Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 17 - Yleinen keskustelu

Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Ooh! Maalivahdilla yksi melkein uusi torjunta ja nyt mailalla pystyy sitomaan, oletettavasti kun pitää X:ää pohjassa. Wau! Eiköhän ne pian ilmoita jokavuotiseen tyyliin, kuinka pelimoottorikin on rakennetty täysin puhtaalta pöydältä.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Tohon betaan/demoon liittyen, jos samalla koneella on kaksi käyttäjää niin tarvitseeko kummankin rekistöröityä ja ladata beta/demo erikseen?
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Trailerista ei erota, että onko toi NHL16:sta vaiko tästä uusimmasta. Viime vuonna oli varmaan sama homma, mutta silti suostuttelin itseni ostamaan. Saa nähdä miten tänä vuonna, onko pelillisiin seikkoihin puututtu yhtään?

Uusi pelimoottori tulee kenties vasta NHL 17, toisinkuin Fifa tuo sen jo tänä vuonna.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Laitoin suosiolla Professional-tason ja peli oli ihan mukavaa ainasen v*tutuksen sijaan. Voittojakin tuli.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Aika mielenkiintosta settiä tosta tulevasta HUT moodista. En oikein vielkään jaksa uskoa että ne ois parantanu niit oikeita ongelmia siitä. Toisaalta toi synergia systeemi vaikuttaa mielenkiintoselta. Onneksi on beta tulossa...
https://www.youtube.com/watch?v=fNChet5uaoo
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

[video=youtube;JmnVB49-uCE]https://www.youtube.com/watch?v=JmnVB49-uCE[/video]
Ja kun sanon oikeita ongelmia tarkoitan tätä, johon meinaa mennä hermot joka vuosi :D
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

EA kertoi tuolla Ask EA:ssa myös ettei betasta tallennu mitään alkuperäiseen peliin. Eli siis samaan tyyliin kuin viime vuoden EASHL-beta, joukkueet/pelaajatiedot tuhoutuvat joka kerta kun pelaamisen lopettaa ja se HUT/EASHL pitää aloittaa ns. alusta.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

[video=youtube;JmnVB49-uCE]https://www.youtube.com/watch?v=JmnVB49-uCE[/video]
Ja kun sanon oikeita ongelmia tarkoitan tätä, johon meinaa mennä hermot joka vuosi :D
Tuohonkin on niin monta eri tekijää: Yhteys, pelaajien energia, pelaajat ohjaimien päässä, palkkakatot, kemiat.. Itse en ole spurttia käyttänyt enää paljon yhtään, koska sillä saat pelaajien energiat nopeasti loppuun. Sitten olen huomannut, että kun alkaa lagi niin tulee ihan erikoisia tilanteita kentällä. Kemiat ei kannata olla ikinä 100, siitä ne ongelmat alkaa. Palkkakatto aina yli 50 miljoonaa, ei alle. Momentum tässä pelissä on ja aivan liioiteltu. Lisäksi harvemmin tulee voitettua näitä legenda/parhaat pelaajat pelaajia. Tuo on fakta, että noita läheltä moken längistä lirutettuja maaleja tulee ja paljon. Ice tilt hommaan en usko, itsellä suurin osa menee oman puolustuksen piikkiin.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

[video=youtube;JmnVB49-uCE]https://www.youtube.com/watch?v=JmnVB49-uCE[/video]
Ja kun sanon oikeita ongelmia tarkoitan tätä, johon meinaa mennä hermot joka vuosi :D
Heha. Katsoin videon ja pelasin pelin. Vanha kunnon momentumihan se sieltä tuli heti peliin.

Omilla ukoilla pysynyt niin mitenkään kiekko lavassa ja vastustaja teki kärkeen kaksi aivan jäätävää säkäpomppumaalia. 4-0 tilanteessa tuli sitten luovutettua lopulta, kun teki 2 maalia lisää vielä kun tuli jatkot pelattua puolivaloilla hämmennyksen ja huvituksen yhteisvaikutuksesta. Enpä tuota muuten enää pelaisikaan, mutta haluan tuon 200 pelin "haamurajan" rikki, jotta ne mahdolliset maksimipakat saan NHL17 HUT:n.

