Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 17 - Yleinen keskustelu

Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Sääli ettei 2K-änäriä enää varmaan tule.

Ite oon ollu aika surkeaa näissä NHL 15&16. NHL 2014:ssa oli aika hyvät slaiderit ja voitin toisiks vaikemalla tasolla SM-liigan.

Pitäsköhä laskea Atrribute Effect nolliin?? 16:ssa??
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Sääli ettei 2K-änäriä enää varmaan tule.

Ite oon ollu aika surkeaa näissä NHL 15&16. NHL 2014:ssa oli aika hyvät slaiderit ja voitin toisiks vaikemalla tasolla SM-liigan.

Pitäsköhä laskea Atrribute Effect nolliin?? 16:ssa??
Harmi vaan, ettei kukaan taida enää pelata änäreitä "off-line" -tilassa, vaan kovimmat väännöt on juuri ihmispelaajia vastaan.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Harmi vaan, ettei kukaan taida enää pelata änäreitä "off-line" -tilassa, vaan kovimmat väännöt on juuri ihmispelaajia vastaan.

Ok niin,vaikee sanoa pärjääkö noita junioireta vastaan enää.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Harmi vaan, ettei kukaan taida enää pelata änäreitä "off-line" -tilassa, vaan kovimmat väännöt on juuri ihmispelaajia vastaan.

Minä pelaan pelkästään offlinessä ja todella huikeita vääntöjä. Slidereilla sain viimevuoden versionkin sellaiseksi, että meni voitot/tappiot aika 50-50 ja omista virheistä rankaistiin.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Minä pelaan pelkästään offlinessä ja todella huikeita vääntöjä. Slidereilla sain viimevuoden versionkin sellaiseksi, että meni voitot/tappiot aika 50-50 ja omista virheistä rankaistiin.

Mites Attribute Effect??
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Kun NHL-peleihin tuli online-mahdollisuus 09-versiosta lähtien, niin joka vuosi peli on innostanut ja saanut aikaan sen "joko se tulee, milloin se tulee" -tunteen ja peliseuraa löytyi aina tutussa poppoossa.

Viime vuosina on alkanut tulla se fiilis, että innostus on hiipunut ja peli ei enää tarjoa riittävästi uutta. Hyvä peli se tämänvuotinenkin on, mutta ei sen pariin ole tullut enää juurikaan palattua tämän vuoden puolella. Paljon joukkueita siellä kuulemma edelleen on ja 6vs6-pelit ovat edelleen sitä parasta antia, mutta ei silti. Oman IRL-kerhon pelitkin ovat kuihtuneet täysin ja muut pelit ovat saaneet entistä enemmän aikaa.

Mainittakoon, että EASHL on se kaikki kaikessa, mikään muu ei ole ikinä kiinnostanut näissä peleissä - sen verran olen BoPia ja HUTtia pelannut, että joitakin boostereita on saanut auki EASHL:ää varten. Joku voisi sanoa, että olen menettänyt paljon, mutta jos pelattuja pelejä on kaikki versiot yhteenlaskettuna tuhansia kappaleita, niin rahoille on saanut erittäin hyvin vastinetta.

Vahvasti näyttää siltä, että en ainakaan julkaisussa uutta NHL:ää osta, ehkä myöhemmin halvemmalla. Olkoot minkälaiset hypet tahansa, jos pelissä on edelleen ne tietyt asiat, jotka ovat vuodesta toiseen mukana, etenkin maalinteon osalta. Peli vain näyttää kertakaikkisen typerältä, kun aina haetaan samoja tapoja tehdä maali. Maalivahtipelit tietysti erikseen.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Kun NHL-peleihin tuli online-mahdollisuus 09-versiosta lähtien, niin joka vuosi peli on innostanut ja saanut aikaan sen "joko se tulee, milloin se tulee" ja peliseuraa löytyi aina tutussa poppoossa.

....
Ehkä EA vihdoin tekee "online-only" jääkiekkopelin ilman mitään NHL-lisenssejä, jossa voisi maksua vastaan pelata erilaisia ranked-liigoja. Ilmaiseksi peliä voisi tahkoa sitten merkityksettömiä pelejä.

