Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 19 - Yleinen keskustelu

Toivottavasti tämä oli vitsi :D
Kyllä tuo gameplay hakkaa parin viime NHL:n gameplayn aika 10-0. Pokespämmäys loistaa poissaolollaan, moket torjuu kulmissapyörijöiden vetoja, luistelu on ihan toimivaa, jne.

Tosin NHL 18-peliä pelasin vain muutaman hassun pelin, mutta kuitenkin.
 
Toivottavasti tämä oli vitsi :D
No ei todellakaan ollut vitsi. Kun pelistä uupuu pokespämmi, tekoäly toimii, taklaukset toimii ja yhteydetkin pelaa. Mikä vika tässä pelissä nyt on? Niin, että mieluummin pokespämmiä, paska tekoäly ja huonot yhteydet:D Yhtään bugimaalia ei ole tehty pelaamissani peleissä, joten siinäkin on menty eteenpäin. Kannattaa pelata enemmän kuin se viisi minuuttia, niin alkaa valaistua pelin vahvuudet. Niin ja luistelu on aivan erinomaista ja tämä mahdollistaa myös helpomman puolustamisen. EA:n foorumilla peliä kehutaan kanssa kilpaa:)
 
Poketus on ihan samanlaista kuin ennenkin, kiekot myös hävyttömän kovaa liimattu lapaan ja ne mitä mä testailin, niin täysin samat bugimaalit edelleen läsnä, eikä juuri muutoin maaleja porukka edes tee.
Tekoälyssä en kauheita muutoksia huomannut. EA peliksi yhteydet kyllä toimi poikkeuksellisen hyvin.
 
Poketus on ihan samanlaista kuin ennenkin, kiekot myös hävyttömän kovaa liimattu lapaan ja ne mitä mä testailin, niin täysin samat bugimaalit edelleen läsnä, eikä juuri muutoin maaleja porukka edes tee.
Tekoälyssä en kauheita muutoksia huomannut. EA peliksi yhteydet kyllä toimi poikkeuksellisen hyvin.
Itseä vastaan suurin osa maaleista tuli reboundeista ja olisikohan kolme tehty one-timereista. Nämähän eivät ole bugimaaleja, vaan huonoa puolustamista. Pelaillut olen vs pelejä, koska näissä gameplay tulee selkeiten esille. Itse luen bugimaaleiksi nämä nollakulmamaalit, niin rystyltä kuin kämmeneltä. 1vs1vs1 kokeilin, mutta ei oikein iskenyt tällä kertaa.

Statsit ovat tällä hetkellä 5-1. Kaikki ovat keskeytysvoittoja ja tappio on keskeytystappio. Luulen, että ero pelikokemukseen tulee pelattujen online ottelujen tähden, koska silloin pelikokemus on varmasti erilainen. Eli paljon pelannut ei hätkähdä enää perseilijöistä, kun vähän pelannut ottaa pulttia pienistä asioista. Tai sitten mulla on ollut hyvä tuuri vastustajien suhteen:) Ei varmasti pysty enää pokettamaan samalla tavalla kuin NHL 18, koska melkein varma jäähy tulee takaapäin poketuksesta. Itsekin tottui NHL 18, että pystyy aina pokettamaan takaapäin, mutta nyt oli pakko muuttaa pelityyliä. Paljon taklauksia ja kiekon peittäminen toimii itsellä, pokenappiin en koske kuin varmoissa paikoissa.
 
mitä tää eashl pipolätkä perseily on pitäskö tässä joku 100 matsia pelata et saa "ammattilaisen" käyttöön
 
mitä tää eashl pipolätkä perseily on pitäskö tässä joku 100 matsia pelata et saa "ammattilaisen" käyttöön
Sparripelit (drop-in) pelataan "pipoilla&huppareilla", seurapelit oikeilla varusteilla. Jos nyt ymmärsin kysymyksesi oikein. Onneksi en harrasta sparreja...

Mitä tuohon betaan muuten tulee, itse tykkäsin! Neljä seurapeliä, jokaisessa pelaajan ohjattavuus ja reagointi aivan eri luokkaa kuin 18. Varmaan tulee vastaan juttuja jotka edellisissä(kin) ärsyttävät, mutta katsellaan.

Ainoa vs peli sattui sitten olemaan vieraspeli Oilersia vastaan, ja tämmöistä...:


Kolmella eri kameralla (classic, ice, overhead) ehdin kokeilla, kaikilla sama. Kolmannessa erässä laitoin poikki.:confused:

Onneksi ollaan vielä betavaiheessa...
 
Viimeksi muokattu:
Parasta änäriä pitkään aikaan! Kaikki on tasapainossa tällä hetkellä. Kunhan eivät vain muuta mitään oikeaan julkaisuun.
Muutama peli tullut pelattua ja voin allekirjoittaa tämän 100%.
Pelaajan liikkuminen ja pokecheck ovat ne maukkaimmat muutokset.

Pitkässä juoksussahan tämä toki vasta tosissaan testataan.
 
Luistelu on mennyt kyllä roimasti eteen päin, hyvän tuntuinen. Jäähyjä tulee herkästi, poken kanssa saa olla todella tarkkana.

Yllättävän hyvältä tämä tuntuu.
 
