Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 19 - Yleinen keskustelu

Miten hemmetissä toi änäri on menny entistä enemmän siihen, että huonolla sijalla ja taululla oleva kaveri voittaa pelin kun ea suorastaan antaa maalit. Itse teet laadukkaita maalipaikkoja ja ei mistään sisään ja toisella menee joka veto kun tulee kohti maalia tai omat torppaa kiekon sisään. Pääseekö tosta mitenkään irti?
 
Marketti nyt on joka tapauksessa jossain vaiheessa pilalla, joten tottukaa siihen.
No ei sen tarvitsis olla jo 3 pvää ennen julkaisua pilalla. Itse en näe tässä pelimuodossa mitään pointtia, jos ei tarvitse nähdä lainkaan vaivaa että saa jalkeille huippujoukkueen. Pelaat muutaman haasteen ja voit käydä ostamassa tyyliin Bergeronin. Ei, ei ja vielä kerran ei.
 
Miten hemmetissä toi änäri on menny entistä enemmän siihen, että huonolla sijalla ja taululla oleva kaveri voittaa pelin kun ea suorastaan antaa maalit. Itse teet laadukkaita maalipaikkoja ja ei mistään sisään ja toisella menee joka veto kun tulee kohti maalia tai omat torppaa kiekon sisään. Pääseekö tosta mitenkään irti?

Ei pääse.

PS. Jatkossa KAIKKI NHL-pelisarjaan kohdistuvat viestit tänne: https://forum.konsolifin.net/forums/nhl.15/
 
Voiko joku katsoa pelin creditseistä onko siellä vielä Jurgens & Lindegren vastannut SM-liigan pelaajien kyvyistä?
 
Outoa on et EA tukee pelkästään Hifkiä? Tai siis tukivat pelkkiä Hifkejä ja Jokereita??

Kyllä vähän veetuttaa kun ei vieläkään tehä kunnon SM-liiga videopeliä!!
 
En ole edes puolta tuntia peliä kerennyt pelata ja jo haukutaan huttia. Oon varmaan niiden onnekkaiden joukossa, joka ei ole vielä saanut mitään huippupelaajia. Palaavien pelaajien pakat pronsseja, hopeita ja sokerina pohjalla D.Keith 81 ovr:D Voihan se olla, että jotain nouseekin.. Rahaa tähän ei tarvitse laittaa, koska haasteita riittää. Vitoseen asti pääsee parilla kultapelaajalla, mutta sitten täytyy jo ostaa muitakin. Luulen, että tulen nauttimaan tästä vuodesta. Ehkä osalla on jo huippujengit, mutta sillä mitään väliä ole. Marketti nyt on joka tapauksessa jossain vaiheessa pilalla, joten tottukaa siihen. En varmasti palaa NHL 18 pariin, koska tuo puoli tuntia oli pelkkää nautintoa.
Hyvä viesti.

En tiedä millä todennäköisyydellä porukka haluaa "huippuja" pakoista, faktahan on se että pelaajapooli huippujen kohdalla ei ole läheskään yhtä iso kuin esim fifassa.
 
No ei sen tarvitsis olla jo 3 pvää ennen julkaisua pilalla. Itse en näe tässä pelimuodossa mitään pointtia, jos ei tarvitse nähdä lainkaan vaivaa että saa jalkeille huippujoukkueen. Pelaat muutaman haasteen ja voit käydä ostamassa tyyliin Bergeronin. Ei, ei ja vielä kerran ei.
Tämä Bergeronin osto ei pidä paikkaansa. Saat tehdä useamman kuin muutaman haasteen sen eteen. Crosbykin huiteli yli 100K äsken. Kaksi ottelua, jatkoaikatappio ja voitto. Vastassa kaiken maailman porukat, mutta niin vain pronsseilla ja hopeilla pistetään kampoihin:D
 
Tämä Bergeronin osto ei pidä paikkaansa. Saat tehdä useamman kuin muutaman haasteen sen eteen. Crosbykin huiteli yli 100K äsken. Kaksi ottelua, jatkoaikatappio ja voitto. Vastassa kaiken maailman porukat, mutta niin vain pronsseilla ja hopeilla pistetään kampoihin:D
Viikon päästä pitää paikkaansa. Esim. Kuznetsov 17K ja tuohon ei montaa haastetta tarvinnut tehdä. Oi niitä aikoja.. Ei tarvitse mennä kuin pari vuotta taaksepäin, niin esim Crosbysta joutui pulittamaan puoli milliä. Muutama vuosi sitten yli miljoonan. Sitä aikaa kun kyseisellä pelimuodolla pystyi tekemään jopa rahaa.

Hmm.. jo toinen Doughty 2xrare setistä. Tulisipa jotain settiä mihin noita voisi tunkea.
 
Onko näin että tuolle HUT keskustelulle ei oikeasti ole omaa ketjua?

Perustakaa sellainen kuten 18 osalta on.
 
Siis osaako joku sanoa mikä aloituksissa vialla, vaikka teen kaiken täysin oikein niin mun pelaajat eivain suostu alottamaa rystyltä tai mailan nostolla?
 
Siis osaako joku sanoa mikä aloituksissa vialla, vaikka teen kaiken täysin oikein niin mun pelaajat eivain suostu alottamaa rystyltä tai mailan nostolla?
Mulla on sellainen muistikuva, että EA muutti tarkoituksella noita aloituksia. Faceoff glitch taidettiin ainakin poistaa kokonaan. Joka tapauksessa niitä on muokattu, mutta tarkemmin en osaa sanoa.
 
On se kyllä kumma miten taas ea onnistu kusettamaan meikäläistä, hetken taas luuli josko tätä peliä (hut) vois pelata mutta ei, samaa pomppu veivaamis one timer paskaa..On se jumalauta kumma,ku pelin pitää olla epätasanen joka toinen peli. Sitten tulee nämä Kiisselikettu69:t ja näyttää miten "jääkiekkoa" pelataan. Tökkimistä otettu alas, mutta kummasti kaverilla maila söhii kun viimestä päivää, sitten kun ite alkaa vähän veivaa, että osuis jalkoihin maila niin ei, joka tökkäys suoraan kiekkoon ja vastustajalle. Ite ku osuu kiekkoon niin pomppaa takas vastustajille.
 
Perjantaina pitäisi hakea Gamestopista uusin NHL PS4:lle. Hintaa tuolle taisi jäädä 36€, kun vien vaihdossa kaksi peliä, joista olin maksanut yhteensä 35€ ja nuo kävivät kamppaniaan, jolla NHL sai 1€. Pitää, joskus kokeilla tuota, kun nyt pariin viikkoon en kerkeä kauheasti pelailemaan.
 
Vkl olisi kaveriporukalla iso turnaus, jossa valitaan 1 joukkue koko pitkän turnauksen ajaksi. Mulla ei ole mahdollisuutta tarkastella joukkueita ennen valintaa, niin voisiko joku auttaa ja listata pelin parhaita nhl-joukkueita paremmuusjärjestykseen oman tuntumansa mukaan? Tyyliin Top 3, Top 6 tai Top 10, tai niin kuin parhaaksi koet.
 
Ylös Bottom