Minä pelaan pelkästään offlinessä ja todella huikeita vääntöjä. Slidereilla sain viimevuoden versionkin sellaiseksi, että meni voitot/tappiot aika 50-50 ja omista virheistä rankaistiin.
Niin, no pelaahan jengi CoD:n yksinpeliäkin.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Jos syöttöjen suunnan ja lähdön input lag on sitä luokkaa mitä ollut nhl 15 ja 16, niin ei voi mitenkään toivoakaan, että peli muuttuisi oikeaksi lätkäksi. Syötöt lähtee 2 sekuntia sen jälkeen kun on nappia painanut, ja on todella epäselvää miltä ajankohdalta syötön suunta aktivoituu. Samaten yv-pelaajien käyttäytyminen siniviivalla on ihan järkyttävää, että on aina riski siirtää kiekkoa viivaan. Peli voisi hieman jopa auttaa viivassa, niin ettei tapahdu näitä, että kiekko on alueella, mutta kun painaa ylöspäin niin jotenkin peli sössii kiekon viivan väärälle puolelle.

Ja mikä ihme siinä on, että skill stick -napeilla ei voi päättää haluaako one-timerissa lämmätä vai vetää jonkun lörön. Vois enemmänkin vetää one-timerilla siniviivalta jos aina lähtis lämmi. Pelaajat myös vetää kiekosta ohi ihan järkyttävän usein.


Näihin sais kyllä parannusta.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Olinpas sokea. Mutta tässä uusimmat tiedot NHL17-pelistä: http://thehockeywriters.com/changes-coming-nhl-17/

Ja King of the Jungle-nimimerkin kokoelma tuosta Jatkoajan foorumilta:

-Valikoista tulee nopeampia ja sulavampia
- Areena paremmin mukaan pelin tapahtumiin eli yleisö eläköityy paremmin pelin mukana etenkin isoissa otteluissa ja ilmeisesti yritetään luoda enemmän sitä fiilistä siihen touhuun, koska ainakin viime peleissä kun voitat Stanley Cupin niin meno on kaikilta puolin kuin joissakin Hippohiihtojen palkintojenjaossa
- Selostajille enemmän lauseita, jotta samojen toisto vähenee ja yritetään saada osaksi ylempänä mainittua showta, jossa homma muistuttaa enemmän oikeaa lähetystä kuin robottia
- Pelaajille enemmän oikeita naamoja. Yli 50% pelaajista scannattiin viime kauden aikana, joten pitäisi olla huomattavasti enemmän tämän vuoden versiossa

- EASHL saamassa päivitystä myös. Pelaajilta enemmän valtaa oman pelaajan luomisessa ja jotain muutakin josta pelaaja tuntee rakentavansa omaa pelaajansa eikä vain valitse tietystä muotista vaihtoehdon, kuten tänä vuonna.
- Be a Pro ja GM saavat myös isot muutokset tänä vuonna
- Aikeissa tuoda julkaisun jälkeistä sisältöä enemmän kuin ikinä.

Eipä tuossa taas ole mitään niin huikean erikoista. Perus EA:ta. "Uudistuksena" mm. toimivammat valikot! ... jotka piti tulla jo NHL16-peliin, vaan eipä tullut. Yleisön ELÄYTYMINEN on ollut toivottavaa jo pidempään, onhan tuo nyt hiton huvittavaa, kun SC ratkeaa kotijoukkueelle jossain kolmannella jatkoerällä ja fanit istuu penkeissään kuin harjoituspelin erätauolla. Olisi myös ihan semisti kiva juttu, jos EA jaksaisi vihdoin vaihtaa sen SC-animaation uuteen, joka ollut sama siitä asti kun pelissä ensimmäistä kertaa Xbox 360/PS3-konsoleille tuli.

