Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 19 - Yleinen keskustelu

Onkos tässä NHL19 pelissä olevaa Ones -tilaa mahdollista pelata paikallisesti parin kaverin kanssa? En löydä pelimuotoa muualta kuin World of CHEListä.
 
En päässyt itse betaa pelaamaan onko siihen NHL18 tahmaseen liikkuvuuteen/kääntymiseen saatu jotai järkeä ?

Myös ne älyttömät animaatiot rassasi.
 
En päässyt itse betaa pelaamaan onko siihen NHL18 tahmaseen liikkuvuuteen/kääntymiseen saatu jotai järkeä ?

Myös ne älyttömät animaatiot rassasi.
Yksi uudistushan oli nimenomaan RPM-teknologia (eli Real Player Motion), jonka myötä mm. luisteluun ja erityisesti kääntymisiin piti tulla lisää vauhtia. Itse Connor McDavid piti olla tässä mukana jonka liikkeitä mallinnettiin. Mies on tunnettu nopeista käännöksistä ja luistelustaan. Lisäksi taklauksiin käytettiin tuota RPM:ää, tässä kohteena taisi olla kansikuvapoika P.K.Subban
 
Yksi uudistushan oli nimenomaan RPM-teknologia (eli Real Player Motion), jonka myötä mm. luisteluun ja erityisesti kääntymisiin piti tulla lisää vauhtia. Itse Connor McDavid piti olla tässä mukana jonka liikkeitä mallinnettiin. Mies on tunnettu nopeista käännöksistä ja luistelustaan. Lisäksi taklauksiin käytettiin tuota RPM:ää, tässä kohteena taisi olla kansikuvapoika P.K.Subban

Kiitos vastauksesta.

Jäi olennainen asia mainitsematta, että lähinna EASHL puhun... Jäi viime versio tuon tönkköyden takia muutaman kerhomatsin jälkeen pölyttymään.
 
Kiitos vastauksesta.

Jäi olennainen asia mainitsematta, että lähinna EASHL puhun... Jäi viime versio tuon tönkköyden takia muutaman kerhomatsin jälkeen pölyttymään.
Tuo luistelun uudistus vaikuttaa tietenkin myös EASHL-tilaan. Ainakin betan perusteella vaikutti hyvältä. Saa sitten nähdä miten toimii isommilla pelaajamäärillä kun EAn serverit tiedetään...
 
Okei, joko kävi ihan mahdoton tuuri, tai sitten mahdollisuudet saada hyvää korttia on viime vuotistakin suurempi. Ostin 4 gold plus ja 2 gold pakkaa. Seguin, Johnny Hockey, Gostisbehere, Teppo Winnipeg 83ovr ja muutama 82-81ovr pelaaja.

Sitten, 5x gold player setistä tuli Laine. Tämän jälkeen 2x rare gold player setistä Doughty. Näitä ei luonnollisesti voi treidata. Vasureita suosin, mutta eiköhän nuo kelpaa.
 
Täällä se Lake taas ensinmäisenä ja viimeisenä pelailee. Oletettavasti iso mies, mutta lupailuista ja käytöksestä, voisi sinutkin jonneksi leimata.
Niin. En käsittääkseni ole sanonut "en pelaa ikinä". Olen vain sanonut etten ennakkotilaa enää peliä, kuten en ole tehnyt tänä vuonnakaan, enkä tuota myöskään tee. En ole koskaan sanonut tai ainakaan tarkoittanut, että jättäisin koko pelisarjan. Mutta edelleen kyllä tottakai sitä mieltä ettei ihmisten vaan pitäisi ennakkotilailla sitä kalleinta versiota pelistä, koska muiden pelin osa-alueiden pelaajat ovat kärsineet tästä kun HUT:n tuotot ovat olleet EA:lle se tärkein asia. Onneksi tänä vuonna asiat ovat edes hieman toisin, kun tuotiin uusi pelimuoto joka on ihan houkutteleva monelle ja vihdoin uudistettiin HUT:akin suuntaan, jotta ei siihen rahaa laittavat voivat myös innostua pelistä. Myönnettäkööt että kritiikki saisi olla reilusti rakentavampaa, satunpa olemaan vain ihminen joka kirjoittaa usein asioista kiihkon vallassa. Siksi tuota suuntaa olenkin korjannut, kun toki on typerää. On eriasia pelata peliä vakiona, kuin testata sitä ja keskustella siitä.

Joka vuosi testaan sen 10 tuntia peliä EA Accessilla, miltä maistuu ja jätän tarvittaessa siihen. Tänä vuonna lainaan pelin paikallisesta kirjastosta 2vko ajaksi ja teen päätöksen tuon perusteella. Se miksi haluat minut leimata, on ihan oma asiasi.

Okei, joko kävi ihan mahdoton tuuri, tai sitten mahdollisuudet saada hyvää korttia on viime vuotistakin suurempi.
Ei käynyt. Olen kuullut muutaman muunkin jo sanovan näin, joten tuntuu jälleen siltä että HUT on nopeasti pilalla superjoukkueilla. Ikävää, mutta ilmeisestikin edelleen todellista.
 
