvoima kellään. Katsoin että kaikilla oli taklaus 90 tai yli, samoin agressiivisuus ja tasapaino. Tiedän että pelaajat, jotka eivät taklaa ja pyörivät kulmissa nauttivat tästä. Minä en nauti, pelistä vietiin pelin ainut ja paras osa-alue pois, eipähän tarvitse jääkiekkoa tällä konsolilla syksyllä pelata. Alkuun taklauksissa oli munaa ja tuntui kun se osui, nyt se on ihan tuurista kiinni osuuko. Mukana on myös, "taklaa pelaaja irti kiekosta ja menetät silti kiekon taklatulle pelaajalle". Samoin tämä, että taklaat ja lennät kuin flipperissä takaisin. Lisäksi osalla taklauksista ei ole mitään vaikutusta. Vaihtoiko EA tähän jälkimmäiseen NHL 16 pelimoottorin, jotenkin tuntuu siltä. Sama tuo ei joka tapauksessa ole kuin betan ensimmäisessä vaiheessa!

Kyllä ne äijät menee kumoon ja menettää kiekon samanlailla ku ennenkin...ainakin itse olen huomannut tämän :)
Yritin kiinnittää vielä entistä enempi huomiota kyseisiin asioihin kun täällä on moisesta valitettu mutta en voi yhtyä tähän asiaan samanlailla, koska itsellä peli toimii aivan samoin kuin betan alussa.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

En ylly kyllä itekään siihen tunteeseen että ois taklauksista kassit otettu pois ja poket parannettu. Ihan kevyesti paras änäri tähän asti ahtauden tunnun kannalta. Nyt joutuu nahistelemaan jokapuolella kenttää.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Niin siis NHL16 oli nimenomaan pokettajien ja mailanostajien taivas. Tämä peli on meidän taklaavien taivas. Saatana miten hyvältä tuntuu pistää vastustajan mikkihiiri kiertoradan kautta lasarettiin Shea Weberillä tai Alex Ovechkinilla.

Ehdottomasti jatkoon, vaikka tuo kiekko lähteekin naurettavan ja ärsyttävän helposti lavasta pois, kuin itsestään. Tuota toivottavasti hiotaan.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

En ylly kyllä itekään siihen tunteeseen että ois taklauksista kassit otettu pois ja poket parannettu. Ihan kevyesti paras änäri tähän asti ahtauden tunnun kannalta. Nyt joutuu nahistelemaan jokapuolella kenttää.
Nähtävästi me pelaamme eri betaa, mistähän tuo johtuu kun mulla ei noin tapahdu? Montako peliä pelasitte ekassa betassa? Kyllä tuon eron huomaa aivan selvästi, ei ole enää samanlaista. Alkuun pelaajat lensi melkein seinästä läpi, nyt on hyvä että horjahtaa.. Minä en anna periksi oman kantani kanssa, sen verran paljon tuli sitä betan ekaa vaihetta pelattua. Joukkuekin on ihan sama ja lisäksi on kokeiltu pelkillä taklaajillakin.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Joo...
Mukavia pieniä parannuksia löytyy kyllä, mutta nuo samat bugit/ominaisuudet raivostuttaa kyllä valtavasti.
Bottien teköäly on ajoittain siedettävää, mutta esimerkiks tuota maalinedustaa/takatolppaa mistä maalataan 98% varmuudella, ei voi jättää tietokoneen huoleksi.
Veskari vaipuu välillä kyllä niin syvään psykoosiin ettei tiä itkiskö vai nauraisko ; välillä tullaan keskialueelle asti vastaan purkukiekkoja ja välillä jäädytään maalin taakse totaalisesti.

Ja tuo pokecheck...
Eihän se kiekko tietty liimattu oo siihen lapaan, mutta tuo tökkimisen määrä saa kyllä tämmösen lyhythermosen kimmeltymään alta aikayksikön.
Joku cooldowni siihen täytys saada, koska nuita jäähyjä tulee välillä luvattoman vähän.

EA vois alkuun pystyttää kunnon servut, tuo yhteys HUTin puolella varsinki on aivan järkyttävää sontaa. :mad:
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Sun omasta/vastustajan yhteydestä kii

On toki, mutta fifaan verraten änäri on liian tarkka yhteydestä.
Paljon tulee suomalaisia vastaan ja silti kontrollien vasteaika on luvattoman suuri.

Vaikka indikaattori näyttää hyvää yhteyttä, pelissä huomaa tilanteen olevan toinen.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Kyllä mun mielestä mailannostaminen/huitominen kuuluu sekä änäriin että oikeeseen lätkään. Jos niitä ei olis ollenkaan/olis ihan turhia niin eihän tässä pelissä ois mitään järkeä eikä hauskuutta, kun vois vaan luistella pakeista ohi. Kulman kautta kun tulee vastustaja niin pommia vaan, keskeltä niin mailannostoa. Betan alkuvaiheessa oli kaks ylivoimasta juttua, huitominen osui aina ja viivalämärit meni aina verkkoon, molemmat jo nerffattu. :)
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Kyllä mun mielestä mailannostaminen/huitominen kuuluu sekä änäriin että oikeeseen lätkään. Jos niitä ei olis ollenkaan/olis ihan turhia niin eihän tässä pelissä ois mitään järkeä eikä hauskuutta, kun vois vaan luistella pakeista ohi. Kulman kautta kun tulee vastustaja niin pommia vaan, keskeltä niin mailannostoa. Betan alkuvaiheessa oli kaks ylivoimasta juttua, huitominen osui aina ja viivalämärit meni aina verkkoon, molemmat jo nerffattu. :)

Kuuluu ilman muuta, en tarkottanutkaan että se täytys pois saada, mutta tuo poken jatkuva takominen nostattaa hetkittäin verenpainetta aika raakasti. Sekunnin kahen cooldowni ois mukava kokeilu.