Ps. "- Aikeissa tuoda julkaisun jälkeistä sisältöä enemmän kuin ikinä." <- Mitähän tämä meinaa? Enemmän rahastusta mikromaksuilla kuin koskaan? Vai kuunnellaan aikuisten oikeasti faneja tänä vuonna ja korjataan mahdollisia bugeja ja tuodaan uusia pieniä lisäjuttuja peliin? EA puoltaa ensimmäistä arvausta enemmän, reilusti.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Olipas sokea. Mutta tässä uusimmat tiedot NHL17-pelistä: http://thehockeywriters.com/changes-coming-nhl-17/

Ja King of the Jungle-nimimerkin kokoelma tuosta Jatkoajan foorumilta:

-Valikoista tulee nopeampia ja sulavampia
- Areena paremmin mukaan pelin tapahtumiin eli yleisö eläköityy paremmin pelin mukana etenkin isoissa otteluissa ja ilmeisesti yritetään luoda enemmän sitä fiilistä siihen touhuun, koska ainakin viime peleissä kun voitat Stanley Cupin niin meno on kaikilta puolin kuin joissakin Hippohiihtojen palkintojenjaossa
- Selostajille enemmän lauseita, jotta samojen toisto vähenee ja yritetään saada osaksi ylempänä mainittua showta, jossa homma muistuttaa enemmän oikeaa lähetystä kuin robottia
- Pelaajille enemmän oikeita naamoja. Yli 50% pelaajista scannattiin viime kauden aikana, joten pitäisi olla huomattavasti enemmän tämän vuoden versiossa

- EASHL saamassa päivitystä myös. Pelaajilta enemmän valtaa oman pelaajan luomisessa ja jotain muutakin josta pelaaja tuntee rakentavansa omaa pelaajansa eikä vain valitse tietystä muotista vaihtoehdon, kuten tänä vuonna.
- Be a Pro ja GM saavat myös isot muutokset tänä vuonna
- Aikeissa tuoda julkaisun jälkeistä sisältöä enemmän kuin ikinä.

Eipä tuossa taas ole mitään niin huikean erikoista. Perus EA:ta. "Uudistuksena" mm. toimivammat valikot! ... jotka piti tulla jo NHL16-peliin, vaan eipä tullut. Yleisön ELÄYTYMINEN on ollut toivottavaa jo pidempään, onhan tuo nyt hiton huvittavaa, kun SC ratkeaa kotijoukkueelle jossain kolmannella jatkoerällä ja fanit istuu penkeissään kuin harjoituspelin erätauolla. Olisi myös ihan semisti kiva juttu, jos EA jaksaisi vihdoin vaihtaa sen SC-animaation uuteen, joka ollut sama siitä asti kun pelissä ensimmäistä kertaa Xbox 360/PS3-konsoleille tuli.

Ps. "- Aikeissa tuoda julkaisun jälkeistä sisältöä enemmän kuin ikinä." <- Mitähän tämä meinaa? Enemmän rahastusta mikromaksuilla kuin koskaan? Vai kuunnellaan aikuisten oikeasti faneja tänä vuonna ja korjataan mahdollisia bugeja ja tuodaan uusia pieniä lisäjuttuja peliin? EA puoltaa ensimmäistä arvausta enemmän, reilusti.
Tarkoittaa sitä, että peli on julkaisussa pelikelpoinen, mutta päivitysten jälkeen sillä ei tee mitään:D
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Nhl sarja on ollut vuoden 2006 jälkeen jo ihan liian vaikea joten miksi ihmeessä realistisempaa fysiikkaa kiekolle, kun se menis jo totaalisen liian turhauttavaksi pelaamiseksi silloin. Mulla on ps2:lle nhl 09 ja huonoa sanottavaa mulla ei siitä ole paitsi sairaan kova vaikeustaso.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Toivottavasti korjaa tuon EASHL muodon, palauttaisivat sen vaikka samanlaiseksi kuin oli NHL14.. iha jäätävää kuraa täs 16.ssa!
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

https://www.youtube.com/watch?v=tezu9AbJgpw Vastasiko joku tuohon sörveihin? Luulin itse että kuulun postituslistalle, olin raksittanut sen jonkun raksin, mutta näemmä en kuulunut ja nyt kuulun.

Tuli kysyttyä EA:lta voisivatko tuon surveyn lähettää.