Se mikä tuosta videosta puuttuu, on mm. se ettei sun ukot osaa tehdä kiekottomakaan oikein mitään, syötöt menevät aivan minne sattuu ja ukot luistelevat kentällä kuin suossa. Tämä luistelu tosin on korjattu next genille huomaamattomammaksi, oli selvempää old gen änäreissä.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Tuohonkin on niin monta eri tekijää: Yhteys, pelaajien energia, pelaajat ohjaimien päässä, palkkakatot, kemiat.. Itse en ole spurttia käyttänyt enää paljon yhtään, koska sillä saat pelaajien energiat nopeasti loppuun. Sitten olen huomannut, että kun alkaa lagi niin tulee ihan erikoisia tilanteita kentällä. Kemiat ei kannata olla ikinä 100, siitä ne ongelmat alkaa. Palkkakatto aina yli 50 miljoonaa, ei alle. Momentum tässä pelissä on ja aivan liioiteltu. Lisäksi harvemmin tulee voitettua näitä legenda/parhaat pelaajat pelaajia. Tuo on fakta, että noita läheltä moken längistä lirutettuja maaleja tulee ja paljon. Ice tilt hommaan en usko, itsellä suurin osa menee oman puolustuksen piikkiin.
Se Momentum/Icetilt on todistettu jo niin monella videolla/livekuvalla ja tarinalla, että kyllä se nyt vaan on pelissä. Ihan sama mitä EA väittää ja osasta pelaajista tuntuu. MUTTA:

Koska se on pelissä, se on myös luonut monelle pelaajalle harhaluulot järjettömillä mittakaavoilla ja nyt _aivan kaikkea_ syytetään momentumista, vaikka syy ON pelkästään osassa peleistä siellä ohjaimen toisessa päässä. Sitä on turha kenenkään kiistää ja itsessänikin olen tämän harhaluulon huomannut niin Fifassa, kuin NHL:ssäkin. Osa kiekonmenetyksistä on mm. lagin ja idioottimaisen AI:n syytä, kuten osa ohi menneistä syötöistäkin, tämä on totta.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Se Momentum/Icetilt on todistettu jo niin monella videolla/livekuvalla ja tarinalla, että kyllä se nyt vaan on pelissä. Ihan sama mitä EA väittää ja osasta pelaajista tuntuu. MUTTA:

Koska se on pelissä, se on myös luonut monelle pelaajalle harhaluulot järjettömillä mittakaavoilla ja nyt _aivan kaikkea_ syytetään momentumista, vaikka syy ON pelkästään osassa peleistä siellä ohjaimen toisessa päässä. Sitä on turha kenenkään kiistää ja itsessänikin olen tämän harhaluulon huomannut niin Fifassa, kuin NHL:ssäkin. Osa kiekonmenetyksistä on mm. lagin ja idioottimaisen AI:n syytä, kuten osa ohi menneistä syötöistäkin, tämä on totta.
Tämä on erittäin hyvä kiteytys. Itse uskon myös momemtumin jonkinlaiseen olemiseen, mutta nykyään se on sitten sitä että jengi itkee aivan kaikesta "vastoinkäymisestä" ja syyttää vain momemtumia.

Liian helppo tekosyy syyttää aina ja vain momemtumia. Katkeamaton kierre, kun ihmiset löytävät aina "syyn", joten eivät edes mieti että tekevätkö itse jotain väärin. Itsellenikin on tullut lukemattomia viestejä, joissa hävinnyt vastustaja huutelee momemtumia ja onnekkuutta. Suurimmassa osassa ikävä kyllä näet, että se on se pelin pelaaja joka siellä tekee itselleni kaiken helpoksi. Annetaan 10 läpiajoa pelissä, kun juostaan kaikilla mahdollisilla pelaajilla vastaan ja sitten vingutaan ja haukutaan EA:ta.
Tuntuu olevan valloillaan myös sellainen meininki, että itse voi kyllä tehdä vaikka kahdeksan maalia putkeen jonkun laidan ja maalivahdin luistimien kautta niin se on vain ansaittua, mutta auta armias jos tulee yksikin viivaveto, onetimer, ranne, mikä tahansa, niin johan ollaan postaamassa videoita nettiin, kuinka selvästi taas EA antoi mometumin vastustajalle.