Viimeksi muokattu:
Pokespämmin poistaminen on ollut hyvä juttu, mutta mailanostoa voi puolestaan nyt käyttää ihan surutta. Ihan kivoja pelejä sitten, kun ei oleveivaaja vastassa. Offline voi olla ihan hyvä. Pelaajien "statsi-haarukka" on kasvanut, huonompien pelaajien ovr laskenut entisestään viime vuodesta.
 
Samaa momemtum/bugi kuraa tod.näk myös uusi läde+siihen vielä online/hut peleissä vastus mikä ei osaa pelata mutta saa maalit pelkillä lämäreillä ja ihan sama mistä pistää kiekon liikkeelle..mutta kaipa se silti pitää ostaa
 
Aivan helvetin hyvältä vaikuttaa. Kaikilla mittareilla. Kunhan eivät pilaa tätä lopulliseen versioon. Poketukset takaapäin lähes joka kerta johtaa rikkeeseen. Yhtäkään varmaa maalitapaa ei ole tullut 30 EASHL matsissa vastaan. Luistelun muutos oli paljon isompi ja parempi mitä osasin odottaa, muutti myös fysiikoita.

Ottakaa pari kaveria mukaan ja pelatkaa jääkiekkoa EASHL.ssä.
 
Tämä beta on ollut positiivinen yllätys minulle.
+pokespämmien poistaminen, nyt pokettaminen vaatii taitoa.
+luistelu on mennyt parempaa suuntaan, pelaajat liikkuvat hyvin.
+pelaajat vaikuttavat erilaisille, eli joku 90ovr pelaaja on parempi kuin 70ovr pelaaja.
-vastustajan joukkuetta ei näe kuin vasta silloin kun peli alkaa, ymmärrän että vastustajan joukkue on piilotettu hutissa mutta miksi se on pitänyt piilottaa perus online otteluissa.
-/+maalivahdit vaikuttivat melko hasardeilta.
Online pelejä olen pelannut tilastoilla 10-0-0, muita pelimuotaja en ole vielä kokeillut.
Toki tämä on vasta beta versio mutta hyvältä vaikuttaa.
Huttia tuskin tulen enään pelaamaan koska se pelimuoto on pilattu liiallisilla korttien määrällä, osa laittaa myös oikeaa rahaa kyseiseen pelimuotoon että he saavat kasattua nopeasti joukkueen missä kaikki pelaajat ovat tähtipelaajia, pitäisikö heille olla "oma sarja" hutissa?
Eashl olisi tarkoitus kokeilla tänään.
 
Kyllä tämä ainakin betan perusteella taitaa olla paras änäri tähän mennessä.
Luistelu on todella hyvää ja poke jäähyt muuttaa peliä paljon parempaan suuntaan.
Kiekko elää paremmin ja pienellä kontaktilla saa horjutettua vastustajaa sen verran että menettää kiekon, liimalapa on vähentynyt.

Testasin myös mokkena muutaman pelin ja ainakin näin äkkiseltään vaikuttaa bugittomalta.

Teknisiä ongelmia tässä betassa kyllä piisaa, noin puolet peleistä jäätyy OTP.
 
Viimeksi muokattu:
Pelaisit enemmän kuin 5 minuuttia niin olisit sinäkin aivan toista mieltä. Poketusta ei käytännössä ole, se on jalkoihin heti jos vähän takaa tökkäät. Vaatii taitoa riistää kiekko pokettamalla tässä.
Olen sen säätänyt offlinessa aikaisemmin jo herkälle, joten ehkä siksi en eroa niin paljon huomannut, muutoinkin online sliderit tuntuu olevan ihan päin prinkkalaa kaikissa EA urheilupeleissä.
 
Olen sen säätänyt offlinessa aikaisemmin jo herkälle, joten ehkä siksi en eroa niin paljon huomannut, muutoinkin online sliderit tuntuu olevan ihan päin prinkkalaa kaikissa EA urheilupeleissä.
Ja missään EA tekemässä Urheilupelissä ei tee mitään niillä tiedoilla mitä kyseisestä lajista on. Koska lajien lainalaisuudet loistaa poissa olollaan.
Jenkkifutiksesta en sillä tavalla vielä ymmärrä että miten hyvin Madden sitä simuloi. Silti Madden on paras kyseisen talon Urheilupeli.
 
Olen sen säätänyt offlinessa aikaisemmin jo herkälle, joten ehkä siksi en eroa niin paljon huomannut, muutoinkin online sliderit tuntuu olevan ihan päin prinkkalaa kaikissa EA urheilupeleissä.
Tällä hetkellä on pakko sanoa, että jos online on näin hyvin tasapainossa, niin kuinka hyvä yksinpeli on! Edelleen kysyn, että mikä vika sun mielestä tässä betassa nyt on? Pokespämmiä ei ole, taklaukset on rajuja, luistelu parasta vuosiin, tekoäly toimii, molarit on parempia, yhteydet toimii jne.. Tämä on videopeli, joten tämän ei tarvitse ollakaan 100 % aitoa jääkiekkoa. Videopelinä tämä on lähimpänä jääkiekkoa, kuin koskaan. Kannattaa kokeilla NHL 18 betan jälkeen ja huomaa mikä ero näissä kahdessa on betan eduksi. Tiedän, olen haukkunut änäreitä täällä, mutta silloin peliä kehutaan kun se on oikeasti hyvä:)
 
Ylös Bottom