Ja tuo taklaaminen toimii kyllä taas hitusen paremmin, mutta nämä kiekon liimautumiset kaatuvaan pelaajaan on edelleen läsnä.
Kunnon avojääpommin jälkeen telottu pelaaja nousee hetkessä pystyyn ja nappaa pomppivan kiekon jaloista ja jatkaa luistelua samaan malliin :confused:
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Kuuluu ilman muuta, en tarkottanutkaan että se täytys pois saada, mutta tuo poken jatkuva takominen nostattaa hetkittäin verenpainetta aika raakasti. Sekunnin kahen cooldowni ois mukava kokeilu.
Ois kyllä jees jos tulis cooldowni, mutta en jaksa uskoo että ois tulossa. Ite opettelen kokoajan käyttämään hyödyks vastustajan huitomista. :D Esim pyörähdysharhautuksella saa aika usein ylivoiman, sekä tietenkin suojaamalla.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

"We haven't released a tuner or updated the Beta"


http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/10415136.page
Kyllä tiedän kyseisen sivuston, seuraan päivittäin. Niinhän ne väitti viime vuonnakin ja pelissä tehtiin näitä "haamumuutoksia" silti. Muiden mielestä eroa ei tietenkään ole, mutta itse panostan tuohon taklaamiseen sen verran paljon että kyllä sen huomaa. Sitä paitsi se näkyy myös taklausmäärissä, betan alussa sai heittämällä reilut 40 taklausta otteluun, nyt keskiarvo pyörii 25 paikkeilla. Eihän tuota tietenkään huomaa, jos pelaa tuolla perus suojaus ja etuylänen tyylillä. Vastavuoroisesti ei huomaa, jos pelaa pelkkää mailapuolustusta. Tempo tippui alusta, mutta siinä nyt ei ole mitään uutta. Kuten olen sanonut, pelityylini on poikkeuksellinen ja sen tähden tiettyjä juttuja pelistä huomaa helposti. Alussa oli, että VAU mitä taklauksia, mutta nyt se on pelkkä tuuppaisu. Alussa oli myös, että kiekon sai taklattuaan pelaajan mutta nyt se jää taklatun alle pyörimään. Sen tähden arvelin, että tuliko EA:lla hätä betan kanssa kun ei toiminut ja pisti NHL 16 moottorin pyörimään. Pointti on siinä, että jos taklaan vaikka tuon 25 kertaa ottelussa niin alussa jokainen noista taklauksista oli kova taklaus. Nyt ehkä 5 taklausta 25 on kovia.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Johtuiskohan ihan siitä, että vastustajat pelaa paremmin ja taklaukset ei osu niin hyvin.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Johtuiskohan ihan siitä, että vastustajat pelaa paremmin ja taklaukset ei osu niin hyvin.
Äläpä viisastele;)En minä sitä väitäkään, varmaan pelaavatkin paremmin, divari on jo 6 divari kuitenkin. Nyt vähän helpotti, kun pistin kaikki synergyt taklaamiseen, voimaan ja tasapainoon. Taklaukset 39-0 mulle ja voitto päälle rankkareilla. Tämä varmaan oli sitten heppoinen vastustaja, edellinen samoilla synergyilla 25 taklausta ja 4-3 voitto. Tuo 0 taklausta on kyllä jo saavutus:D
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Olisi pari kysymystä liittyen EA Accessiin ja änäriin.

Olen siis EA Accessin jäsen ja mehän saadaan pelata änäriä sen 10 tuntia syyskuun 8. päivästä lähtien, eli viikko ennen julkaisua.
Ajattelin myös ostaa uuden NHL:n ensimmäistä kertaa digitaalisena versiona, niin joudunko lataamaan änärin kaksi kertaa? Eli ensin tuon EA Accessin version ja sitten julkaisupäivänä uudestaan?
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Olisi pari kysymystä liittyen EA Accessiin ja änäriin.

Olen siis EA Accessin jäsen ja mehän saadaan pelata änäriä sen 10 tuntia syyskuun 8. päivästä lähtien, eli viikko ennen julkaisua.
Ajattelin myös ostaa uuden NHL:n ensimmäistä kertaa digitaalisena versiona, niin joudunko lataamaan änärin kaksi kertaa? Eli ensin tuon EA Accessin version ja sitten julkaisupäivänä uudestaan?

Et joudu.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Äläpä viisastele;)En minä sitä väitäkään, varmaan pelaavatkin paremmin, divari on jo 6 divari kuitenkin. Nyt vähän helpotti, kun pistin kaikki synergyt taklaamiseen, voimaan ja tasapainoon. Taklaukset 39-0 mulle ja voitto päälle rankkareilla. Tämä varmaan oli sitten heppoinen vastustaja, edellinen samoilla synergyilla 25 taklausta ja 4-3 voitto. Tuo 0 taklausta on kyllä jo saavutus:D
Niin minäkin huomasin et kun laitoin noi taklaus synergiat niin rupesi taklauksella olla jotain järkee taas. Ihmeen paljon muutti mun mielestä ;-)
 
Ylös Bottom