Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret
Samalla periaatteella voisin toistaa seuraavaa kaavaa "Pelasin ekaa Codia, se oli paskaa, kattelin youtube-videoita uusista codeista ja samalta paskalta näytti." - ei kovin vakuuttavaa argumentointia?
Ehkä tässä nyt sinun kohdalla useita ottaa pattiin juurikin tuo sinun kommentointi pelkän videon perusteella ja sen saman jargonin toistaminen (ilmeisesti vuodesta toiseen kommenttien perusteella?). Kenties aika vaihtaa kasettia?
Totta kai saa kritisioida ja kertoa mielipiteitä, mutta ei kukaan jaksa katsoa samojen naamojen valivaleja.
Videoiden perusteella tuo näyttää juuri niin hyvältä kuin se tuntuukin pelata, parasta änärilätkää koskaan. Ehkä kannattaisi kokeilla eikä jauhaa foorumilla?
Miksi kritiikin pitäisi perustua juuri siihen, jos ne kritisoitavat kohteet ovat sellaisia, jotka ovat olleet mukana pelisarjassa jo kohta vuosikymmenen ja ovat sellaisia, jotka pystyy näkemään 10 minuutin videon katsomalla? Miksi minun pitäisi pelata peliä Y X-määrä tunteja ollakseni jotenkin "uskottavampi" foorumilla, kun pystyn videostakin toteamaan, että pelissä on edelleen mukana ne asiat, jotka aikanaan kyllästyttivät MINUT ja saivat lopettamaan kyseisen pelin pelaamisen? Miksi minun pitäisi kyllästyttää itseni uudestaan voidakseni sanoa, että taas kyllästyin saman asian takia?
Toisekseen en mielestäni ole kyllä missään kohtaa sanonut, että oma mielipiteeni pelistä olisi mikään ainoa totuus. Olen vain nostanut esille muutaman pointin, jotka omalla kohdallani vaikuttavat kiinnostukseen ja ostopäätökseen negatiivisesti. Olen vain perustellut, miksi MINÄ en aio peliä ostaa. Tästä jotkut jostain kummallisesta syystä vetivät herneet kitusiinsa asenteella "väärin perusteltu, kun et oo pelannut!". Se tosiaan on hyvin paradoksaalista...
Samalla periaatteella voisin toistaa seuraavaa kaavaa "Pelasin ekaa Codia, se oli paskaa, kattelin youtube-videoita uusista codeista ja samalta paskalta näytti." - ei kovin vakuuttavaa argumentointia?
Ehkä tässä nyt sinun kohdalla useita ottaa pattiin juurikin tuo sinun kommentointi pelkän videon perusteella ja sen saman jargonin toistaminen (ilmeisesti vuodesta toiseen kommenttien perusteella?). Kenties aika vaihtaa kasettia?
Totta kai saa kritisioida ja kertoa mielipiteitä, mutta ei kukaan jaksa katsoa samojen naamojen valivaleja.
Videoiden perusteella tuo näyttää juuri niin hyvältä kuin se tuntuukin pelata, parasta änärilätkää koskaan. Ehkä kannattaisi kokeilla eikä jauhaa foorumilla?