Viimeksi muokattu:
Hutissa ihan sama juttu kuin viime vuonna: Pakoista tulee niin paljon hyviä pelaajia, että parin kuukauden päästä viimeistään kaikilla on Crosbyt ja kumppanit. Tuhlasin 100 euroa yöllä ja tässä on listaa parhaista nostoista: Kurri, Malkin, Stamkos, Giroux, Lainex2, Toews, Kessel, Byfuglien ja pari alumia jotka oli ihan outoja nimiä itselle. Lisäksi sain kaksi kultakeräilykorttia. Mitään muita keräilykortteja (Milestone, Totw jne.) tässä ei taida olla lainkaan.
 
Hut menee vuosi vuodelta vaan paskemmaksi. Ilmeisesti EA:n mukaan tällä hetkellä änärissä ei pelaa yhtäkään sniperia. Joka vitun kortti on tehty samalla tavalla, nopeutta ja kiihtyvyyttä piisaa, mutta kädet on puuta. Oikeesti mitä vittua? Jonkun Seguinin laukaustarkkuudet ja -voimat on saman tasoiset kuin viime vuonna oli jollain ei-harvinaisella nelosketjun quicksell vääntäjällä. Älkää hyvät ihmiset ostako noita pakkoja, vaikka miten tekis mieli, koska kaikki pelaajat nimestä riippumatta on tässä pelissä paskaa.
 
Tämä on täysi floppi, olisin itse toivonut että crosbyt,ovechkinit,laineet,mcjeesukset ym muut tähtipelaajat olisivat oikeasti harvinaisia kortteja mutta nyt näitä tähtipelaajia saa jo 20k kolikolla.
Tämä tietää vain sitä että sieltä on tulossa todella paljon erikoiskortteja joten kultapelaajakorttien arvo tulee romahtamaan nopeasti.
No rahaahan vain Ea pyrkii tekemään koska porukka ostaa hullunlailla pakkoja että saisi uudet erikoiskortit käyttöön.
 
Onkos tässä NHL19 pelissä olevaa Ones -tilaa mahdollista pelata paikallisesti parin kaverin kanssa? En löydä pelimuotoa muualta kuin World of CHEListä.
Siirtäkää toi HUT keskustelu ja fleimaus sinne omaan ketjuun, mä toivoisin esim. Vastausta tähän yleiseen kyssäriin minkä heitin aiemmin. Onko todellakin näin että ei lokaalia moninpeliä Ones-pelitilassa?
 
Joo mitä helvettiä, Kärpillä ei esim ole yhtään 70< rated pelaajaa:D Ja IFKn parhaat pelaajat on 71 rated Petrell, Rask, Thorell ja Lessio. Ihan älytön vitsi. Tälläseen Amerikan propagandaan en koske ees pitkällä tikulla. Siis ei jumalauta, jokainen amerikkalainen on pelin mukaan lähtokohatisesti parempi kuin kuka tahansa suomalainen. Esim joku Roy Radke SaiPasta on 63 rated vaikka kyseessä on todella epäkypsä pelaaja, joka ottaa jatkuvasti rangaistuksia ja sai tehtyä 12 pistettä. Samaan aikaan Mestiksen maalikuninkuuden voittanut ja viimekaudella, ensimmäisellä liigakaudellaan, 12 maalia ja yht 33 pistettä tehnyt Jonatan Tanus on 62 rated. Näin nyt esimerkkinä. Samanlaisia tapauksia on niin paljon muitakin. Yrittäisivät EAlla edes esittää että välittävät muustakin kuin Huiseksivauvauänärihutista.
 
Viimeksi muokattu:
Eipä tartte tänä vuonna poistaa tätä vuosipäivitystä. Onko tuo luistelu muka hirveästi NHL 18 parempaa? Ainoa pelaaja millä se tuntu jokseenki sujuvalta oli Larionov, jonka luistelu tais olla 99. Syötöt menee vieläkin välillä minne sattuu ja pelaajat sijoittuu tyhmästi. Pääsin esimerkiksi kahdella pelaajalla läpiajoon ja ajattelin tehdä varman maalin syöttämällä poikittaissyötön viime hetkellä. Noh, tietokoneen ohjaama pelaaja levitti laidalle ja jäi jälkeen joten syöttö meni päin honkia :mad:.
 
En ole edes puolta tuntia peliä kerennyt pelata ja jo haukutaan huttia. Oon varmaan niiden onnekkaiden joukossa, joka ei ole vielä saanut mitään huippupelaajia. Palaavien pelaajien pakat pronsseja, hopeita ja sokerina pohjalla D.Keith 81 ovr:D Voihan se olla, että jotain nouseekin.. Rahaa tähän ei tarvitse laittaa, koska haasteita riittää. Vitoseen asti pääsee parilla kultapelaajalla, mutta sitten täytyy jo ostaa muitakin. Luulen, että tulen nauttimaan tästä vuodesta. Ehkä osalla on jo huippujengit, mutta sillä mitään väliä ole. Marketti nyt on joka tapauksessa jossain vaiheessa pilalla, joten tottukaa siihen. En varmasti palaa NHL 18 pariin, koska tuo puoli tuntia oli pelkkää nautintoa.
 
Ylös Bottom