Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Miten muilla EASHL pelit input lagin osalta? Tuntui olevan samaa mitä NHL16:ssa. On se kumma kun ei tota vieläkään pysty pelaamaan niiku normi online ottelua.
Miten muilla EASHL pelit input lagin osalta? Tuntui olevan samaa mitä NHL16:ssa. On se kumma kun ei tota vieläkään pysty pelaamaan niiku normi online ottelua.
Itse ehdin ostamaan settejä varten pelaajia ja siihen loppui, aamulla jo siis. Mikähän EA-aivopieru tämä nyt oli olevinaan.Jaah kerkeshän sitä tänään kaks settiä tekemään ja Kurrin ostamaan ennenkun beta loppu....
Itse ehdin ostamaan settejä varten pelaajia ja siihen loppui, aamulla jo siis. Mikähän EA-aivopieru tämä nyt oli olevinaan.
Ei kyllä näin käynyt. Kello oli jotain tyyliin 11 kun tuo peli vaan loppui.Betanhan oli tarkoitus loppua 4.8.2016, varmaankin tuossa on lyöty serverit kiinni Suomen aikaa aamusta kun päivä on kääntynyt neljänteen Jenkkilän länsirannikolla.
Ei kyllä näin käynyt. Kello oli jotain tyyliin 11 kun tuo peli vaan loppui.
Eihän tuossa nyt ole helvetinkään järkeä, että EA lanseeraa kauhealla hehkutuksella Buret ja muut sinne ja sitten vetäisee kylmänviileästi vaan serverit nurin. 5.8. se pitäisi tapahtua, kun 4.8. loppuu. Kyllä se vika päiväkin vielä pelipäivä on..
Ei kyllä näin käynyt. Kello oli jotain tyyliin 11 kun tuo peli vaan loppui.
No kun siellä oli ensin pelkkä infopalkki, sitten ilmestyi pelkkä Online VS ja lopulta jokainen pelimuoto. Nyt on taas menussa vain ja ainoastaan infopalkki ja pelimuodot kadonneet.Mitä tuo meuhkaus on, että ei ole kuin vs? Minä ainakin pelasin huttia äsken.. Valittavissa oli myös EASHL. Taklaukset näköjään heikennetty, ainut osa-alue mihin ei olisi tarvinnut koskea ollenkaan!
Sehän on sitten tuttua EA:taEhkä olisi ollut parempi jättää jatkamatta koko betaa, alkaa olla aika noloa tuo touhu.No kun siellä oli ensin pelkkä infopalkki, sitten ilmestyi pelkkä Online VS ja lopulta jokainen pelimuoto. Nyt on taas menussa vain ja ainoastaan infopalkki ja pelimuodot kadonneet.
Ai että betaa jatkettu? Itse en ainakaan pääse pelaamaan, pelkkä infopalkki siellä tapittaa.. Moni kaveri pelaa kyllä betaa. Muilla samaa ongelmaa?
Ne pelaavat joo, jotka eivät poistuneet välillä pelimuodosta jossa olivat. Itse palasin menuun ja ei olisi kannattanut.Ai että betaa jatkettu? Itse en ainakaan pääse pelaamaan, pelkkä infopalkki siellä tapittaa.. Moni kaveri pelaa kyllä betaa. Muilla samaa ongelmaa?