Mitä sitten itse teksteihin tulee, niin taas näyttää siltä että puheissa luvataan maat ja taivaat uudelta peliltä. Kattellaan...
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

NHL17-pelin pelimuodot: https://www.easports.com/fi/nhl/features
- World Cup
- NHL Draft Champions (Sama asia kuin FUT Draft Fifassa periaatteessa)
- Franchise Mode

Lisäksi maalivahteja, kiekosta taistelemisen fysiikoita ja yleisesti peliä on paranneltu mm. taklausten ja syöttöjen ostalta. Tätä samaahan nyt saa kuulla jokainen vuosi, joten katsotaan kun joko Demo tai EA Access-versio kolahtaa jakoon, mitä tuo tulee olemaan. Franchise Mode kuulostaa aikas samalta, mitä NHL04-pelin managerimuoto (Dynasty Mode tjsp) ja itse kyllä ajatuksena olen tuohon tyytyväinen. Toivottavasti nyt vaan ei sitten ole yhtä hengetöntä ja tylsää, mitä Be a GM tähän asti. EASHL on myös mukana pelissä, mutta ikävä kyllä GMC:stä/vastaavasta pelimuodosta tuossa ei ole sanaakaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Toivottavasti EASHL tulisi taas se, että pelaajien buildin saa itse tehdä.. Jos EA haluaa tasaisempia pelejä, eikä ole niin kuin NHL14.ssä legenda 3 vs tulokas 1, niin antaisivat jokaiselle tietyn verran pisteitä käytettäväksi kehittämiseen ja niitä boosteja avautuisi samalla tavalla kuin 14:ssa myös (esim. tietty määrä pelejä, tietty määrä maaleja jne.). Sehän oli aika naurettavaa kun uunot osti heti ekana +7 boostit että saavat selvän etumatkan muihin.. Nää valmiit pelaajaluokat on jotakin niin kuraa, itse tykkäsin pelata omalla pelaajalla, mikä oli kaikin osapuolin hyvä, ei tarvinnut tyytyä joko puukätiseen hyvään luistelijaan tai huonoon syöttelijään, jonka luistelu taidot on verrattavissa luistelukoululaisiin.

Samalla voisivat tehdä jotakin pelaajan liikkumiselle EASHL:ssä, nykyään tuntuu niin raskaalta liikkua paikasta toiseen, liekö johtuu siitä kun pelaajan kokonaisuus on 70 luokkaa... Kovat odotukset syksyyn, varmasti pääsee pettymään tämänkin kerran
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

EA vastasi ensimmäisiin kysymyksiiin ASK EA-sivustollaan. Yllättäen taas pääosassa kysymyksistä on se EA:n perusjargon-lause, joka tullut niin surullisen tutuksi "that we are looking into for future iterations." ja vahvistivat, ettei GMC ole NHL17-pelissä.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Eashl pelaajan näkökulmasta vaikuttaa hyvältä, tykkäsin jo 16 ja nyt hommaan tulee vähän syvyyttä.

Lähetetty minun K01E laitteesta Tapatalkilla
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

NHL17-pelin pelimuodot: https://www.easports.com/fi/nhl/features
- World Cup
- NHL Draft Champions (Sama asia kuin FUT Draft Fifassa periaatteessa)
- Franchise Mode

Lisäksi maalivahteja, kiekosta taistelemisen fysiikoita ja yleisesti peliä on paranneltu mm. taklausten ja syöttöjen ostalta. Tätä samaahan nyt saa kuulla jokainen vuosi, joten katsotaan kun joko Demo tai EA Access-versio kolahtaa jakoon, mitä tuo tulee olemaan. Franchise Mode kuulostaa aikas samalta, mitä NHL04-pelin managerimuoto (Dynasty Mode tjsp) ja itse kyllä ajatuksena olen tuohon tyytyväinen. Toivottavasti nyt vaan ei sitten ole yhtä hengetöntä ja tylsää, mitä Be a GM tähän asti. EASHL on myös mukana pelissä, mutta ikävä kyllä GMC:stä/vastaavasta pelimuodosta tuossa ei ole sanaakaan.

NHL 2004 lieneekin EA:n paras lätkäpeli.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

EA Sports jatkaa palaavien ominaisuuksien mainostamista täysin uusina:

"For the first time in EA SPORTS NHL history, play for national pride in a full International Tournament Mode."
 
Ylös Bottom