Suosittelen kaikille pelkästään momemtumista valittaville vähän peiliinkatsomista ja miettimistä, mitä sitten? Joskus voittaa, joskus häviää ja väitän, että ne "momemtumin" ansiosta voitetut ottelut ovat aika tasoissa häviöiden kanssa. Ne voitot vain tuppaa unohtumaan, kun valitetaan, että taas iso paha EA pilasi otteluni.

Ja sekään ei ikinä tunnu olevan mahdollista, että ehkä vastustaja on vain parempi pelaamaan.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Hieno saavutus yläpuolella olla kirjoittamatta sanaa kertaakaan oikein mistä jauhaa rivikaupalla. Mutta kyllähän sen hyötymisen huomaa useassa pelissä ainakin HUT:issa. Mutta vähintään yhtä usein siitä edusta saa itsekin nauttia.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Tuohonkin on niin monta eri tekijää: Yhteys, pelaajien energia, pelaajat ohjaimien päässä, palkkakatot, kemiat.. Itse en ole spurttia käyttänyt enää paljon yhtään, koska sillä saat pelaajien energiat nopeasti loppuun. Sitten olen huomannut, että kun alkaa lagi niin tulee ihan erikoisia tilanteita kentällä. Kemiat ei kannata olla ikinä 100, siitä ne ongelmat alkaa. Palkkakatto aina yli 50 miljoonaa, ei alle. Momentum tässä pelissä on ja aivan liioiteltu. Lisäksi harvemmin tulee voitettua näitä legenda/parhaat pelaajat pelaajia. Tuo on fakta, että noita läheltä moken längistä lirutettuja maaleja tulee ja paljon. Ice tilt hommaan en usko, itsellä suurin osa menee oman puolustuksen piikkiin.

Itsekkään en oo montaa matsia pelannu viimeseen puoleen vuoteen, kun kyllästytti totaalisesti se touhu oman tiimin palkkojen ollessa 115 milj :D Myin pois muut paitsi sakic, sotw seabrook ja shattenkirk plus alotus pakoista saadut hyvät ja palkat edelleen 95 milj... Toi 50 milj palkat kuulostaa niin trollaus rajalta, kun salaryt oli sen yli jo ekal viikolla julkkarissa :D Sit porukka viel kitis ettei oo varaa parempiin pelaajiin nii sen takia halpa tiimi.

Rajat max pakoille oli 250k kiekkoa, 200 matsia ja 500 pelaajaa kokoelmassa. Sai muutaman pronssi pakan avata, että sain 500 pelaajaa täyteen. Melkein tekis miel jättää välistä koko skeida kun nytkin viihtyny world of tanksin parissa paljon paremmin. Jos toi synergia ois parempi systeemi, kuin kemiat vois ostaakin mut tulee kyl joka tapaukses jäämään selvästi casual pelaamisen puolelle. Niin vitt##Ntunu oon kyl änärin pelaaja kantaan. En oo mistään pelistä löytäny mulk##pia pelaajia
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Itsekkään en oo montaa matsia pelannu viimeseen puoleen vuoteen, kun kyllästytti totaalisesti se touhu oman tiimin palkkojen ollessa 115 milj :D Myin pois muut paitsi sakic, sotw seabrook ja shattenkirk plus alotus pakoista saadut hyvät ja palkat edelleen 95 milj... Toi 50 milj palkat kuulostaa niin trollaus rajalta, kun salaryt oli sen yli jo ekal viikolla julkkarissa :D Sit porukka viel kitis ettei oo varaa parempiin pelaajiin nii sen takia halpa tiimi.

Rajat max pakoille oli 250k kiekkoa, 200 matsia ja 500 pelaajaa kokoelmassa. Sai muutaman pronssi pakan avata, että sain 500 pelaajaa täyteen. Melkein tekis miel jättää välistä koko skeida kun nytkin viihtyny world of tanksin parissa paljon paremmin. Jos toi synergia ois parempi systeemi, kuin kemiat vois ostaakin mut tulee kyl joka tapaukses jäämään selvästi casual pelaamisen puolelle. Niin vitt##Ntunu oon kyl änärin pelaaja kantaan. En oo mistään pelistä löytäny mulk##pia pelaajia
Mulla on kaikki hyökkääjät kovanaamaosastoa ja isokokoiset pakit. Sopii parhaiten omaan pelityyliin. Tällaisen porukan kasaan seuraavaankin, koska eniten olen voittoja napsinut tällä porukalla. Siinähän on just se, että melkein kaikilla on pienikokoinen joukkue, mutta ei se nopeus ole ainut keino. Taklaamalla otan ajan ja tilan pois ja ohjureilla teen maalit:D
 
NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Kyllähän se itselleni se isoin ongelma Nhl:ssä on ne muut pelaajat,usein kysyn itseltäni ,että miksi maksaa "70e" pelistä ja hakee samaa "bugi" rannetta ylänurkkaan koko peli... ei vaan ymmärrä.. eli pointtini on se että pelaajat vaikuttavat aika isosti itse peliin... kun vaan pienet asiat korjaavat niin offlinekin maistuu[emoji1]
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Mulla on kaikki hyökkääjät kovanaamaosastoa ja isokokoiset pakit. Sopii parhaiten omaan pelityyliin. Tällaisen porukan kasaan seuraavaankin, koska eniten olen voittoja napsinut tällä porukalla. Siinähän on just se, että melkein kaikilla on pienikokoinen joukkue, mutta ei se nopeus ole ainut keino. Taklaamalla otan ajan ja tilan pois ja ohjureilla teen maalit:D

Kaikki napsii eniten voittoja sellasilla tiimeillä, koska staroilta katoaa jalat ja kädet niitä vastaan aika usein :D NHL 14 kannatti olla pienikokoset ja mahollisimman nopeet pelaajat, koska taklaaminen ei toiminu läheskään näin hyvin. Nyt ei enää niinkään.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Kaikki napsii eniten voittoja sellasilla tiimeillä, koska staroilta katoaa jalat ja kädet niitä vastaan aika usein :D NHL 14 kannatti olla pienikokoset ja mahollisimman nopeet pelaajat, koska taklaaminen ei toiminu läheskään näin hyvin. Nyt ei enää niinkään.
Itse pärjäsin samanlaisella porukalla siinäkin, taisin olla taklaustilaston maailman ykkönen hutissa. Taklaaminen on taitolaji, mutta noilla kovanaamoilla se on helpompaa. NHL 14 tuli muutenkin pelattua, 1500 huttia ja lisäksi kaverin kanssa huttia n. 800 peliä:DMinun mielestä top 3 änäri, vaikka kaikki ei tykkääkään. Kyllä minun mielestä pitäisi pärjätä, jos omistaa Ovechkin, Crosby, Kane, Toews jne.. Itse olen järjestään hävinnyt pelit, missä nämä neljä kaveria on olleet mukana+legendat. Normijengejä vastaan ei ongelmia ole niinkään, paitsi jos on lagia.
 
Vastaus: NHL 17 - Ennakkomeuhkaus ja jokavuotiset itkuvirret

Itse pärjäsin samanlaisella porukalla siinäkin, taisin olla taklaustilaston maailman ykkönen hutissa. Taklaaminen on taitolaji, mutta noilla kovanaamoilla se on helpompaa. NHL 14 tuli muutenkin pelattua, 1500 huttia ja lisäksi kaverin kanssa huttia n. 800 peliä:DMinun mielestä top 3 änäri, vaikka kaikki ei tykkääkään. Kyllä minun mielestä pitäisi pärjätä, jos omistaa Ovechkin, Crosby, Kane, Toews jne.. Itse olen järjestään hävinnyt pelit, missä nämä neljä kaveria on olleet mukana+legendat. Normijengejä vastaan ei ongelmia ole niinkään, paitsi jos on lagia.

Nii 13 tai 14 eniten pelattu jollain 1000 matsilla. Sit tippunu tasasesti 15 tais olla 600 ja nyt 16 joku 400 matsia. Pärjää mut töitä pitää tehdä tuplasti enemmän kuin keskiverto tiimillä että voittaa. Noista en oo omistanu kuin kanen nhl 13 kun nhl julkkari oli kuukauden päässä. Jos lasket vain noi stara jengeiksi niin mul ei oo ikinä ollu stara jengiä

Normijengit luokkaa suurin osa n. 88 ovrl. Niillä alle 1 milj salary super tulokkailla höystettynä ja low salary moleilla tai/ja pakeilla. Lähes kaikki paremmman luokan stara tiimit on menestyny suht huonosti mua vastaan. Tän hetken hutin ykkönenkin käyttää hopeista molaria oikeesti -_-
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom