Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 17 - Yleinen keskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jyyd
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Miten muilla EASHL pelit input lagin osalta? Tuntui olevan samaa mitä NHL16:ssa. On se kumma kun ei tota vieläkään pysty pelaamaan niiku normi online ottelua.

Miten muilla EASHL pelit input lagin osalta? Tuntui olevan samaa mitä NHL16:ssa. On se kumma kun ei tota vieläkään pysty pelaamaan niiku normi online ottelua.

NHL 17:sta ei ole raportoitu input lagia eikä sitä ole myöskään NHL 16:ssa enää ollut helmi-maaliskuun päivityksen jälkeen. Taitaa olla sun laitteistossa vika?

Itse koitin yhden versus-matsin joka oli jenkkiä vastaan, silloin huomasi isomman viiveen selvästi.

Mitä sun Networking Performance-valikko näytti latensseiksi pelissä? Sen pitäisi pyöriä kiinteällä laajakaistalla siellä 26-40ms hujakoilla keskimäärin.

Ei ollut yhdessäkään online-pelissä (hut, eashl, online-versus) itsellä lagia. Noin 50 peliä takana. Kaveri sanoi että yhdessä eashl matsissa oli hänellä lagia. En muista mikä oli vastustajan maantieteellinen sijainti juuri siinä pelissä, mutta kaveri oli joukkueen kapteeni ja olimme kotijoukkue, eli ne kaksi tarvittavaa asiaa täyttyivät hänen kohdallaan. Omalla kohdalla viime kevään jälkeen on ollut harvassa ne online-pelit, joissa on lagia ollut ja hyvä niin. Ennen joulua peli-ilo lopahti EASHL:n puolella lagin takia.

Jaah kerkeshän sitä tänään kaks settiä tekemään ja Kurrin ostamaan ennenkun beta loppu....

Jaah kerkeshän sitä tänään kaks settiä tekemään ja Kurrin ostamaan ennenkun beta loppu....
Itse ehdin ostamaan settejä varten pelaajia ja siihen loppui, aamulla jo siis. Mikähän EA-aivopieru tämä nyt oli olevinaan.

Itse ehdin ostamaan settejä varten pelaajia ja siihen loppui, aamulla jo siis. Mikähän EA-aivopieru tämä nyt oli olevinaan.

Betanhan oli tarkoitus loppua 4.8.2016, varmaankin tuossa on lyöty serverit kiinni Suomen aikaa aamusta kun päivä on kääntynyt neljänteen Jenkkilän länsirannikolla.

Betanhan oli tarkoitus loppua 4.8.2016, varmaankin tuossa on lyöty serverit kiinni Suomen aikaa aamusta kun päivä on kääntynyt neljänteen Jenkkilän länsirannikolla.
Ei kyllä näin käynyt. Kello oli jotain tyyliin 11 kun tuo peli vaan loppui.

Eihän tuossa nyt ole helvetinkään järkeä, että EA lanseeraa kauhealla hehkutuksella Buret ja muut sinne ja sitten vetäisee kylmänviileästi vaan serverit nurin. 5.8. se pitäisi tapahtua, kun 4.8. loppuu. Kyllä se vika päiväkin vielä pelipäivä on..

NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Eihän tuossa nyt ole helvetinkään järkeä, että EA lanseeraa kauhealla hehkutuksella Buret ja muut sinne ja sitten vetäisee kylmänviileästi vaan serverit nurin. 5.8. se pitäisi tapahtua, kun 4.8. loppuu. Kyllä se vika päiväkin vielä pelipäivä on..

Ite venaan että Ea kertoo asiasta twitterissä, kysymyksiä varmaan tullu, eiköhän ne johki vastaa.

Viimeksi muokannut moderaattori:

"Currently, local time in Helsinki is 10 hours ahead of Los Angeles"

Eli Jenkkilän länsirannikolla puoliltaöin, Suomessa aamu kympiltä.

Olisihan tuo saanut vielä vuorokauden jatkua, oli EASHL-pelejä vielä tänään luvassa.

Mitä tuo meuhkaus on, että ei ole kuin vs? Minä ainakin pelasin huttia äsken.. Valittavissa oli myös EASHL. Taklaukset näköjään heikennetty, ainut osa-alue mihin ei olisi tarvinnut koskea ollenkaan!

Mitä tuo meuhkaus on, että ei ole kuin vs? Minä ainakin pelasin huttia äsken.. Valittavissa oli myös EASHL. Taklaukset näköjään heikennetty, ainut osa-alue mihin ei olisi tarvinnut koskea ollenkaan!
No kun siellä oli ensin pelkkä infopalkki, sitten ilmestyi pelkkä Online VS ja lopulta jokainen pelimuoto. Nyt on taas menussa vain ja ainoastaan infopalkki ja pelimuodot kadonneet.

No kun siellä oli ensin pelkkä infopalkki, sitten ilmestyi pelkkä Online VS ja lopulta jokainen pelimuoto. Nyt on taas menussa vain ja ainoastaan infopalkki ja pelimuodot kadonneet.
Sehän on sitten tuttua EA:ta:DEhkä olisi ollut parempi jättää jatkamatta koko betaa, alkaa olla aika noloa tuo touhu.

Ai että betaa jatkettu? Itse en ainakaan pääse pelaamaan, pelkkä infopalkki siellä tapittaa.. Moni kaveri pelaa kyllä betaa. Muilla samaa ongelmaa?

Ai että betaa jatkettu? Itse en ainakaan pääse pelaamaan, pelkkä infopalkki siellä tapittaa.. Moni kaveri pelaa kyllä betaa. Muilla samaa ongelmaa?

Vastaus kahta viestiä ylempänä.

Ne pelaavat joo, jotka eivät poistuneet välillä pelimuodosta jossa olivat. Itse palasin menuun ja ei olisi kannattanut.

Itse en poistunut, mutta servereihin katkesi yhteys kesken pelin ja takaisin ei pääse.

Vaikka tässä maalivahdit onkin vielä huonompia kuin 16, niin onneksi puolustaminen on sentään helpompaa. Yksin yrittäjät ja pyörijät ei pärjää yhtään, tai ainakaan vielä ei sellaista liimalapaa ole näkynyt . Toivottavasti noita maalivahteja kuitenkin saisivat viilattua paremmiksi, viiva vedot, reboundit mm. aivan liian tehokkaita.

Meikä luovuttaa tämän päivän osalta. Jos jo aamulla oltaisiin saatu peli toimivaksi.

Sanopahan EA mitä tahansa, että ei ole pelille tehnyt mitään niin kyllä on tehnyt. Taklaukset, ainut osa-alue mikä oli hauskaa, no nyt niillä ei ole mitään virkaa. Poke check on vedetty ihan överiksi ja tempo on taas tuttu suojuoksu. Tämä kaikki hutissa, en tiedä miten muissa pelimuodoissa. Kumminkin kerkisin reilut 50 peliä pelata betan ekassa vaiheessa, että kyllä tuon muutoksen huomaa. Tuo hutti on nyt kiekon suojaajien paratiisi, koska taklaukset ja tuuppimiset on tehottomia. Minä en ainakaan rupea pelkällä mailapuolustuksella pelaamaan yhtään peliä enää. Laidasta saa taas tulla luistelemalla sisään ja taklauksen/tuuppimisen kohde saa irtokiekot. Sitten takaisin on tullut tämä taklaavan pelaajan takaisin kimpoaminen, jos taklaan Ovechkinilla vastapalloon niin ei se betan ekassa vaiheessa kimmonnut takaisin. Uskomatonta toimintaa taas EA:lta!!

Ylös Bottom